Visa fullständig version : Spel: Stallets hemlighet
SenslessLife 2007-12-27, 17:40 Någon som vet hur man ska göra efter man har klarat av tävlingen och de andra två hästarna har kommit till mitt stall ?
Det blinkar ju där på elakingens gård på kartan, men jag vet inte vad jag ska göra där.
Snälla hjälp mig !
Silkisif 2007-12-27, 21:01 I vad för spel? :p
SenslessLife 2007-12-27, 22:00 Stallets hemlighet >_<
amanda00 2008-01-04, 16:43 har du hittat en nyckel? längesedan jag spelade det så kommer inte riktigt ihåg. beskriv mer vad du gjort så kanske jag kan komma på något :)
Jag har också fassnat på den delen...
Jag har försökt allt som jag kan tänka mej för att komma vidare men de går inte:confused:
Kan någon SNÄLLA hjälpa mej? X3
SenslessLife 2008-01-20, 14:46 Aa, en nyckel har jag hittat, som ledde till ett skåp hemma hos Amanda, och jag har hittat en blodig piska och har upptäckt att det var Marcus som tog de försvunnan hästarna. Men sen är det bara stopp :confused:
Det blinkar ju på han där gubbens gård, men jag hittat inget där :confused:
har ett problem....., har klarat alla "träningar", har alla high score osv.
men hur kommer jag till tävlingarna??????
kommer ju inte vidare nu ju.......bör tillägas att jag även låst upp "sängen" samt flyttat på lådan- letar dock efter en nyckel.....
Ella_polly 2008-03-22, 13:08 har ett problem....., har klarat alla "träningar", har alla high score osv.
men hur kommer jag till tävlingarna??????
kommer ju inte vidare nu ju.......bör tillägas att jag även låst upp "sängen" samt flyttat på lådan- letar dock efter en nyckel.....
hej vet nån varför jag inte kan klicka på den där när man startar...
föst stoppar man i skivan sen så kommer menyn på starta spel medverkande avsluta spel. sen är jag klickar på starta spel och
klickar på en sån där hästruta gå det bara inte det låter bara klick... eller vad men ska säga. Nån som har samma problen snälla svara SNÄLLA:confused:
Pandoora 2008-04-13, 16:53 www.fuska.nu
linneaarnstedt 2008-05-11, 12:48 jag hade samma problem men jag kom på en liten lösning så när det hände så avinstalerade jag det fast jag sparade spelet så när jag instalerade det igen så fanns spelet kvar och man kunde spela så nu gör jag så varje gång det händer:D
linneaarnstedt 2008-05-11, 12:55 jag har ett problem jag hittar ingen kofot eller nyckel eller nåt jag hittar bara massa frågetecken asså var är allt:confused:
linneaarnstedt 2008-05-12, 15:37 ehh hallå snälla kan nån hjälpa mig med det här det blinkar på Roberts gårg men vet inte vad jag ska göra:cry:
linneaarnstedt 2008-06-17, 18:09 Jag har också fastnat där det blinkar på elakingens(Roberts) gård... Ingen av dom jag känner som har det spelet(asså bara du Linnea) har kommit på det!!!, snälla kan någon hjälpa mig!!!/Matte
Skumbananen 2008-06-17, 19:48 ÅH, vad är detta för spel ni pratar om? Var får man tag på det?
Stina_Zebulon 2008-06-30, 21:04 Någon som vet hur man ska göra efter man har klarat av tävlingen och de andra två hästarna har kommit till mitt stall ?
Det blinkar ju där på elakingens gård på kartan, men jag vet inte vad jag ska göra där.
Snälla hjälp mig !
Då är spelet avklarat
brevid gubbens gård (Till vänster) hittar du en hoppbana, du ska vinna där för att komma vidare, lycka till!:)
ursäkta, jag menar till höger
Rebenowhit 2009-01-04, 21:52 Min kommpis har spelet detta hände henne oxå hennes skiva är gammal och repig jag tror det beror på att den är lite "trasig"(repig)
Fannsy999 2009-04-12, 16:51 Jag har hittat hästarna och så men dom syns inte i mitt stall, ska dom göra det?
Jag hittar det inte :confused:
får inte mitt att funka alls! när jag har sett "inledningen" när de far till landet, så står det att den ska ladda och sedan hör jag bara ljud ("har du bestämt dig för vilken häst du ska prova") och bilden försvinner helt.
har någon samma problem? hur löste ni det?
får inte mitt att funka alls! när jag har sett "inledningen" när de far till landet, så står det att den ska ladda och sedan hör jag bara ljud ("har du bestämt dig för vilken häst du ska prova") och bilden försvinner helt.
har någon samma problem? hur löste ni det?
Hände samma sak. När du startar upp själva spelet så ska du klicka på " Stäng av färgfiltret " så klickar du på " Starta spelet" så nu funkar de ^^. Men jag e fast på en sak. Jag har inte hittat kofoten. Hjälp mig tack. :(
Ja, kom på det innan jag läste ditt svar, tack ändå! Nu är min häst helt fulltränad, men hur kommer jag vidare? Är helt fast! Har inte sett till några hemligheter osv?! Vet tyvärr därför inget om någon kofot? Väldigt tacksam för svar, även från andra som har spelat detta spel!:bow:
Alltså, nu har jag spelat lite. Har hittat; nycklar, låst upp skåp, pratat med dem jag skulle, klarat drömmarna, fått de två hästarna till mitt stall. Och där tar det slut. Först fick jag se en film där "den blonda tjejen", Amanda och Marcus kommer överrens om att avslöja Robert, sedan kom jag bara till menyn?:confused: Gick tillbaka till spelet, och nu blinkar det bara på Roberts gård men jag hittar ingenting där. Är spelet slut nu eller? Tråkigt avslut isåfall.:crazy:
(Kofoten är förresten alldeles framför grinden (brevlådan) och ligger på marken!)
Vi har precis samma problem!!
Efter att vi har hittat hästarna och snokat på rogers kontor händer det att vi kommer tillbaka till menyn!!! :(
:bump:
Vi vann tävlingen igen men det hände inget:confused:
Vi förstår inte vad man ska göra, du kanske vet nu...:)
godistrollet 2009-12-09, 16:58 Hej :) Efter att de två hästarna har anlett till ditt stall så är spelet slut. Tråkigt slut jag vet men men :S
emmisen13 2010-01-17, 19:31 hej jag har ett problem jag har varit inne i roberts kontor och har lämnat den blodiga piskan. sen blinkar det bara på roberts gård och jag har fastnat där hur gör man??<3:love::confused::bump::banana:
Volvo940 2010-07-28, 19:43 jag har fastnat på gården där den förra ägaren bodde jag vet inte vad jag ska leta efter och det börjar bli lite irriterande kan någon hjälpa mig
Jag har oxå problem med spelet. När man sätter in skiva händer inget och när man går till min dator så finns inte ikonen där. Och när man trycker på läpp till program från cd så står det att den inte hittar nått program :( Vad ska jag göra?
lovesveea 2011-06-06, 19:47 jag har också varit med om det men det jag gjorde var att starta om spelet då funkar det :idea:
|