Visa fullständig version : TravBuke träff...
Humelibumlan 2006-02-14, 23:44 Den officiella inbjudan.:D
Skapar en ny tråd eftersom den förra börjar bli svammlig.
Bjuder in till TravBuke träff hos mig i Arboga den 25e mars. Och hoppas det passar de flesta och att ni har stor lust att komma :banana:
Grund tanken är att vi åker på v75 på sundbyholm och sen åker hem hit och äter lite mat (blir billigt), pratar, skrattar och har trevligt. Jag kan fixa chaffisar till travet och hem igen :angel:
Andra förslag är välkommna, detta är bara en tanke.
Långväga gäster kan ju komma under fredagen om ni vill, eller ja, alla som vill får gärna komma på fredagen.
Det går buss och tåg till arboga, men jag kan hämta folk i örebro, eskilstuna eller västerås..
Det finns enkelt 6 sovplatser, fler med lite madrasser och sängar, så det är inga problem att övernatta.
Kom igen nu!!! :banana: :bump: :banana:
Ameo! Kan du nåla tråden? :D
Jag kommer gärna!!! (om det passar med hundar, hästar, ungar och man...)
Arboga passar ju fint, det är ju inte så långt från mig. Jag skulle kunna hämta någon i Örebro om det behövs.
Har jag cash över (dvs fixat ett jobb i Malmö ;) ) så kommer jag med! :banana:
Jag är en färsking på detta forum men tycker att det verkar kanonkul att träffa likasinnade människor och kolla trav! jag har b-licens på Sundbyholm men har bara varit aktiv i tre år! är på väg att kvala min ögonsten (Lucy tibo) och bara älskar trav och hästar!!!!!
så om det är ok och blir av så vill jag hänga på denna träff! M
Men hallå, var ÄR alla!!! Klart ni vill åka upp och hälsa på Humlan! :)Och Bazz som också bor på Sundbyholm :D
Kom igen nu, och skriv lite här i vart fall! :bump: :bump: :bump:
:banana:
Nafayette 2006-02-15, 22:01 Garanterat på plats!!!!!!!!!!!!!!!:) :)
AM
Jag kommer om jag hittar någon att dela soppapengarna med, är lite ebb i kassan tillfälligt, men vem vet kanske vinner på triss eller har nått till start innan 25:e mars:D
Lines, vill du åka med mig??:cool:
Eller får man kanske ta med sig en icke travmänniska, en sån som håller på med sånna där riiidhästar?;)
Inte_Ung 2006-02-16, 08:03 Visst, får man komma bara man gillar att titta på trav, visst får man.
Vi har en kallblodstravare, då är man väl kvalificerad.
Inte_Ung, vill komma yill Arboga och titta på trav.
Hon missade ju träffen hos Ina p.g.a. kolik hos ett föl.
Stally vill absolut komma,men detta är precis på Supersvanens födelsedag......
Så det får bli i sällskap med honom isåfall.....
Jag bestämmer mig inte ennu,återkommer.:)
Hur låndt är det Sthlm.Arboga?
Tack för inbjudan föresten!!:bow:
Salandge 2006-02-16, 16:32 Är ofta inne här på trav men har inte skrivit så värst mycket....
Skulle jättegärna komma men misstänker att det kan bli lite trixigt att ta sig ner från umeå (fattig student o travhästägare är inte den bästa kombinationen... ;) )...
Nebraska 2006-02-16, 17:41 Det är ju V75,man får väl transportbidrag?:rofl:
Nebraska 2006-02-16, 17:44 japp,om vi inte kan tjuvåka med någon V75häst?:idea:
Min enda brasklapp är om min akupuktör m.m skulle välja just den helgen,men det tror jag inte då h*n kommer från Eskilstuna.
o jag törs inte,är så blyg för okända......
Nafayette 2006-02-16, 21:12 o jag törs inte,är så blyg för okända......
Jag är också blyg.
Men om vi är två så kan vi ju prata med varann i stället :idea:
AM
Nebraska 2006-02-16, 21:44 Då är vi tre :angel:
Humelibumlan 2006-02-16, 21:54 Jag är inte alls blyg, så det är inga problem... ;)
ALLA är välkommna!
