ragge
2006-11-07, 19:27
Fäller era kissar av kragen ibland?Min har fällt av den varje höst och jag undrar om det ska vara så eller om hon mår dåligt eller om det är nått annat som är fel?
|
Visa fullständig version : Ni med norsk skogis.. ragge 2006-11-07, 19:27 Fäller era kissar av kragen ibland?Min har fällt av den varje höst och jag undrar om det ska vara så eller om hon mår dåligt eller om det är nått annat som är fel? sucka 2006-11-08, 19:28 Min har alltid lika mycket päls. Eventuellt får han väl mer nu i vinter när han är lite äldre (2 år). Men han har aldrig fällt bort kragen. Hur menar du, blir katten korthårskatt om kragen? Det är säkert ingen fara, en del är ju lite mer korthåriga vissa perioder. VeeZ 2006-11-09, 23:30 De flesta skogisar fäller ur ordentligt någon gång om året och tappar då ofta hela eller delar av kragen så det är inget konstigt eller något att oroa sig för. Somliga får så lite päls kvar att man nästan bara på svansen kan se att de faktiskt är semilånghår :) ragge 2006-11-10, 22:24 ok tack!!;) |