Visa fullständig version : Vem vill bli miljonär?
Nebraska 2006-02-02, 21:11 Har spånat lite med Ina79 om en travträff. Vi har ju försökt någon gång förr,men har ju aldrig blivit något av :crazy: .
Jag har en tanke om att träffas en lördag,spela ett V75system ihop och äta middag medan vi ser travet.Går ju att spela in travet,och se lopp för lopp med långa analyser :angel: .
Finns det något intresse för det?
Nafayette 2006-02-02, 21:40 Jag vill va me!!
Ta det i slutet av mars eller denna månad!!
För från den 6 till den 17 mars går jag seminkursen.
och i början av april startar fåra fölningar..
Snälla..ta när jag också kan!!
Alltid brukar det vara buketräffar när jag ska glo i baken på nån fölmärr...annars.:o
AM
Humelibumlan 2006-02-02, 21:45 Jag oxå, jag oxå, jag oxå :banana: :bump: :banana:
Fast... det beror ju på vart vi ska vara... :(
Jag vill gärna vara med, men inte den här månaden...
Om jag FÅR vara med, eftersom jag inte egentligen är travnörd utan bara halkat in på ponnytrav pga en gångartshingst jag hade. :p Men det är ju intressant ändå! :D
Nebraska 2006-02-02, 22:03 Har inga planer alls om när,var eller hur.Fick en ide,och ville kolla om det finns något intresse.Kan ni ta er upp till skogen tror jag säkert jag och Ina79 kan spinna ihop det.
Nafayette 2006-02-02, 22:08 Vart ska vi?
AM (som också bor i skogen)
Nebraska 2006-02-02, 22:11 Hos Ina finns det ju en stugby med konferanslokal som går att hyra till ett billigt pris.Hemma hos mig är för litet.Men vi har en bygdegård.Vill väl till att vara ett ställe med övernattingsmöjligheter?
Nafayette 2006-02-02, 22:13 Nu ser jag...Mora någonstans?
AM
Nebraska 2006-02-02, 22:19 Ja,så första helgen i mars är det nog omöjligt vara här :D (vasaloppet).
Ina79 bor i mellersta Dalarna.
Nebraska 2006-02-02, 22:44 I mars körs V75 på Jägersro,Mantorp,Halmstad och Eskilstuna.Den här månaden känns lite ont om tid,eller?
Jag vill gärna vara med!! Låter som en mkt trevlig idé..
*hoppas att datumet passar*
Fast det skulle ändå inte bara V75 på plats, väl? Så då spelar väl ingen större roll var tävlingarna är, eller?
Vi har inget särskilt planerat i mars, så det skulle väl vara bra! Jag bangar inte för en Dalarnaresa, om så skulle vara! :D Kanske kan plocka upp några på vägen också?
Nebraska 2006-02-02, 23:16 nej,jag tänkte mest på om någon som inte ville missa V75 på hemmabanan :D .
Du menar ifall det är många som har starthästar i V75 :angel: , ja jag har det då inte, jag vore väldigt glad just nu om hästen kommer till start öht, så jag kan nog hänga med om jag får.
Jag har svårt att komma loss just nu. :cry:
Jag är ju i slutspurten på min massageutbildning och har just nu ett helt gäng hästar "på kö".:)
Annars hade det ju passat bra när V75 är på Mp eftersom jag inte kan åka och träna då. :idea:
Jag är ju hårt styrd av banans öppet-tider i förhållande till mina arbetstider. :mad:
Ja, där finns ju även storbildstv och fullt utrustat kök, för de som inte vill sova över hemme hos mig finns det ju fina billiga stugor att hyra där.
Om vi kan enas om något datum så ringer jag och hör om det är ledigt då.
Jag är alltid sugen på att vinna 1 miljon!!!!
:bump:
Nebraska 2006-02-03, 12:38 Det lät ju ypperligt :banana: .Röstar på 25mars.Men även andra datum i mars funkar för mig.
Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist :angel: )
.......men måste ni hålla till så långt bort:confused: Jag kan ju inte vara borta två dagar i sträck :(
Nebraska 2006-02-03, 14:21 Vad då långt bort,det är ju nära :angel: .
Nej,måste vi inte alls.Kom med andra förslag bara.
