Nossan
2007-02-01, 20:04
men fick inget napp. Är väl svamp, pevaryl fotpuder borde funka. Träffade en äldre karl som stoppade hundens tassar i vinäger? Han sa att det funka alldeles utmärkt? Va? Någon som provat???
|
Visa fullständig version : Jag sökte på röda tassar... Nossan 2007-02-01, 20:04 men fick inget napp. Är väl svamp, pevaryl fotpuder borde funka. Träffade en äldre karl som stoppade hundens tassar i vinäger? Han sa att det funka alldeles utmärkt? Va? Någon som provat??? falukorw 2007-02-01, 20:26 Jag körde med pevaryl på ena hunden. Man fick hålla på bra länge men till slut försvann det. MrsScabtree 2007-02-01, 20:51 men fick inget napp. Är väl svamp, pevaryl fotpuder borde funka. Träffade en äldre karl som stoppade hundens tassar i vinäger? Han sa att det funka alldeles utmärkt? Va? Någon som provat??? Min westiehane får rött skögg+ tassar när det är blött ute (vinter/höst) och det blir ofta bättre på sommaren. Om det ä rlindrigt kan du använda pevaryl, men du lär få hålla på ett tag. Klipp ner pälsen på tassarna så att det blr luftigt och be ventuellt veterinär skriva ut ett recept på en flaska Malaseb som är mycket bättre. Jag är tveksam till vinäger metoden;) Malaseb låter man verka i tio minuter innan man sköljer ur. Kom ihåg att vara väldigt noga med att torka tassarna efter utevistelse! |