Solafekub
2006-02-15, 13:24
Varför är inte Ranch Trail en SM-gren? :confused: Finns det någon bra, uppenbar anledning som jag missat? Det är ju ändå en alltmer vanlig och populär gren, som lockar många tävlande! Och det är ju inte så väldigt likt "vanlig" trail, det är ju en hel del moment som skiljer dom åt.
Någon som vet varför det inte är en SM-gren? Ska det bli en SM-gren?
Genen är fortfarande ganska ny i Sverige, men med lite tur kanske den finns med i år som SM-klass. Regelerna för SM skrivs ju om varje år och då finns det ju chans att även ranchtrail kommer med.:banana:
Hoppas att grenen kommer med i år, man måste väl kunna lämna det som önskemål till WRAS.:)
Hoppas att grenen kommer med i år, man måste väl kunna lämna det som önskemål till WRAS.:)
Ingen dum idé...
SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...
Solafekub
2006-02-15, 20:16
SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...
Nej, det var där jag kollade också. :) Jag tycker fortfarande att det är underligt att den inte finns med, det är ju en populär gren?
Nu finns proppen ute till årets största Ranch Trail-tävling med massor av prispengar i potten. Gå in på www.ranchtrail.se och läs mer!!!:idea:
Solafekub
2006-02-18, 21:31
Nu finns proppen ute till årets största Ranch Trail-tävling med massor av prispengar i potten. Gå in på www.ranchtrail.se och läs mer!!!:idea:
Tack för att du sa till! :) :bow: