Visa fullständig version : Relationer PPP = pinsamt penis problem

Sidor : 1 [2]

Jolanta
2008-03-09, 09:30
På Expressen har dom ju skrivit ut följande...

"Så stora har kändisarna
Jonah Falcon, författare, 34 cm.
John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.
Will Smith, artist, 22,8 cm.
George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.
Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.
Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.

Källa: Sun"

Och vi vet ju alla hur poppis dom herrarna är hos damerna så storleken har i vanlig ordning sällan någon betydelse :p

Oh no, nu sprack mina planer om Jude Law. Om det där nu stämmer!

Hero
2008-03-09, 11:16

Du får sattsa på Jonah Falcon istället ;)

P_Gentleman
2008-03-09, 11:48
På Expressen har dom ju skrivit ut följande...

"Så stora har kändisarna
Jonah Falcon, författare, 34 cm.
John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.
Will Smith, artist, 22,8 cm.
George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.
Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.
Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.

Källa: Sun"

Och vi vet ju alla hur poppis dom herrarna är hos damerna så storleken har i vanlig ordning sällan någon betydelse :p

Kunde de inte plockat med Colin Farrells med. Han lär ha såpass stor ju att dom ville tona ner den i någon film han gjorde (tror Alexander) för den märktes för mycket. Han hotade dock att stämma dem då. Allt enligt någon kvällstidning.

Hero
2008-03-09, 12:07
Kunde de inte plockat med Colin Farrells med. Han lär ha såpass stor ju att dom ville tona ner den i någon film han gjorde (tror Alexander) för den märktes för mycket. Han hotade dock att stämma dem då. Allt enligt någon kvällstidning.

Även för Brandon Routh har dom fått tona ner hans paket i filmen Superman Returns. Jag har för mig att dom gjorde det med digital teknik.

http://www.smh.com.au/ffximage/2006/03/23/superman23306_narrowweb__300x423,0.jpg

HumleMumlan
2008-03-10, 00:15
Att titta eller att titta och rösta??? :D

Lilljessicah
2008-03-10, 00:31
Jag bor med en :crazy::eek:

Det har tagit sin tid att "lära" sig att ha sex med varandra. But I know the feeling, like: "what?! Are you nuts?!?"

Äsch, här drar ni upp min gamla tråd hela tiden när jag faktiskt har väldigt traumatiska minnen att bearbeta. :p

Kl

Det sjuka med rate my cook var att jag inte kunde motstå frestelsen :angel:

Vadå la du ut bild? :eek:

ssannna
2008-03-10, 00:38
KL. alltså, den här tråden xD håll den vid liv, snälla, detta var dagens bästa :angel:

Lilljessicah
2008-03-10, 01:04
KL. alltså, den här tråden xD håll den vid liv, snälla, detta var dagens bästa :angel:

Jag försöker förtränga...

:D

P_Gentleman
2008-03-10, 12:40
Kolla är la inget problem. Isf skulle jag ha stora problem med duschrummet på jobbet ;)

P_Gentleman
2008-03-10, 12:41
Äsch, här drar ni upp min gamla tråd hela tiden när jag faktiskt har väldigt traumatiska minnen att bearbeta. :p

Vadå la du ut bild? :eek:

Japp ;)

*tiio*

anonymigen
2008-03-10, 15:49
Haha, har också vart med om det några gånger. Man måste ju fan säga till, asså det gör verkligen skitont. Alla killar fattar ju inte alltid det :crazy:. Vi tjejer brukar väl vara runt 13-15 cm "djupa" eller vad det är. och ska man då få in en 20 cm kuk :S tro fan att det känns! :smirk:

Ja, fatta hur de lyckas, eller? Jag lovar det får inte plats mer än 15cm, hur 17 gör man då om man träffar någon med en sån där jätte? Kan ju knappast slappna av iaf, man måste ju kolla så han inte blir för ivrig ock glömmer bort sig. :crazy:
Jag måste erkänna att jag är nyfiken på hur det går till, rent tekniskt alltså: glidmedel och skohorn??? :crazy:

Lilljessicah
2008-03-10, 15:50
Japp ;)

*tiio*

OMG

tiotio

sharpedge
2008-03-11, 11:19
OMG

tiotio
Iof så föredrar jag nog ratemycameltoe än en massa kukar :p

avdelning sjuka sidor på nätet :angel:

Lilljessicah
2008-03-11, 11:44
Iof så föredrar jag nog ratemycameltoe än en massa kukar :p

avdelning sjuka sidor på nätet :angel:

*asg*

Jag ska ta en snopp-paus jag..

sharpedge
2008-03-11, 12:28
För mkt av det goda? :devil:

Baka_kun
2008-03-11, 18:16
ratemygasmask.com :smirk:

eller ja, gamla varianten av sidan. nya verkar mest fejk :(

prickig
2008-03-11, 18:54
tack för underbar tråd! :D

Lilljessicah
2008-03-12, 01:26
För mkt av det goda? :devil:

Snoppar är bra mkt mer komplicerade och kräver mkt mer än vad man tror vid första anblicken..
För att inte tala om vad dom tar på krafterna, sliter på diverse delar, skapar komplikationer osv.

Jag röstar för ett snoppfritt 2008!

*lätt o säga när man hade sex för 3 timmar sen, fråga mig om en vecka;) )

tack för underbar tråd! :D

;)

Zarro
2008-03-12, 08:34
haha ni e allt bra flummiga :rofl:

sharpedge
2008-03-12, 11:01
Snoppar är bra mkt mer komplicerade och kräver mkt mer än vad man tror vid första anblicken..
För att inte tala om vad dom tar på krafterna, sliter på diverse delar, skapar komplikationer osv.

;)
Jag röstar också för ett sexfritt 2008 (och ja, jag hade också sex för ngra timmar sen)
Det enda som är kinkigt med det är att min flickvän kommer bli sur.... Hon anser det är hennes ägodel :crazy:

Lava
2008-03-12, 11:22

;)

Det var det DUMMASTE jag hört...ever!

Har ni någon som helst aning om vad ni skriver :eek:?!
Jag hade ett sexfritt 2007 och DET var inte alls utvecklande :D

Pysslan
2008-03-12, 11:31
Snoppfritt?!:eek: Gud förbjude!
Det går ju ut över allt annat. Tex så kan oskyldigt folk på jobbet få en rejäl avhyvling om man inte sett röken av en sån rackare på länge...:o
Fram för snoppåret 2008:banana:

Lava
2008-03-12, 11:46
Snoppfritt?!:eek: Gud förbjude!
Det går ju ut över allt annat. Tex så kan oskyldigt folk på jobbet få en rejäl avhyvling om man inte sett röken av en sån rackare på länge...:o
Fram för snoppåret 2008:banana:

Det är bara människor i stadiga relationer som skulle kunna slänga ur sig något så fantastiskt dumt :D
Bortskämda assexualister!

sharpedge
2008-03-12, 11:48
För mycket av det goda :D haha

Lava
2008-03-12, 12:39
För mycket av det goda :D haha

....även det ett påstående som bara skulle kunna komma från en människa i en stadig relation :angel:

sharpedge
2008-03-12, 13:22
Jag kan aldrig få för mkt av det goda :devil:

Pysslan
2008-03-12, 17:04
Det är bara människor i stadiga relationer som skulle kunna slänga ur sig något så fantastiskt dumt :D
Bortskämda assexualister!

Åhå? Är det så? Jag må säga att det var fan inte mycket bättre innan den stadiga relationen:devil:. Men jag är mycket snällare nu:angel:
Trots att jag inte haft turen (?) att uppleva exakt det tråden handlar om...

Xzite
2008-03-23, 00:58
*knuffar*

Åh nej stackars dig, han kan säkert kompensera på något sätt :p

Han finns säkert med på någon annan lista i någon annan tidning, skulle inte bli ett dugg förvånad.

Även för Brandon Routh har dom fått tona ner hans paket i filmen Superman Returns. Jag har för mig att dom gjorde det med digital teknik.

Datorer är fantastiska :D

Äsch, här drar ni upp min gamla tråd hela tiden när jag faktiskt har väldigt traumatiska minnen att bearbeta.

Klart vi gör!

Och vadå traumatiska... pyttsan :p

Jag försöker förtränga...

Och det vill du att vi ska tro på?(och låta dig komma undan med så lätt)

Jag ska ta en snopp-paus jag..

Och jag ska bli munk och gå i kloster... :rofl:

Komplicerade säger du... http://www.youtube.com/watch?v=rcbchRnTTr4 säger jag ;)

Nu gnäller du bara :p

Det har för övrigt gått mer än en vecka, spill yer guts! :D

Angely
2008-03-23, 09:53
*Kl och lite Ot*

Men iochförsej, snoppfrågor och prat i allmänhet borde väl godkännas?

Hur lång tid tar det för er att få upp ett ordentligt stånd på diverse killar? Och ni på den manliga sidan; Ja? :D

roosaaaa
2008-03-23, 12:49
. ... ... ....

Svante
2008-03-23, 13:00
det beror väl på hur länge sen det var man hade sex sist, hur sugen han är och massa annat. Hur lång tid tar det innan man själv blir riktigt våt? Omvänd fråga bara.
Hur långt är ett snöre???:confused:

YaHilweh
2008-03-23, 16:44
Knapp:

:rofl::rofl:
veckans bästa!
Lätt :love:

Angely
2008-03-23, 16:57
Okej, jag omformulerar. Hur lång tid har det tagit som snabbast?

Svante
2008-03-23, 20:18
innan kläderna ens åkt av. Tiden är nästan ett negativt tal, har inte ens tagit en sekund, mindre, då jag ibland inte ens behövt göra något för att åstakomma det.
Men det är olika. Är han inte sugen alls, men vill ändå, kan det ta en halvtimme eller nått.
Det beror ju på...

Xzite
2008-04-05, 03:56
Jag tänkte kläcka ur mig "kom hit och ta reda på det själv?" :p men sen ångrade jag mig och säger som Svante... hur långt är ett snöre?

Xzite
2008-04-18, 03:02
;)

Nu har det gått över en månad kvinna, har du inte fått något eller har du andra anledningar till varför du inte uppdaterar tråden?

:p

Lilljessicah
2008-04-21, 00:27
Nu har det gått över en månad kvinna, har du inte fått något eller har du andra anledningar till varför du inte uppdaterar tråden?

Jag tror jag blivit kär! :eek:

Joel_vbg
2008-04-21, 00:32
Grattis...:D

Reykur
2008-04-21, 00:36
Ja, fatta hur de lyckas, eller? Jag lovar det får inte plats mer än 15cm, hur 17 gör man då om man träffar någon med en sån där jätte? Kan ju knappast slappna av iaf, man måste ju kolla så han inte blir för ivrig ock glömmer bort sig. :crazy:
Jag måste erkänna att jag är nyfiken på hur det går till, rent tekniskt alltså: glidmedel och skohorn??? :crazy:

Är det bara jag som tycker att det är jätteskönt? :o

Xzite
2008-04-21, 21:48
Jag tror jag blivit kär! :eek:

Och du får ingen action? Illa... ;)

Är det bara jag som tycker att det är jätteskönt? :o

Har du inte läst hela tråden? :p

Reykur
2008-04-21, 22:02
Har du inte läst hela tråden? :p

Nej, jag hade inget intresse i att plöja igenom 290 inlägg struntsnack ;)

Lilljessicah
2008-04-21, 22:58
Och du får ingen action? Illa... ;)

Du vet inte vad pratar om käre vän!:D

Xzite
2008-04-21, 23:21
Nej, jag hade inget intresse i att plöja igenom 290 inlägg struntsnack ;)

Det finns ett ord för det... latmask :p

Du vet inte vad pratar om käre vän!:D

Jag bara gissade då du inte svarade efter en vecka, med tanke på att du skulle satsa på ett Snoppfritt 2008 så kunde man ju inte vara riktigt säker på vad du pysslade med ;)

Lilljessicah
2008-04-21, 23:53
Det finns ett ord för det... latmask :p

Jag bara gissade då du inte svarade efter en vecka, med tanke på att du skulle satsa på ett Snoppfritt 2008 så kunde man ju inte vara riktigt säker på vad du pysslade med ;)

* harkel *

Snoppfritt 2008, det var det dummaste jag hört. Jag måste ha varit på lyset! :D

Xzite
2008-04-22, 00:50
Njae... på lyset var du inte, du hade andra anledningar :p

"*lätt o säga när man hade sex för 3 timmar sen, fråga mig om en vecka ;))"

Lilljessicah
2008-04-22, 08:20
No comments :angel:

Irene87
2008-04-27, 15:28
Snälla berätta för oss hur det gick!

Xzite
2008-05-01, 01:46
No comments :angel:

*häller lite lim och gula fjädrar över Lilljessicah*

Titta en k y c k l i n g!

P_Gentleman
2008-05-01, 08:57
:rofl::rofl::rofl:

:angel:

kimmis87
2008-05-01, 11:56
nån som har tråkigt?

Vala
2008-05-01, 12:42
Herregud va jag skrattat...vilken underbar tråd
Har precis läst igenom hela.

Kan bara säga att de är tur att alla inte vill ha samma storlek då hade det varit många ensamma människor i världen.

Jag vet vad jag vill ha men är öppen för att testa även annat. ;)
Vem vet vad man missar om man bara fokuserar på det man vet varit bra tidigare?

Xzite
2008-05-03, 19:06

Ja men vafasiken hon kan ju inte säga A och sen vara tyst, det blir ju så tråkigt för oss andra... håller du inte med?

nån som har tråkigt?

Tråkigt är en underdrift, så jag tänkte toppa det hela med att ställa mig och diska *suck*

P_Gentleman
2008-05-03, 19:58
Håller helt med :grin:. Kan gärna gotta mig åt andras sexliv med tanke på att den största delen av mitt just stack till staterna :eek:

Xzite
2008-05-03, 20:02
Ungefär så jag ser på saken, man kan skratta åt andra när man inte får någon action.

Varför drog hon dit, och hur länge får du leka gräsänkling?

P_Gentleman
2008-05-03, 20:54
Hon ska jobba..

