Visa fullständig version : Konstigt?

**BORTTAGEN**
2003-04-21, 17:53
Jag blir urloggad hela tiden!

Varför det? :confused:

Loggar in, skriver ett svar eller byter forum och så är jag urloggad nästa gång en sida kommer upp! :eek:

månsken
2003-04-26, 22:12
Hade ungefär samma problem för en tid sedan, men jag hann inte ens göra något förrän jag loggades ut. :confused: Men kolla så att tiden är rätt inställd på din dator! Den kan vara boven i dramat! :smirk: Min gick några dagar fel och det var problemet.

**BORTTAGEN**
2003-05-07, 17:23
Nu är det ÄNNU konstigare. För sidan ber mig logga in, kommer till min "insida" och är ÄNDÅ inte inloggad och kan heller inte logga ur igen!!

Cheeserica
2003-05-07, 17:32
Kolla som sagt var ifall din dators klocka går rätt (och även står på rätt datum), annars händer det som du beskriver.

/Erica

**BORTTAGEN**
2003-05-08, 08:14
Om klocka och datum är rätt då? Är vid det här laget vansinnigt less... / Å

Gunnar
2003-05-08, 11:08
Vid alla tidigare fall har liknande problem berott på att fel datum har varit inställt på användarens datorklocka. Detta får cookies att först fungera för att sedan genast tas bort då datumet pekar på att det gått för lång tid, ungefär :-)

Du tillåter väl cookies, gör gärna en rensning av gamla cookies, även om jag ändå tror att detta kan ha med något klockproblem att göra. Annars vet jag inte riktigt vad det kan bero på.