Millan_gulligast
2008-01-21, 18:47
Här är en tråd för er som vill skriva av er av underbara ögonblick,osv med era hästar!de kan handla om allt,förtroende NH ja allt,hoppas de blir massa svar!krma/becca:)
|
Visa fullständig version : skriva av er!så gör de!! Millan_gulligast 2008-01-21, 18:47 Här är en tråd för er som vill skriva av er av underbara ögonblick,osv med era hästar!de kan handla om allt,förtroende NH ja allt,hoppas de blir massa svar!krma/becca:) Valencia 2008-01-21, 18:53 Jag kommer i första hand att tänka på när jag jobbat och är på gång hem. Då känner jag ett sådant jäkla sug efter att få "snosa mule" med mina godingar hemma i stallet. Bara tanken av min näsa mot mule och ta djupa långa andetag...det ger mig ryysningar! Underbar känsla...:love: hihi lite allmänt sådär ;) Millan_gulligast 2008-01-21, 18:56 gullit!Min häst om jag ser till baka på hur vi har utväcklats tillsammans ENORMT mkt,de är så underbart!!!!!och ibland stannar hon mitt i vägen om vi är på pomenad gosar upp mulen i ansiktet på mig och pussas!jag älskar henne så mkt så de är o beskrivligt!!!!!:love:Hon följer mig och vi litar på varandra såå mkt!jag skulle kunna sitta och skriva tusen inlägg om detta för de tar alldrig slut!! |