Nafayette 2006-02-16, 21:56 Vi som är blyga kan ju sitta ute i trädgården..:idea:
AM
Nebraska 2006-02-16, 22:54 Blir det ont om plats,kan jag ta med sovsäcken och sova i trädgården med :rofl: .
/Lines-härdad
Humelibumlan 2006-02-16, 22:56 Vi som är blyga kan ju sitta ute i trädgården..:idea:
AM
:rofl: Du är ju inte ens blyg :eek:
Mehl: Det är klart du ska komma! :bump:
Humelibumlan 2006-02-16, 22:57 Blir det ont om plats,kan jag ta med sovsäcken och sova i trädgården med :rofl: .
/Lines-härdad
Vi har ju ett litet plåstskjul du kan ta... om du inte föredrar växthuset förståss :angel:
Nebraska 2006-02-16, 23:14 Lyxhotell?I våras fick jag sova på trottoaren , två nätter :D .
Vi har ju ett litet plåstskjul du kan ta... om du inte föredrar växthuset förståss :angel:
Plåtskjul eller plastskjul? :D
Få se, få se, det är en lite väl lång bit dit från mitten av Småland.
Sedan är jag åxå en hel del blyg jag med
Jag bor i Malmö. Så en del har faktiskt ännu längre! :)
ash vissa ska vara värre ;)
Jag preliminärbokar! :idea:
Men djuren är ju inte slut ännu så någon av dem blir säkert sjuk. :crazy:
Snurrfian 2006-02-17, 13:20 Hm måste man anmäla sig omgående? Vi åker på semester på tisdagen efter så det känns som om det beror lite på hur det går med packning osv... Jag kanske även hoppar över v75 och kommer direkt hem till dig om det är okej?
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra... Men jag kommer att ha med mig min lilla bläckfisk... ;)
Fast vi har ingen travhäst just för tillfället... Men det kanske går bra ändå? :D
NinasApache 2006-02-17, 18:22 Jag skall försöka komma :idea:
Om inte nån av hästarna startar då :angel: // Micke.B.http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/big-ok-thumbs-up.gif
Jag går ut och ställer mig vid vägen nu så kan någon hämta upp mig ;)
Nebraska 2006-02-17, 23:08 Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .
Humelibumlan 2006-02-17, 23:24 Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .
Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!! :rofl:
Håller med dig Lines, vore tråkigt om någon inte vågade komma :(
Humelibumlan 2006-02-17, 23:28 Hm måste man anmäla sig omgående? Vi åker på semester på tisdagen efter så det känns som om det beror lite på hur det går med packning osv... Jag kanske även hoppar över v75 och kommer direkt hem till dig om det är okej?
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra... Men jag kommer att ha med mig min lilla bläckfisk... ;)
Fast vi har ingen travhäst just för tillfället... Men det kanske går bra ändå? :D
Nej man måste inte anmäla sig nu... Vi kör mörker anmälan ;)
Men det är ju roligt att man visar intresse för att komma och att de som kan, verkligen försöker komma :D
Vi kan väl definitiv anmäla typ 1 vecka innan det är dax... så man vet hur mycket mat man ska handla, sovplatser, hämtningar och samåkning och allt annat praktiskt :banana:
Snurrfian 2006-02-18, 08:13 Bläckfisk???:confused:
Haha fredriks smeknamn förtillfället, sex månaders baby som verkar ha fler armar än jag och de är långa med häftplåster! :crazy: :D
Sovplats tror jag inte att jag behöver, det är ju "nära" hem!
Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .
Kan inte hjälpa att jag är lite blyg av mig i folksamlingar,har inga problem med att säga vad jag tycker o tänker annars,men det är väl baksidan av att vara bonnunge som bott i skogen halva livet.
Ska tänka på saken.....
Är lite blyg jag med så man få se :)
Nu stog jag där ute vid vägen i par timmar men ingen kom ;)
Nafayette 2006-02-18, 12:38 [QUOTE=Humelibumlan]Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!! :rofl:
Hmmmmm....Ser jag så kul ut!!!:eek:
Ska klippa mig på torsdag så ni får titta på Humlan i stället.
Garanterat gapskratt..:devil: :D
http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Confus/perdu-cherche-carte.gif
Naffa kollar deltagarlistan OCH startlistan...
AM
Är lite blyg jag med så man få se :)
Nu stog jag där ute vid vägen i par timmar men ingen kom ;)
Kan du ta dig till Östergötland kan du lifta med mig, men det är väl halva vägen? :confused:
mm det är det, vet ju inte var alla kommer ifrån eller så.