I tre fucking jävla månader :eek::eek::eek::eek::eek:

Som väl är har jag vän med sambo som bjöd mig till fest igår. Okej egentligen bjöd dom oss båda redan i torsdags men då fick sambon informera dem om att hon skulle åka på fredagen, men precis när jag hade lämnat av na på Arlanda dagen efter kom det en ny förfrågan om jag ville med. Dock var jag inte allt för intresserad av något alls då, fokuserade bara på närmsta uppgift vilket var Biltema åt svärmor.

De gav sig dock inte då de inte tyckte jag skulle vara hemma själv den kvällen och vara nedstämd så tillslut fick de med mig.

Blev lite kul för mig men risk finns nog att de blir vräkta nu då det vara karaoke :devil: . Polaren rusade vid tillfälle upp och sänkte då jag och en annan polare verkligen började sjunga för liv och lust :o

Sorry för ett onödigt långt svar. :angel:

Xzite
2008-05-12, 02:42
Tre månader... hoppsan, då tycker jag du ser till att överraska henne med ett besök eller två om du har möjlighet.

P_Gentleman
2008-05-12, 06:27
Utan att gå in på detaljer så kan jag konstatera att det har jag inte :eek:

Xzite
2008-05-13, 06:17
Det var ju synd, hade säkert varit uppskattat om du helt plötsligt dök upp med en blomma från ingenstans och bjöd på middag och grejer.

Bylund
2008-05-13, 09:14
*KL*

Äsch, tre månader... Min kära pojkvän drog till Norge för att arbeta. I MINST 6 månader.

Hittils har han visserligen bara dragit på sig p-böter och en ehm.. kinkig flickvän :angel:
Gissa om ett besök skulle vara på sin plats? :D

Långnos
2008-05-13, 10:39
Sjukt skön tråd alltså:rofl::rofl::bow: Aldrig skrattat så mycket:banana::rofl:

Mitt inlägg till debatten ang strl. Lite över medel känns helt klart bäst, haft killar med mindre snoppar...men nej blir helt enkelt inte lika bra i sängen, tänder inte lika mycket:D

P_Gentleman
2008-05-13, 14:31
Haha, jo det hade det nog helt klart och jag hade velat göra också. Dock har jag inte råd med tripp dit och tillbaka plus boende iom att jag stått för hennes soppa räkningar senaste månaderna t.ex.

Funderar istället på att sticka till London med henne till hösten, se sig omkring och gå på en Backyard spelning.

Prisma
2008-05-13, 14:44
Eh, jag sticker från min kille till england i ett år. :devil: Och sedan är han inne i lumpen ett halvår utöver det när jag kommit hem. :p
Känns lite tråkigt faktiskt.

Xzite
2008-05-18, 02:42
Attans osis :(

London till hösten låter dock som en mycket bra plan :)

P_Gentleman
2008-05-18, 03:32
Tycker jag med. Fast för tillfället verkar det kanske finnas lite funderingar på att hon sticker iväg igen då fast med en kompis och till Italien istället.

Denna diskussion hör dock inte till denna tråden :D

Xzite
2008-05-18, 03:38
Hehehe... du får helt enkelt nappa henne så du får ha lite egen tid med henne :p

Du har så rätt, tillbaka till ämnet...

Lilljessicah var är duuuuuuuuuuuu? ;)

P_Gentleman
2008-05-18, 03:51
Hehehe... du får helt enkelt nappa henne så du får ha lite egen tid med henne :p

Du har så rätt, tillbaka till ämnet...

I säng antagligen. Vad som göres där är nog 50/50 chans dock :o

(Not my intentions to step on anyones toes)

Lilljessicah
2008-05-20, 16:46

Tjo och tjim, hobbylim! :)

* rycker bort dom gula fjädrarna *

Härmed erkänner Lilljessicah att hon blivit en toffel, eller dörrmatta, välj själv.

Trampa gärna på mig, ät kakan och behåll den bara, gör det. :mad:

* spott, fräs, hmm, suck, mutter *

Återkommer

orcide
2008-05-25, 23:46
[QUOTE=cili;9796389]jag har också hittat den där procenten en gång..
så tekniskt sett borde det ta 100 killar innan jag hittar en till ;)

men det där om att ju större - ju bättre som många verkar vilja tro stämmer inte riktigt..
QUOTE]

På mej stämmer det faktiskt *S* :o alla är vi olika tur jag är gift med en 23-16 man :grin:
Jag vet inte vad ni andra tycker ,,men jag anser att stl har betydelse då jag vill bli uppfylld *S*

YaHilweh
2008-05-26, 08:12
Haha, jo det hade det nog helt klart och jag hade velat göra också. Dock har jag inte råd med tripp dit och tillbaka plus boende iom att jag stått för hennes soppa räkningar senaste månaderna t.ex.

Funderar istället på att sticka till London med henne till hösten, se sig omkring och gå på en Backyard spelning.

Det där med london och backyard har jag inte hört något om. Jag kan mycket väl stanna hemma i höst ;)

Kom för övrigt hem två månader för tidigt, så hemma igen :love::love:

P_Gentleman
2008-05-26, 20:26
Inte får du väl veta allt som jag funderar över.. :D

YaHilweh
2008-05-26, 20:42
Det är ganska elakt för vi bor faktiskt ihop ;)

YaHilweh
2008-05-26, 22:07
oups.. fel dator

P_Gentleman
2008-05-26, 22:09
Ähhh detaljer:angel:

Xzite
2008-05-27, 02:19
I säng antagligen. Vad som göres där är nog 50/50 chans dock

(Not my intentions to step on anyones toes)

Viss risk föreligger nog.
:rofl:

Tjo och tjim, hobbylim! :)

* rycker bort dom gula fjädrarna *

Härmed erkänner Lilljessicah att hon blivit en toffel, eller dörrmatta, välj själv.

Trampa gärna på mig, ät kakan och behåll den bara, gör det. :mad:

* spott, fräs, hmm, suck, mutter *

Återkommer

Det där får du allt ta och utveckla, nu blev vi nyfikna :p
Så illa kan det väl inte vara?

Xzite
2008-06-10, 02:39
*knuffar*

Xzite
2008-06-22, 02:00
*knuffar på*

Kom igen nu, upplys oss om läget :p

Baka_kun
2008-06-22, 09:47
otålig eller? :)

Xzite
2008-07-12, 01:23
Eller uttråkad, pick one... men nu är jag mest semi-död efter Arvika.

LinnK
2008-07-12, 01:34
Eller uttråkad, pick one... men nu är jag mest semi-död efter Arvika.

Semi-död? haha det var då ett jäkla uttryck :D

Xzite
2008-07-12, 01:44
Kroppen har svårt att välja om den vill leva eller dö om vi säger så, efter 16-18 timmars arbetspass så får den fnatt :)

LinnK
2008-07-12, 07:06
Kroppen har svårt att välja om den vill leva eller dö om vi säger så, efter 16-18 timmars arbetspass så får den fnatt :)

Känslan är mycket välbekant för mig då jag har lika långa pass ibland, och det sista jag orkar tänka på då (nästan iaf) är sex och ändå så halkar man in på den här tråden :D

(inte för att jag har jobbat just inatt, men jag har ju slinkit in här förut när jag varit just semi-död.. :p)

LinnK
2008-07-12, 07:12
För att ge lite liv i trådens egentliga syfte så... :D

En rätt välutrustad herre jag träffade några gånger i alkoliserat tillstånd hade liksom ingen teknik eller känsla :crazy:

han trodde mest att det var bara att försöka VIKA in den halvslak och när jag var helt o-på så att säga... :rofl:

ingen vinnande teknik för att få igång mig iaf :D
och ptjaa, det blev bara två gånger vi sågs horisontalt...

