Visa fullständig version : Relationer PPP = pinsamt penis problem
Lilljessicah 2008-01-08, 00:58 En tråd jag strax ska låta tala för sig själv.
Att bli spetsad, det kändes som att livmodern skulle komma ut ur munnen vilken sekund som helst.
*spysmiley*
Hmm.. Utveckla lite mer?:p
Gud. det är så smärtfyllt.
Lilljessicah 2008-01-08, 01:10 Första tanken när jag ser paketet = OJ!
Jomen det här ska nog gå bra...
iiiiih, ska HELA den in i mig?
Sen var det kört, jag trodde det skulle bli som i filmer när den kommer ut ur munnen eller något, fast mest kändes det som att livmodern var på väg upp.
Och nej, jag är inte oskuld, har varit sexuellt aktiv i många år MEN det här var det största jag sett i hela mitt liv, framförallt längsta. :eek:
Kardinal 2008-01-08, 01:13 :rofl: :rofl: :rofl:
han får väl lugna sig lite
Lilljessicah 2008-01-08, 01:17 Han måste ju ha gjort ett ytterligare hål nånstans där inne för sen blev det riktigt trevligt.:d
Men han lär ju ha förstört min framtid med normalstora partners eller nått.
Shit.. ha ha
Kardinal 2008-01-08, 01:26 Haha, tror jag inte. Men du kanske inte vill ha någon annan heller ;)
Lilljessicah 2008-01-08, 01:30 Där har du iofs en poäng, det får bli ett framtida liv med Herr A och hans penis. ( ha ha ha )
För själva Herr A har jag svårt att tänka mig som blivande..
verrdogan 2008-01-08, 01:32 Bildbevis bildbevis :bump::bump::bump:
:D:angel:
Själv har jag stött på en man där problemet inte var längden, om man säger så.
Gud han var så grov, jag har aldrig sett på maken. "Det kommer aldrig gå" tänkte jag länge. Jag fick dock erfara att jag hade fel. :p
verrdogan 2008-01-08, 01:40 Var den bredare än vad den var lång?? :eek::D
Nej det var den inte, tack gode gud för det. :D
Kardinal 2008-01-08, 01:52 jösses, vad hittar ni för monster
Kardinal 2008-01-08, 01:53 det var ju synd, eller kanske inte :o
Bildbevis bildbevis :bump::bump::bump:
:rofl::bow::rofl:
Lilljessicah 2008-01-08, 02:08 Usch vilken jobbig situation jag satt mig i känner jag..
Nu känns det inte som "-Ååh snart kommer Herr A" utan mer som "Ååh nu kommer herr A och hans långa snopp" ?
Man kan ju bara skratta åt det...
Nedräkningen börjad... 52 min kvar.
Men varför får du ligga, kvinna? *muttrar*
Lilljessicah 2008-01-08, 02:18 Men varför får du ligga, kvinna? *muttrar*
Ja det undrar jag med?!
Jag har aldrig varit så uppvaktad som nu när jag är singel igen.
Karlarna brukar ju inte ligga i förän man är så upptagen man bara kan bli?
Det måste vara vädret.. hihi
42 min kvar...
Det var allt för länge sedan sist. När blir man nunna?
du måste ju uppskatta längden också så vi vet ungefär :angel:
smultronsaft 2008-01-08, 09:26 Usch vilken jobbig situation jag satt mig i känner jag..
Nu känns det inte som "-Ååh snart kommer Herr A" utan mer som "Ååh nu kommer herr A och hans långa snopp" ?
Man kan ju bara skratta åt det...
Nedräkningen börjad... 52 min kvar.
HAhah:rofl:
Tramptass 2008-01-08, 10:15 Det var allt för länge sedan sist. När blir man nunna?
Jadu, säg det... Men du får kika in i seniorernas nunnesoffa, kanske finns det någon där som kan svara ;)
En tråd jag strax ska låta tala för sig själv.
Att bli spetsad, det kändes som att livmodern skulle komma ut ur munnen vilken sekund som helst.
*spysmiley*
Känns välbekant! Men så tog han även min oskuld, hjälp var ordet! :rofl:
Men inte för att det var något negativt direkt :angel:
Bildbevis bildbevis :bump::bump::bump:
Neeej,uuusch!!! :eek:
:D
Tramptass 2008-01-08, 10:27 Citat:
Ursprungligen postat av verrdogan
Bildbevis bildbevis
Neeej,uuusch!!! :eek:
Fast lite skoj vore det :D
TS; kan du inte fråga om du får fota penis och visa för oss på buke? Eller så kan du säga att du vill fota penis för att ha något att drömma om när han inte är där och sen visar du för oss på buke :D
Aningsfull 2008-01-08, 10:27 En sån här tråd är meningslös utan bilder. :angel:
*Gotlandsrusset* 2008-01-08, 10:29 det gör skitont, händer jämt när jag o killen har sex. Men de går ju över.
Guldaskig 2008-01-08, 10:31 det gör skitont, händer jämt när jag o killen har sex. Men de går ju över.
:eek:
tiotiotio
Tramptass 2008-01-08, 10:33 Låter inte särskilt trevligt. Sex ska väl inte göra ont?!
Det gör så ont :crazy:
Träffade en lite väl välutrustad pojke en gång, herregud.
Trodde också den skulle komma upp i magen fan!
För ett par år sedan när jag hängde på div communitys och en kille addade mig på msn. Först verkade han normal men sen visdade det sig att han skröt rätt rejält om sin snopp. Han visade en bild på den, och enligt hans måttstock var den 28 cm! :crazy:
Sant eller ej, det vet jag inte. I vilket fall frågade jag om han knullade kor med den med tanke på storleken. Då blev han arg och blockade mig :p
*Gotlandsrusset* 2008-01-08, 11:09 sex gör inte ont förrän han kommer så djupt. Jag är väldigt trång och han ganska stor så det är inte konstigt att det blir så. sex är helt underbart. vissa ställningar måste man vara försiktigare bara.
typ när jag sitter på honom och han stöter in den, då kommer han djupt, samma om han tar mig liggande bakifrån och spec om han sitter och har mina ben på sina axlar ... aj aj :crazy: Men som sagt händer bara när han stöter för hårt och hamnar för djupt.
Usch jag känner igen den känslan *smärta*
min kompis skickade en bild på hennes tjej kompis och dennes kk, när de höll på i camen. den var så gigantiskt stor/ lång. helt sanslöst. och då menar jag STOR. tjejen i fråga sa att det kändes som om hennes oskuld blev tagen var gång.
Tramptass 2008-01-08, 11:47 Okej. Jo visst kan killen komma djupare i vissa ställningar, det tror jag de allra flesta har upplevt.
:rofl:
Själv har jag haft en som var både extremt lång OCH grov. Min min: :eek: :eek: Ska den IN?!
Det mest enorma jag nånsin sett IRL. Det var ajaj i några dagar efteråt :p
Madde_padde 2008-01-08, 12:21 Han måste ju ha gjort ett ytterligare hål nånstans där inne för sen blev det riktigt trevligt.:d
Men han lär ju ha förstört min framtid med normalstora partners eller nått.
Shit.. ha ha
haha de där va jag me om! och nu tycker ja typ lla har alldeles för små :p mycke irriterande!
Madde_padde 2008-01-08, 12:24 fast iogs om dom är långa är de juh heöt underbart att ha sex bakifrån där ja liggerp å mage...alltså inte alla fyra för de gör ONT! men liggandes på mage de är kanon :o men då skam an hitta någon som räcker till de!
mirrorgirl 2008-01-08, 13:51 När man ser ut såhär :eek: när han knäpper upp byxorna... då vet man att det är ett monster :P
Å jag som trodde att han bara skröt om att han hade störst i stan... Sparade sig själv som "m den store" i min telefonbok, haha.
Men trevligt va det helt klart... :)
Jo visst är det trevligt med stora grabbar men jag kan tycka det är lite jobbigt när dom är sådär JÄTTE stora! Jag vill gärna kunna ta i i sängen utan att behöva tänka om den här ställningen gör ont, kan han ta i nu eller kommer det göra ont..
Nja hellre en med lite grövre som kan köra på utan funderingar haha
ja, fram med linjalen nu! :angel:
Idi-Oten 2008-01-08, 14:13 De där är ett rätt jobbigt problem ... :eek:
fast jag måste säga att de är lättare när dom är stora och grova än bara långa liksom gör ondare då än när dom är långa oh grova
vaddå uppskatta? Är väl bara att lite strategiskt plocka fram måttbandet? :angel:
westernsuzie 2008-01-08, 14:19 Första tanken när jag ser paketet = OJ!
Jomen det här ska nog gå bra...
iiiiih, ska HELA den in i mig?
Sen var det kört, jag trodde det skulle bli som i filmer när den kommer ut ur munnen eller något, fast mest kändes det som att livmodern var på väg upp.
Och nej, jag är inte oskuld, har varit sexuellt aktiv i många år MEN det här var det största jag sett i hela mitt liv, framförallt längsta. :eek:
HAHAHAA.... har faktiskt också varit med om det där för några år sen :p Alltså.. det va verkligen nåt helt groteskt :eek: alla ställningar hade INTE funkat om man säger så :p
Det värsta är ju att man inte ser nåt på utsidan liksom.. det blir en överraskning varje gång :D
westernsuzie 2008-01-08, 14:20 vaddå uppskatta? Är väl bara att lite strategiskt plocka fram måttbandet? :angel:
Hahaa... han lär ju tycka att de är roligt :D
Lilljessicah 2008-01-08, 14:26 Svarar till alla :
Ännu en dag efter en spetsad natt, eller kan man kanske kalla det för en taggad natt? :angel:
Phu..
Jag håller dock fast vid att han måste ha gjort ett ytterligare hål därinne och fortsatt upp i halsen, för trevligt hade vi.:d
Ikväll ska jag placera ett måttband snyggt och prydligt på sängbordet och hoppas att han gillar idèn.
Det värsta är att han verkar så jäkla seriös, och jag är allt annat än det just nu.
Ärligt talat, tänk att inleda ett förhållande med en karl i size med John Holmes!:crazy:
westernsuzie 2008-01-08, 14:38 Det värsta är att han verkar så jäkla seriös, och jag är allt annat än det just nu.
Ärligt talat, tänk att inleda ett förhållande med en karl i size med John Holmes!:crazy:
Hahahaaaa.. tänk när ni skaffar barn om de blir en son :p:D
:angel:
Lilljessicah 2008-01-08, 14:42 Hahahaaaa.. tänk när ni skaffar barn om de blir en son :p:D
:eek::o:eek:
Jag måste avstyra detta illa kvickt..
westernsuzie 2008-01-08, 15:01 :eek::o:eek:
Jag måste avstyra detta illa kvickt..
Hahahaaa... jag garvar så jag trillar av stolen :D:D
Ikväll ska jag placera ett måttband snyggt och prydligt på sängbordet och hoppas att han gillar idèn.
Do it, do it :bow: :rofl:
Fast det blir väl så att din kropp vet att den är lång, och på så sätt vidgar dig ännu mer? För jag har med varit med om det, men efter några gånger var det inga problem längre för min kropp liksom visste att den var stor:angel:.
En tråd jag strax ska låta tala för sig själv.
*spysmiley*
:rofl::rofl:
Nu är jag skyldig dej 5 spänn :D
Det är ju det som är grejen- jag förstår inte varför det är sån hysteri att killar SKA ha stor kuk när den genomsnittliga tjejen är ca 10-12 centimeter djup...(Har läst lite olika på olika sidor, men länkar till en av dem här:)
http://www.ungochgalen.nu/andersochmariann/for-stor-snopp
Jag skulle aldrig tillåta en 20 plusare att komma i närheten av mig. Jag har spiral och det behövs inte mycket för att tråden ska bli touchad och det är iiiiiinte skönt kan jag tala om :crazy:
Runt 17-18 fungerar helt ok, men större än så- då får det vara. hihi.