Tur att det är en tid ditt så man kan planera :)
Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .
Japp, du är trevlig och jag vet att fler av er andra också är det.:)
Om jag har möjligthet vill jag vara med, men det måste funka med hästarna och övriga familjen.
Kanske tar med gubben också förresten.Det är ju hans fel att jag lämnade mitt "gamla hästliv" och tog stora steget in i travvärlden :idea:
// Suzanne som också behöver social träning :o (ensamvarg )
Jag får väl köra via Din by och plocka upp dig på vägen då... ;)
OM du törs åka med ameo...
För ameo siktar på att åka till Arboga, men kommer inte bestämma sig helt förrän alldeles innan det är dags. :D
Och för övrigt är jag också en ensamvarg, fast en social sådan... :D
Kan bli kul men som sagt få se när det närmar sig.
Salandge 2006-02-19, 12:25 Det är ju V75,man får väl transportbidrag?:rofl:
Det såklart!! :rofl:
Humelibumlan 2006-02-19, 13:41 [QUOTE=Humelibumlan]Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!! :rofl:
Hmmmmm....Ser jag så kul ut!!!:eek:
Ska klippa mig på torsdag så ni får titta på Humlan i stället.
Garanterat gapskratt..:devil: :D
http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Confus/perdu-cherche-carte.gif
Naffa kollar deltagarlistan OCH startlistan...
AM
Men? Vad elakt!! :mad:
Jag som är så söt :crazy: http://album.lunarstorm.se/FullSize/597/{5972B93D-A0D0-4AB2-8F01-C5DB741A743D}.jpg
Så här ser jag ut när jag får syn på Naffa :p
Humelibumlan 2006-02-19, 13:43 Jag får väl köra via Din by och plocka upp dig på vägen då... ;)
OM du törs åka med ameo...
För ameo siktar på att åka till Arboga, men kommer inte bestämma sig helt förrän alldeles innan det är dags. :D
Och för övrigt är jag också en ensamvarg, fast en social sådan... :D
Låter bra det... Du får plocka uppp folk efter vägen ;)
Finns det någon som åker uppifrån som kan plocka upp folk på nedvägen? ;)
Skulle du kunna uppdatera vilka som är intresserade av att komma?:idea:
Nafayette 2006-02-19, 14:50 [QUOTE=Nafayette]
Men? Vad elakt!! :mad:
Jag som är så söt :crazy: http://album.lunarstorm.se/FullSize/597/{5972B93D-A0D0-4AB2-8F01-C5DB741A743D}.jpg
Så här ser jag ut när jag får syn på Naffa :p
Nänä..försök inte.
Så där ser du ut ALLTID!!:angel: :angel:
Inte undra på att Mehl blir blyg..och vi andra också..:crazy: ;)
AM
Det ante mig att hon hugger som en cobra........:eek:
o jag som hade börjat planera
mm nu börjar man blir nervös man man ser bilder på folk som hugger :eek:
Bor ju bara "ett stenkast" från arboga så det får jag väl inte missa...
Men är det bara jag som hört det ryktas om fest efter V75??? På banan alltså :confused:
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra.
Kan gärna åka med dig,men jag vill på trav först isåfall.Har inte den blekaste vart du bor o vem du är?Är din man kompis med Linus?
Humelibumlan 2006-02-24, 11:24 Kan gärna åka med dig,men jag vill på trav först isåfall.Har inte den blekaste vart du bor o vem du är?Är din man kompis med Linus?
Jag hade tänkt vi kunde åka på travet allihopa :D
Ja, vi bokar hela restaurangen!!!! För vi blir väll måååånga:banana:
Neej,ingen restaurang,det ska va varmkorv när man e på trav.
Förresten,det skulle väl bli nåt hopkok hos Humlan el?
Neej,ingen restaurang,det ska va varmkorv när man e på trav.
Förresten,det skulle väl bli nåt hopkok hos Humlan el?
Jaaaa... Varmkorv eller att slänga i sig nåt i racerfart på stallfiket. :D
Stallfiket ja, där har dom Räksmacka ,mmmmmm va gott:d
Tänkte bara att de flesta av oss aldrig kan få sitta i värmen och vara duktiga... Vi är ju alltid ute i kylan och ser till att spelarna har något att spela på (både bra och dåligt:angel: ) Så det kan ju vara en upplevelse att se banan från en annan sida oxå....