Jag trodde ju som att det kanske skulle bli liiite bättre andra gången, men icke.. :D

Granen
2008-07-12, 08:32
:eek: :eek:

Det är ju i princip omöjligt att få in något som är halvslakt? I alla fall om tjejen är normalstor "där nere" :o
Så jag förstår att det inte kan ha gått så bra för er :D

Baka_kun
2008-07-12, 09:23
vänta en sekund här, tråden har varit död i över 20 dagar och du bestämmer dig helt plötsligt för att börja skriva i den igen, whyy? :D

LinnK
2008-07-12, 09:39
:eek: :eek:

Det är ju i princip omöjligt att få in något som är halvslakt? I alla fall om tjejen är normalstor "där nere" :o
Så jag förstår att det inte kan ha gått så bra för er :D

Hahaha, ja precis!
Jag är nog normal stor/liten så vitt jag vet :D

och det värsta var ju att han i princip klämde lite på ena tutten, å sen hala han fram den å stöna å försökte för allt i världen både vika & knövla in den och gud vet vad... :rofl:

Synd egentligen att han var så förbannat dålig i sängen, för iövrigt var han charmig som sjutton, har jag för mig...:D

Xzite
2008-07-13, 01:21
Känslan är mycket välbekant för mig då jag har lika långa pass ibland, och det sista jag orkar tänka på då (nästan iaf) är sex och ändå så halkar man in på den här tråden :D

(inte för att jag har jobbat just inatt, men jag har ju slinkit in här förut när jag varit just semi-död.. :p)

Heh... men då har du betalt tippar jag på, det har inte vi funktionärer på festivalen :p

vänta en sekund här, tråden har varit död i över 20 dagar och du bestämmer dig helt plötsligt för att börja skriva i den igen, whyy? :D

Hey jag var i Arvika och kopplade vatten 26e-8e och då hade jag inte tid att svara :p

P_Gentleman
2008-07-24, 18:36
Inga tjugo dagar men iaf *knuff*

Xzite
2008-07-30, 23:32
*hjälper till att knuffa*

Dags för Lilljessicah att vakna till :p

Lilljessicah
2008-07-31, 00:08
*hjälper till att knuffa*

Dags för Lilljessicah att vakna till :p

Jag är vaken som tusan! :laugh:

..och inte är jag ensam heller..

Over and out!:d

Xzite
2008-07-31, 00:13
Försök inte!

Det var ju det här...

http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=10668477&postcount=317

inlägget du skulle svara på :p

Kom igen nu ;)

Lilljessicah
2008-07-31, 00:15
Uppdatera tråden på söndag kväll så lovar jag en full redovisning!

Xzite
2008-07-31, 00:18
Påminn mig på lördag :p

Nej då... jag ska nog komma ihåg det ;)

Lilljessicah
2008-07-31, 00:21
Deal!

Det har hänt en hel del. ;)

Xzite
2008-07-31, 00:31
Vi väntar med spänning på uppdateringen ;)

litania
2008-07-31, 16:29
Jag tycker han är störtfrän! :)

xzite äger :D

litania
2008-07-31, 18:21

:rofl::bow:

Ferrari
2008-07-31, 22:44
*kl*

Har läst igenom hela tråden och skrattat så att tårarna rann :D

Då min kille har en, hrm, k*k modell större, så var jag tvungen och fråga honom om size. 26 cm sa han.. vette tusan om de stämmer då jag inte frågat de innan honom om deras size, men han har ju störst hittills, och är också grymmast av dom alla ^^ :D

Xzite
2008-08-03, 02:30
xzite äger :D

Gör jag? :o

Xzite
2008-08-03, 02:31
Uppdatera tråden på söndag kväll så lovar jag en full redovisning!

Nu är det söndag! ;)

P_Gentleman
2008-08-03, 08:40
Nu har det varit söndag länge :angel: :D

peetraa
2008-08-10, 01:31
Fick tag i en som hade så liten att han inte kunde ta mig doggy på alla fyra :eek::eek: (Hade testat missonären som knappt kändes alls innan för att ge lillen en chans) Då avbröt jag o så var det tack och hej! UÄCK! :crazy:

O till detta så känner sig killen i fråga som en "player" :p Ska man vara elak så får man väl säga att han aldrig kommer att bli nått annat, ofta man stannar hos en sån liten kille! :devil:

Baka_kun
2008-08-10, 01:55
haha, skicka upp en bild på han, wall of shame! :D

Xzite
2008-08-14, 21:56
*kl*

Börjar leta fram lite klister och en ny hink med fjädrar, verkar som det är dags att göra kyckling av Lilljessicah igen :devil:

Xzite
2008-08-27, 05:28
*knuffar*

Var är kycklingen?

Ne0
2008-08-27, 10:11
nu blir tamejfan jag oxå nyfiken!

Fibusen
2008-08-27, 11:49
*Knapp*

Nu var det iofs ett tag sen TS jongla runt med mr.big i sänghalmen,men en tanke som slog mig var,tänk om det skulle blivit seriöst,dom skulle flytta ihop,ts blir gravid,åker in på förlossningen varav läkaren ropar: "Nu är det brottom,han har snoppen virad runt halsen" (istället för navelsträngen)

Lilljessicah
2008-08-30, 01:58
HAHAHAHAHA

*dog*

Till er andra; jag ska försöka komma på hur fan jag ska förklara allt. :angel:

Zizzy
2008-08-30, 03:04
*Knapp*

Nu var det iofs ett tag sen TS jongla runt med mr.big i sänghalmen,men en tanke som slog mig var,tänk om det skulle blivit seriöst,dom skulle flytta ihop,ts blir gravid,åker in på förlossningen varav läkaren ropar: "Nu är det brottom,han har snoppen virad runt halsen" (istället för navelsträngen)

Bästa buke kommentaren idag!:bow::bow:

liten_virrig
2008-08-30, 09:25
Äsch! Ingen tråd behöver gå i graven så länge man har munläder!
ptja vissa gillar ju lack, läder o piskor...kanske även munläder?

Det finns ett ord för det... latmask
(eller slapptask...)

Jag bara gissade då du inte svarade efter en vecka, med tanke på att du skulle satsa på ett Snoppfritt 2008 så kunde man ju inte vara riktigt säker på vad du pysslade med[/QUOTE]

* harkel *

Snoppfritt 2008, det var det dummaste jag hört. Jag måste ha varit på lyset!

*Knapp*

jag döööööör!! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::bow:

YaHilweh
2008-08-30, 09:58
Vi väntar spänt :bump:

Xzite
2008-08-31, 05:27
*semi-kl*

nu blir tamejfan jag oxå nyfiken!

Du är inte ensam!

