Visa fullständig version : woohooo:)

johanna_h
2006-12-18, 15:39
måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?

EnWisa
2006-12-18, 19:29
måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?

Åh, vad roligt att höra!!! You go girl!!!:)

/EnWisa

Magica
2006-12-18, 22:06
Va glad jag blir för din skull!!! Har oxå varit med om en olycka för ca 1,5 år sedan, krossad ländrygg med förlamning + andra besvär som efterföljd. Nu kan jag både gå och rida. Förstår din lycka!!!

Kämpa på! :bump:

rocki
2006-12-18, 22:41
Underbart tjejen:banana: ;)
Lycka till!

/Rocki

Goldi
2006-12-19, 10:11
Otroligt bra kämpat ! Lycka till i fortsättningen du modiga tjej/kvinna.
:bow:
Det är hårt virke i Dalmasarna

johanna_h
2006-12-19, 21:47
tack alla :)