Calazirya 2008-01-08, 17:46 Men vad gör du om du träffar någon och han får följa med hem..
Du upptäcker till din fasa att han har en 20+.
Säger ?
Nepp nepp blir inget juffsa av med den där bamsen, min tråd kan bli lite krokig och det gör ont som sjutton..
Hejdå..
Nepp nepp blir inget juffsa av med den där bamsen, min tråd kan bli lite krokig och det gör ont som sjutton..
:rofl: :bow:
kommentarer är överflödiga
Lilljessicah 2008-01-08, 22:32 :rofl::rofl:
Nu är jag skyldig dej 5 spänn :D
Det är ju 2an! 1an har krupit in i skalet verkar det som. :D
Lilljessicah 2008-01-08, 22:34 Fast det blir väl så att din kropp vet att den är lång, och på så sätt vidgar dig ännu mer? För jag har med varit med om det, men efter några gånger var det inga problem längre för min kropp liksom visste att den var stor:angel:.
Jag pratade men en klok vän idag som sa att man töjer sig ( usch va läbbigt det låter).
Hon sa även att jag inte skulle släppa in någon annan inom det närmaste, eftersom den,det,hon,fiffi (:angel:) inte återställs till det normala förän efter ca 2 veckor.
Haha, det var ett givande samtal ska ni veta.
*spysmiley el. asgarv?*
valkyr_iaa 2008-01-08, 22:55 HAHAHA :rofl:
ni är ju sjuka allihopa *skratt*
härlig syn ni har på stora snoppar, själv tampas jag med en dagligen, det bästa knepet är att korsa låren, då kommer den inte in alls :D
kan ju även tillägga att jag kommer vänta läääääääääänge med att ha sex med en annan efter denna bamsing.
Breakdance 2008-01-08, 23:31 kl
De värsta jag varit med om är byns hydralkolv (som han så fint kallar sejj, förstår nu varför) 33 j*vla centimeter, gissa om det blev en :eek: innan jag insåg att -killen vet vad han pysslar med:d:love: helt sjukt underbart va det:D
kl
De värsta jag varit med om är byns hydralkolv (som han så fint kallar sejj, förstår nu varför) 33 j*vla centimeter, gissa om det blev en :eek: innan jag insåg att -killen vet vad han pysslar med:d:love: helt sjukt underbart va det:D
Skojja min dojja :eek: :crazy:
shit. 33.. det är ju längre än en linjal!
Blueberry 2008-01-08, 23:38 Helt ärligt!? 33 cm!?
Han måste ju vara en vandrande (liggande?) legend?
Och när man kommer med sådana påståenden så ska det minsann styrkas med bildbevis.
;)
Lilljessicah 2008-01-08, 23:41 Men shit!
John Holmes låg väll runt det?
OMG, han måste ju ha pillat dig under tuttarna från insidan med den?
Breakdance 2008-01-08, 23:50 Svarar alla:
Som sagt hydralkolven är en legend som många vill provåka här:angel: dock är han (som tur är) inget pv material, utan man leker ett tag sen får de va bra.
Bildbevis kan nog sorgligt nog ev fixas, ska inte lova nåt men kan höra med honom imorgon:D
Kardinal 2008-01-08, 23:54 yay?
*harkel*
*knapplån*
Lika bra att en kille som har lite Google-skills svarar :p
John Holmes död -88 <30cm, verkar inte finnas några helt korrekta uppgifter men 25-28cm verkar p-folket enas om. http://en.wikipedia.org/wiki/John_Holmes_%28actor%29
Jonah Falcon 34,3cm
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Dom körde ju en dokumentär på tv om det där för ett tag sedan och som kille var man ju nästan tvungen att titta.
Någon kille i Sverige med 33cm = skulle inte tro det, det skulle p-media vetat om och alla hade fått läsa om det i Sexpressen eller liknande.
Jag synar det påståendet.
Lär för övrigt inte vara en trevlig upplevelse för någon kvinna med något som misshandlar livmodertappen hela tiden.
Har för mig att minst en av killarna i dokumentären sa det att enda gången han kunde penetrera med hela längden var vid analsex, och det tvivlar jag på att många ställer upp på när det är den storleken som ska in.
Men visst... diggar man att partnern ligger i andra änden av sängen medans man håller på så kan det ju vara kul.
Och när tjejkompisar pratat snusk på fyllan så hör man bara att lagom är bäst :p
Lilljessicah 2008-01-09, 00:04 Jag kan inte annat än hålla med dig.
Lagomt är bäst, och tekniken, framförallt tekniken.
Aj, det gör ju så ont :cry: Var väääääldigt tveksam när jag skulle ha sex med pojkvännen för första gången, tittade först snabbt på 'utbudet' och tänkte 'okej'. Tittade bort en stund. Tittade igen och tänkte 'okej?'. Tre sekunde senare: 'Ehm... nej?' *Fundera, tänka* 'Det kommer inte att gå :eek:' Fast det gick faktiskt bra, tills vi körde bakifrån, då gjorde det ajaj när han råkade stöta för långt in :crazy:
Nu är jag van :angel: Och han vet att han får vara lite försiktig vid vissa ställningar, annars blir det inget sex på ett tag :angel::D
Jag är rätt säker på att du inte är den enda som håller med :)
Exakt... man kan ju undra vad storleken gör för nytta när cirka 70% av er kvinnor(det kanske var ännu mer?) inte får orgasm av vaginal stimulans, snacka om slöseri med blodflödet för välutrustade killar :D
Nej fy fan... jag behåller hellre mitt blod i hjärnan och är normalutrustad.
Lilljessicah 2008-01-09, 01:06 Haha! Precis!
Det känns snarare som att han kanske gör hål på en lunga och att det kommer vätska därifrån!?
Nej usch, nu börjar jag bli elak.
Måttbandet är på plats, och nedräkningen ligger på 1h 55min.
För att inte bara gapa och säga "herregud" så måste jag säga att visst, han är stor, ingen tvekan om saken, men det finns ju en anledning till att det är 3e natten han kommer hit.;)
Vad tror du det är han har mellan benen, ett skarpslipat spjut eller? :p
Nej men det är ju tur att ni kvinnor kan anpassa er annars skulle ni ha en hel del problem.
Du ska inte använda måttband för något annat än omkrets, då blir det inte korrekt... måste vara en linjal och man mäter på ovansidan och från blygdbenet *undervisar* :p
Som du själv säger, det finns en anledning... och den har inte med storleken att göra.
Lilljessicah 2008-01-09, 01:21 Skarpslipat spjut, hmm, mer som en vässad påle? *asg*
Jaha, här var det känsligt hör ju jag. *fniss*
Hur ska jag mäta då?
*trillar av stolen*
Nu var du lustig :p
Naturligtvis är det ett känslig ämne, om någon kvinna ska hålla på och mäta så måste hon ju göra rätt annars kanske killen får komplex ;)
Men för sjutton... måste jag visa eller? Bara att du kommer hit då... :angel:
Skämt åsido... ta en span på http://www.sof.nu/start.asp?sida=950 så blir du nog klokare :D
*tar ett par djupa andetag innan nästa skrattsalva kommer*
Lilljessicah 2008-01-09, 01:41 Jag skrattar så jag får magrutor här borta.
Stackars ( nya ) grannar vad dom får stå ut med. :D
Nu är det bara 1h 20 min kvar och jag upprepar ;
"Man mäter penislängden på ovansidan med hård linjal från penisroten till toppen på ollonet. Omkretsen mäts med måttband runt roten."
...högt för mig själv för att få lite kläm på det.
:o
Du är inte ensam :)
Den punkten håller jag också med om, hoppas verkligen att mitt sovrum inte ligger vägg i vägg med ena grannens sovrum :devil:
Hur kommer det sig att du har så sena nattliga äventyr förresten? :p
Jag tror någon hittat ett nytt mantra ;)
Och för att göra det hela ännu krångligare, vi varierar i storlek beroende på upphetsningsgrad... precis som ni kvinnor :D
Lilljessicah 2008-01-09, 02:09 Ha ha ha.
Mitt sovrum ligger ( gud bevare mig väl ) inte vägg i vägg med nått.
Herr A slutar nämligen jobba sent såhär på natten,och anländer ganska exakt 03.00.
Därav alla dessa nattliga äventyr. ;)
Men hey, jag är inte nybörjare på området, jag har bara inte haft 25 olika ansiktsuttryck vid synen av någons snopp och kännt ett så stort behov av att veta exakt på centimetern förut. :D
*fniss*
Det här börjar ju bli riktigt kul.. 51 min kvar :eek:
Ja den här tråden blev rolig :)
Det var ju tur för din del, och för grannarna :D
Ahh... gissade på något sånt, finns inte många andra förklaringar.
Hahahaha... naww... stackars liten då :p
La han ens märke till att du blev förvånad?
Egentligen har du väl inget behov den här gången heller, jag menar... har du inte mätt någon annan tidigare så kanske denna kille är normalstor och dom tidigare har varit under genomsnittet :p
Jag ser framför mig hur följande scenario utspelar sig hemma hos dig om en stund...
Han: Kommer du inte?
Du: Nej du får vänta, jag håller på och diskuterar ditt organ på ett forum som mestadels består av hästtjejer.
Han: :eek:
Du: Jag har tagit fram linjal och måttband, nu ska här mätas!
:rofl: :rofl:
*ligger i en hög på golvet och asgarvar så det gör ont*
Lilljessicah 2008-01-09, 02:39 *iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih*
Ja, haha, tuff shit om jag mäter och : -Hoppsan, hehe...
Jag ska uppdatera imorgon vad det blev för resultat. Jag hoppas det inte anses vara att hänga ut någon då inga namn eller annan betydelsefull information har nämnts.
*gosh vilken tråd jag skapat*
Han talade om för mig redan innan att han var stor, men jag avfärdade det.
Åter igen sa han att han var faktiskt stor, och sen förstog jag.
Och av mina ansiktutryck att döma, så förstog han nog hur jag kände mig.
Typ : :eek::o:angel::D:cry::love:
Näe, nu börjar det dra ihop sig.
Tänk att en karl kommer enbart genom att man skriver -"Vad sägs om att ligga sked?"
20 min kvar... Nattie gott folk..
*trippar in i sovrummet, klappar linjalen i handen och skrattar*
:o
Ta och lugna ner dig ett par hekto nu så du har lite krafter kvar till vissa övningar.
Ähh... se det på den ljusa sidan, det är ju inte han som behöver "skämmas" utan dina tidigare erfarenheter... :) *svamlar*
Gör så... :p
Nu var du lustig igen... "hänga ut" :rofl:
Ja du verkar ha lyckats bra med 2200+ visningar... :banana:
Allt handlar ju som sagt bara om tidigare erfarenheter, och vi har ju redan kommit fram till att storleken inte har någon betydelse i det här fallet ;)
Sen att det antagligen är synd om nästa kille du träffar är en annan femma och det får du lösa då :p
Ja det gör visst det, bara 5 minuter kvar.
Ligga sked är ju ett erbjudande man inte tackar nej till... *mummelmuttermorrsuck*
Sussa... jag menar snuska lugnt! :D
:rofl: Du är inte klok!:D:rofl:
Jag hade en kille en gång, som jag inte kunde ha sex med på fyllan.. :o
För om vi blev lite hårdhänta, och kunde jag inte sitta ordentligt dagarna efter.. :crazy::o:D
*andas in, andas ut, slappna av och njut*
Lilljessicah 2008-01-09, 12:52 hahahahaha
JISSES
Nu är den mätt & klar, ( mätt på vilket sätt då?:angel:)
Jag måste samla mig en aning bara, det är på snudd till groteskt.