Fast med närmare efter tanke så kan det ju vara att man blir helt vilsen av att vara på "fel" sida, så stallfiket känns tryggt.
Snurrfian 2006-02-24, 19:34 Jag får väl funderar på om jag ska gå på trav oxå då... Nja karln känner Linus, men jag har jobbat med systern din om jag inte blandar ihop det fullständigt...
Nebraska 2006-02-27, 13:23 Men f*n oxå,jag kommer troligtvis få en veterinärräkning på ett femsiffrigt belopp:crazy: .Och då är enda möjligheten för mig att närvara om jag kan snålåka med någon starthäst.
Inte kul för dig.
Själv verkar det inte som att jag kan vara med på kvällen,utan enbart på travet.Det går väl bra det med ?
Humelibumlan 2006-03-06, 13:04 Min dator har krachat :mad: :mad: :mad:
Men kom igen nu allihopa. :bump: :banana: :bump:
Till att börja med kan vi försöka hjälpa stackars Lines med att komma hit.
Min dator har krachat :mad: :mad: :mad:
Men kom igen nu allihopa. :bump: :banana: :bump:
Till att börja med kan vi försöka hjälpa stackars Lines med att komma hit.
Jag kan inte sponsra :crazy: , har samma "underbara" ekonomiska läge så jag prioriterar mitt eget deltagande. :o
Och det är liiite långt att åka omvägen för att hämta upp. :angel:
För en gångs skull kikade jag på travforumet. :eek:
Mina ögon fastnade genast på en nålad tråd om ett hembesök
hos Humlan. :cool:
*vinkar lite försynt*
Som det ser ut nu, kan jag komma loss den helgen.
Är även en icke trav-galning :eek: välkommen? :confused:
Vill inte boka bestämt, om jag får komma, men jag erbjuder
bilplats från Sundbyberg.
/Bengt
Mr Steven 2006-03-10, 19:15 Jag kanske oxå kommer, i alla fall till travet om jag inte jobbar
Hur går det?
Är det fortfarande träff som gäller, eller faller det på att Humelibumlan inte har möjlighet att kontakta folk nu när datorn är död??? :confused:
Jag kan antagligen inte komma, ska på sptf`s rep och årsmöte just den helgen.
Jag kan antagligen inte komma, ska på sptf`s rep och årsmöte just den helgen.
Been there, done that. :) ;)
Fast det var när min mamma satt i rep-skapet. :smirk:
Måste dessvärre avstå.
Dottern gör "tävlingdebut" med sin treåring den 26 och behöver vara hemma den helgen.
Ni får det säkert roligare utan mig ändå.:angel:
Humelibumlan 2006-03-19, 02:25 Hur går det?
Är det fortfarande träff som gäller, eller faller det på att Humelibumlan inte har möjlighet att kontakta folk nu när datorn är död??? :confused:
Jag hoppas absolut att det gäller fortfarande, trots min dator död... :eek:
Tråkigt att så många hoppar av för det skulle vara så himla kul om det kom många :(
Kommer aktivt kolla datorn i veckan och hoppas på att det blir en bra bunt som orkar/vill/kan komma.:banana:
Ni som tänkt komma kan väl skriva och ge klarttecken? Så får vi gemensamt försöka ordna samåkning osv...
Det går både tåg och buss till Arboga och jag kan hämta och lämna--- de som vill kan ju åka direkt till Eskilstuna och så kan vi plocka upp folk...
Humlan är iallafall öppen för förslag och flexibel ;)
Ska vi säga att på onsdag bör man ha bestämt sig?
70 :- till mat resten är till självkostnads pris? Är det ok, eller låter det mycket? :confused:
// Humlan *Hoppas vi ses*
Humelibumlan 2006-03-19, 02:26 För en gångs skull kikade jag på travforumet. :eek:
Mina ögon fastnade genast på en nålad tråd om ett hembesök
hos Humlan. :cool:
*vinkar lite försynt*
Som det ser ut nu, kan jag komma loss den helgen.
Är även en icke trav-galning :eek: välkommen? :confused:
Vill inte boka bestämt, om jag får komma, men jag erbjuder
bilplats från Sundbyberg.
