miiirka
2007-04-02, 18:39
Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D
|
Visa fullständig version : Priser miiirka 2007-04-02, 18:39 Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D Chriiisan 2007-04-02, 20:51 Täcke, midsommarkrans, rosett, plankett i LC Olympus 2007-04-02, 21:23 Pengar:D Jag bli faktiskt oftast gladast över plaketten faktiskt. Ngr riktigt fina hederspriser har jag nog inte vunnit, förutom pokaler då. men hellre en plakett än en borste eller hovkrats som man redan har flera stycken av. Presentkort på en hästbutik har jag oxå vunnit. Det var rätt skoj för då kunde jag ju köpa vad jag ville i hästväg. Jardina 2007-04-02, 21:31 En jättefin handblåst glasstatyett med tävlingsplatsens namn ingraverat. PrinceFair 2007-04-03, 10:14 2 kg Marabou mjölkchoklad :d + segertäcke - hemmatävling lokal LA:6 Det är det bästa jag kommer på just nu iaf :D Sen säger jag som Olympus ---> pengar! Anna-panna 2007-04-03, 17:36 2 kg Marabou mjölkchoklad :d + segertäcke - hemmatävling lokal LA:6 Det är det bästa jag kommer på just nu iaf :D Sen säger jag som Olympus ---> pengar! Åh, choklad, vilken kul ide!:banana: :bow: memmalotta 2007-04-03, 18:27 vinnartäcke, massa kg morötter, pokal, rosett plakett i deb. SafTIGT. mysigt med morötter till lill-ponnyn :D hon vart lycklig ;) håller med om pengar, eller presentkort på hästaffär - bra saker! Nellie 2007-04-03, 20:58 Har fått godis flera gånger :D Evenstar 2007-04-03, 22:31 Hm, jag har fått såna roliga saker som en handduk, en OSTHYVEL... ja det var väl det jag kom på. Längesen jag tävlade :angel: Men de priserna var på LD-LC på klubbtävling... LinneaM 2007-04-04, 09:46 2 kg Marabou mjölkchoklad :d + segertäcke - hemmatävling lokal LA:6 Hah :D Marabou 2 kg har jag massa av:D Var på en tävling där både ettan och tvåan fick såna. isaaak_ 2007-04-04, 14:53 oj ja har vunnit massa saker, täcken, pengar, presentkort, benlindor (agriga), kavajskydd, mm.. nästan alla har varit på nationell-elit nivå, oftast i LA:2 LA:4 FEI:s inled. och några gånger i FEI:s lagtävlansp.. det finaste täcket tror jag är svealand täcket som jag vann i dagstorp, nationell LA:4 -06.. vi hade över 70% =) :banana: Panikie 2007-04-04, 15:58 pengar, segertäcken ( men då måste tävlingen el klubben stå med) eller plaketter, pokaler, hängen el liknande, det är kul at få, något som man har kvar. jag blir inte så super glad över borstar el grimskaft. men men :P Jardina 2007-04-05, 10:22 *kl* Det som är roligast att få är ju just pokaler och liknande tycker jag, saker som man ser kommer från just den tävlingsplatsen. chrysler 2007-04-05, 21:53 Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D Oj jag har vunnit allt möjligt bra!som tex stallapotek, ridbyxor, ridväst(man fick välja bland alla grejer & jag valde såklart mountain horse som e mitt favoritmärke), grimmor, träns,presentkort. ja allt möjligt!en fodersäck en gång men den ides jag inte ta med då mina hästar inte ens äter krafft.:D Rosetterna är dock det jag är ute efter;) Ravishing 2007-04-06, 08:42 hm Segertäcken är det som uppskattas mest av mig och likaså pokaler. Det mest skumma jag vunnit tror jag är cd, paraply(!) och handdukar! VARFÖR ha handdukar som pris liksom?! Regionala tävlingar i hoppning för ponny, LA-MSV! svea 2007-04-06, 12:42 Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D Ett jättevackert gotländskt fårskinn. Det måste ha varit för tredjeplatsen i precisionskörningen på SM 2001. svea 2007-04-06, 12:44 VARFÖR ha handdukar som pris liksom?! Regionala tävlingar i hoppning för ponny, LA-MSV! För att sponsorn skänkte det, och för att det faktiskt är ANVÄNDBART! Tycker man att de är fula kan man ju åtminstone torka hästben med dem... Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!" Bellina 2007-04-06, 18:13 Hehe clerround rosett 60 cm. mej 2007-04-06, 18:25 det bästa ja har vunnit var ett par granninge kängor:) va en Lb hoppning Appetax 2007-04-06, 19:28 Drog hem ett stort ägg med godis idag, smaaskens ;):D :angel: isaaak_ 2007-04-06, 22:58 Drog hem ett stort ägg med godis idag, smaaskens ;):D :angel: hehe jag med :D men 2 små :banana: Husmusen 2007-04-07, 18:38 Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!" Hahahaaa :rofl: :D :rofl: Hur kan man ens komma på tanken att ge bort något sådant? jagjosefine 2007-04-08, 11:51 För att sponsorn skänkte det, och för att det faktiskt är ANVÄNDBART! Tycker man att de är fula kan man ju åtminstone torka hästben med dem... Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!" :eek: Okej ..:rofl: Det är ju tråkigt att få sånt som man verkligen aldrig kommer att använda.. Koppen 2007-04-08, 18:42 Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D ett diplom!! :rofl: :rofl: terrivel 2007-04-08, 19:46 På stilhoppnings mästerskap i USA vann jag en suuuuuper fin läder grimma med läder grimskaft och ett mörkblått fleece täcke. det var fint tyckte jag :D. iiiiina 2007-04-08, 21:50 Hm, jag har fått såna roliga saker som en handduk, en OSTHYVEL... ja det var väl det jag kom på. Längesen jag tävlade :angel: Men de priserna var på LD-LC på klubbtävling... hahah, jag vann en smörkniv en gång ;) terrivel 2007-04-08, 22:03 en smörkniv? :rofl: när har man användning till det? nåja. rätt kul ändå. det konstigast jag fått var ett glas...men det använder jag faktiskt:D Olympus 2007-04-08, 22:32 en smörkniv? :rofl: när har man användning till det? jag andvänder en smörkniv varje dag:angel: :D haha ne, men kanske inte så jätteskoj att vinna på en hästtävling jojjski 2007-04-09, 18:36 hmm.. en gång vann jag en påse från prisextra med sushi i! haha:rofl: tur att man gillar det...:angel: men dte bästa jag vunnit var nog pengar, snyggt shabrak, morötter och rosett och plakett såklart ;) Underbar 2007-04-09, 19:05 Har inte så mycket att välja mellan med ändå har vunnit två rosetter, Vi har haft två hopptävlingar i mitt stallet och jag vill ju så gärna va med även fast jag inte kan rida på min lilla shettis så sprang jag brevid och hoppa typ som agillity. Försa gången vi hade det så fick alla som va med en vitt rosett. Och nästa gång körde vi med tid och fel. Då fick vi en gul rosett kanske låter bra 3 ;) Men det va inte många med men det va bara roligt och vara med en mysdag i stallet och grilla korv sen :bump: seavalley 2007-04-09, 23:44 engång i en reg la fick jag en handduk, användbart kanske, men kul. nej. en annan plaserad i den klassen fick fem liter motorolja :rofl: men hmm de finaste, äran :smirk: Salonikel 