Visa fullständig version : sov sött...
liten_virrig 2006-12-17, 11:53 vi fick ta bort våran kisse nu efter en tids sjukdom...han blev typ 3 år :cry: han var så himla speciell...charmade alla till max o sååå söt...
sov sött lille ozzy...2003-2006
ska se om jag kan få in en bild...nån som vet hur man gör?
Calenfiriel 2006-12-17, 13:23 Tröstkramar! Det är synd när de behöver dö så unga, men jag tror att han fick ut jättemycket av sitt liv med er ändå! :)
Vore kul att se bild!
Först måste du ladda upp en bild på internet, typ i Pixbox eller Photobucket, och sen länkar du den här, eller lägger in den med [img] (infoga bild, den lilla gula rutan här ovanför)
liten_virrig 2006-12-17, 13:42 bilder finns på
http://noblefri.pixbox.se
Calenfiriel 2006-12-17, 17:07 Naaw vilken vacker! :love:
http://www.pixbox.se/pic_show_id5967410.html
liten_virrig 2006-12-17, 17:27 Naaw vilken vacker! :love:
http://www.pixbox.se/pic_show_id5967410.html
visst var han...håller på att lägga upp fler...kika gärna
Glaesir fra Skumstödum 2006-12-17, 17:33 Vilken bedårende kille!
Massor med tröstkramar!
förstår hur du känner just nu. förlorade min älskade efter 17 år tillsammans för 3 veckor sedan. men min tröst är att i himmlen har han inte ont och att jag fick lära känna honom.
skickar tröst och styrkekramar!
sofflan82 2006-12-17, 20:10 Ser bara helt vita bilder.... :(
liten_virrig 2006-12-18, 08:04 Ser bara helt vita bilder.... :(
ja pixbox strulade igår...men nu borde det funka... hursomhelst är det den svartvita kissen på bilden breve här (den som kallas "avatar"?)...saknar!:cry: fast en får tänka på att han har det bra nu...
liten_virrig 2006-12-18, 08:05 förstår hur du känner just nu. förlorade min älskade efter 17 år tillsammans för 3 veckor sedan. men min tröst är att i himmlen har han inte ont och att jag fick lära känna honom.
skickar tröst och styrkekramar!
tack det värmer verkligen
*skickar tillbaka en hel mängd med tröst o styrkekramar*
liten_virrig 2006-12-18, 08:06 Vilken bedårende kille!
Massor med tröstkramar!
ja han måste va ungefär den sötaste kissen jag sett...väldigt tomt utan honom :cry:
Vad fin! :love:
Vad var det som hände?
liten_virrig 2006-12-18, 14:21 Vad fin! :love:
Vad var det som hände?
han fick svårt att äta...allt han åt kom upp otuggat...förmodligen tandproblem o han var allmänt hängig o trivdes förmodligen inte alls som innekatt...vi försökte fixa nytt hem på landet åt han men det är inte så lätt tyvärr (de flesta vill ju ha kattungar, inte vuxna katter) så jag tror vi gjorde det enda rätta (känns så iaf) han var alldeles lugn som om han väntat på att det skulle komma o tyckte det skulle bli skönt... stackarn *sitter här med dåligt samvete*
dannilall 2006-12-19, 23:25 Jag lider med dig. Han är väldigt lik min Kompiis. Massor med tröstekramar från oss här.
liten_virrig 2006-12-20, 08:08 Jag lider med dig. Han är väldigt lik min Kompiis. Massor med tröstekramar från oss här.
tack snälla! det värmer väldigt...usch det var inte förän igår kväll det slog en att han faktiskt ÄR borta o inte kommer tillbaka...tror peppe (andra kissen) börjat fatta med för oj så han skriker mellanåt...usch det är riktigt...vad kallas det? hjärtskärande? :o ändå sitter han ibland vid ytterdörren o väntar...jättesorgligt egentligen :cry:
*kram tbx*
Japanesen 2006-12-20, 20:26 Förstår hur du känner, fick ta bort min lillkisse inatt då han hade fått gulsot.. Är så arg på mig själv att jag inte märkte något tidigare, men han har det bättre i himlen nu och han slipper lida..
Min andra katt gör precis som din, letar och skriker efter Ville men han kommer nog snart förstå att han inte kommer tillbaka..
liten_virrig 2006-12-20, 22:11 Förstår hur du känner, fick ta bort min lillkisse inatt då han hade fått gulsot.. Är så arg på mig själv att jag inte märkte något tidigare, men han har det bättre i himlen nu och han slipper lida..
Min andra katt gör precis som din, letar och skriker efter Ville men han kommer nog snart förstå att han inte kommer tillbaka..
då har dom ju sällskap av varandra där uppe iaf:)
peppe är lite sådär...ibland får han tokryck o skriker o letar annars ligger han i soffan o accepterar läget...eller gosar ner sig hos husse...dock alltid med ett öga på ytterdörrn...utifallatt liksom:/
Japanesen 2006-12-20, 22:51 då har dom ju sällskap av varandra där uppe iaf:)
peppe är lite sådär...ibland får han tokryck o skriker o letar annars ligger han i soffan o accepterar läget...eller gosar ner sig hos husse...dock alltid med ett öga på ytterdörrn...utifallatt liksom:/
Efter att vi skaffade Ville så har aldrig Zingo varit så kelsjuk som han varit idag, han går dit jag är, vill mysa hela tiden. och precis som din katt tittar lite då och då på ytterdörrn...:cry:
liten_virrig 2006-12-21, 11:02 Efter att vi skaffade Ville så har aldrig Zingo varit så kelsjuk som han varit idag, han går dit jag är, vill mysa hela tiden. och precis som din katt tittar lite då och då på ytterdörrn...:cry:
vår kisse skriker på husse o säger åt honom att nu vill han komma o sitta i knä...mig struntar han i för de mesta...kattskrälle :p den andra (som vi tog bort) var en riktig tjejtjusare han...struntade i alla av det manliga könet men när sambons lillasyster satt i soffan hoppade han upp direkt o la sig...det brukar han aldrig göra annars...P ger mig tusan på att Peppe (kvarvarande kisse) är...lagd åt andra hållet :rofl: hihi
|