/Bengt
Var inte dum, klart du f[r komma :D
"Spöket" kommer! :)
Det låter ju som en ren förmögenhet med 70 slänn, det tär på sparkapitalet. ;) Men jag kansk ska vara glad som har något alls efter förra året? :angel:
Har du frågat "vilddjuret"? :devil: :angel:
Jag återkommer senare i veckan med definitivt besked.
Jag visste väl det!!! :mad: :(
Frugan måste jobba i helgen! Hon ringde precis.
Dottern vill inte längre följa med på mina hästträffar. :(
Det betyder att jag INTE kan komma. :( :( :( :( :( :( :(
Humelibumlan 2006-03-23, 12:18 *knappen*
Men hallå???:eek:
Är det inga fler som vill komma??:(
Nafayette 2006-03-23, 13:30 *knappen*
Men hallå???:eek:
Är det inga fler som vill komma??:(
Hur många och vilka ska bli med?
Skriv lista så vi vet..
AM (som kommer)
Då var det två...
AM (Nafayette)
ghost
Nebraska 2006-03-23, 13:36 Väldigt snällt av er att försöka ordna sponsringsavlat åt mig ;) .Men jag kan omöjligt komma.För det första har j inte bara en,utan nu två nysprutade konvalicenter som måste skrittas. Och en olycka kommer ju aldrig ensam. I morgon ska jag till tandläkaren för rotfylla en tand. Och jag har panisk tandläkarskräck,och det tar ett par dar för mig att samla hjärncellerna och bli människa igen sen.:(
Nafayette 2006-03-23, 13:44 Då var det två...
AM (Nafayette)
ghost
Då så..
Du och jag och Humlan.
Isz kommer väl?
Prakas??
KOM IGEN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Travfolk!!!!
AM
:eek:
Jag har blivit dubbelbokad (teaterbesök med familjen på e.m...bjudna av svärmor så jag vill inte tacka nej ;) )
Förhoppningsvis hinner vi till Sundbyholm en stund i alla fall och säga hej åt er om jag vet var ni håller hus. Känns stressigt värre....vi har en häst också som vi måste säga hej till ("vår" Gloster).
Skriver ni inte i tråden vart ni samlas ringer jag väl Humelibumlan och kollar er "position".
Hoppas att vi ses, men jag vågar inte lova något.
Jag vet inte, är ju ditt och hem som är den stora hindret för mig att komma.
Nu är det ju bara 2 dagar så det känns lite väll nära tyvärr.
Tråden är ju över en månad gammal men har inte kommit så långt :)
Tack för omtanken, men.....
Jag har i ett pm till värdinnan förklarat varför jag avstår buketräffen.
Och fått förklaringen accepterad som "övrig giltig strykningsorsak". ;)
Som lax på löken så jobbar jag på lördag, så det hade blivit svårt ändå.
Jag önskar er som skall träffas en riktigt härlig samvaro i travsportens tecken!
Jag vill ju så gärna.... men man kan omöjligt vara på två ställen samtidigt.
PiperGarden 2006-03-24, 09:02 tyvärr, är ju för långt för mig... Men ni får hålla tummarna, jag och min pålle ska tävla hoppning för första gången på söndag!!! :eek: :eek:
Humelibumlan 2006-03-24, 15:40 Jag vet inte, är ju ditt och hem som är den stora hindret för mig att komma.
Nu är det ju bara 2 dagar så det känns lite väll nära tyvärr.
Tråden är ju över en månad gammal men har inte kommit så långt :)
Tråkigt att så många hoppar av :(
Humelibumlan 2006-03-24, 15:41 Då var det två...
AM (Nafayette)
ghost
4 om jag får be...:eek:
Humlan och Fräs kommer oxå ;)
Ja men det skrev du ju in själv... ;)
Trodde det var meningen att vi skulle skriva in oss själva. :D
Syns i morgon!!! :p
Japp väldigt tråkigt.
Tyvärr gick tiden alldeles för fort fram och man inte planerade bättre.
Är samtidigt lite värre när man inte har något körkort och är beroende av åka med andra eller på något sätt åka tåg/buss.
Man får hoppas det går flera chanser och så önskar jag en riktigt trevlig travträff för er.
