Glimfeather
2008-01-12, 17:36
För några år sedan fanns här en massa beardisägare. Vart har ni tagit vägen? Vad gör ni mer era vovvar? Berätta om era hundar och visa bilder :)
|
Visa fullständig version : Bearded collietråden Glimfeather 2008-01-12, 17:36 För några år sedan fanns här en massa beardisägare. Vart har ni tagit vägen? Vad gör ni mer era vovvar? Berätta om era hundar och visa bilder :) scotty 2008-01-12, 18:09 Jag har 2 beardisar och en korsning bearded/border Cindie ( Småhöga`s Cinderella) min egen uppfödda blir 14 år 15 mars och hon är ensam kvar i livet av 6 valpar och det visar inget slut på henne ännu:) Sammy (Cirkel Line`s Canon ball) övertog jag av en god vän till mig när han var 7 år. Lina (korsningen) är kusinbarn till Cindie för Cindies mamma Tjorven (Happy landing Angel) hennes kullsyster råkade tjuvpara sig med en korthårig border collie. På min avatarbild är Cindie till vä och Lina till höger (nerklippta) Just nu bara dom finns här hemma. Tävlat lydnad med Cindie utan större resultat (urtråkad) men aghility hade nog passat henne men jag var för lat. Även ställt henne en del men blåa band varje gång pga klen bröstkorg. Hade lite kontakt med Beardcaper´s kennel vars hane Philip Morris hade kompletterat hennes brister men då passade min dam på att för 2:a gången i sitt liv hoppa över sitt löp.:mad: Det var sista chansen för sedan stoppade åldern henne för att bli förstföderska. På denna adressen kan du se alla bilder jag lagt in i datan på mina beardisar. http://www.pixbox.se/alb145417 Mvh Carina (vilande kennel Småhöga) Lilljessicah 2008-01-12, 18:13 Mvh Carina (vilande kennel Småhöga) Småhöga? Ligger möjligtvis inte i området Småhöga? Förlåt TS för OT. scotty 2008-01-12, 18:25 Småhöga? Ligger möjligtvis inte i området Småhöga? Förlåt TS för OT. Ett bostadsområde i ett samhälle utanför Göteborg Lilljessicah 2008-01-12, 18:30 Ett bostadsområde i ett samhälle utanför Göteborg Ja det var det jag tänkte. Har bott på Småhöga i 1½ år, flyttade därifrån för 3 veckor sedan. scotty 2008-01-12, 18:35 Ja det var det jag tänkte. Har bott på Småhöga i 1½ år, flyttade därifrån för 3 veckor sedan. Jag flyttade därifrån för drygt 10år sedan Lilljessicah 2008-01-12, 18:44 Aha! Det förklarar varför jag inte sett nån beardis där! :idea: Neverdie 2008-01-13, 21:48 Får jag hoppa in här fast jag inte har nån berdis längre? Fick ta bort min i januari förra året! Saknar henne dag som natt.... Fast nu har jag en annan 4 bent vän som sover i sängen, dock ingen berdis. |