Nja, det kanske inte är så långt bort trots allt.....vinner vi storkovan är det ju bara att ta en taxi hem och sova på vägen :idea:
Humelibumlan 2006-02-03, 17:10 Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist :angel: )
.......men måste ni hålla till så långt bort:confused: Jag kan ju inte vara borta två dagar i sträck :(
Ja, det är lite för långt bort för mig oxå...
Kankse kan övertala dalmororna att åka häråt istället?
Naffa, Prakas, och du bor ju ganska nära iallafall :D
Dt verkar ju jättekul! jag har E-tuna som hemmabana men är bilburen! Jag kollar utvecklingen med stort intresse! M:rofl:
PiperGarden 2006-02-03, 19:37 :cry: :cry:
jag får väl ha en egen buketräff med "alla" travmännskorna här nere! ;)
Fast om ni tar helgen då det är från Jägers kan jag åka dit och vinka till er! :idea: :rofl:
Nebraska 2006-02-03, 21:23 Alltså,vi har inget planerat alls.Säger bara att vi KAN hålla i det.För min del funkar det nog att åka en bit,så orten är inte problemet.Men finns det någon som bor "lämpligare" till som vill hålla i det hela,oc kan fixa lokal och så? Vore trist om allt rinner ut i sanden :crazy: .
Jag får väl gå på Pipers buketräff :crazy: Fast jag har familjen i Dalarna, så i sommar kanske:idea:
Nebraska 2006-02-04, 00:14 Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.
Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.
Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!
Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?
Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem! :idea:
(Säger hon som förmodligen inte kan vara med :D )
Humelibumlan 2006-02-04, 14:05 Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!
Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?
Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem! :idea:
(Säger hon som förmodligen inte kan vara med :D )
Vi kan vara här om ni vill (arboga)... finns ju ytor, soffor, golv och sängar osv att klämma ihop sig i om och när man vill sova... :D
Två tv, 2 toaletter, 1 kök, finns oxå ;)
Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel. :D
PiperGarden 2006-02-08, 08:50 Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel. :D
Det måste ju va hos mig :rofl: :rofl: :rofl:
(kunde inte låta bli... :o )
Nebraska 2006-02-08, 09:47 Jag kommer :D
/Lines-som faktiskt har fler vänner i Malmö hon saknar så...
cetzyboy 2006-02-08, 09:51 Varför inte på Eskilstuna när V75 går där ????
Cetzy kommer då isåfall !!!
/Cetzy
Jag flyttar till Laholm (från Östersund, 90 mil!) om en vecka, vill gärna träffa o lära känna lite folk nere i söder...
Humelibumlan 2006-02-08, 20:27 Varför inte på Eskilstuna när V75 går där ????
Cetzy kommer då isåfall !!!
/Cetzy
Du och alla andra är välkommna! :banana:
Säg bara till när jag ska ha maten färdig ;)
PiperGarden 2006-02-09, 09:25 Då får vi væl snart ha en buketræff hær nere! Vill oxå gærna træffa det roliga folket hæromkring igen! (blir før sællan!)
Nafayette 2006-02-10, 15:19 Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......
Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
Endast 800 meter till närmaste systembolag.;)
AM
Det låter ju perfekt :angel:
Mig spelar det ingen större roll när det blir... dygnet har alltid för få timmar, så det passar alltid lika bra/illa... eller vad man nu ska säga...
Humelibumlan 2006-02-11, 21:09 Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......
Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
AM
800m? Då kommer du väl både fram och tillbaka ;)
Men helt ärligt så håller jag gärna en träff här, det finns plats att sova osv för de som vill.
Fast ni kanske får ta med kudde och täcke om ni blir många ;)
Kankse skulle helgen då sundbyholm har v75 passa? Kunde vi ju åka på travet Live (kan fixa chaffisar :angel: ) och se åka hit och käka, snacka och ha trevligt... Prakas tar med lite gamla travfilmer :D För den som har lust, har vi en lokal pub/disko där jag kan utlova alldeles nya erfarenheter och syner ;)
De som har långt att åka, kankse hellre vill komma på fredagen, så de orkar med lördagen, vilket oxå går jätte bra
Välkommna :banana:
Får masn provrida Humlan kommer jag på en gång!!:banana: :rofl:
Nej,men en träff vore trevligt.Kan ni bara samsas om var ni ska hålla till så...kan jag ragga skjuts sedan. är inte begåvad med körkort:devil:
Fast det går ju ta hästen om det finns sovplats åt den??:angel: :rofl:
Humelibumlan 2006-02-12, 13:08 Får masn provrida Humlan kommer jag på en gång!!:banana: :rofl:
Nej,men en träff vore trevligt.Kan ni bara samsas om var ni ska hålla till så...kan jag ragga skjuts sedan. är inte begåvad med körkort:devil:
Fast det går ju ta hästen om det finns sovplats åt den??:angel: :rofl:
Klart Humlan ska provridas! :banana:
Du kan ju komma på typ onsdagen ;)
Ta kusen, den får plats på gräsmattan ;)
Kom igen nu då allihopa :banana: :bump: :banana:
Nafayette 2006-02-12, 15:22 Om nu Humlan ska provridas så ska vi allihop vara med och se..:eek: :eek: :eek: :devil: :rofl:
Inget smygande av er två!!