Nafayette 2006-03-24, 16:47 4 om jag får be...:eek:
Humlan och Fräs kommer oxå ;)
Visst kommer även Snurrfian, bulan, Ameo och Mr Steven????
AM
ameo kommer inte... :cry:
vi har alldeles för mkt att styra med här hemma just nu, så det är inte praktiskt möjligt :( Jag har ju maken hemma bara på helgerna, så vi måste ju försöka hinna med ALLT då...
Ändrade planer.......................igen! :angel:
Fixade barnvakt till dottern.
Bengall kommer!
Åker från Sundbyberg vid 10-tiden och åker E18 via Västerås.
Någon som vill bli upplockad på vägen?
PM:a eller maila på bengt@bengall.se senast kl. 22 i kväll.
Justering.
Kör via Enköping och Strängnäs.
Inte_Ung 2006-03-24, 20:36 Det sket sig - bokstavligen.
Magsjuk unge och död katt.
Barnen gråter och katten måste få en värdig begravning.
Den här tiden på året har så små marginaler att varje liten oförutsedd händelse tippar allt över styr.
Jag ville så gärna träffa er.
Men jag kan inte lämna familjen med alla bestyr i detta läget.
Inte_Ung 2006-03-26, 10:06 Och i natt så fick stallhästen på något sätt bort fönstergallret och krachade både innerglaset av plexiglas och ytterglaset.
Sedan så stod han där i godan ro och tittade ut genom fönstret med allt glas omkring sig.
Klockan var 3 på morgonen och det var -10 ute.
Varmstallet blev kallstall över en natt.
Tur att vi var hemma.
Tack för en jättetrevlig träff.
Tyvärr blev det ingen insats till egen häst. :(
Det var tydligen för många experter som gjorde V75-raden. :angel: :devil:
Tack också för en jättegod tacospaj! :bow:
Enligt välinformerade källor var den för lös, :confused: men jag tyckte den var perfekt.:bow:
/Bengt, trött och fortfarande mätt.:eek:
Glömde väskan hemma med era telefonnummer :cry: ...stressade runt på stallbacken, hann hälsa på Gloster .....letade efter er på "alla" ställen...trodde att ni skulle synas och höras:angel: , men icke.....gav upp och drog raskt vidare till teaterföreställningen.
Hoppas att ni hade en trevlig dag och kväll.....ses nästa gång ;)
Nafayette 2006-03-26, 17:52 Tack för en jättetrevlig träff.
Tyvärr blev det ingen insats till egen häst. :(
Det var tydligen för många experter som gjorde V75-raden. :angel: :devil:
Tack också för en jättegod tacospaj! :bow:
Enligt välinformerade källor var den för lös, :confused: men jag tyckte den var perfekt.:bow:
/Bengt, trött och fortfarande mätt.:eek:
Kan bara hålla med :bow: :bow:
Och nä..min spik Lugdunum gick inte in..nä..
Så jag får väl stå för nästa travträff..:idea:
Sedan kan man ju undra om Humlans gubbe pallade med wiskyn..
Min egen var lite trött..:rofl:
Och det var jätte kul att få träffa dig bengall och Ghost.
AM (åxå mätt än)
o jag var också där ett kort tag,men min satans mobil ska lägga av titt som tätt,givetvis igår då så att jag inte skulle kunna ringa Humlan:mad:
Synd att ni inte hittade oss, men i bland hade vi nästan svårt att hitta varann. :angel:
Jag tycker också att det var en jättetrevlig tillställning. Naffa med syster imponerade stort på mig i konsten barnvagnsfällning. ;) Tur att man inte har några barn. :crazy:
Själv tippar jag på att det blev "Dött lopp" i whisky-loppet. :D
Tack för att vi fick komma och att du orkade fixa med allt, Humelibumlan!
Och det var hemskt snällt att jag fick låna xylofonian :bow: , nu hoppas jag att jag hängde med i hur den skulle sitta. :o
Det var jättekul att träffa alla, jag hoppas vi ses igen!
Då är denna träffen över...
Jag tar bort nålen och låter tråden åka med bakåt :)
(för övrigt så önskar jag att jag hade haft möjlighet, men det hade blivit en hel helg hemifrån och det kräver att allt annat är fullt fungerande + att jag inte varit borta en massa andra helger nära i tiden...)