2007-04-10, 10:33 Segertäcken :D Sen pengar :angel: elin_stynsbergsgard 2007-04-10, 22:16 Isaaak_ vad heter du?? Kände igen bilden och priserna.... Ravishing 2007-04-11, 10:19 Jaja, användbart men hur kul är det egentligen? NinaP 2007-04-11, 10:31 Jag tycker det är roligt att få segertäcken, gärna med en text på, kanske klubbens namn, klass, eller distrikt och år om det skulle vara DM. Pengar var jättebra, så att tävlingen inte blev så dyr. Det konstigaste jag fått var nog ett "mjukisdjur" på en lokal ponnydressyr. Här är en bild på skapelsen...:angel: (http://i68.photobucket.com/albums/i18/GulPaprika/nina021.jpg) Har vunnit nyckelringar också en gång, det var inte heller så roligt. gullebarn 2007-04-11, 20:42 måste vara segertäcken .. täckoman som man är *ler* :D annars schabrak är bra.och såklart rosetterna och plaketterna :) _superanna 2007-04-12, 13:48 Jag vann en hel massa godis en gång men så glömde jag att hämta ut det!:cry: Cashmir 2007-04-13, 10:34 Jag vann en hel massa godis en gång men så glömde jag att hämta ut det!:cry: :rofl: Vilken TABBE :eek: Jag tycker om att vinna segertäcken :d Fast en gång vann jag ett presentkort på 350 spänn i en hästsportaffär som låg vid tävlingen, snacka om shoppingfrossa det blev :angel: Djamillah 2007-04-15, 16:53 En häst i glas :d Katten har dock vält den så båda öronen har trillat av :cry: Rosetter och en medalj :D Har fått en nyckelring en gång oxå inte så kul direkt... Bellamia 2007-04-15, 22:03 Jag vann en "diamant" av glas, påskgodis, rosett och plakett på en lokal dressyr tävling 1/4-07 i Munkedal. :bump: :bump: :bump: Fhanny 2007-04-17, 08:50 förra åter på stockholm horse game, vann jag ett delicato täcke, en himla massa med delicatobollar, 1200 kr samt ett present kort på 600 ifrån en som sålde morötter, måånga måånga morötter blev det. dock endast i 110. bilden är mycket ful, vet inte vad hon gör, men bara för att visa täcket. http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_1/09220000-09229999/640x480/9220401.jpg?0 sen på en annan tävling var meeting priset en soffgrupp i från rum interiör. i första klassen vann jag ett bord därifrån. och i andra vann jag en ute grupp. ledde tävlingen om soffan men petade ett hinder i finalen. en bild på gruppen, fast min är i orange http://www.ruminterior.se/images/product/skanor%20079.jpg sen har jag vunnit en massa mer skaker. men orkar inte skriva. Texas_H 2007-04-17, 09:12 På min gamla ponny så blev det så att vi vann båda klasserna som jag red under ett meeting. ( MSV. hoppning) jag vann en hel massa! Jättefin Kyra K jacka, segertäcke, foder, rosetter som var lika stora som ponnyn huvud ;) presentkort i hästbutiken på tävlingsplatsen. pokal och ett segertäcke till i andra klassen.. :) Bilen var proppfull på vägen hem! Till ponnyn köpte jag självklart massa hästgodis. MissCrazy 2007-04-17, 20:08 Jag tyckte det var jätteroligt när jag fick en wendybok i pris :smirk: Jennifer 2007-04-18, 01:13 Jag kan då säga att det bästa jag fått (inte dyrt eller så men ett underbart minne.) var det som jag "vann" på min första tävling utanför klubben, en lokal LD. Jag kom femma och var helt galet överlycklig, då fick jag en hovkrats, en vanlig grön hovkrats. Jag har fortfarande kvar denna