Apollo 13
2007-11-08, 14:45
Detta säger forskarna om oss
http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fO%3dIndex%26 ArticleID%3d2007%5c11%5c08%5c256422
jag tyckte att det lät lite trevligt... tills att jag läste att de avancerade uppgifterna var att spika och slå ner stolp till hagar ;)
Det var FRÅN före:
"De får utföra mycket avancerade uppgifter, allt från att spika ihop hagar till att ta beslut om avlivning. "
Först och främst är det en kortad text, sen så är "uppgifterna" inte direkt specificerade.
Å andra sidan; att fixa ett korrekt stängsel med jordning, el etc är inte det enklaste - det vittnar inte minst alla stängselfrågor här på forumet om. :angel:
Apollo 13
2007-11-08, 15:28
ah haha, där syntes det ju hur noga jag läste :angel:
Läste ni kommentarerna, folk som tror att ridning är att behandla hästar som underlägsna varelser eller att "slicka uppåt och sparka med hovarna nedåt".
Hmmm... :confused:
Intressant att man själv väljer att hävda såna obefogade åsikter, bättre att kolla upp hur det verkligen är. Eller? :confused:
:bow:
Mamma tycker det är bra att ta med i arbetssökan att man har häst och lärt sig ta ansvar genom den. :)
Royal_724
2007-11-10, 14:08
:bow:
Mamma tycker det är bra att ta med i arbetssökan att man har häst och lärt sig ta ansvar genom den. :)
När jag gick arbetslös sa min kontakt på Arbetsförmedlingen att det är en jättebra erfarenhet och att man ska ta med det!
Det visar ju att har man häst så så måste man ju ta sitt ansvar!
Och även att ha häst kräver ju ibland lite muskler!