*Knapp*

*trillar av stolen*

HAHAHAHAHA

*dog*

Till er andra; jag ska försöka komma på hur fan jag ska förklara allt.

Hur svårt kan det vara... sätt igång kvinna, nu har det gått _en hel månad_ sedan du skulle uppdatera oss!

Bästa buke kommentaren idag!

Idag? Jag röstar för årets... :D

(eller slapptask...)

Det vet jag ingenting om :p

Vi väntar spänt.

Jaaaaaaaaaaaaa!
:banana:

liten_virrig
2008-08-31, 08:42
meeeraaa :bump::bump::bump:

Xzite
2008-08-31, 09:18
Mera vad? :p
;)

BlackRose
2008-08-31, 09:21
Mera kinky historier! :angel:

Xzite
2008-08-31, 09:25
Jag har typ inga. :p :angel:

Men du kan ju berätta en. ;)

liten_virrig
2008-08-31, 09:38
Jag har typ inga. :p :angel:

klart du har :devil:

Xzite
2008-08-31, 09:52
Jag säger bara en sak... ostboll!

liten_virrig
2008-08-31, 09:57
den får du förklara! :cool:

Fibusen
2008-08-31, 10:00
Och vad exakt menar du med det?

BlackRose
2008-08-31, 10:10
Nu får du berätta vad du menar... :p

Jag delar inte med mig, jag väljer att bara hålla mig i bakgrunden och fnissa för mig själv... :angel:

Xzite
2008-08-31, 10:25
den får du förklara! :cool:

Jag får väl göra det, lite senare. :p

Och vad exakt menar du med det?

Se ovan... :p

Nu får du berätta vad du menar... :p

Jag delar inte med mig, jag väljer att bara hålla mig i bakgrunden och fnissa för mig själv... :angel:

Senare sa jag damnit. ;)

Eller hur... :p

liten_virrig
2008-08-31, 12:15
Jag får väl göra det, lite senare. :p

det kanske har med din storlek att göra? :o:angel:

Xzite
2008-08-31, 12:17

Riktigt så roligt ska vi inte ha... ;)

BlackRose
2008-08-31, 12:25
:rofl: :bow:

Riktigt så roligt ska vi inte ha... ;)

Exakt så roligt ska vi ha :D

SilverDroppen
2008-08-31, 12:31
Sluta mobba Xzite nu...

BlackRose
2008-08-31, 12:32
Mobbar jag? :o

Xzite
2008-08-31, 12:32
:rofl: :bow:

Exakt så roligt ska vi ha :D

Nu ska inte fröken mobbas så där! :p

Xzite
2008-08-31, 12:34
Sluta mobba Xzite nu...

Jag överlever nog... :angel:

SilverDroppen
2008-08-31, 12:35
ok, tänkte bara "leka Friends på skolgården" :eek:

BlackRose
2008-08-31, 12:36
Förlåt :o
*går och gömmer mig under sängen*

Xzite
2008-08-31, 12:38
ok, tänkte bara "leka Friends på skolgården" :eek:

Det blir säkert jättebra det där, jag fattar inte ett smack :D

Förlåt :o
*går och gömmer mig under sängen*

Du är ursäktad ;)

*lyfter på sängen och drar fram en mycket dammig ros*

SilverDroppen
2008-08-31, 12:38
Se om du hittar lådan där under då... :idea:

Lr ska jag säga ostbollen :love:

SilverDroppen
2008-08-31, 12:39
Friends ska motverka mobbing på och utanför skolan...

liten_virrig
2008-08-31, 12:40
Exakt så roligt ska vi ha :D:devil:

JAAAA :devil:
Sluta mobba Xzite nu...
nääähäääh! :angel:

Mobbar jag? :o
näää vi mobbas inte, vi tycker ju om Xzite :D

Jag överlever nog... :angel:
tur det, annars har vi ingen att o-mobba :D

BlackRose
2008-08-31, 12:44
*lyfter på sängen och drar fram en mycket dammig ros*

*säger med tillgjord ferdinanröst; "Jag trivs bättre här under sängen där jag kan ha det lugnt och lukta på dammråttorna..."*

liten_virrig
2008-08-31, 12:49
:rofl::rofl::rofl::rofl: du är för härlig gumman! :love:

Xzite
2008-08-31, 13:16
Se om du hittar lådan där under då...

Lr ska jag säga ostbollen

Eventuella ostbollar i min närhet fingrar inte Rosen på, så mycket vet jag :p

Friends ska motverka mobbing på och utanför skolan...

Jaha... dom där, synd att dom inte fanns för sisådär 20 år sedan.

JAAAA

nääähäääh!

näää vi mobbas inte, vi tycker ju om Xzite

tur det, annars har vi ingen att o-mobba

Nej!

Jo!

Aww... smickrare där :D

Exakt ;)

*säger med tillgjord ferdinanröst; "Jag trivs bättre här under sängen där jag kan ha det lugnt och lukta på dammråttorna..."*

Nej men så sött ;)

du är för härlig gumman!

+1 på den, någon som har en kloningsapparat? :angel:

Slokisen
2008-08-31, 13:33
+1 på den, någon som har en kloningsapparat? :angel:
En "Clone a Willy"? :rofl:
Finns att köpa på Teknikmagasinet har jag för mig..

Xzite
2008-08-31, 13:34

Nej inte en sån... :p

liten_virrig
2008-08-31, 13:56

:rofl::rofl::rofl::rofl::bow:
kanske duger med en kopieringsmaskin? :D

Xzite
2008-08-31, 14:03
kanske duger med en kopieringsmaskin? :D

Här haglar slagen under bältet! :p

liten_virrig
2008-08-31, 14:10
under bältet var ordet :rofl::rofl::angel:
(fast oroa dig inte, du är säkert jättefin:))

BlackRose
2008-08-31, 14:24
Vad exakt ska klonas/kopieras? :angel:

liten_virrig
2008-08-31, 14:28
en...ostboll? :D

Xzite
2008-08-31, 14:28
under bältet var ordet
(fast oroa dig inte, du är säkert jättefin)

Ja det är så lågt så man snart får krypa :p

Jättefin... som fotostatkopia då eller? Platt och trist snarare... :rofl:

Vad exakt ska klonas/kopieras? :angel:

Gissa en halv gång! ;)

liten_virrig
2008-08-31, 14:30
en halv ostboll? :eek::idea:

Xzite
2008-08-31, 14:37
Nääää... :p

(tiosmåostbollar)

Fibusen
2008-08-31, 14:41
Är "han" platt och trist?

VARFÖR kom jag att tänka på en sån här?: http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/7/331708/baversvans_s.jpg

(En BÄVERsvans)

Fibusen
2008-08-31, 14:45
(35 små ostbollar)

http://images.google.se/imgres?imgurl=http://web.telia.com/~u52213857/bilder/ostbollarbild2.jpg&imgrefurl=http://web.telia.com/~u52213857/ostbollar.htm&h=149&w=180&sz=18&hl=sv&start=1&sig2=hkP-Pv_eSvYJYc1fvbhO9A&um=1&usg=__KzZA3eUCB0O6BwJW_CtnlTBERpY=&tbnid=3y4spFuP-sZTwM:&tbnh=84&tbnw=101&ei=MJK6SNuIHYqOwQHyoZCaAQ&prev=/images%3Fq%3Dostbollar%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client %3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DG

Xzite
2008-08-31, 14:48
Är "han" platt och trist?