:crazy:
Lilljessicah 2008-01-09, 12:52 Jag kan inte tro mina ögon när jag läser vad jag själv skriver.
Då är det illa!
men du måste ju berätta nu! :D
(haha varför är jag ens intresserad av att veta?)
Lilljessicah 2008-01-09, 13:03 Den här tråden blev som en bra bok.
"Fängslande, intensiv och suger musten ur en"
Okej, håll i er...
28-18
Och jag som läste att medellängden av svenskarna är 9 till 22.
Gallardo 2008-01-09, 13:06 :eek:
How do u do it?
28?!
Har läst igenom hela tråden nu.. Känner du ens den här killen? Jag skulle aldrig våga be en "okänd" kille att få mäta hans penis.. :o:angel::D
Lilljessicah 2008-01-09, 13:20 :eek:
How do u do it?
Förspel & teknik vettu..Hmm?
28?!
Har läst igenom hela tråden nu.. Känner du ens den här killen? Jag skulle aldrig våga be en "okänd" kille att få mäta hans penis.. :o:angel::D
*host*
Vi har träffats 4ggr, varav en gång för 3 veckor sen, och 3 ggr den här veckan.:D
Äh, pinsamt & pinsamt, han måste väll förstå att det inte är varje dag man stöter på en sånhär.
Satsumas 2008-01-09, 13:20 Haha....det var grejor det!
Haha, hur sa du det då? :P
Lilljessicah 2008-01-09, 13:22 Haha....det var grejor det!
Ja man funderar ju hur man kommer titta på framtida partners? :o
Lilljessicah, tjejen som gav svenska killarna komplex?
*skrattar så jag får kramp*
( insåg att det låter som att jag har flera hundra olika sexpartners, vill bara påpeka att så är icke fallet )
Lilljessicah 2008-01-09, 13:26 Haha, hur sa du det då? :P
Typ såhär ;
-Alltså, vet du hur stor den är?
"-Eeh, haha, hmm, ja.."
-Vet du exakt på centimetern?
"-Det beror ju på.."
-Ja då ska här mätas!
Hahahaha.. :rofl:
Skulle jag ALDRIG vågat fråga. Haha. :angel:
TJUGOÅTTA?!
hjälp..
han kan ju dela den på mitten och fortfarande ligga på medellängd..
Typ såhär ;
-Alltså, vet du hur stor den är?
"-Eeh, haha, hmm, ja.."
-Vet du exakt på centimetern?
"-Det beror ju på.."
-Ja då ska här mätas!
Jag tror jag dör :rofl:
Lilljessicah 2008-01-09, 13:49 TJUGOÅTTA?!
hjälp..
han kan ju dela den på mitten och fortfarande ligga på medellängd..
Eller dela med sig till mindre lyckligt (?) lottade?
Men alltså, 28 är ju för stort.. :crazy:
underbarast 2008-01-09, 13:59 feeeeeeeeeeel
ja jisses, jag måste nästan slita fram en linjal och kolla hur stort det verkligen är! :p
Lilljessicah 2008-01-09, 15:20 :rofl:
ja jisses, jag måste nästan slita fram en linjal och kolla hur stort det verkligen är! :p
Jag har målat upp den på ett rutpapper. :D
Hur sjuk i huvet får man vara? ( syftar på mig själv )
Och nu ringer Herr D och tänker titta förbi, snacka om att jag har stängt för dagen.
Undra vad han förväntar sig?
Jag ska iaf ställa fram bullar på bordet och thats it!
Vem nämde att karlarna har gått i ide?
Jag har målat upp den på ett rutpapper. :D
HAHA :rofl:
detaljerat?
liten_virrig 2008-01-09, 15:31 hihi själv har jag fått allt mellan 9 (!!!) o 26 cm :o fast de som var lite mer välutrustade var erfarna (dock inte jag...jag var ganska...öh...oerfaren så visst kändes det...) så det gjorde inte ont precis...:D
Lilljessicah 2008-01-09, 15:33 HAHA :rofl:
detaljerat?
28 lång åsså slog jag ut omkretsen på 18 till en fyrkantig penis så det blev 4,5.
Patetiskt? :rofl:
flugskit 2008-01-09, 15:33 Hahahhah, herregud. Du är ju galen, kvinna :rofl:
liten_virrig 2008-01-09, 15:37 28 lång åsså slog jag ut omkretsen på 18 till en fyrkantig penis så det blev 4,5.
:rofl::rofl::rofl::rofl: du är rolig du! :bow::bow:
Lilljessicah 2008-01-09, 15:46 :rofl::rofl::rofl::rofl: du är rolig du! :bow::bow:
Snarare omringad och helsnurrig av alla dessa stora paket.
haha nej den kan nog inte omringa dig, så smal är du väl inte? :angel:
Den här tråden blev som en bra bok.
"Fängslande, intensiv och suger musten ur en"
Okej, håll i er...
28-18
Och jag som läste att medellängden av svenskarna är 9 till 22.
Hahaha... det är inte så att du sugit musten ur något annat då?
28 lång och 18 i omkrets... det var den där enda procenten ja.
"I en stor amerikansk undersökning lät man mäta erektionslängden på drygt 2 000 västerländska män. 94 procent av männen hamnade inom intervallet 9-22 cm. Fem procent har en erektion mindre än nio och en procent har en erektion som är 23 cm eller större."
Personligen så föredrar jag att hålla mig till dom där 94%, spelar ju ingen roll om man har runt 30cm om man inte får upp den vilket tydligen inte är helt ovanligt.
Du har haft tur, beroende på hur man ser på saken ;)
Ja man funderar ju hur man kommer titta på framtida partners? :o
Lilljessicah, tjejen som gav svenska killarna komplex?
*skrattar så jag får kramp*
( insåg att det låter som att jag har flera hundra olika sexpartners, vill bara påpeka att så är icke fallet )
Se det på den ljusa sidan, bara för att du träffar en som är välutrustad just nu så betyder det inte att du är "förstörd" för all framtid :p
Jag som kille får inte ett dugg komplex av att höra dig prata om det hela, men passa dig för att kläcka ur dig "vad liten du är" till någon i framtiden... det skulle nog inte vara uppskattat.
28 lång åsså slog jag ut omkretsen på 18 till en fyrkantig penis så det blev 4,5.
Det blir sisådär 5,7cm i diameter om jag inte räknar galet.
liten_virrig 2008-01-09, 15:58 Snarare omringad och helsnurrig av alla dessa stora paket.
*asflabb* knasfia :rofl:
en procent har en erektion som är 23 cm eller större
jag har också hittat den där procenten en gång..
så tekniskt sett borde det ta 100 killar innan jag hittar en till ;)
men det där om att ju större - ju bättre som många verkar vilja tro stämmer inte riktigt..
nu gick sambons mamma nästan in här.. och jag sitter med ryggen mot dörröppningen - öppen dörr givetvis. tur att jag har snurrstol..
:rofl::rofl: Vilken tråd alltså... HAHAHAh
Tack lilljessicah för dagens gapflabb :bow: :p
men det där om att ju större - ju bättre som många verkar vilja tro stämmer inte riktigt..
..
Jag vill påstå att det handlar om att smaken är delad.
För det första måste man ha provat riktigt stor, riktigt liten samt standard för att kunna uttala sig.
Jag har samtliga erfarenheter varav jag levde ihop med den välutrustade i flera år.
Mitt personliga svar är att ca 20cm lång och 15-18cm i omkrets är min drömpenis.
Levde i flera år med en 26 lång och 18 i omkrets.
Det enda som var trixigt var att jag var tvungen att vara våt men det blev jag å andra sidan rätt snabbt vid bara åsynen av den gudomliga tingesten :d.
Att killen måste bottna utan att lämna en massa snopp utanför är helt ointressant för min del, då prioriterar jag möjligheten att kunna köra precis alla möjliga ställningar istället :love:
Minisnoppar, under 15/15, går fetbort.
Inte av principskäl utan för att jag inte tänder.
"I en stor amerikansk undersökning lät man mäta erektionslängden på drygt 2 000 västerländska män. 94 procent av männen hamnade inom intervallet 9-22 cm. Fem procent har en erektion mindre än nio och en procent har en erektion som är 23 cm eller större."
Personligen så föredrar jag att hålla mig till dom där 94%, spelar ju ingen roll om man har runt 30cm om man inte får upp den vilket tydligen inte är helt ovanligt.
Du har haft tur, beroende på hur man ser på saken ;)
.
Så risken att träffa på en snopp under 9cm är större än att träffa på en snopp över 22cm - det ante mig.
Det krävs ju ganska många små för att nå medeltalet på "ynka" 13-15cm.
liten_virrig 2008-01-09, 23:15 jag har nog bara haft 1-2 under medel :angel::angel:
:rofl::rofl::rofl:
Underbar tråd!
Jag är bara nyfiken på en sak. Har du lyckats få in hela någon gång ?? :D
Ett annat sätt för att få hum om storleken är väl att stapla 3 cola burkar på varann, så får man längden? Tippar på att varje burk är 10 cm lång. Sen för att få omkretsen går man efter innercirkeln på en cola burk :D
Det går åt mkt blod att fylla den... 3 cola(33cl) burkar ger ju 1 liter. Men dra av lite. kanske 7 deciliter ?
Det innebär ju att dicken måste väga nästan 1 kg vid erektion...
Eller så googlar man på lexington steele som påstås vara 11 inch(27,5 cm). Han har väl störst i porrbranchen???
Hursomhelst lär det va bra mkt färre än 1 promille av befolkninen med den storleken. Min gissning är att i sverige går dom att ränka på en hand.
Lilljessicah 2008-01-10, 13:32 Oj jisses, vilka uträkningar.
Ja det var ju inte direkt bara att köra på (:D), men han är fullt medveten om hur stor han är och han vet exakt hur han ska använda den.;)
Angående porrbranchen så tycker jag att det är lite töntigt, jag menar, det sitter nog en och annan 25-30 centimetare hemma som inte har det minsta intresse av att bli känd genom eller pyssla med porr.
Men vad vet jag, Herr A är stor, så mkt vet jag.:idea:
jag håller med om att 20 är bäst.. (eller möjligen nån cm mindre)
vad jag menade var att bara för att det läggs på 5 cm så blir det inte automatiskt himmelrike ;)
Lilljessicah 2008-01-10, 13:44 Jag instämmer!
Nej det är verkligen ingen garanti! Vet själv att med exet som var mellan 27-28 cm (!) Så var sexet ingenting som jag drömmer våta drömmar om precis... Men med det senaste offret som låg nånstans kanske 19-20 var det så jäkla mycket bättre! Gillar inte när man måste va så försiktig hela tiden haha...
Nej hellre nån med lite kortare och grov och som vet vad han gör än nån som har en stor, lång som tror att det räcker med att den finns till för att man ska bli fullt tillfredställd :D
sharpedge 2008-01-10, 14:32 Man har inte en monsterkuk, men ej heller liten, men när man läser i tråden här får man ju komplex ju :o
hahaha nej! Det är ju det vi säger, att det spelar inte så stor roll (för mig iaf) Hur stor/liten killen har, för det handlar till 95% om teknik! Vet han inte vad han gör så spelar det ingen roll hur välhängd han e :D
Lilljessicah 2008-01-10, 14:34 :D
sharp - edge
*skrattattack*
Falskhet_ 2008-01-10, 15:13 kl
säker på att han inte svimmar när ni har sex? med tanke på allt blod så är det ju blodsförlust nästan :p
Lilljessicah 2008-01-10, 15:47 kl
säker på att han inte svimmar när ni har sex? med tanke på allt blod så är det ju blodsförlust nästan :p
Det hade jag nog märkt.;)
Dock ska jag försöka avstyra det här på nått tjäckt sätt.
