Visa fullständig version : min nya kisse elvis!

nemi_baby
2006-09-08, 00:25
elvis är en kattunge på 3 månader som hade avlivats om jag inte tagit han! han är helt underbar, hur söt som helst. mormor var perser/skogkatt, så han har inte riktigt korthårig päls.
bilden är tagen med webcam, så ni får ha lite överseende med den dåliga kvalitéten.
är så glad att man kunde hjälpa en liten, liten kissebebis till ett gott hem.:rofl: :) http://album.lunarstorm.se/FullSize/6ca/{6CA3315D-6E51-4AC9-963F-52982C4D7C34}.jpg

MissFideli
2006-09-08, 01:39
Jättesöt! Men jag tycker han ser korthårig ut? En katt kan inte vara lite långhårig, den är antingen långhårig eller inte.

Heulwen
2006-09-08, 11:44
Vad härligt att du kunde hjälpa honom!
Men jag ser tyvärr knappt någonting på bilden, men han är säkert jättesöt som kattungar brukar vara. :)

nemi_baby
2006-09-08, 12:43
Jättesöt! Men jag tycker han ser korthårig ut? En katt kan inte vara lite långhårig, den är antingen långhårig eller inte.
nej nej, det vet jag. formulerade det lite fel bara. ok, han har lite grövre päls än vanliga korthåriga har. den är tjockare...

nemi_baby
2006-09-08, 12:44
Vad härligt att du kunde hjälpa honom!
Men jag ser tyvärr knappt någonting på bilden, men han är säkert jättesöt som kattungar brukar vara. :)
ja vet. tyvärr bara dålig webcam. kunde tagit med mobilen, mgeapixel kamera, men den är på lagning! han är helsvart med bruna ögon och lite tjockare päls