hej, tänkte bara höra om det är någon som vet om cubus har löshår? långt rakt? isf hur mke kostar de? eller finns det ngn mer vanlig affär som kan ha..? glitter,hm ? bor lixom några mil ifrån stan och hittar inget på nätet.
har för mig glitter bara har toffsar med hår eller nt sånt.
ahja tacksam för svar! :)
NotlikeI
2010-07-11, 17:28
rapunzel, happyhair =) bla har löshår =) sök på google
ja, men jag har en rätt konstig färg & är rädd för att det kommer bli fel färg. därför är det lättare och se i verkligheten.. men tack ändå!:)
NotlikeI
2010-07-11, 23:21
I min stad finns det iaf frisörer som säljer äkta löshår :) kvaliteten är viktigt och skulle aldrig köpa dyrt plast hår från t ex glitter. Kolla blocket, kanske finns det någon i närheten av dig som säljer :)
ja, men har inte sådär jättemycke pengar och har inte råd att köpa äkta tyvärr..men vill heller inte köpa billigt plasthår, men de får bli så ändå. för jag är påväg& bli blond och de sliter otroligt mke på håret så därför klippte jag av de slitna & nu är det alldelses för kort!!
och eftersom att jag slingar de så är de ju lixom en rätt udda färg, men jag får väl leta :)
prata med kontakter, finns ofta privatpersoner som säljer :)
yes, får nog göra de om jag inte får tag i nån butik. annars beställer jag nog på nätet ändå :)
föresten, ska till uddevalla imorgon, nån som vet ngn affär som har löshår där ?! ska kolla på glitter tänkte jag.. cubus oxå, om den affären ens finns där...?