Det börjar komma filmkväll och ut & shoppa förfrågningar. :crazy:
Äääsch låt honom bjuda på ut&shoppa turen och filmen så kan du pay him back på ett sätt som gynnar er båda hihi :D
Lilljessicah 2008-01-10, 15:56 Äääsch låt honom bjuda på ut&shoppa turen och filmen så kan du pay him back på ett sätt som gynnar er båda hihi :D
Iiisch! Men han börjar bli så jäkla seriös.
Hans manliga klocka har väll börjat plinga eller nått.
Han vet att jag inte är seriös, men det verkar ändå som att jag får förklara ett och annat IGEN så han inte har några förhoppningar.
Varför är det så svårt för pojkar att förstå att alla tjejjer vill faktiskt inte ha en pojkvän!? Verkar som om alla tjejjer SKA vilja ha pojkvän å flytta ihop å hela baletten, men så e d ju faktiskt inte, men då är man antingen cynisk (!?) känslokall, rädd för intimitet eller en slampa tydligen... det är vad jag har fått höra haha
sharpedge 2008-01-10, 16:48 :D
sharp - edge
*skrattattack*
Nu tappade du mig :D
Lilljessicah 2008-01-10, 16:52 Varför är det så svårt för pojkar att förstå att alla tjejjer vill faktiskt inte ha en pojkvän!? Verkar som om alla tjejjer SKA vilja ha pojkvän å flytta ihop å hela baletten, men så e d ju faktiskt inte, men då är man antingen cynisk (!?) känslokall, rädd för intimitet eller en slampa tydligen... det är vad jag har fått höra haha
Hmm, ja det kan kännas lite så ibland.
Jag är singel sen i Maj -07, för första gången på väldigt många år efter förlovning,sambo och hela kittet och jag vill inget annat än att vara singel ett tag till.
Jag har ju fullt upp ändå, eller vad tror ni? :angel:
Lilljessicah 2008-01-10, 16:53 Nu tappade du mig :D
iiiiiiiiiiiiiiiiiiih
:p
hihihi
Spetsad känns det kanske inte som men känns det gör det! Min lille vän har också en stor vän. Men det går att komprimissa men ställningar.
jag håller med om att 20 är bäst.. (eller möjligen nån cm mindre)
vad jag menade var att bara för att det läggs på 5 cm så blir det inte automatiskt himmelrike ;)
Mig förstå :D
Nej en gigant blir inte bättre än en stor, fast det är inte många killar som ligger runt 18-20 heller :cool:
18-20 får väl räknas som stort och +22 som "one of a kind".
Min första kille hade sk "normal" och det var inget jag tänkte så mkt på. Jag ansåg iaf inte hans snopp som något problem.
Sedan levde jag ihop med killen med gigantpenisen och efter att jag verkligen insett fördelarna med en stor (grov och lång) så är det en nagel i ögat när jag träffar killar med mindre än 18-20.
Jag klarar helt enkelt inte av att ha sex med dem.
Spetsad känns det kanske inte som men känns det gör det! Min lille vän har också en stor vän. Men det går att komprimissa men ställningar.
Fast upplever du/ni med erf av giganter att det är några som helst problem med stora kukar?
Jag såg bara fördelar att ha sex med en stor eftersom den är tillräckligt lång att genomföra en massa ställningar där en kort snopp inte räcker till.
Det enda är att killen inte kan få in hela längden men det störde varken mig eller min partner och efter några gånger var tekniken och känslan inövad.
Kardinal 2008-01-10, 21:42 OMFG :o
Du är inte riktigt klok :p
Clementine 2008-01-10, 23:08 *KL*
Men kära nån, vilken tråd :rofl:
Jag är av den ståndpunkten att lagom är bäst, men jag önskar dig all lycka med giganten!
Pettsson 2008-01-10, 23:40 :rofl::rofl::rofl:
I know the feeling. Jag är livrädd att min ska lämna mig, kommer aldrig finna någon med det kittet mer, nu är man ju van att ha det så liksom :crazy: Får väl börja gå på skumma klubbar eller liknande i så fall.
Pettsson 2008-01-10, 23:44 Såååå typiskt! *dööhhh*
Så fort man tror att man har en Kompis som känner till spelreglerna och hur, vad och när han ska göra saker och ting, då, DÅ, kommer smällen. "Buhu jag är kär i dig, kan vi inte försööööka??!"
Skönt nog har jag lämnat det nu, men då var det kanske det värsta som kunde inträffa. Man la ner timvis av hårt arbete på att forma dem till yttersta finess och så gör de på det viset, vad tänker de med?!
Lilljessicah 2008-01-10, 23:52 Det är då det är tur att man har backups! ;)
( :angel: )
*knapplån*
Nu är jag tillbaka, orkade inte svara igår på grund av kvällens händelser så jag får ta det nu ;)
Jag vill påstå att det handlar om att smaken är delad.
Helt korrekt, som med allt annat.
För det första måste man ha provat riktigt stor, riktigt liten samt standard för att kunna uttala sig.
Varför då egentligen?
Jag har samtliga erfarenheter varav jag levde ihop med den välutrustade i flera år.
Mitt personliga svar är att ca 20cm lång och 15-18cm i omkrets är min drömpenis.
Levde i flera år med en 26 lång och 18 i omkrets.
Det enda som var trixigt var att jag var tvungen att vara våt men det blev jag å andra sidan rätt snabbt vid bara åsynen av den gudomliga tingesten :d.
Är inte kvinnan våt så spelar det ingen roll man kommer inte in oavsett om man har stor eller liten, eller har jag helt missat något?
Att killen måste bottna utan att lämna en massa snopp utanför är helt ointressant för min del, då prioriterar jag möjligheten att kunna köra precis alla möjliga ställningar istället :love:
Helt ointressant är det dock inte för många andra, det var det där med att inte få orgasm av vaginal stimulans... då krävs det att killen "bottnar" eller mer exakt... det krävs närkontakt för att gnugga knappen som vissa tjejer så fint uttrycker sig :p
Om inte tjejen eller partnern använder händerna naturligtvis.
Vad är det för skeva ställningar som kräver längd, det där får du utveckla...:confused:
Minisnoppar, under 15/15, går fetbort.
Inte av principskäl utan för att jag inte tänder.
Ptja... det är ju helt och hållet din förlust, man skulle lika gärna kunna vända på det och få det till att så länge en kille är välutrustad så är det ok för dig... oavsett hur stort svin han är.
Så risken att träffa på en snopp under 9cm är större än att träffa på en snopp över 22cm - det ante mig.
Det krävs ju ganska många små för att nå medeltalet på "ynka" 13-15cm.
Ja så är det tydligen.
Hur räknade du nu?
"75 procent av de deltagande männen hamnade inom intervallet 12-18 cm och medel var 15 cm"
Oj jisses, vilka uträkningar.
Matematik är nyckeln till väldigt mycket :)
Ja det var ju inte direkt bara att köra på, men han är fullt medveten om hur stor han är och han vet exakt hur han ska använda den.
Angående porrbranchen så tycker jag att det är lite töntigt, jag menar, det sitter nog en och annan 25-30 centimetare hemma som inte har det minsta intresse av att bli känd genom eller pyssla med porr.
Naturligtvis är det väldigt få som vill bli kända genom att pyssla med porr, jag syftade enbart på att en sån där grej skulle spridas ryktesvägen från omklädningsrummet i skolan/gymmet och till sexpressen.
Men vad vet jag, Herr A är stor, så mkt vet jag.
Mig förstå
Nej en gigant blir inte bättre än en stor, fast det är inte många killar som ligger runt 18-20 heller
18-20 får väl räknas som stort och +22 som "one of a kind".
Ska vi säga att 12-18 = normal, 18-23 = stor och 23+ = One of a kind... vem klubbar dom siffrorna? :D
Min första kille hade sk "normal" och det var inget jag tänkte så mkt på. Jag ansåg iaf inte hans snopp som något problem.
Sedan levde jag ihop med killen med gigantpenisen och efter att jag verkligen insett fördelarna med en stor (grov och lång) så är det en nagel i ögat när jag träffar killar med mindre än 18-20.
Jag klarar helt enkelt inte av att ha sex med dem.
Det är ju enbart din förlust som sagt, uppenbarligen så dög den första killen alldeles utmärkt så det är väl bara psykiskt som mycket annat.
Man skulle ju kunna vända på "problemet" och gnälla på att ni kvinnor har mer eller mindre utrymme, men det tror jag inte ni skulle uppskatta... lika lite som vi killar inte uppskattar att få höra att vi inte är tillräckligt välutrustade.
Förhoppningsvis vet kvinnor som klagar på killens utrustning var dörren är så dom hittar ut :p
Breakdance 2008-01-11, 08:14 kl.
Nu har hydralkolven blivit mätt (INTE av mejj, har pv) och jag måste erkänna att jag hade fel:o den va inte 33cm utan 31x18cm:angel: så jag felade på 2cm i mitt förra påstående, men ändå, bara tanken på att man varit där är ju:d
*Gotlandsrusset* 2008-01-11, 08:25 jisses, en sån skulle aldrig ens komma i närheten av mig, AJ säger jag bara...den skulle aldrig komma in i mig, det går inte. skulle spräcka mig totalt.
Breakdance 2008-01-11, 08:33 jisses, en sån skulle aldrig ens komma i närheten av mig, AJ säger jag bara...den skulle aldrig komma in i mig, det går inte. skulle spräcka mig totalt.
Hört uttrycket- våld, vilja och vaselin:D:rofl:
Och naturligtvis gick mätningen rätt till, det är du helt hundra på? :p
Men större utrustning inte är lika med bättre det verkar vi redan ha kommit fram till... ;)
Kvalitet före kvantitet... :banana:
Snart 5k5 visningar för övrigt :D
*Gotlandsrusset* 2008-01-11, 08:56 aj aj aj :p
*
Varför då egentligen?
Har man inte provat de olika storlekarna kan man heller inte jämföra då man inte har kunnat skaffa sig en personlig erfarenhet av fördelar/nackdelar.
Är inte kvinnan våt så spelar det ingen roll man kommer inte in oavsett om man har stor eller liten, eller har jag helt missat något?
Kvinnor är generellt alltid mer eller mindre fuktiga.
Vid en snabbis tex hinner man inte alltid bli våt men har killen inte mer än en normal/normal räcker den naturliga fukten eller den lilla extra fukten som kommit på kort tid.
Har killen en grov måste man nästan vara rejält våt för att det inte ska göra ont.
Helt ointressant är det dock inte för många andra, det var det där med att inte få orgasm av vaginal stimulans... då krävs det att killen "bottnar" eller mer exakt... det krävs närkontakt för att gnugga knappen som vissa tjejer så fint uttrycker sig
Om inte tjejen eller partnern använder händerna naturligtvis.
Nej, helt ointressant är det inte för alla tjejer men gnuggandet går att få ändå med en välutrustad, det beror på ställning.
Vad är det för skeva ställningar som kräver längd, det där får du utveckla...
Ex.
* Ha sex i skeden dvs mage mot rygg - ju kortare snopp ju svårare blir skeden.
Antingen kommer den inte in alls eller så ligger man inte mot varandra utan blir tvungen att svanka eller tjejen får ligga som i 90graders vinkel mot killen - då är det dock inte skeden längre utan då får man den bakifrån liggandes på sidan.
*En lång kan jucka mer. Ju kortare snopp ju kortare juck. Är den riktigt kort kan det knappast kallas juck utan snarare gnugg.
*Killen ligger på rygg och tjejen ligger på honom med sin rygg mot hans mage. Huvudena åt samma håll.
Är snoppen kort går inte detta och ju kortare ju mer upprätt måste man vara men då är vi snarare inne på ridning.