Jag har en 5 liters dunk med jodopax och vettrap. :angel:
Någon kan ju bidra med gipsrullar. :idea:
AM
Älgen är kaxig efter att ha ridit nevele Pride avkommor med pappas "förtjusande" humör.:angel: :devil: :D
Dessutom ser Humlan så liten ut att det är låg fallhöjd och jag gärna bjuder på ev skratt. Det gör säkert humlan också.:banana:
Jodopax är bra att ha,men skit i gipset. det blir så klumpigt när jag ska försöka kravla mig upp igen..:p
PiperGarden 2006-02-12, 16:03 Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......
Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
AM
usch, vad långt! själv har jag 4 minuters gångväg... (nykter) ;) :rofl:
Humelibumlan 2006-02-12, 20:03 Om nu Humlan ska provridas så ska vi allihop vara med och se..:eek: :eek: :eek: :devil: :rofl:
Inget smygande av er två!!
Jag har en 5 liters dunk med jodopax och vettrap. :angel:
Någon kan ju bidra med gipsrullar. :idea:
AM
Älgen rider galoppjobb på Humlan :bump: :bump: :bump:
Jag tar med TENA- inkontinensskydd :eek: :rofl:
behövs inte. jag kan sno massor av rejäla blöjor på demensboendet..:angel:
Humelibumlan 2006-02-12, 20:52 *knappen*
Här ligger arboga
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=l1&streetname=arboga&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=2%3B1502276%3B6585806%3B0%3B1315626%3B675 7716%3B1706181%3B6424012%3B&mapcomp=%3B%3B%3BArboga%3B%3B%3B73231%3BArboga%3B% 3B%3B%3B%3B1502276.0%3B6585806.0%3B0%3B0%3B0.0000% 3B0.0000%3Bmaps_place.140995.21&search_word=&where=&header_code=&heading=&heading_group=&selected_header_code=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=&layers=
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=l2&streetname=arboga&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=1%3B1562200%3B6899163%3B0%3B809728%3B7873 199%3B2834869%3B6229529%3B&mapcomp=%3B%3B%3BArboga%3B%3B%3B73231%3BArboga%3B% 3B%3B%3B%3B1502276.0%3B6585806.0%3B0%3B0%3B0.0000% 3B0.0000%3Bmaps_place.140995.21&search_word=&where=&header_code=&heading=&heading_group=&selected_header_code=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=&layers=
Lika bra at jag börjar packa nu då.. Lär ju ta et tag att rida dit..
Humelibumlan 2006-02-12, 20:59 Lika bra at jag börjar packa nu då.. Lär ju ta et tag att rida dit..
Är det inte en travare du har? ;)
Bland annat. Hon har dessutom gått SM i distans..Men det tar lång tid att packa tandborstar..ha,ha
Humelibumlan 2006-02-12, 23:10 Bland annat. Hon har dessutom gått SM i distans..Men det tar lång tid att packa tandborstar..ha,ha
Har du väldigt stora tänder? :eek: :p
Humelibumlan 2006-02-17, 23:31 Ni har väl inte missat denna tråden -> http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=639440:D
Många träffar man kanske skulle vara med i.
Två travträffar och en smålandsträff.
Bra för min sociala träning, jag som är så blyg.
Många träffar man kanske skulle vara med i.
Två travträffar och en smålandsträff.
Bra för min sociala träning, jag som är så blyg.
Det är ju samma travträff som diskuteras i den här tråden! :idea:
Jaha två trådar om samma träff :D
|