hovkratsen, min gröna fina hovkkrats. Den är ju inte värd någonting i pengar, men för mig, ett av mina allra finaste minnen... Anna-panna 2007-04-18, 14:44 Jag tycker det är roligt att få segertäcken, gärna med en text på, kanske klubbens namn, klass, eller distrikt och år om det skulle vara DM. Pengar var jättebra, så att tävlingen inte blev så dyr. Det konstigaste jag fått var nog ett "mjukisdjur" på en lokal ponnydressyr. Här är en bild på skapelsen...:angel: (http://i68.photobucket.com/albums/i18/GulPaprika/nina021.jpg) Har vunnit nyckelringar också en gång, det var inte heller så roligt. Vilket vackert pris!:angel: Har du kvar den?:D Cashmir 2007-04-18, 18:05 2 kg Marabou mjölkchoklad :d + segertäcke - hemmatävling lokal LA:6 Det är det bästa jag kommer på just nu iaf :D Sen säger jag som Olympus ---> pengar! Åh CHOKLAD :love: remmis 2007-04-18, 21:38 bästa segertäcke -la lokal pengar - alla gånger jag placerat mig! sämsta agria paraply - la lokal cd.....(med en fjantig artist ja aldrig hört talas om) - la lokal grimskaft - lb lokal The flame 2007-05-01, 14:24 haha, det bästa jag vunnit: * 2 kg Maraboumjölkchoklad * Presentkort på 200 kr ( PÅ Riktig Ridsport) Och det sämsta: * En tandborste hahahaha xD * En kaffemugg som det stod klubbens initialer på, inte så dåligt om det inte vore för att den var sprucken xD Ullis 2007-05-01, 21:44 det var nog när vi ( diddi o jag) kom etta i kumla. :banana: då fick vi ett segertäcke, rosett, plackett och en ullpad:bump: elin_stynsbergsgard 2007-05-02, 13:55 Jag vann ett länd täcke, presentkort, anmälningsavgiften åter, plankett, rosett(1:a) och en gratis konstnärs presentkort av nån känd konstnär...:D Det var på Södertäljes nationella dressyrtävlingar för ponny 4/3-07 LA:4. En bit på vägen till SM!!:D Vita_N_6520 2007-05-02, 20:34 Jag har vunnit en liten pokal, och en liten "staty" som jag älskar :D Det var på en utbyteshoppning när jag vann på en häst jag aldrig ridit och som var sååååååååå het.. :smirk: Inte :p Pokalen minns jag inte redigt, men jag tror det var på en klubbhoppning.. Plaketter är alltid jätteroligt att få. :D Det enda "användbara" jag vunnit är ett dressyrspö, och jag som inte ens rider med spö.. :smirk: :p Det var DM i dressyr på lektionshäst. Haha måste ju säga det sämsta också :angel: Det sämsta jag vunnit var när jag kom 1a (2a?) på en klubbtävling på grannklubben, då jag vann en liten ensilagebal. Den var dessutom möglig. :smirk: Jojjo_93 2007-05-02, 20:41 Det bästa jag har vunnit är ett halsband med en stegrande häst I en LC dressyr. ekedal 2007-05-10, 11:32 Det allra bästa var när min häst kom 3:a på en dressyrtävling efter att i princip ha varit utdömd och sjuk ett år, det var min bästa revansch hittills. I pryttlar är det ett ylletäcke som jag vann på en mindre hopptävling, typ LD-LC. Då fick jag en stor blomsterkvast också. På Hebyritten i distans för kanske 18 år sedan fick jag en tjusig läderportfölj av Tärnsjöläder då jag kom på typ 2:a, 3:e eller 4:e plats. Solvira 2007-05-10, 13:49 Sist jag placerade mig fick jag ett vitt dressyrschabrak med valfri brodyr på. :D Vid påsk när jag tävlade fick jag ett påskägg med choklad som var jättegod, och pengarna tillbaka. :d :D NinaP 2007-05-10, 21:09 Vilket vackert