Fördelen med denna ställning är att iaf jag får de absolut mest vulkaniska orgasmer jag någonsin upplevt.
Snoppen kommer åt en ställe framtill i slidan som gör att det bokstavligen svartnar för ögonen.
Enda gången det kan gå för mig utan övrig stimuli.
Skulle jag ändå lägga till klitorisstimulering, eller om han gör det, ja då väcker jag halva stan.
Ptja... det är ju helt och hållet din förlust, man skulle lika gärna kunna vända på det och få det till att så länge en kille är välutrustad så är det ok för dig... oavsett hur stort svin han är.
Det var en mycket märklig slutsats, hur tänkte du när du gjorde den vändningen?
Självklart räcker det inte med en kuk över medel, han måste givetvis vara en fantastisk person också.
Ja så är det tydligen.
Hur räknade du nu?
"75 procent av de deltagande männen hamnade inom intervallet 12-18 cm och medel var 15 cm"
Jag räknade inte.
Jag hörde via en radiointervju en expert i ämnet säga att svenskt medeltal ligger runt 13-15cm, han ville inte spika 15cm.
För min del spelar det ingen roll om 15 är medeltal, det är ändå enligt min personliga erfarenhet i minsta laget, OM den inte har turen att råka vara grov.
Grovleken är viktigast men 15 är ändå i kortaste laget :cool:
Ska vi säga att 12-18 = normal, 18-23 = stor och 23+ = One of a kind... vem klubbar dom siffrorna?
Hehe men max 15 är ju redan klubbat som normalt!
16-17 = nöjaktigt korrekt :angel:
18-20 = perfekt!
21-23 = stor!
+24 one of a kind!
Det är ju enbart din förlust som sagt, uppenbarligen så dög den första killen alldeles utmärkt så det är väl bara psykiskt som mycket annat.
Icke att det är psykiskt!
Den förste, då hade jag ingen erfarenhet, hade inget att jämföra med.
När jag träffade modell större öppnades en ny värld, en ny dimension.
Jag har nu känt skillnaden och sett skillnaden = känslan av att verkligen bli "knullad", lättare att få orgasm och starkare orgasmer dessutom. Sedan det visuella, det räcker att se min älskades stora för att jag ska bli inställd på sex.
Min första bil var en opel kadett.
Jag kände mig hur nöjd som helst med den bilen.
Efter några år körde jag en audi S4....sedan en S6... sedan en mercedes 220 cdi.
Tror du jag någonsin saknat opeln?! :D
Alltså, nu är detta enbart min kukåsikt baserad på min kukerfarenhet.
Jag känner många tjejer som är nöjda med det som de erfarat. Många verkar inte ha erfarat större än 18 och är fullkomligt nöjda med det som konstaterats vara "normalt".
Pettsson 2008-01-11, 10:21 Precis. Mina backups har dock inte blivit lika vältränade som The guy, de stod ju som sagt på andra och tredje plats så varför skulle man lägga ner energi på dem? :crazy::D
Har man inte provat de olika storlekarna kan man heller inte jämföra då man inte har kunnat skaffa sig en personlig erfarenhet av fördelar/nackdelar.
Förvisso... men det gör det inte nödvändigt att ha provat alla storlekar för att kunna säga att man är himmelskt nöjd med det man har.
Vid en snabbis tex hinner man inte alltid bli våt men har killen inte mer än en normal/normal räcker den naturliga fukten eller den lilla extra fukten som kommit på kort tid.
Har killen en grov måste man nästan vara rejält våt för att det inte ska göra ont.
Jo tack det vet jag att ni är, om inget är fel.
Nu sträcker sig ju min erfarenhet bara till 1 kvinna så jag har inget att jämföra med men den säger mig att även om ni är riktigt blöta så kan ni knipa så pass mycket att man inte skulle få in något i pennstorlek ens om man försökte.
Finns ju glidmedel om man har brådis även om det inte blir samma sak :p
Nej, helt ointressant är det inte för alla tjejer men gnuggandet går att få ändå med en välutrustad, det beror på ställning.
Visst det går säkert, nöden har ingen lag så man får väl uppfinna ställningar beroende på hur man är ser ut.
Ex.
* Ha sex i skeden dvs mage mot rygg - ju kortare snopp ju svårare blir skeden.
Antingen kommer den inte in alls eller så ligger man inte mot varandra utan blir tvungen att svanka eller tjejen får ligga som i 90graders vinkel mot killen - då är det dock inte skeden längre utan då får man den bakifrån liggandes på sidan.
Hmm... jag och många andra är av den uppfattningen att Skeden = bakifrån liggandes på sidan, oavsett hur alla andra leder är krökta... verkar som det är fel.
*En lång kan jucka mer. Ju kortare snopp ju kortare juck. Är den riktigt kort kan det knappast kallas juck utan snarare gnugg.
Jaha... och det är nödvändigtvis en bra grej? Var det inte så att du tyckte att det inte var ett krav att bottna? Eller var det någon annan?
*Killen ligger på rygg och tjejen ligger på honom med sin rygg mot hans mage. Huvudena åt samma håll.
Är snoppen kort går inte detta och ju kortare ju mer upprätt måste man vara men då är vi snarare inne på ridning.
Fördelen med denna ställning är att iaf jag får de absolut mest vulkaniska orgasmer jag någonsin upplevt.
Snoppen kommer åt en ställe framtill i slidan som gör att det bokstavligen svartnar för ögonen.
Enda gången det kan gå för mig utan övrig stimuli.
Skulle jag ändå lägga till klitorisstimulering, eller om han gör det, ja då väcker jag halva stan.
Ok... här har du en poäng, det som händer i det här läget med en välutrustad kille är ju att han stimulerar din främre slidvägg där den beryktade G-punkten sitter enligt experterna.
<Skrytläge på>
Hon den där enda jag varit med skröt för sina vänner om hur bra jag var innan det tog slut(naturligtvis har hon sagt att hon ljög på den punkten efteråt *asgarv*), trots total avsaknad av tidigare erfarenhet just på grund av att min utrustning inte pekar rakt fram eller neråt utan... just precis... lite uppåt :p
Tydligen var det fullt tillräckligt för hennes del trots att jag hör till gruppen <20cm.
<Skrytläge av>
Vilket gör att vi kommer in på det där med hur man man själv ser ut och hur ens partner ser ut, övervikt kan jag tänka mig är ett problem för många :(
Finns många kroppstyper och storlekar på både det ena och det andra som inte passar så bra ihop.
Det var en mycket märklig slutsats, hur tänkte du när du gjorde den vändningen?
Självklart räcker det inte med en kuk över medel, han måste givetvis vara en fantastisk person också.
Jag generaliserade lite vilket jag tycker du gör, du får det nämligen att låta så enspårigt att även om du träffade världens snyggaste/bästa kille så går han bort på grund av en sån sak.
Jag räknade inte.
Jag hörde via en radiointervju en expert i ämnet säga att svenskt medeltal ligger runt 13-15cm, han ville inte spika 15cm.
För min del spelar det ingen roll om 15 är medeltal, det är ändå enligt min personliga erfarenhet i minsta laget, OM den inte har turen att råka vara grov.
Grovleken är viktigast men 15 är ändå i kortaste laget
Ok... jag hittade faktiskt inte information om någon svensk undersökning så jag tog i princip första bästa.
Hehe men max 15 är ju redan klubbat som normalt!
16-17 = nöjaktigt korrekt
18-20 = perfekt!
21-23 = stor!
+24 one of a kind!
Med dina mått mätt ja, tur för min del att jag aldrig skulle bli intim med dig... jag skulle bli så sårad :p
Måste finnas en gyllene medelväg någonstans ;)
Icke att det är psykiskt!
Den förste, då hade jag ingen erfarenhet, hade inget att jämföra med.
När jag träffade modell större öppnades en ny värld, en ny dimension.
Jag har nu känt skillnaden och sett skillnaden = känslan av att verkligen bli "knullad", lättare att få orgasm och starkare orgasmer dessutom. Sedan det visuella, det räcker att se min älskades stora för att jag ska bli inställd på sex.
Naturligtvis har det med psyket att göra till viss del, du tror inte du skulle bli nöjd med en mindre på grund av bland annat oavstående ställningsexempel.
Det har ju som sagt funkat alldeles utmärkt tidigare, det är ju inte så att det är oss män det är fel på bara för att du kommit in på en enkelriktad väg... eller hur?
Min första bil var en opel kadett.
Jag kände mig hur nöjd som helst med den bilen.
Efter några år körde jag en audi S4....sedan en S6... sedan en mercedes 220 cdi.
Tror du jag någonsin saknat opeln?!
Du har gått från dålig bil till bättre bil till rosthög, jag förstår att du inte saknar Opeln men förstår inte vaför du gjorde dig av med sista Audin :p
Alltså, nu är detta enbart min kukåsikt baserad på min kukerfarenhet.
Jag känner många tjejer som är nöjda med det som de erfarat. Många verkar inte ha erfarat större än 18 och är fullkomligt nöjda med det som konstaterats vara "normalt".
Exakt... och jag säger det ytterligare en gång, kvalitet före kvantitet oavsett om det gäller storleken, uthålligheten, frekvensen eller något annat.
Nu ska jag försöka få mig några timmars sömn, men jag väntar mig att komma tillbaka till en tråd som passerat minst 6k visningar och där vi fortsätter utveckla ämnet.
/Xzite, som bjuder ovanligt mycket på sig själv för att vara ett forum ;)
Hmm... jag och många andra är av den uppfattningen att Skeden = bakifrån liggandes på sidan, oavsett hur alla andra leder är krökta... verkar som det är fel.
Skeden = man ligger tätt ihop, killen bakom. Tjejen lyfter upp sitt ben han leder in sin snopp förbi skinkorna (här kan det gå åt mkt centimeter beroende på rumpstorlek) och stjärthålet och sedan in i musen.
Är snoppen kort har den svårt att räcka till och ju kortare ju mer vinkel blir det mellan kille och tjej dvs det blir allt större luftutrymme mellan hennes rygg och hans bröst/mage.
Jaha... och det är nödvändigtvis en bra grej? Var det inte så att du tyckte att det inte var ett krav att bottna? Eller var det någon annan?
Ja juckandet är en "bra grej"!
Beroende på ställning: en kortsnoppad kan inte jucka så mkt eftersom snoppen då glider ur.
Glida-ur-problematiken existerade knappt med "min" långsnoppade.
Kör man en lite mer längdkrävande ställning med en kortsnopp så kan han inte jucka övht utan måste krampaktigt klamra sig fast med händerna på ens höfter för att inte snoppen ska glida ur.
<Skrytläge på>
Hon den där enda jag varit med skröt för sina vänner om hur bra jag var innan det tog slut(naturligtvis har hon sagt att hon ljög på den punkten efteråt *asgarv*), trots total avsaknad av tidigare erfarenhet just på grund av att min utrustning inte pekar rakt fram eller neråt utan... just precis... lite uppåt.
Tydligen var det fullt tillräckligt för hennes del trots att jag hör till gruppen <20cm.
<Skrytläge av>
Det där stämmer.
Jag har bara haft en kille med riktigt böjd kuk. Den var dessutom böjd åt rätt håll så där fungerade fler ställningar än bara en.
Vilket gör att vi kommer in på det där med hur man man själv ser ut och hur ens partner ser ut, övervikt kan jag tänka mig är ett problem för många.
Finns många kroppstyper och storlekar på både det ena och det andra som inte passar så bra ihop.
Sant.
Killar kan ju inte rå för om de behöver en halvmeter snopp för att övht kunna nå målet.
Jag kan erkänna att jag är liiiiite nyfiken på hur två rejält överviktiga får till det med sex?