VARFÖR kom jag att tänka på en sån här?: http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/7/331708/baversvans_s.jpg

(En BÄVERsvans)

Inte sist jag kollade... :rofl:

*dör snart av skratt*

(35 små ostbollar)

Nu börjar det bli lite för mycket bollar, man skulle kunna säga att det hela håller på att balla ur totalt!

liten_virrig
2008-08-31, 14:50
nu vet jag! två cheezeballs o en cheezedooodle i mitten :angel: :idea: erkänn att jag har rätt :D

Xzite
2008-08-31, 14:53
Jag har ju redan hängt ut en storleksangivelse i den här tråden men nej... riktigt så roligt ska vi inte ha det. :p

Det är egentligen fånigt värre, men just då i stundens hetta var det askul... :rofl:

liten_virrig
2008-08-31, 14:56
:rofl::rofl::rofl::rofl: en blottare?:devil:
det är fortfarande roligt ju :D

Fibusen
2008-08-31, 15:04
Det kan ALDRIG balla ur totalt!

Xzite
2008-08-31, 15:06
Nej nej nej... inte jag inte, men det var väl någon annan kille i tråden som hängt ut sig på någon mysko sida... bokstavligt talat.

Frågan är ju om det är lika roligt när jag berättar vad som hände? :p

Xzite
2008-08-31, 15:07
Är du riktigt säker?
:rofl: :rofl: :rofl:

Jag tycker vi är på god väg!
:D

SilverDroppen
2008-08-31, 15:19
Du menar typ på detta sätt?

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/506171/572122.jpg

Inte min kan jag ju säga...

Fint med googel ibland =)

liten_virrig
2008-08-31, 15:21
HERREJÄVLAR :eek::eek::eek::eek: hur kan man ens tänka tanken på nåt så hemskt?!?
hade jag dragit hem en man som sen visar sig ha en orm i brallan hade han hamnat utanför porten illa kvickt...:eek:

SilverDroppen
2008-08-31, 15:28
Som sagt INTE min...

Och de är ju då ingen orm heller de är en DRAKE... =)

Men jo jag kan förstå att de är nog ganska svårt för en sådan att få något skoj om man går ut för ONS...

Xzite
2008-08-31, 15:29
Du menar typ på detta sätt?

*klipp*

Inte min kan jag ju säga...

Fint med googel ibland =)

Min spontana reaktion är...

AJAJAJAJ för helvete och dubbel-AJ!

Men mjae... var väl någon som reggat sig på en kontaktsida med bild på organet om jag inte fattade helt fel.

HERREJÄVLAR hur kan man ens tänka tanken på nåt så hemskt?!?
hade jag dragit hem en man som sen visar sig ha en orm i brallan hade han hamnat utanför porten illa kvickt...

Ähh... erkänn att du hade blivit lite sugen på att klappa draken, bara lite... ;)

liten_virrig
2008-08-31, 15:33
inte ett dugg :eek::eek::eek: jag har nog aldrig sett nåt mer avtändande :crazy:

Xzite
2008-08-31, 15:42
Så säger du bara... :p

liten_virrig
2008-08-31, 15:45
nix :mad::crazy:

Slokisen
2008-08-31, 15:46
Fyfan vad äckligt :crazy:

Xzite
2008-08-31, 15:46
Joohoo!

*mobbas lite lätt*

SilverDroppen
2008-08-31, 15:48
Nå Xzite är de något du funderar på att tatuera in? Lr kanske en elefant och färga den grå?

Slokisen
2008-08-31, 15:49
Nå Xzite är de något du funderar på att tatuera in? Lr kanske en elefant och färga den grå?
Inte något lite mindre djur då? :angel:

Xzite
2008-08-31, 15:50
Om någon tatuerare någonsin närmar sig det området på mig så hoppas jag han har en bra livförsäkring med sin familj som förmånstagare, är det ett tillräckligt svar?

liten_virrig
2008-08-31, 15:52
Joohoo!

*mobbas lite lätt*

nu vet jag! du vill tatuera in cheezeedoodles på den, och cheeezeeballs på...bollarna:idea:

buuuusteeed!:rofl:

Xzite
2008-08-31, 15:54
Du vill verkligen veta vad det är med ostbollarna eller hur? :p

Med tanke på att du gissar fel gång på gång... :rofl:

liten_virrig
2008-08-31, 16:03
ja :mad: BERÄTTA! :devil::devil:
(jag gissar inte alls fel, det är du som inte vill erkänna att jag har rätt....:p)

Xzite
2008-08-31, 16:19
Senare sa jag, senare... ;)

Nej du har fel, så enkelt är det... :p

BlackRose
2008-08-31, 19:35
Läste igenom allt jag missat under dagen och jag håller på trilla av stolen av skratt :rofl:

Berätta om ostbollarna nu!! :devil:

Fibusen
2008-08-31, 20:04
Jag vill också veta om ostbollarna! :p

Här är hans idol: http://i5.photobucket.com/albums/y170/designstation/Jesuscopy.jpg

liten_virrig
2008-08-31, 20:38
:rofl::rofl::rofl::rofl::bow:
xzite -> vi kommer alltid vara fler än dig...så berätta nu;)

YaHilweh
2008-08-31, 21:51
Jag vill oxå veta nu :D :rofl:

Vi är många mot dig här ;)
Hur var det med tjära och fjädrar egentigen?? :p

liten_virrig
2008-08-31, 21:56
aah just...nu har du lite o förklara unge man;):rofl::rofl:

BlackRose
2008-08-31, 22:07
:rofl::rofl::bow:

Jag kommer att drömma om ostbollar och ostbågar efter detta.. :D

La dit en passande tag :p

Mysgrisen
2008-08-31, 22:23
och det värsta var ju att han i princip klämde lite på ena tutten, å sen hala han fram den å stöna å försökte för allt i världen både vika & knövla in den och gud vet vad... :rofl:

:rofl::rofl::rofl: *dog*

Sicken älskare du hade där!:D ;)

liten_virrig
2008-09-01, 08:44
Jag kommer att drömma om ostbollar och ostbågar efter detta..

du är inte ensam :p
och det värsta var ju att han i princip klämde lite på ena tutten, å sen hala han fram den å stöna å försökte för allt i världen både vika & knövla in den och gud vet vad...
*ser framför mig en ostbågesnopp med ostbollsbollar som försöker knyckla sig in...undrar hur fan den höll...:rofl:*

liten_virrig
2008-09-01, 19:37
hörrö...försvinn inte nu...vi vill ju veta :cool:

SilverDroppen
2008-09-01, 19:45
Prec, man kan inte säga A utan att nämna B i dessa sammanhang...

liten_virrig
2008-09-01, 19:49
exakt :mad:

springsten
2008-09-01, 20:30
OMG, han måste ju ha pillat dig under tuttarna från insidan med den?

