jempi
2007-01-25, 10:25
Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta det för mig :rofl: tack på förhand!
|
Visa fullständig version : Hjälp med rosemod hill jempi 2007-01-25, 10:25 Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta det för mig :rofl: tack på förhand! TCJ 2007-01-25, 11:10 Jag tror du måste träffa mulen rätt precist. jättelängesedan jag spelade det också och jag får inte igång det igeeeeen :( liten_virrig 2007-01-25, 12:43 Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta det för mig :rofl: tack på förhand! när hästen är "markerad" kan du ge den:) kan vara så att du måste stå vid nosen på den...prova dig fram:) Liiisa 2007-01-27, 19:22 Måste man inte hålla inne Q eller något för att äpplena ska visas? Eller minns jag helt fel? Någon bokstav är det iallafall.. Kaktus 2007-01-27, 22:22 Var länge sedan jag hade det spelet, men jag tror att man skulle trycka på P för att få upp det man hade med sig, sen kunde man bläddra mellan sakerna och välja en med enter! DancingFox 2007-01-28, 00:05 Har inte spelat på länge, men efter att du plockat dem, så har jag för mig att man måste trycka ner någon tangent för att få upp den menyn när man står vid hästen. liten_virrig 2007-01-28, 08:51 hmm ja just det stämmer nog men sök på nätet, alltid är det nån som vet...fuska.nu kanske...även om det inte är nåt fusk... |