Jag generaliserade lite vilket jag tycker du gör, du får det nämligen att låta så enspårigt att även om du träffade världens snyggaste/bästa kille så går han bort på grund av en sån sak.
Naturligtvis har det med psyket att göra till viss del, du tror inte du skulle bli nöjd med en mindre på grund av bland annat oavstående ställningsexempel.
Det har ju som sagt funkat alldeles utmärkt tidigare, det är ju inte så att det är oss män det är fel på bara för att du kommit in på en enkelriktad väg... eller hur?
Det är ingen generalisering utan ren självkännedom.
Klart jag hade varit superglad om inte sex hade så stor betydelse i min relation.
Till saken hör att jag faktiskt haft bäst sex med variant större.
Jag tyckte sexet var fantastiskt med den första kortsnoppade killen.
Jag visste inte vad jag pratade om kunde jag konstatera efter lite mer erfarenhet.
Han var ömsint och teknisk, så det var inte fel, men att träffa en liknande kille med större kuk var helt klart...min grej.
Om 30år resonerar jag säkert annorlunda.
Då bryr jag mig kanske inte ens om min partner får upp den eller inte.
Jag vet ju hur det känns att ha sex med liten och jag vet vad jag går miste om.
Jag vet att sexet blir bättre med en stor än med en liten, jag har ju att jämföra med.
Kanske hade varit bättre om jag aldrig fått den erfarenheten men nu är det som det är.
Det är INTE fel på killar med små snoppar.
Vi attraheras av olika attribut bara.
En del killar går igång på stora bröst men de nöjer sig med C-kupa men en plattbröstad tjej skulle inte kunna väcka tillräcklig attraktion.
Då fyller ändå inte brösten någon direkt funktion som en snopp gör vid penetrerande sex.
Med dina mått mätt ja, tur för min del att jag aldrig skulle bli intim med dig... jag skulle bli så sårad.
Måste finnas en gyllene medelväg någonstans
Nja, nu talar vi om behov och då tror jag mer att det handlar om att hitta sin rätta matchning i en partner.
Gyllene medelväg = kompromiss och kompromissa på sexet är jag idag inte villig att göra. Det går en stund men blir inte hållbart i längden.
Fäst ingen vikt vid vad jag skriver, gör en notis eller glöm bara:)!
Jag är en person som delar med mig av mina erfarenheter.
Jag är inte ambassadör för Sveriges alla kvinnor.
Du kan bara på buke läsa om tjejer som utger sig för att inte bry sig om storleken och att de tom föredrar små framför stora.
Fast du får nog acceptera att jag faktiskt lekt mig fram till min erfarenhet och vet exakt vad som faller mig i smaken och vad som får mig att nå sjunde himlen :D
Du har gått från dålig bil till bättre bil till rosthög, jag förstår att du inte saknar Opeln men förstår inte vaför du gjorde dig av med sista Audin :p
Mer effekt och design i audin men den räcker i mercan och jag åker sååå mkt skönare :love:
Angående rosten så fanns det pyttelite ytrost på skärmar, huv och baklucka.
Det blev utbytt alldeles gratis. Mercedes kräver inte genomrostning på sin rostskyddsgaranti ;)
Flickor med hjärna kör bilar med stjärna :angel:;):D
mnementh 2008-01-11, 12:44 *delvis kl*
Summan av kardemumman är att storleken är ett väldigt känsligt ämne för Xzite? :p
*Gotlandsrusset* 2008-01-11, 12:53 varför :p? jag förstår honom, hur kul hade de varit om killar suttit och diskuterat slapp vs trång om tjejer? kanske är en dålig jämförelse men efter snack med killar har de flesta upplevt "gnugga mot kanten sex" inte för att de själva va små, utan tjejen var slapp. Nu kan vi öva upp genom knipövningar, killar kan inte genom muskler få den längre. sen att han väljer att verkligen diskutera och vilja bevisa att alla inte tycker som No1 är ju en annan sak men just könsorgan ÄR en känslig fråga. Samtidigt som No1 självklart ska få dra sin version och berätta varför hon tkr mer om size bigger.
Brösttrådar brukar alltid få igång diskussioner, killar som diskuterar storlekar får många att ta åt sig. vissa gör de andra inte.
du kanske inte menade ngt illa men just :p verkar lite hånande i slutet på meninge.
Lilljessicah 2008-01-11, 14:12 *slår på "Fuck Her Gently - Tenacious D" och börjar skriva*
Behöver jag säga att jag ÄLSKAR min tråd? :d
*kortsnoppad*kukåsikt*kortjuck*snoppgnugg* osv..
En uppdatering kan ju göras att jag är både hjulbent och mörbultad MEN humöret är på topp och jag funderar på vad kvällen har att bjuda på.
*fnissar & sätter kaffet i halsen*
P.S. Mina backups är fullärda! ;)
Brösttrådar brukar alltid få igång diskussioner, killar som diskuterar storlekar får många att ta åt sig. vissa gör de andra inte.
.
Det handlar om självkänsla och inget annat.
Vi vet att tjejer som är slappa eller inte har bröst övht får killar, vi vet att killar med små och mikropenisar får tjejer.
Långa tjejer och korta killar hittar även de sin partner trots att vi är relativt längdfixerade i detta samhälle.
Att försöka bli av med sina komplex genom att övertyga andra om dess ringa betydelse löser absolut inget.
Jag tycker inte sämre om människor som inte fysiskt attraherar mig, jag blir bara inte tillsammans med dem.
*Gotlandsrusset* 2008-01-11, 15:03 har aldrig påstått att det inte handlar om självkänsla. men även den med bra självkänsla kan ta åt sig. vissa saker ÄR känsligare än andra.
"Att försöka bli av med sina komplex genom att övertyga andra om dess ringa betydelse löser absolut inget."
håller med dig. Dock är det ju upp till var och en hur länge de vill diskutera något och försöka "påverka" andra. jag själv skiter fullständigt i vilken storlek killen har på kuken, det är inte det viktigaste och jag skulle känna även den minsta.(det finns även flertalet andra sätt att tillfredsställa någon än samlag) Älskar inte personer pga deras kön eller sexet. utan pga vilka dem är som personer. DOCK är sex viktigt och jag respekterar dig för din åsikt och vad du tycker om.
xzite, det är bara att acceptera no1`s åsikter. Jag har läst många kukdebatter på andra forum. De flesta brukar föredra lite större än medelstorlek. Det är typ precis lika vanligt som att de flesta tjejer föredrar killar som till kroppslängden är längre än medel. Det brukar även framgå i undersökningar. Men sen finns det alltid dom som inte tycker det är så viktigt. Den stora skaran tror jag faktist. Utan man prioriterar andra saker i ett förhållande.
Vad tjejer däremot borde tänka på är att ta ansvar för sin egen njutning och inte lägga all vikt på killen. Om hon inte får orgasm är det inte bara killens fel. Utan det handlar om kommunikation. Samtidigt borde tjejer lära sina kroppar bättre.
2 av 4 tjejer jag varit med... verkade knappt ha rört sig själva ? Aldrig pysslat med onani alltså. Så om inte tjejen ens vet själv hur hon får orgasm blir det svårt för en kille :smirk:
Jag tillhör tydligen perfekt storlek enligt no1. Fast jag bekymrar mig mer för en annan storlek, dvs kroppslängden. Den som alla tjejer ser först :P
Som n01 sa så är det ett längdfixerat samhälle :P Men hursomhelst tänker jag inte så mkt på det längre. Jag har andra kvaliteter så :cool:
Men hursomhelst tänker jag inte så mkt på det längre. Jag har andra kvaliteter så :cool:
Precis, om nån tjej skulle dissa dig för din kroppslängd så var ni nog ändå inte gjorda för varandra, bara att skita i henne leta efter en bättre.
Det gäller att inte ta åt sig så mycket. Något som många har väldigt svårt för.
YorkWann 2008-01-12, 23:44 Uppdatering tack! :D
Lilljessicah 2008-01-12, 23:52 Gah!
Ja inte är det risk för torka här inte.
Hmm, vart ska jag börja..
Herr D slank in ( *asg* SLANK IN ) på besök här mitt i veckan och det slutade ju med sex där med.:o
Gjorde honom upprättad om Herr A och att risken fanns att det bara var ett enda stort tomrum där inne... iiiiiih
Så var iaf inte fallet.. Pheew..
Herr A har börjat bli seriös, men gjorde klart för honom för mindre än en timma sen att det bara handlar om sex.
Och skulle jag nu få några känslor inblandade så kommer han bli informerad om detta omedelbums.
Och det mötet slutade ju i, ni vet vad...:angel:
Så.. här sitter jag nu... oviss om framtiden..
*DÖR*
Stormogul 2008-01-12, 23:58 *delvis kl*
Summan av kardemumman är att storleken är ett väldigt känsligt ämne för Xzite? :p
Ja, han har stor koll den snubben ;):rofl:
Lilljessicah 2008-01-13, 00:01 Ja, han har stor koll den snubben ;):rofl:
Jag tycker han är störtfrän! :)
Stormogul 2008-01-13, 00:09 Jepp, han är en trevlig kille, därför jag skämtade lite med/om honom nu ;)
Han får väl skratta när han kommer in och tittar här, undrar vad han sysslar med nu dock? :angel:
Lilljessicah 2008-01-13, 00:16 Jepp, han är en trevlig kille, därför jag skämtade lite med/om honom nu ;)
Han får väl skratta när han kommer in och tittar här, undrar vad han sysslar med nu dock? :angel:
Han får förklara sig när han återkommer..
Xzites återkomst I.. :D
Stormogul 2008-01-13, 00:18 Ja, han planerar nog någon form av resa tror jag, det är min gissning i alla fall :D
Men du får väl höra med honom själv sen när han återvänder ;)
Modig_Korn 2008-01-13, 01:36 :rofl: perfekt natt tillhåll för mig :D
Såg en bild på ett groteskt stort paket igår.. Ni vet en hög ölburk.. Detta paket var bredare och aningen längre än en sådan :eek:
Lilljessicah 2008-01-13, 01:39 :rofl: perfekt natt tillhåll för mig :D
Såg en bild på ett groteskt stort paket igår.. Ni vet en hög ölburk.. Detta paket var bredare och aningen längre än en sådan :eek:
Och vem visar sådana bilder för dig bara sådär?
Modig_Korn 2008-01-13, 04:21 :eek:
Och vem visar sådana bilder för dig bara sådär?
Det finns gott om sådana karlar :eek: :D :crazy:
;) klubb6 / porrigt
*knapplån*
Undersökning pågår, svar kommer :p
Kan ju inte komma med ett halvtaskigt svar och sedan skylla på att jag var full som en kastrull-trött.
:devil:
MissMolly 2008-01-13, 12:08 :rofl::rofl::rofl::rofl:
:bow::bow:
Tackar för ett gott gapskratt" Precis vad jag behövde! Du e ju för go´!
Lilljessicah 2008-01-13, 13:31 *knapplån*
Undersökning pågår, svar kommer :p
Kan ju inte komma med ett halvtaskigt svar och sedan skylla på att jag var full som en kastrull-trött.
:devil:
Ha ha!
Jag kom i säng 06.30.. och här sitter jag nu, så du vet ju vad som förväntas av dig!;)
Lilljessicah 2008-01-13, 13:32 :rofl::rofl::rofl::rofl:
:bow::bow:
Tackar för ett gott gapskratt" Precis vad jag behövde! Du e ju för go´!
Härligt att mitt liv underhåller någon!:angel:
Alltså den här tråden är ju bara det skönaste på Buke på mycket länge haha!!
