Visa fullständig version : Bukefalos-nytt: Rösta på din favoritsida från de 10 första åren
Jag har försökt plocka ut tio olika layouter av förstasidan på Stallet och sedan Bukefalos.
Ni bör även kunna kolla runt lite på sidorna som de såg ut under förstasidan.
Min tanke är att försöka kora den bästa/snyggaste layouten genom åren. Mest på skoj då. Vi vet ju alla att den layout som finns just nu är den allra bästa :)
Kommentera gärna varför ni röstat som ni gjort nedan.
Åhh! nostalgi!! :love:
så svårt att välja!
Jag röstade på den första Bukefalos layouten.
Jag tycker den är bra för man ser info direkt utan att leta eller skrolla.
Glimfeather 2006-05-14, 12:15 Nostalgi :D
Röstade på den fjärde nerifrån. Tyckte det var bekvämt med listen i överkant, där man kunde välja forum osv. Dessutom så var den inte så bred som den sista, där man fick scrolla järnet för att kunna läsa nyheterna.
Men den nuvarande är nog bäst, förutom att jag saknar forumhoppet längst ner på sidan.
vaggvisa 2006-05-14, 12:46 Röstade på den fjärde uppifrån, den kändes mest nostalgi :D
cactuspower 2006-05-14, 13:51 Jag gillar layouten som den är nu, känns lite nostaligskt och kolla de gamla layouterna men det känns också positivt att utvecklingen av sidan har gått framåt. :D Dock gillar jag inte när layouten byts för ofta, just nu tycker jag den är bra som den är.
Nostalgi!!:love:
Vilken kul ide!
Röstade på sista, tycker den var snyggast om man bortser från nuvarande, som jag tycker är den bästa.:)
Röstade på den sista, det är den jag är mest van och fäst vid.
__Stilett__ 2006-05-14, 18:10 ja tycker nog bäst om den som är nu.
Jag tycker oxå att den som är nu är bäst. :)
kullerbytta 2006-05-14, 19:29 Röstade på den femte nerifrån. Tydlig och från den goda tiden Avel var uppdelat i Avel, Hästraser, Hingstar&Stamt.
I övrigt en ljus luftig och översiktlig layout. Har svårt att ta till mig det orange...
Eva
starcraft 2006-05-14, 20:00 nostalgi! :love:
Jag rösta på den 7:e layouten eller vad det blev nu. Jag gillar att det stod med rött och att menyn var liggandes ovanpå.
Tycker det är bäst som det är nu. Smög lite i det tysta på stallet tiden, så nostalgi var det att se igen. Röstade på sista.
Tiggertjejen 2006-05-14, 21:22 Röstade på den sista!
Var bra när man kunde se alla forum på en sida och klicka sig fram där, är inte inne i att ha dom på sidan än.
sarabacklund 2006-05-14, 22:18 Tycker den fjärde nedifrån var bäst utav dem!
Men som sagt, denna som finns nu är ju klart bäst! :D
Kexchoklad 2006-05-15, 09:37 Vilken nostalgi! :love:
Jag röstade på nummer fyra uppifrån, just för att den var allra mest nostalgi.
Den som är nu är mycket snyggare, men nostalgin tog överhanden... :D
Den nuvarande tycker jag är bäst.
Har ju inte varit med här så länge, men det var kul det här, att kunna se hur det såg ut innan :)
Kanelbulle 2006-05-15, 15:30 *kl*
Tycker det bara blir bättre rent utseendemässigt.
Sen är det ju kul att se att nästan samma frågor ligger
uppe för diskusssion nu som då.
Sen skulle det vara kul med lite bättre uppdelning inne på avel,
saknar de gamla sidorna där, precis som kullerbytta. *härmar*
Annars bara :bow: till dig och moddisarna.
Jag röstade på den första Bukefalos layouten.
Jag tycker den är bra för man ser info direkt utan att leta eller skrolla.
Just precis det jag tänkte:idea:
RebeckaKihlberg 2006-05-17, 15:37 Den är ju helt klart snyggast nu.
Roligt att få se alla faktiskt...som sagt...nostalgi!!
Jag röstade på den 6:e uppifrån, men hade nog lika gärna kunnat rösta på den 7:e uppifrån.
Anledningen är nog helt enkelt den att det var då jag startade min "Buke-karriär", så det var mest nostalgi över de sidorna.
jag gillar den som är men om man är ny vet man inte riktigt hur man ska göra för att bli medlem. (enligt andra)
1.2.5 från slutet gick inte att se
Så av de som gick att se väljer jag 3:e från slutet.
men annars gillar jag egentligen den förra bäst - som du hade innan den här
Mer gult till Susans ögon :D
Helen Thelin 2006-09-13, 18:09 Röstade på den sista, snyggast layout och bästa funktioner.. :)
Iof tycker jag att den suvarande är 7 reser bättre...
märks att Gunnar lärt sig endel genom åren :D :banana:
Tigertofflan 2006-10-16, 18:23 Jag röstade på den fjärde underifrån. Tycker den är enkel, stilren och lättnavigerad.
Gillar dock den vi har nu bäst.
Som du skriver så är den just nu den bästa!
Det är den nuvarande som är beroendeframkallande med
sina milda färger och otroligt bra upplägg.
Jag röstade på den andra uppifrån, den tyckte jag
var mest strukturerad/överskådlig.
Jag älskar den vi har nu :love: :love:
Lättläst och trevliga färger.
Jag tycker att nuvarande är finast! Lättläst, trevliga och behagliga färger. Lätt navigerat. :)
mizz_beauty 2007-03-07, 11:33 Röstade på den sista. Tycker buke är toppen!:bump:
Skulle också vilja ha avel lite mer uppdelat.
mandalaki 2007-07-01, 13:27 Pågår omröstningen fortfarande efter ett år...?
Graendal 2007-07-01, 19:17 Röstade på den fjärden nerifrån, den känns lite härligt Super Mario och nittiotal. :D
|