Visa fullständig version : Bilder på Grand Danois hanen Diesel
skejtgrl 2003-02-02, 16:45 är han inte sööt?! Här kommer några länkar till bilder på mig och Diesel 2 år. :) Se och njut!
http://trracer.dyndns.org/pics/diesel/diesel030201/DSCN1800.JPG
http://trracer.dyndns.org/pics/diesel/diesel030201/DSCN1801.JPG
http://trracer.dyndns.org/pics/diesel/diesel030201/DSCN1802.JPG
http://trracer.dyndns.org/pics/diesel/diesel030201/DSCN1804.JPG
:):
Hej hej
Jättevacker... :) men ett litet tips bara.... när du lägger ut foton från digitalkamera på nätet kan det vara bra att förminska dem något. De ligger på 900 kb stycket vilket kan vara lite väl för en modemanvändare :smirk:
Mvh
Ishtar
skejtgrl 2003-02-02, 16:52 inte mina bilder, inte jag som lagt ut dom...kan nog vara rätt jobbigt för folk med modem..tyvärr..
Okej!
Fast det spelar iofs ingen roll eftersom trådar som denna plockas bort, de är inte tillåtna. :eek: :p :)
/Ishtar
skejtgrl 2003-02-02, 16:57 men..varför?? inte tillåtna.?vad är det som inte är tillåtet då? det är ju bara kul o se på bilder, tycker jag iallafall..jaja..skitsamma
**BORTTAGEN** 2003-02-02, 17:02 Jättesöt var han!
Vilken kennel kommer han ifrån?
Läs regeltråden.
Till övriga:
Allt sådant här får dock ligga kvar nu. Dels som försök att ha bildtrådar och dels för att jag väntar svar från Gunnar och övriga moderatorer.
Gnäll inte på mig bara om det blir många bildtrådar.
Det är alltid roligt att lägga ut foton på sina älsklingar. Jag som har en liten liten underbar valp hemma skulle vilja ropa ut till hela världen och tala om att jag har honom! Skulle kunna lägga ut mååånga söta foton ;)
Men som du skrev tidigare, man kan ju faktiskt göra en bildvisningstråd där folk får lägga ut. Nu när du skrivit att det är tillåtet tills vidare kanske alla "passar på" sas....
skejtgrl 2003-02-02, 17:13 han kommer från en kennel i Jönköping, Joanronas tror jag (syrrans hund)
skejtgrl 2003-02-07, 07:55 ingen mer som vill se han? den sötaste o gosigaste vovven!
cryingbabygirl 2003-02-07, 11:36 jätte söööt!!! :D
Vilken jättefin vovve! Skulle själv kunna tänka mig att skaffa mig en GD när jag flyttar hemifrån :): Dom verkar vara så otroligt mysiga.
skejtgrl 2003-02-09, 10:17 ja, det är dom verkligen! bara dom är väluppfostrade så! :):
**BORTTAGEN** 2003-02-09, 10:34 Det finns ju gnägg där man kan lägga ut bilder, så varför inte skaffa en VOFF ;) :) eftersom jag tror att det blir ganska många bildtrådar och mindre diskussioner om saker angående hundar..
:rofl:
Ja! och en MJAU, eller en gemensam MJAU/VOFF ;)
Jag länkar gärna till bilder både på hund och katt men tycker väl att bilderna skall ha någon form av relevans till diskussionen/berättelsen/svaret. Inte bara skapa trådar typ "titta på min fina vovve, visst är han söt" ;)
...en sak till, hunden var ju fin men inte måste man ha så groteskt stora bilder.
skejtgrl 2003-02-09, 17:56 ja, men det är inte jag som lagt upp korten.
Din länkning är exemplarisk. Bättre kan det inte bli.
Supersöt! Ja ÄLSKAR Grand Danois! Vi har en nu,å har haft en hel hög *s* Hur hög är diesel? :bow:
skejtgrl 2003-02-10, 07:22 Diesel ligger på just nu 87 i manke tror jag, han väger runt 70 kg.. :) Han är bara 2 år också, så han kanske blir liiite högre..? *hoppas på det iallafall!* :D
Vad har du haft för färg på dina grandisar då?
Cheenookie 2004-02-14, 22:10 ...verkar mest bara vara bilder på dig själv.....eller....har jag missat nåt..... :angel:
Juvelflickan 2004-02-14, 23:39 Vad fina :love:
Han fäller va... ;)
/Frida
Tviggy1081 2004-02-15, 10:56 söt!!!
Cheenookie 2004-02-15, 14:11 hmmmm ja varför leta fram en gammal tråd.....ber så mkt om ursäkt, trodde det var ett öppet och demokratiskt forum. Ny som man är här på bukefalos forum så satt jag och lästa även "gamla" inlägg och kände spontat att vilja svara...men men jag ber så hemskt mkt om ursäkt att jag har brutit mot någon regel som jag har missat. Än en gång förlåt förlåt!!!
|