Suttit och läst ett antal sidor nu och det är galet va folk är öppna med sina sexliv och storleks-upplevelser... I löööv it! :love:
Trodde bara det var jag som tyckte detr var jättekul att sitta och snacka om sånt här eftersom jag brukar få den :eek: blicken när jag försöker vika in samtaler på sex... Now I know att jag är fullt normal (eller jaa kanske inte helt...)
MissMolly 2008-01-13, 15:11 Missförstå mig inte... :crazy:
Har själv haft samma "problem" å det var faktiskt inte så kul, jag vet. Men vi förökte hitta ställningar som passade oss både för att undvika att han kom för djupt eller hårt i mig :o precis som andra här redan skrivit..
Skulle även vilja tillägga att jag hellre har en "normal" size som vederbörande vet hur han ska använda än en big size som bara åker utt å in samtidigt som han försöker flytta min livmoder upp i halsen..:angel:
Lilljessicah 2008-01-13, 16:38 Jamen eller hur!
Undra om vi ska placera oss i "normalfacket" eller om vi hamnar i ett alldeles eget?:angel:
Lilljessicah 2008-01-13, 16:39 Ja precis.
Anledningen till att vi räffats flertalet gånger under denna veckan är just för att han vet att han är stor och HUR han ska använda den.
Vilket ger samma njutning som en "normalsize" som vet hur han ska använda den. ;)
Stormogul 2008-01-13, 16:40 Vilket ger samma njutning som en "normalsize" som vet hur han ska använda den. ;)
Detta låter som ett ämne för xzite :idea::rofl:
haha njaaa inte normalfacket.. det låter så tråkigt! Jag väljer att se mej själv i "det älskadeberoendeframkallandesexhelvetets facket" :D
Lilljessicah 2008-01-13, 17:00 haha njaaa inte normalfacket.. det låter så tråkigt! Jag väljer att se mej själv i "det älskadeberoendeframkallandesexhelvetets facket" :D
Då hamnar jag nog i ett eget fack. ( läs fuck :D)
För jag är lååångt ifrån sexberoende! ( även om jag börjat tvivla nu efter issta veckan )
hahaha jag är helt och fullkomligt sexberoende...!! Fick senast inatt men jag känner redan att det börjar krypa i skinnet hihi :D
Jag har en känsla av att du är på god väg att bli med en sån grabb som du fångat!!
Lilljessicah 2008-01-13, 17:05 Mkt möjligt.
Jag blir helt till mig, samtidigt som jag blir avskräckt när han kliver in genom dörren.
Hmm?
hahaha! Ååå om bara min lekpojke kunde hälsa på flera gånger i veckan... vilken happy girl jag vore då! Nej minst en gång om dan tycker jag är precis lagom :D
MissMolly 2008-01-13, 18:10 Ja precis.
Anledningen till att vi räffats flertalet gånger under denna veckan är just för att han vet att han är stor och HUR han ska använda den.
Vilket ger samma njutning som en "normalsize" som vet hur han ska använda den. ;)
Jamen då så ! :rofl:
Roa dig kungligt då å lycka till framöver!:D
Men vad gör du om du träffar någon och han får följa med hem..
Du upptäcker till din fasa att han har en 20+.
Säger ?
Hejdå..
haha, jjadu, den dagen den sorgen. Nu kilar ju jag stadigt och han får helt enkelt lov att ta det lite försiktigt i de ställningarna som är mest "riskabla". Men jag ska, när jag kommer mig för att boka tid, åka in och korta av tråden lite....hehe
Det enda som var trixigt var att jag var tvungen att vara våt .
Är inte alla det alltid, oasvett storlek? Det trodde iaf jag... Är jag inte våt går det åt helvete ska jag tala om...
Vad är det för fel på mig då? jag kan för bövelen knappt få in ett finger om jag inte är rejält uppvärmd.
Förr i tiden var det annorlunda vad jag minns, då klarade jag oxå av det mesta med kort "varsel",men numera är det andra bullar..
Kan det bero på spiral? Den stör ju balansen i underlivet så jag måste.. hm... begagna krämer och liknande för att hålla allting i schack. Dock har det sedan jag satte in den känts som att den där naturliga fukten inte existerar längre.
Som sagt, det krävs uppvärmning deluxe i alla lägen...
Håller med, måste inte alla vara våta för att sex faktiskt ska vara skönt? Nu brukar jag "komma igång" rätt snabbt, men om jag inte är tillräckligt våt eller om killen är ovanligt stor och grov så blir det minsann inte det minsta skönt! Är det bara jag?
Stormogul 2008-01-14, 19:46 Antar att det där var knapplån?
Lilljessicah 2008-01-17, 22:31 kl
Tänkte jag skulle uppdatera och offentligöra att Herr A numera är ett minne blott!
Over and out!;)
Stormogul 2008-01-17, 22:42 Skall man tolka detta som att tråden går i graven?
Blir inte Xzite lite ledsen då? :D
Jag sitter och funderar på en massa svar fortfarande :p
Lilljessicah 2008-01-17, 22:53 Skall man tolka detta som att tråden går i graven?
Blir inte Xzite lite ledsen då? :D
Jag sitter och funderar på en massa svar fortfarande :p
Äsch! Ingen tråd behöver gå i graven så länge man har munläder! ;)
Nu tycker jag vi tar och pressar den här tråden över 10k visningar :D
Skeden = man ligger tätt ihop, killen bakom. Tjejen lyfter upp sitt ben han leder in sin snopp förbi skinkorna (här kan det gå åt mkt centimeter beroende på rumpstorlek) och stjärthålet och sedan in i musen.
Är snoppen kort har den svårt att räcka till och ju kortare ju mer vinkel blir det mellan kille och tjej dvs det blir allt större luftutrymme mellan hennes rygg och hans bröst/mage.
Jag får det där till bakifrån liggande trots din utförliga förklaring, får skylla på bristande erfarenhet och för lite pornografi.
Känns som att även om killen är välutrustad så måste man böja in bananen i kvinnan, och om det säger jag bara en sak Aj!
Men jag förstår problematiken med stor rumpa, normalstor utrustning kanske lite "ölmage" på killen och så vidare.
Ja juckandet är en "bra grej"!
Beroende på ställning: en kortsnoppad kan inte jucka så mkt eftersom snoppen då glider ur.
Glida-ur-problematiken existerade knappt med "min" långsnoppade.
Kör man en lite mer längdkrävande ställning med en kortsnopp så kan han inte jucka övht utan måste krampaktigt klamra sig fast med händerna på ens höfter för att inte snoppen ska glida ur.
Du får ge en utförligare förklaring mer än att det är en bra grej, då större delen av den kvinnliga befolkningen som sagt inte får orgasm av vaginal stimulans. Eller ja... det är ju som sagt vad du föredrar... det var inget.
Glider man ur så har man nog mest dålig koll om man inte har riktigt riktigt kort... <10cm eller så.
Det där med längdkrävande ställningar verkar bara vara dom två som du beskrivit, och då funktionsprincipen är samma så känns det för min del som att man skippa båda om det nu inte funkar.
Det där stämmer.
Jag har bara haft en kille med riktigt böjd kuk. Den var dessutom böjd åt rätt håll så där fungerade fler ställningar än bara en.
;)
Det finns många lösningar på alla "problem" helt enkelt.
Sant.
Killar kan ju inte rå för om de behöver en halvmeter snopp för att övht kunna nå målet.
Jag kan erkänna att jag är liiiiite nyfiken på hur två rejält överviktiga får till det med sex?
Nej vi kan ju inte det, inte heller kan ni rå för att vissa kvinnor är skapta som ett mindre bussgarage och får in nästan vad som helst.
Det enkla svaret är nog att dom inte får det, men om samtliga förutsättningar är helt åt skogen för penetrerande sex så får man väl hitta på annat.
Klart jag hade varit superglad om inte sex hade så stor betydelse i min relation.
Jag visste inte vad jag pratade om kunde jag konstatera efter lite mer erfarenhet.
Han var ömsint och teknisk, så det var inte fel, men att träffa en liknande kille med större kuk var helt klart...min grej.
Du kallar det självkännedom, jag kallar det generalisering när du klart och tydligt inte hade ett problem med det hela innan du hittade någon med riktigt stor som dessutom var ömsint och teknisk :p
Om 30år resonerar jag säkert annorlunda.
Då bryr jag mig kanske inte ens om min partner får upp den eller inte.
Ja vem vet vad man gillar om 30 år, håller helt med på den punkten.
Jag vet ju hur det känns att ha sex med liten och jag vet vad jag går miste om.
Jag vet att sexet blir bättre med en stor än med en liten, jag har ju att jämföra med.
Kanske hade varit bättre om jag aldrig fått den erfarenheten men nu är det som det är.
Allt beror på förutsättningarna.
Det är INTE fel på killar med små snoppar.
Vi attraheras av olika attribut bara.
En del killar går igång på stora bröst men de nöjer sig med C-kupa men en plattbröstad tjej skulle inte kunna väcka tillräcklig attraktion.
Då fyller ändå inte brösten någon direkt funktion som en snopp gör vid penetrerande sex.
Jag vet att det inte är det, jisses vad mycket text det blir... vi skriver ju om varandra tycker jag.
När det kommer till kritan är det ytlighet det hela handlar om rätt ofta, vilket är rätt trist.
Nej dom gör ju inte det, en sak är säker... det är ju tur att vi människor inte är skapta som vissa andra djur på planeten.
Nja, nu talar vi om behov och då tror jag mer att det handlar om att hitta sin rätta matchning i en partner.
Gyllene medelväg = kompromiss och kompromissa på sexet är jag idag inte villig att göra. Det går en stund men blir inte hållbart i längden.
Naturligtvis är det så.
Men det handlar ju inte om att kompromissa på sexet om du hade hittat en partner som tillfredställde dig även om han var av normalstorlek vilket har fungerat tidigare.
Fäst ingen vikt vid vad jag skriver, gör en notis eller glöm bara:)!
Jag är en person som delar med mig av mina erfarenheter.
Jag är inte ambassadör för Sveriges alla kvinnor.
Du kan bara på buke läsa om tjejer som utger sig för att inte bry sig om storleken och att de tom föredrar små framför stora.
Fast du får nog acceptera att jag faktiskt lekt mig fram till min erfarenhet och vet exakt vad som faller mig i smaken och vad som får mig att nå sjunde himlen.
Jag tycker bara vi har askul som garanterat får en massa unga män och kvinnor här att rodna så man skulle kunna använda dom som stoppljus :D
Är det riktigt säkert att du inte är flera personer? ;)
Jag vet att du inte är det, om så vore fallet tror jag du skulle ha mycket att göra.
Merparten av dom kvinnor jag känner och har umgåtts med genom åren föredrar inte stora, så jag antar att det är likadant här också.
Sjunde himlen... där hamnar väl alla kvinnor som köper sig en Mr. Rabbit? *asgarv*
Mer effekt och design i audin men den räcker i mercan och jag åker sååå mkt skönare.
Angående rosten så fanns det pyttelite ytrost på skärmar, huv och baklucka.
Det blev utbytt alldeles gratis. Mercedes kräver inte genomrostning på sin rostskyddsgaranti ;)
Flickor med hjärna kör bilar med stjärna.
Smaken är som vanligt delad, min åsikt är att Merca kan ha så lång rostskyddsgaranti dom vill... dom kan fortfarande inte bygga bilar när skrothögarna är rostiga överallt efter bara 5 år.
Nej nej nej... människor utan hjärna kör bilar med stjärna :p
Jag har säkert missat att skriva saker lite här och var, så om något verkar osammanhängande så är det nog det.
*delvis kl*
Njae... inte just för min egen del, men jag vet om några män i bekantskapskretsen som lider av den här storleksfixeringen som pågår lite överallt trots att kvinnor oftast föredrar normalstorlek.
Så jag får väl dra på mig en rustning och försvara mina bekanta eller något.