BlackRose
2008-09-01, 23:11
*petar på*

Vars håller herrn hus? http://freesmileyface.net/smiley/Thinking/thinking-005.gif (http://freesmileyface.net)

liten_virrig
2008-09-02, 08:34
letar ostbollar? :angel:

Fibusen
2008-09-02, 12:02

Slokisen
2008-09-02, 18:52
Han har ju fullt upp med att ragga på seniorerna i nunnesoffan :idea: :rofl:

liten_virrig
2008-09-02, 23:31
vaddå, har dom ostbollar där?:o *ilar efter*

Xzite
2008-09-05, 07:03
*semi-kl*

Läste igenom allt jag missat under dagen och jag håller på trilla av stolen av skratt.

Berätta om ostbollarna nu!!

Det brukar du väl nästan alltid vara på väg att göra?

Njae... inte än.

Jag vill också veta om ostbollarna!

Här är hans idol: http://i5.photobucket.com/albums/y170/designstation/Jesuscopy.jpg

Värst vad nyfikna vissa är.

Idol... skulle inte tro det.

xzite -> vi kommer alltid vara fler än dig...så berätta nu.

Jaha... och? Innebär det att det är flerkanter på G? :p

Jag vill oxå veta nu.

Vi är många mot dig här.
Hur var det med tjära och fjädrar egentigen??

Men det var då värst.

Massa tjejer, vad ska ni göra... krama ihjäl mig eller? :)

Man får bara tillverka kycklingar av trådskapare.

aah just...nu har du lite o förklara unge man.

Ung... jag kände mig gammal när passet sa att jag var straffmyndig.
:devil:

Jag kommer att drömma om ostbollar och ostbågar efter detta.

La dit en passande tag.

Och det har du aldrig gjort tidigare din lilla snacksmumsare? ;)

du är inte ensam.

Ny Bukesjuka?

hörrö...försvinn inte nu...vi vill ju veta.

Jag har inte försvunnit, har dock pysslat med lite andra saker än surfat runt senaste dagarna.

Prec, man kan inte säga A utan att nämna B i dessa sammanhang...

Här på Buke så kan man det har jag sett.

exakt

Nejje!

*petar på*

Vars håller herrn hus? http://freesmileyface.net/smiley/Thinking/thinking-005.gif (http://freesmileyface.net)

*kastar en kudde på*

Bra fråga... nästa?

letar ostbollar?

Finns i köket så jag behöver inte leta.

Han har ju fullt upp med att ragga på seniorerna i nunnesoffan.

Njae... lite kanske.

vaddå, har dom ostbollar där? *ilar efter*

Ostbollar, ostbågar, chips, godis och onyttiga bakverk i mängder... :D

BlackRose
2008-09-05, 21:44
Jaha... och? Innebär det att det är flerkanter på G? :p

Flerkanter, är inte det som kallas "gang bang"? :p

Och det har du aldrig gjort tidigare din lilla snacksmumsare? ;)

Nej :cool: Dessutom hatar jag ostbågar, och ostbollar också för den delen :devil:

*kastar en kudde på*

Bra fråga... nästa?

*springer och gömmer mig under sängen igen*

Nästa fråga; Vad är det som är så roligt med ostbollar?

Njae... lite kanske.

Försöker du få med dem till en viss klubb i Örebro? :devil: :angel:

LSD547
2008-09-05, 22:07
Nej :cool: Dessutom hatar jag ostbågar, och ostbollar också för den delen :devil:

Hur fan hatar man ostbollar? Hur kan en människa vara så grym?

BlackRose
2008-09-06, 01:34
Okej, hata kanske var ett starkt ord. Men sanningen är den att jag blir spyfärdig av bara lukten av ostbågar :crazy:

Xzite
2008-09-07, 07:50
Flerkanter, är inte det som kallas "gang bang"?

Det var du som sa det.
;)
Några frivilliga?

Nej. Dessutom hatar jag ostbågar, och ostbollar också för den delen.

Lies... jag vill minnas att någon drömde om chips! ;)
Snacks som snacks i drömmarnas värld men visst... du kan få en påse chips.

*springer och gömmer mig under sängen igen*

Nästa fråga; Vad är det som är så roligt med ostbollar?

Jag tror nästan du har ett chipsförråd under sängen, är det så? :d

Ptja... man kan äta dom... före, under och efter sex.

Försöker du få med dem till en viss klubb i Örebro?

Nejje... det skulle jag aldrig våga.

P_Gentleman
2008-09-07, 09:46
Nej nej nej... inte jag inte, men det var väl någon annan kille i tråden som hängt ut sig på någon mysko sida... bokstavligt talat.

I do think you are referring to me :p. Det var dock ingen kontakt sida och f.. ta dig nu måste jag ju gå in och kolla vad jag har för status :o

Xzite
2008-09-11, 07:02
Ja jävlar... det var du som var skyldig.

Det var bara betygsättning och inget annat... hur ligger du till då?

Xzite
2008-09-11, 07:11
Och nu kommer avslöjandet om ostbollarna.
Så här var det, under akten så tyckte jag att någon såg ut att behöva lite energi så jag sträckte mig efter en skål med ostbollar och räckte fram den samtidigt som jag kläckte ur mig "Ostboll?"
Det blev en liten skrattattack innan man fortsatte.
Men det sägs ju att man ska ha roligt i sängen också... eller hur?

Kinky... nej det tycker jag inte... hah!

P_Gentleman
2008-09-11, 09:17
Inte en aning faktiskt. Kommer inte på vad jag hade för inlogg på sidan *asg*

YaHilweh
2008-09-11, 09:28
Och nu kommer avslöjandet om ostbollarna.
Så här var det, under akten så tyckte jag att någon såg ut att behöva lite energi så jag sträckte mig efter en skål med ostbollar och räckte fram den samtidigt som jag kläckte ur mig "Ostboll?"
Det blev en liten skrattattack innan man fortsatte.
Men det sägs ju att man ska ha roligt i sängen också... eller hur?

Kinky... nej det tycker jag inte... hah!

:rofl::rofl::rofl::rofl:

YaHilweh
2008-09-11, 09:28
Vilken sida är det? :p:p

liten_virrig
2008-09-11, 09:47
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::bow:

BlackRose
2008-09-11, 10:47
Det var du som sa det.
;)
Några frivilliga?

Och det frågar du mig? http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/confused/confused0043.gif (http://www.mysmiley.net/free-unhappy-smileys.php)

Lies... jag vill minnas att någon drömde om chips! ;)
Snacks som snacks i drömmarnas värld men visst... du kan få en påse chips.

Bara för att Sourcream & Franska Örter är så god :d

Jag tror nästan du har ett chipsförråd under sängen, är det så? :d

Om det hade varit så väl, får bunkra upp med choklad där, nu när dom ska höja chokladpriserna :angel:

BlackRose
2008-09-11, 10:49
Och nu kommer avslöjandet om ostbollarna....

Finally! :bow: :rofl: :rofl:

P_Gentleman
2008-09-11, 11:24
Gör som jag och leta upp det i tråden :D

Rate my cock

Lilljessicah
2008-09-11, 11:28
Okey, here we go.

Jag gick och blev kär, aiight?

Vi fick jordens mest invecklade förhållande till varandra vilket resulterade i ett gäng käftsmällar och ett tvärt slut på allt vad bekantskap heter för ett par veckor sen.

