hej! ville bara veta om man kan blanda två olika blonda slingpaket?
la i ett paket slingor igår & det blev ojämnt och massa sånt, så ska köpa två till idag!;) tänkte köpa moods, men igår hade jag en helt annan,typ den "riktiga" som kostar ca 90 kr.kommer tyvärr inte ihåg namnet..
men spelar det någon roll om jag tar i moods idag när jag tog i en annan igår ?:)
Håret bryr sig inte om du tar olika märken olika dagar men om du har misslyckats en gång med att få till ett bra resultat kommer det säkert att bli likadant denna gången också. Gå till en frisör innan du blir helt missnöjd med färgen och sitter med ett trassel till förstört hår.
Du ska nog inte bleka alls idag, faktiskt, det blir nog alldeles för slitsamt för håret med 3 blekningar på 1 dygn, samt "yttre" slitage från sol, värme, styling mm.
Det bästa du kan göra är att gå till frisör, men laborera inte själv mer nu om du inte vill tvingas kapa av en stor del av håret inom snart framtid.
Du ska nog inte bleka alls idag, faktiskt, det blir nog alldeles för slitsamt för håret med 3 blekningar på 1 dygn, samt "yttre" slitage från sol, värme, styling mm.
Det bästa du kan göra är att gå till frisör, men laborera inte själv mer nu om du inte vill tvingas kapa av en stor del av håret inom snart framtid.
jaaa, tror nt att det kmr bli så bra om du gör om det...
okej. har redan slingat håret, med fyra veckors mellanrum..