pris!:angel: Har du kvar den?:D Haha, självklart! :D Ett tag satt den uppspikad på väggen (fråga mig inte varför, jag var liten när jag vann den), men när syster och jag bytte rum tog hon ner den, så numera står den på prishyllan..:angel: iiiiina 2007-05-11, 12:43 jag andvänder en smörkniv varje dag:angel: :D haha ne, men kanske inte så jätteskoj att vinna på en hästtävling haha nja;) men den ligger på prishyllan med alla andra prylar man inte använder;D Anna-panna 2007-05-11, 19:24 :rofl::rofl::rofl: NinaP 2007-05-11, 20:22 kl* Jag har nytt att lägga till till bästa listan efter senaste tävlingen :D Regional Ponnydressyr, vann ett snö-halsband :love: och matchande schabrak+lindor. Tyckte det var bra priser. Anna-panna 2007-05-11, 22:50 Jag vill också vinna roliga priser!:mad: Fast då kanske man ska ta o börja placera sig också:D :p Qyenn97 2007-05-12, 14:50 Dina föräldrar måste blivit glada:rofl: Anna-panna 2007-06-13, 13:46 Har ett bidrag till tråkiga priser: Magväska + skärp, inte så kul o vinna i en regional LA (kom 2a), tur man fick rosett+plakett också:):D Har också fått en jättetunn reklam musmatta på en klubbtävling:mad: remmis 2007-06-15, 10:08 mag väska........:eek::cry::D Svalan 2007-06-18, 10:41 Ryggsäck, lätt fyrgång A-final, Husbyöhn. LLaika 2007-06-18, 10:46 Min kompis vann ett skitsnyggt fleecetäcke av bra kvalitet plus två kg Marabouchoklad i en lokal LB :D Väldigt bra pris för en sån liten klass tycker jag. Lord_Calvert 2007-06-18, 20:50 Kanske inte det bästa, men det dyraste jag vunnit är en stor glasvas för ca 1500:-... Jag kom tvåa i LB:2 i Kalmar... Det som jag tyckt mest om är nog schabrak och täcke!!! saandraaa 2007-06-18, 22:30 KL Kom tvåa i en lokal LB och fick täcke, fribiljetter +åkband till gröna lund för två personer, knästrumpor, glasstatyett (den blev jag iof inte så glad över) och sen självklart även rosett och plakett. Tycker kanske att det var lite väl mycket som andra placering men man ska ju inte klaga :D castle_bar 2007-06-19, 10:32 Jag vann en "diamant" av glas, påskgodis, rosett och plakett på en lokal dressyr tävling 1/4-07 i Munkedal. :bump: :bump: :bump: Hihi, såna där "diamanter" därifrån har jag också! :) Dom är fina! castle_bar 2007-06-19, 10:46 Jag tävlar allt från lokal till nationell (max LA) i hoppning (olika hästar). Bästa: * Rosett och plakett uppskattas alltid, speciellt STORA rosetter och fiiiina plaketter! :d * Schabrak * Pokaler * Pengar Något segertäcke har jag inte vunnit (än ;)), men det tycker jag är ett bra och roligt pris. Sämsta: * I mountain horse stilhoppningscup blev jag 4:e-placerad i första omgången men fick inte reda på det på plats, utan fick läsa det på en lapp som hängde uppe på andra omgången. Där stod jag som 4:e-placerad och därmed skulle jag haft en Mountain Horse-plakett, som jag aldrig fick... :cry: * Ett alldeles för långt pannband till ponnyn. * Efter en seger i regional klass fick jag bara en liten hink med en morot och ett skrivblock i. Som tur var så fick jag rosett och plakett också! * Plaketter i PLAST! Usch, dom är jättefula. :crazy: blohme 2007-06-24, 15:19 *kl* Jag vill ha täcke såklart ;) pokal & rosett oxå ... annars så brukar man ju få en borste ... Rumpnissen 2007-06-24, 16:38 Har ett bidrag