lie
2006-02-14, 22:03
Fan vad kul det var!:banana:
Mkt roligare än volt och så mycket lättare..
Var bara tvungen att skriva av mig lite:love:
Mkt roligare än volt och så mycket lättare..
Var bara tvungen att skriva av mig lite:love:
|
Visa fullständig version : Körde autostart för första gången idag:) lie 2006-02-14, 22:03 Fan vad kul det var!:banana: Mkt roligare än volt och så mycket lättare.. Var bara tvungen att skriva av mig lite:love: Nebraska 2006-02-14, 22:05 Jag har ingen licens,och inga ambitioner på att skaffa någon heller.Men en och annan provstart bakom bil har man väl kört,och det ÄR kul :D . giffan 2006-02-15, 01:05 Det är ännu häftigare att rida bakom bilen!!! :bump: :bump: lie 2006-02-15, 20:54 Ja kan tänka mig det, fast inte så trevligt om man har en superhet häst som skulle få för sig att krympa under vingen=/ Montéryttare 2006-02-15, 21:27 Ja kan tänka mig det, fast inte så trevligt om man har en superhet häst som skulle få för sig att krympa under vingen=/ Jag hade en sjuukt het... som la sig på vingen o vära släppa... Vilket ax i han... Men det går inte att komma under om du har käk riktigt... giffan 2006-02-16, 08:25 Nä, men det går att fastna på vingen....:crazy: inte så trevligt det heller... Montéryttare 2006-02-16, 08:53 Hur då fastna? Inte mer än med vagn!?! ghost 2006-02-18, 13:36 Nä, men det går att fastna på vingen....:crazy: inte så trevligt det heller... En bekants häst drog rätt upp i vingen senaste starten, jag vet inte riktigt hur det gick till men det slutade med en skenfärd och strykning. :crazy: Jag får nog reda på mer framöver. Jag tycker faktiskt att det är häftigare att köra i autostart än att rida. :idea: Smaken är som baken... giffan 2006-02-18, 18:54 Va med om en häst som fastnade med nosremmen på vingen... som tur var så höll inte nosremmen så bra... för hästen va inte i den klassen som bilen kan köra:angel: (att det hände på Åland för många år sedan och att säkerheten är mkt större nu än då kan ju till läggas....) Montéryttare 2006-02-18, 19:08 Ahhh... Jo, ålands vinge är det värsta jag har varit med om... När jag red bakom så axa den, bromsa o så axa.... var nära galopp bara för det.... Tur att ingen olycka skeddeför din del! |