Kort skrivet!;)

Men sen är jag ju inte sämre än att jag kört dubbelt ett par månader, och det kan ju få tolkas hur det vill.:angel:

( handlar dock inte om otrohet, den ni ;) )

Så, låt mig försöka vara mänsklig och sörja nu.:D

liten_virrig
2008-09-11, 12:26
:rofl::rofl::rofl::rofl: du är knasig du vännen! :love:

YaHilweh
2008-09-13, 13:08
Gud vad du är jobbig. Är det inte enklare om du skulle tala om det för mig? Jag menar, vi bor ju endå ihop ;)

Du är ju medlem på massa konstiga sidor :p Kan ju inte kolla genom alla :p

P_Gentleman
2008-09-16, 19:56
Gud vad du är jobbig. Är det inte enklare om du skulle tala om det för mig? Jag menar, vi bor ju endå ihop ;)

Du är ju medlem på massa konstiga sidor :p Kan ju inte kolla genom alla :p

Japp, å jag har inte en aning vad jag heter på den sidan. Fast du märkte inte mitt smyg tips :D

deathslyna
2008-10-10, 22:35
Men... Men.... Är det så den här tråden ska sluta?Jag hade hoppats på att detta var tråden utan slut :cry:

YaHilweh
2008-10-10, 22:50
Flerkanter, är inte det som kallas "gang bang"? :p

Det har jag blivit anklagad för att ha på en travresa till Köpenhemn :eek: Höll på att strypa tjejen som spred det ryktet levande :devil:

Då man kommer till jobbet på Måndagen efter och får höra att "jasså, ag hörde att du och Lotta hade ett gangbang med Kjelle, Roger och Lasse i helgen"

Visst för att jag råkade bli väldigt full på travgalan samma år och hångla blint med min chef på dansgolvet inför 250 pers. Men detta gjorde mig mycket, mycket tjurig :p

YaHilweh
2008-10-10, 22:52
Klart den inte kommer dö :eek:

Suzi
2008-10-10, 22:55
Usch vilken jobbig situation jag satt mig i känner jag..

Nu känns det inte som "-Ååh snart kommer Herr A" utan mer som "Ååh nu kommer herr A och hans långa snopp" ?

Man kan ju bara skratta åt det...

Nedräkningen börjad... 52 min kvar.

Hahaha!!
Vad du e rolig!! Men har vart med om samma, längden o omkretsen var enorm! Min första fråga var, då när vi träffades att: ska den där in i mig!?? :eek: Men allt löste sig o nu bor han här så man går juh ofta på besök o ser "film" :D

(märkte nu att tråden e gammal men det piggar upp när man har tråkigt!, finns inte så många aktiva nya trådar...)

Xzite
2008-10-15, 13:44
Inte en aning faktiskt. Kommer inte på vad jag hade för inlogg på sidan *asg*

Säg som det är, du vågar inte säga hur det ligger till med risk för att en stor del av buketjejerna ska leta reda på dig :D

*klipp*
*klipp*

Värst vad ni är lättroade... :p

Och det frågar du mig?

Bara för att Sourcream & Franska Örter är så god :d

Om det hade varit så väl, får bunkra upp med choklad där, nu när dom ska höja chokladpriserna :angel:

Ja... :devil:

*kastar över en chipspåse och en chokladkaka*

Finally! *klipp*

Okey, here we go.

Jag gick och blev kär, aiight?

Vi fick jordens mest invecklade förhållande till varandra vilket resulterade i ett gäng käftsmällar och ett tvärt slut på allt vad bekantskap heter för ett par veckor sen.

Kort skrivet!

Men sen är jag ju inte sämre än att jag kört dubbelt ett par månader, och det kan ju få tolkas hur det vill.

( handlar dock inte om otrohet, den ni )

Så, låt mig försöka vara mänsklig och sörja nu.

Men men men... så trist :(

Och sörja vet jag inte om det är läge att göra, men du behöver nog helt klart återhämta dig, eller ja... vissa delar av dig iaf... :p

P_Gentleman
2008-10-15, 14:28
I wish. Jag hade själv velat se vad jag hade för plats bland den mängd som fanns där. Jag skulle gissa på typ 23 648 plats.

Xzite
2008-10-16, 00:31
Du får väl sätta dig och leta reda på dig själv då!

P_Gentleman
2008-10-16, 04:57
E ru galen :crazy:? Lär ju vara helt förstörd efter att ha kollat igenom så mycket k*kar. Nä du, det får vara. Jag har roligare saker för mig. :angel:

Xzite
2008-10-18, 21:42
Japp... jag är lite galen. :D
Du får väl skylla dig själv om du slarvar bort login/lösen på det där sättet. :p
Roligare saker... skulle det vara avgjutningar kanske? :rofl:

P_Gentleman
2008-10-18, 22:11
Clone:is :bump: Det var skoj. Både gång ett och två även om ettan var för stressande.

Fast det var inte vad jag menade visserligen med roligare, det jag ska pyssla med när projektet är redo och startar är en aning olagligt till skillnad från "Clone" :D

Xzite
2008-10-18, 22:22
Hehe... ptja, du har väl bra medhjälpare så... :p

Det där låter kul, upplys mig! :D

P_Gentleman
2008-10-18, 22:27
Det hade jag minst sagt. Även om medhjälparen nog hade roligast åt att slita tag i kameran :eek:

Haha, kul vet jag inte men det kan nog bli en aning blöt :idea: och så är det nog sagt om den saken på detta forum :angel:

Xzite
2008-10-19, 00:05
Det var inget annat hon började slita i efteråt menar du? :p

Men kom igen nu, vill du inte outa det i tråden får du väl skicka PM! :D

P_Gentleman
2008-10-19, 09:13
Haha, sorry men det är ett nej på den frågan/påståendet.

Hmm kanske kan ordna det på det viset då.

Xzite
2008-10-20, 04:39
Äsch då... bättre lycka nästa gång. :D

Är det bara jag som vill ha en utförligare rapport från TS förresten?

KopparbergsEmme
2008-11-06, 16:45
kl

*En lång kan jucka mer. Ju kortare snopp ju kortare juck. Är den riktigt kort kan det knappast kallas juck utan snarare gnugg.

:rofl: dagens jätte flin!

Breakdance
2008-11-06, 16:47
kl.

Ska den här tråden aldrig få dö och förbli död:crazy::angel:

Lilljessicah
2008-11-06, 17:27
kl.

Ska den här tråden aldrig få dö och förbli död:crazy::angel:

Länge leve PPP! :D

Xzite
2008-11-07, 01:18
Ja men kom igen nu då, ge oss hela storyn med alla smaskiga detaljer! :devil:

Slokisen
2008-11-07, 05:16
Ja men kom igen nu då, ge oss hela storyn med alla smaskiga detaljer! :devil:
Så kvällens runkmateriel är räddat eller?

niphredil
2008-11-08, 19:00
:rofl: :rofl:

josfj äoqakf

Xzite
2008-11-13, 05:31
Nej det behövs inte, jag har tillräckligt bra fantasi på egen hand... men ditt nick antyder att du kan behöva lite hjälp på traven.