till tråkiga priser: Magväska + skärp, inte så kul o vinna i en regional LA (kom 2a), tur man fick rosett+plakett också:):D Har också fått en jättetunn reklam musmatta på en klubbtävling:mad: Det värsta jag fått var på en nationell dressyrtävling. Förutom rosett, plakett och premie fick jag en ful limgrön plastburk med ett påskägg på. Jaha? :rofl: saandraaa 2007-06-24, 17:43 KL Det sämsta jag har fått var när jag vann iof en lokal LB, en CD skiva, sen vann jag andra klassen också som då var mästerskapsklassen och då fick jag en till likadan skiva! Henchen 2007-06-24, 18:21 Hur kunde du rida lokal LB och sen mästerskaprogrammet på samma tävling? Olympus 2007-06-24, 20:42 Hur kunde du rida lokal LB och sen mästerskaprogrammet på samma tävling? Mästerskapsklass har hon ju skrivit. Kan ju vara en hoppklass, typ DM Henchen 2007-06-24, 20:45 ahaa, jaja.. då förstår jag. saandraaa 2007-06-24, 21:03 Kanske uttryckte mig lite luddigt. Om jag säger så här. förklassen var en LB:1, sen var mästerskapsklassen en LB:2. Jag vann alltså båda och fick en likadan CD-skiva i bägge klasserna. Henchen 2007-06-24, 22:07 Aha! nä, det är bara jag som läste som en kråka! Det var ju inte så himla roligt. INVISIBLE 2007-06-25, 14:13 På ngn lokal tävling som klubben anordnade fick ettan en eltandborste... :angel: Nathalielindh 2007-06-26, 00:02 Jag har vunnit allt möjligt :) Men Segertäcke är nog det roligaste iallafall :) Det blir som ett litet minne från tävlingen! :bump: Farao 2007-06-28, 16:03 Jag tycker att det är kul att vinna fodertillskott :p Även om inte alla används senare så, en del är ju jättebra! Kom 3:a i en 1.10 och fick då hippoprodukter - schabrak, vattenflaska+3 valfria fodertillskott. Det blev en 5l. dunk olja, 2 st 1l. e-vitamin. Bäst hittills iår! Ninjan 2007-06-29, 07:08 det basta o det masta jag har vunnit pa en tavling var: schabrak, benlindor, frisorschampoo + balsam, har fon, rosett, plakett OCH amn. avgiften tillbaka! o jag kom 7:a. det var en allsvenska tavling o klubben har extremt mkt sponsorer. kommer garanterat tavla dar igen! (ursakta uteblivna svenska bokstaver. sitter i Australien for tillfallet. kommer hem om en manad, o da ska jag minsan tillbaka till tavlingsbanorna igen!!!):banana: Ninja Zeldiis 2007-07-01, 13:00 Det bästa jag nog vunnit är en schabrak tror jag! Men det vore kul att vinna ett täcke, choklad (muuums) eller typ träns eller nått. Pengar och presentkort är också sjukt kul :D /ZELDIIS Caroline87_eskilstuna 2007-07-01, 18:10 Jag har bara fått ett hederspris och det var en sportbag som det står sörmlandsbanken på:D Caroline87_eskilstuna 2007-07-01, 18:37 Jag läste i nyaste nr av ridsport att en hade vunnit en vanlig fyrkantig sten...På min klubb har de saker från en leksaksaffär i pris bland ponnyerna, kul för en 17 åring att få leksaker i pris:rofl: break_a_leg 2007-07-01, 18:46 *kl* I stället för att gnälla över de dåliga hederspriser som klubbarna har så kanske fler skulle engagera sig att ragga BRA sponsorer till sina klubbar! Det är ingen omöjlig uppgift... Anna-panna 2007-07-01, 19:01 *KL* Vann en lokal Lb:1 i helgen och fick (förutom rosett+plakett:)) Pälsglans(bra sådan:love::)) En liten ask med Marabou choklad hjärtan!!:d:love::bow: Keltic_Salinero 