Nafayette 2006-03-27, 21:48 (för övrigt så önskar jag att jag hade haft möjlighet, men det hade blivit en hel helg hemifrån och det kräver att allt annat är fullt fungerande + att jag inte varit borta en massa andra helger nära i tiden...)
Synd du inte var med.
Du är ju mer uppdaterad på barnvagnar än vad jag och syrran var.:D :D
Shit vad mycket spakar och knappar det sitter på en sådan nu.:o :eek:
Enklare att köra tröskan hemma..
Kan tillägga att maten var supergod. men Humlan höll på att bränna ner hela huset på kuppen.
Att få tyst på ett brandlarm var lika svårt som att fälla ihop en barnvagn årsmodell 2006 :eek: :devil:
AM
Så går det när man kryddar för mycket. :devil: :angel:
Var det inte fler kockar i köket?:angel:
Ja frågan är, vem är mest eldfängd? Humlan eller Naffa? :D
Men visst var det så att Humlan inte behövde svälta gästerna för att vi skulle länsa faten. ;)
Humelibumlan 2006-03-30, 12:26 Hua vad ni skvallrar :eek:
Sambon var... eh... trött och lite vinglig framåt småtimmarna... :angel:
Nej, vi brände aldrig ner huset och jag är fortfarande väldigt förvånad att barnet sov sig igenom larmet? :confused:
Tack allihopa (utom Naffa som inte varken kunde tippa eller hålla fingrarna ifrån maten innan VARSÅGODA;) ) det var superkul att ni kom och jag ser med glädje fram mot nästa träff :banana: :bump: :banana:
/Humlan Med DATOR!!!!!
Välkommen tillbaka!!! :banana: :banana:
Jag är väldigt imponerad av din sambo som kanske inte var pigg men absolut uppe väääldigt tidigt tycker jag. :idea:
Humelibumlan 2006-03-30, 13:26 Välkommen tillbaka!!! :banana: :banana:
Jag är väldigt imponerad av din sambo som kanske inte var pigg men absolut uppe väääldigt tidigt tycker jag. :idea:
Ja ibland förvånar han ;)
Intressant där när han ställde in barnvagnen men glömde hundarna ute :rofl:
Nafayette 2006-03-30, 17:05 Tack allihopa (utom Naffa som inte varken kunde tippa eller hålla fingrarna ifrån maten innan VARSÅGODA;) ) det var superkul att ni kom och jag ser med glädje fram mot nästa träff :banana: :bump: :banana:
/Humlan Med DATOR!!!!!
Alltså VA???? :o :D
Om inte jag hade provsmakat allt så hade vi ju inte kunnat äta..ju.
Och med mat menas alla tillbehör så som chip och Riesenchokladbitar..:rofl:
Och om jag nu inte tagit hand om branden i ugnen så hade du fått bott i tält...:rofl: :rofl:
När det gäller tippning så sa jag ju att järfsöfaks skulle vinna..:angel:
Och Lugdunum vann ju hela vägen utom dom sista hundra..så jag KUNDE ju haft rätt...:idea:
AM
Reisen.....mmmmmmmmmmmmmmmmm:bow: :love:
Ja, det var en riktig chansning du tog med "Faksen". Att du bara vågade! :angel:
Det vet du väl att 6 månader efter årets Prix de A. kommer inga franska hästar att orka ända fram. :angel: :devil:
Det verkar som jag missade en hel del genom att åka hem. :(
Jag tror det hade varit roligare att vara bakis hos dig på söndagen,
än att putsa 50m skolfönster. :crazy:
Humelibumlan 2006-03-30, 23:25 Det verkar som jag missade en hel del genom att åka hem. :(
Tror jag med... sen missade du ju även chansen att få klappa solstrålen ;)
Det verkar som jag missade en hel del genom att åka hem. :(
.......och vi som inte kunde komma alls känner nog att vi missat ännu mer än "dagen efter" :cry: ;) Riesenchoklad = mums :love:
Nafayette 2006-03-31, 13:18 Jag tror det hade varit roligare att vara bakis hos dig på söndagen,
Du kan komma till oss och putsa fönster i stället. :idea:
Du kan få en wisky för varje ruta.
Vi har 21 fönster med 8 rutor i varje...:D :D
AM
*knapp*
Ååååå vad kul ni verkar ha haft... När ska nästa träff vara hihi:bump:
Önskar verkligen att jag varit där.
|