Solvira
2007-01-29, 19:23
Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på.
|
Visa fullständig version : "Marknadsföra" träningstävling? Solvira 2007-01-29, 19:23 Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på. FeatherCloud 2007-01-29, 19:31 jag skulle sätta lappar i ridsportsaffärerna i stan, de kringliggande stallen och ridklubbarna och om det är något större evenemang, typ tävling etc innan träningstävlingens kulle jag sätta lapp där också. Muppo 2007-01-29, 19:34 Jippie!!!! Får jag å Mirren komma då?!? :love: Sätt upp lappar på Granngården, Sporren, Russdog... Distriktetshemsida?!?! Maila klubbar i distriktet som kanske kan lägga ut info på sina hemsidor eller sätta upp lapp i aktuellt ridhus? Muppo 2007-01-29, 19:49 HOPPNING?!?:eek: :o Då kommer vi inte!!! :idea: eller kan man få en hedersrosett om man inte kommer över ett enda hinder?!? :banana: Dravena 2007-01-29, 19:51 Det kan bli "dagens prestation"! Det får man minst en rosett för. :D Men håll ögonen öppna så kan det dyka upp lite mer stillsamma träningstävlingar också! PS. Roligt att se dig här igen! :love: Muppo 2007-01-29, 20:05 Roligt att se dig här igen! :love: Vi får se hur länge det varar :angel: Är dödligt less på att sitta på modem. det är såååå segt! Hoppas på att den förbannade sambon ska beställa bredband... Roligt att prata med er igen oxå! *saknat* :love: Solvira 2007-01-29, 20:36 Bra tips! Tack så mycket! :bow: Muppo> Disktriktetshemsida finns det redan på! :) Och oroa dig inte, jag tänkte höra om de tycker det är okej att jag tar tag i programridningar och ordna det. ;) Jag vill ju också ha! :banana: Sen så kan man ju hoppa jättelågt om vill det! :banana: To.m. så att jag undrar om jag ska vara med! :D MM> Jag tänkte ju höra om jag kunde få beställa rosetterna också. :D Vill inte ha de där fula från H**ks. :o |