Själv har jag helt andra komplex & problem men det vore en helt annan diskussion.
varför :p? jag förstår honom, hur kul hade de varit om killar suttit och diskuterat slapp vs trång om tjejer? kanske är en dålig jämförelse men efter snack med killar har de flesta upplevt "gnugga mot kanten sex" inte för att de själva va små, utan tjejen var slapp. Nu kan vi öva upp genom knipövningar, killar kan inte genom muskler få den längre. sen att han väljer att verkligen diskutera och vilja bevisa att alla inte tycker som No1 är ju en annan sak men just könsorgan ÄR en känslig fråga. Samtidigt som No1 självklart ska få dra sin version och berätta varför hon tkr mer om size bigger.
du kanske inte menade ngt illa men just :p verkar lite hånande i slutet på meninge.
Ja det blir ju ett jävla liv om en kille gnäller på att någon kvinna är slapp eller att hon har för små bröst.
Den här tråden är ju askul, klart vi måste diskutera allt mellan himmel och jord *fniss*
Om det var meningen att håna mig med en :p så kan jag säga att jag inte bryr mig.
*slår på "Fuck Her Gently - Tenacious D" och börjar skriva*
Behöver jag säga att jag ÄLSKAR min tråd? :d
*kortsnoppad*kukåsikt*kortjuck*snoppgnugg* osv..
En uppdatering kan ju göras att jag är både hjulbent och mörbultad MEN humöret är på topp och jag funderar på vad kvällen har att bjuda på.
*fnissar & sätter kaffet i halsen*
P.S. Mina backups är fullärda!
Bara för det så började jag nyss nynna på den låten :rofl:
Klart du älskar din tråd, det gör nog fler på det här bygget... *asgarv*
Vem börjar skriva en ordlista?
Då får du väl invänta Gråben ;)
xzite, det är bara att acceptera no1`s åsikter. Jag har läst många kukdebatter på andra forum. De flesta brukar föredra lite större än medelstorlek. Det är typ precis lika vanligt som att de flesta tjejer föredrar killar som till kroppslängden är längre än medel. Det brukar även framgå i undersökningar. Men sen finns det alltid dom som inte tycker det är så viktigt. Den stora skaran tror jag faktist. Utan man prioriterar andra saker i ett förhållande.
Har jag sagt att jag inte respekterar hennes åsikter? Om så är fallet så ber jag om ursäkt för det.
Vem har inte det när man härjat omkring på nätet i över ett decennium.
Nej dom flesta brukar föredra medelstorlek, om man ska tro samtliga jag pratat med genom åren.
Kroppslängd är också en helt annan diskussion.
Naturligtvis bör man prioritera andra saker för att få det att funka i slutändan.
Vad tjejer däremot borde tänka på är att ta ansvar för sin egen njutning och inte lägga all vikt på killen. Om hon inte får orgasm är det inte bara killens fel. Utan det handlar om kommunikation. Samtidigt borde tjejer lära sina kroppar bättre.
2 av 4 tjejer jag varit med... verkade knappt ha rört sig själva ? Aldrig pysslat med onani alltså. Så om inte tjejen ens vet själv hur hon får orgasm blir det svårt för en kille :smirk:
Håller helt och hållet med där, för oss oerfarna män så blir det minst sagt klurigt att få kvinnan att njuta i det läget när dom inte själva vet vad dom gillar och hur dom ska göra.
Jag tillhör tydligen perfekt storlek enligt no1. Fast jag bekymrar mig mer för en annan storlek, dvs kroppslängden. Den som alla tjejer ser först.
Som n01 sa så är det ett längdfixerat samhälle. Men hursomhelst tänker jag inte så mkt på det längre. Jag har andra kvaliteter så
Jag gör det inte, men jag bryr mig inte... det är som sagt inte en del av mig jag har komplex för.
Du oroar dig för kroppslängden, det gör inte jag även om det i vissa lägen hade varit "bättre" med någon decimeter eller två extra på mina ynka 170cm.
Andra kvalitéer... ja det har nog alla tror jag.
Ja, han har stor koll den snubben
Jag vet ingenting, jag förnekar allt! ;)
Jag tycker han är störtfrän!
Tack! :)
Jepp, han är en trevlig kille, därför jag skämtade lite med/om honom nu ;)
Jag... trevlig, nu du skämta på mig aprilio :p
Men om du säger det så :)
Skrattat åt den här tråden har jag gjort, mycket och länge... och vad jag pysslat med vet du mycket väl ;)
Han får förklara sig när han återkommer..
Xzites återkomst I..
Vadan fetstilsmarkeringen, vad tror du jag pysslat med egentligen? :p
Ja, han planerar nog någon form av resa tror jag, det är min gissning i alla fall.
Men du får väl höra med honom själv sen när han återvänder
Jag skulle ljuga om jag inte tänkt den tanken faktiskt, men man får väl se vad som händer.
Kanske blir jag som får besök?
Krävs ju att någon annan är med på noterna också :angel:
Ha ha!
Jag kom i säng 06.30.. och här sitter jag nu, så du vet ju vad som förväntas av dig!
Blir du nöjd nu? Hah!
Detta låter som ett ämne för xzite
Jag vet ingenting säger jag ju, oerfaren som jag är :p
kl
Tänkte jag skulle uppdatera och offentligöra att Herr A numera är ett minne blott!
Over and out!
Vadådå... fick du nog av att vara hjulbent eller blev det för mycket känslor inblandade?
:confused:
Skall man tolka detta som att tråden går i graven?
Blir inte Xzite lite ledsen då?
Den här tråden lär inte begravas än på en stund, och för övrigt så är väl en tråd inte något att bli ledsen över :p
Jag sitter och funderar på en massa svar fortfarande
Nu har jag funderat klart, för den här gången!
Äsch! Ingen tråd behöver gå i graven så länge man har munläder!
Exakt... eller om man har lite tråkigt :)
*snor min egen knapp*
Varudeklaration:
Ovanstående inlägg är skrivna under sömn & koffeinbrist, dålig meningsuppbyggnad/stavning, felaktiga citeringar(vilket det verkar ha blivit, eller ja fel knappar verkar ha varit aktiverade på något sätt) och liknande förekommer med största sannolikhet.
Gnällspikar, folk som inte tål snusk och övriga känsliga tittare varnas för innehållet... och ni borde ha läst detta inlägg först!
När jag vaknar till liv igen efter lunch så förutsätter jag 10k+ visningar, annars blir jag ledsen i ögat :p
Over and out!
*rullar iväg till kudden*
Baka_kun 2008-01-22, 08:42 aark. text. för mycket blod i koffeinomloppet?
CarolineB 2008-01-22, 12:59 kl
Over and out!;)
Varför? ;)*nyfiken*
Lilljessicah 2008-01-22, 13:17 Känslorna började svalla från hans sida. Därav är han ett minne blott.
Däremot står jag fast vid att det kryllar av karlar just nu, för jag är inte direkt ensam för det. :angel:
aark. text. för mycket blod i koffeinomloppet?
Japp... eller om det var tvärtom, jag minns inte då jag var mer död än levande.
Känslorna började svalla från hans sida. Därav är han ett minne blott.
Däremot står jag fast vid att det kryllar av karlar just nu, för jag är inte direkt ensam för det. :angel:
Trist för din del, fast du slipper att gå hjulbent... alltid något :p
Och du får även trösta dig med att du skapade en tråd som till slut fick över 10k visningar ;)
:banana:
*Gotlandsrusset* 2008-01-24, 09:51 det gör ju det, även om man har pojkvän är det värsta. Hatar förhållande, spec när man har fler än en omkring sig som vill ha en... kanske inte ska gnälla såsett, men hellre själv och singel än sittandes mellan två killar.
Du kallar det självkännedom, jag kallar det generalisering när du klart och tydligt inte hade ett problem med det hela innan du hittade någon med riktigt stor som dessutom var ömsint och teknisk
Hahaha hur kan du få det till en generalisering!
Nu måste jag vidareutveckla!
Jag tyckte snubben med liten kuk (var den ens medel?) var ok till jag träffade på modell större.
Då fick jag ännu starkare orgasmer, blev ännu kåtare, kunde köra ännu fler ställningar och kände ännu mer.
Jag har med erfarenhet och testing testing kommit fram till att jag gillar rent penetreringssex, snabbisar, bli upptryckt och få kuk så det heter duga och nästan ömmar en hel dag efteråt :D
Snubben med lilla kuken skulle inte kunna göra mig nöjd idag, hans paradnummer var ju "tekniken."
"Tekniken" bestod i förspel med kyssar och smek, oralsex, petting, massagoljor och sexuell aromaterapi, lek med glass/chokladsås och krossade maränger typ :D
VILL jag ha den där tekniken och lull-lullet runt omkring, vilket jag för det mesta tycker är överflödigt som vardagssex, så kan en kille med modell större ge mig det också.
Fast den lilla killen kan inte ge mig kuk av modell större.
Att slå på nödstoppen i hissen för att köra ett hederligt spontant snabbknull...känns liksom lite överflödigt med en kille som har liten, det är trixigt att få in den i stående ställning, den trillar ut och...näääääää
Så kom inte och påstå att jag generaliserar bort en massa potentiellt grymt bra sex när jag nobbar killar med små för jag VET att de inte är min kopp té *bestämd* :D
Sandra_L 2008-01-24, 16:04 Jag hade ett one night stand engång med en skitsnygg grabb riktig heting.. Men hans lilla prinskorv funka för böveln inte.. Herre min jesus så liten den var och ännu värre i slakt tillstånd.. hhahahhah jag höll på att börja asgarva när han kämpa så svetten rann.. Jag tror inte den var längre än mitt pekfinger när den var slak och typ nån cenimeter längre när vi hade sex.. jag kände inte ens att han var inne han bara stöna och frusta som nån jäkla gnu och lekte kanin :confused:
Jag hade ett one night stand engång med en skitsnygg grabb riktig heting.. Men hans lilla prinskorv funka för böveln inte.. Herre min jesus så liten den var och ännu värre i slakt tillstånd.. hhahahhah jag höll på att börja asgarva när han kämpa så svetten rann.. Jag tror inte den var längre än mitt pekfinger när den var slak och typ nån cenimeter längre när vi hade sex.. jag kände inte ens att han var inne han bara stöna och frusta som nån jäkla gnu och lekte kanin :confused:
En av mina bästa vänninor gjorde en liknande för inte så länge sedan.
Vi festade ihop sent i höstas.
En gammal killkompis från hennes födelseort kom på besök.
ca 185 lång, brunt tjockt hår i snygg frisyr, stora bruna ögon, colgateleende, skrattgropar :love: brunbränd, snygga kläder och my god vad muskulös, lagom grov och proportionerlig.
Sedan såg jag att han hade väldigt små händer, rätt feminina :D
Nej, folk hävdar ju att det inte behöver betyda något men denna natt hoppade min kära vännina i säng med sin barndomskamrat och det hade slutat med att hon avbröt mitt i akten med att säga "du, vi lägger ned det här va och nöjer oss med att vara vänner".
Hon hade en riktig ångestsvacka dagen därpå, säkert även han. Hans snopp hade tydligen varit något av det minsta hon någonsin stött på.
Som ett finger, enligt henne själv.
Nu spelar det säkert ingen roll för killen i fråga för han är både skitsnygg, skittrevlig, snäll och med sinne för stil och smak så svårt att hitta tjejer lär han ju inte ha!
Men så du säger... nu fick du till och med mig att rodna :o
living_dead 2008-02-02, 10:53 Ikväll ska jag placera ett måttband snyggt och prydligt på sängbordet och hoppas att han gillar idèn.
Haha :rofl:
Men så du säger... nu fick du till och med mig att rodna :o
Hehehe det var inte alls meningen :angel: hoppas det var lika |