2007-07-01, 21:45 *kl* I stället för att gnälla över de dåliga hederspriser som klubbarna har så kanske fler skulle engagera sig att ragga BRA sponsorer till sina klubbar! Det är ingen omöjlig uppgift... Håller med! :bow: caroline_lu 2007-07-04, 23:46 Min kompis vann ett jättefint Domani täcke sist hon tävlade. Kom 1:a placerad för D-ponny.. var ju bara det att täcket var storlek 115 :P Paulsan 2007-07-05, 14:26 Det Roligaste och mest praktiska man vunnit är en ryggsäck med plakett, reflexer, pärm, gosedjur, presentkort på hästbutik m.m. då kan du ha med allt på ärevarvet på ryggen utan att behöva nån som tar emot utanför banan. Det konstigaste man vunnit var en 25 kg säck med betfor flurrizen 2007-07-05, 14:48 Schabrak, plakett, pälsglans, en stol och pengar på ponny, (några år sen) På häst: Schabrak, plakett, ryggsäck, handskar, 4000 gummisnoddar i hink. Än så länge. :D la06 2007-07-09, 10:28 Har fått massa olika priser, typ pokaler mm med klubbarnas initialer på. Tycker det är roligt för de är oftast fina:) Medaljer också, men ser så stökigt ut på väggen hemma:rofl: Tycker om rosetter och plaketter!:d Har även fått en del meningslösa saker som paraply, borstar, schampoo, ramar m.m m.m. Inget direkt betydelsefullt iaf:p Tävlat ponny och häst upp tom LB Grrao 2007-07-10, 22:22 jag tävlar LD/LC,har vunnit ett par benskydd, linimentschampo, en vas, lite sjukvårdsprylar mm. inte så jätteroliga priser (inte dom sistnämda iallafall), även om jag tävlar häst har jag aldrig fått pengar.. borde införas! :d Gabby_Ossi 2007-07-10, 23:30 Ni som vinner halsband och blir jätteglada, hur kul hade det varit för en kille att få det priset? :angel: Sen tycker jag också om rosetter :love:, så stora och speciella som möjligt, vissa är verkligen för tråkiga :smirk: Plaketter tycker jag däremot bara är helt onödiga :confused: , ligger bara i en hög i fönstret och samlar damm.. :p likaså pokaler, om det inte är något extra fint. Det bästa jag fått är nog segertecke, det var ett fint täcke också utan något reklamtryck! Sen fick jag ett schabrak när jag kom 3a i min första fälttävlan, debutant, det tyckte jag vart fint :d. Något rätt tråkigt var ett par stigbygelsreflexer när jag kom 3a i en stilhoppning LC, ok reflexer är bra men kanske något mer, väst och benreflexer också? tello 2007-07-14, 23:19 Om ni får något tråkigt pris som typ, handdukar, undviker ni att åka dit någon mer gång då? silver 2007-07-19, 10:49 Vad skulle ni vilja vinna? det är säkert någon som håller på med priser som läser detta själv tycker jag lokala hantverk är kul när dom delar ut såna i pris Jardina 2007-07-19, 14:35 Tycker om pokaler, de är roligare än borstar. Fick 3 st till efter Kullabygdens meeting. Gikan 2007-07-20, 13:44 Typ ganska många grejjor, det där vanliga, placketter, pokaler, (rosetter!!) mm.mm. Skriver upp här nedan vad jag fått på årets tävlingar;:p UPK LC A1:a/KM(Buster): 3a klassen=Rosett o sten. 1 KM kat.D=Rosett o Pokal UPK LD A:0/A:0(Jasmin): 3a, rosett och liten röd piggborse:p Mälardalen LB A:0/A:0(Buster): 5a, rosett, lila ryktborste, handgjord burk med godis. Tierp LB A:0/A:0(Buster): 6a, rosett o 120 kr presentkort på Odal(ganska bra för en så dålig placering!) Trögd LC A:0/A:0(Buster): 3a, rosett o plakett Enköping LC A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, plakett o grimskaft Bälinge LB A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, mobilsmycke o sten UPK LC A:1a(Buster): 2a(lagklass,final, laget slutade 2a o kom 2a för dagen), Rosetter, halsband o pokal, plaketter Edsbro LC A:0/A:0(Buster): 6a, rosett, plakett o handduk Tror det va alla priser jag fått iår, så nu vet du lite iaf:p:bump: Saraa 2007-07-20, 19:17 de priser jag blivit gladast över var ett presentkort på B*rjes, ett segertäcke och ett scabrak. Men rosett och plakett blir jag glad av det med. :) Vita_N_6520 2007-07-20, 19:32 Jag fick ett bra pris sist. Lokal 90, kom 9:a Fick flugspray :banana: DET var verkligen behövligt. :D Gikan 2007-07-23, 13:51 Typ ganska många grejjor, det där vanliga, placketter, pokaler, (rosetter!!) mm.mm. Skriver upp här nedan vad jag fått på årets tävlingar;:p UPK LC A1:a/KM(Buster): 3a klassen=Rosett o sten. 1 KM kat.D=Rosett o Pokal UPK LD A:0/A:0(Jasmin): 3a, rosett och liten röd piggborse:p Mälardalen LB A:0/A:0(Buster): 5a, rosett, lila ryktborste, handgjord burk med godis. Tierp LB A:0/A:0(Buster): 6a, rosett o 120 kr presentkort på Odal(ganska bra för en så dålig placering!) Trögd LC A:0/A:0(Buster): 3a, rosett o plakett Enköping LC A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, plakett o grimskaft Bälinge LB A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, mobilsmycke o sten UPK LC A:1a(Buster): 2a(lagklass,final, laget slutade 2a o kom 2a för dagen), Rosetter, halsband o pokal, plaketter Edsbro LC A:0/A:0(Buster): 6a, rosett, plakett o handduk Tror det va alla priser jag fått iår, så nu vet du lite iaf:p:bump: Nej juste, glömde en tävling! LC A:1a(Jasmin):1a, rosett o doftljus :p millizen 2007-07-24, 12:32 Tycker också att pengar är det bästa som man kan vinna, men jag tror nästan att det bästa jag vunnit var på sista tävlingen förra året när jag vann lok 1,00 och fick mitt första täcke. Sen vet jag när jag tävlade min ponny och kom 7:a i lok L:C och det stod i proppen att det var rosett, plakett och hederspriser. Rosett och plakett fick jag och mitt hederspris var en sockerbit till min ponny :confused: Zaga 2007-07-24, 12:37 En pastaslev (i plast från Knorr) på min första hopptävling (klubb), den används faktiskt fortfarande (ca 11 år senare). ;) Aajax 2007-07-28, 12:50 Det bästa priset tycker jag nog är täcke :) fick det senast jag var ute på en lokal LB:0 (stort, mysigt AGRIA fleecetäcke):love:Sen blev det väl en liten tabbe andra klassen (också LB:0 ) då jag blev sexa och fick "Börja Rida"-dvdn :smirk: Förstår inte riktigt hur de tänkte :D Halifaxen 2007-07-30, 21:17 Mitt bästa finaste pris var nog ändå när jag och min ponny skulle in och rida omhoppningenn i DIV två allsvenskan. Jag var nervös så jag skakade och jag satt på en inte allt för rutinerad ponny ( då typ riden ett år) vi går in och sätter nollan och tar laget viader till FINAL. De går inte mäta den lyckan jag hade när alla kommer springades emot mig och HAlifax efter målgång. Jag grät av lycka. DE glömmer jag aldrig (L) Daisy 2007-07-31, 10:49 Vad skulle ni vilja vinna? Täcke till segraren, annars pengar! Har benlindor, schabrak o liknande så jag klarar mig.. |