Visa fullständig version : Lek&tjatter Nunnesoffan revisited!
Sidor :
[ 1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Sofiplopp 2008-04-08, 14:41 Hur går det för er?
Sitter ni fortfarande bekvämt med en stor bit kladdkaka och kaffe? Eller har ni gjort ett kap? Satsat på internetdejting, börjat gå på krogen eller gått med i någon obskyr förening bara för att träffa någon? Eller har ni gett upp totalt och anslutit er till ett kloster i Wupper-Schönenthal med kalla avrivningar, endast vitkål att äta och regelbunden spanking av abbedissan?
Här är läget nästan helt oförändrat, men ...
... gjorde en liten utflykt till Passagens gratis dejting sida, och hittade en gammal kompis från en chattsida som jag brukade besöka för 11 år sedan!
Vi träffades då också, men det sa aldrig klick, men nu ska vi ses igen och gå på Andy Warhol-utställningen på Moderna museet.
Han är förbaskat rolig, smart och kul och jag undrar SÅ varför jag inte tog hand om honom redan för tio år sedan?!
Så vi får väl se hur det går den här gången!
Jag har planer ... *he he* :angel:
Ajjabajja! Så där kan man ju inte göra när man är på väg UR soffan heller...
Oförändrat.
Men å andra sidan har inga försök gjorts att ändra på det heller :)
Jag har bara ett att säga...
Förbannade soffjävel att sitta fast i arslet på en :mad:
Jag är inskriven på klostret känns det som. Försöker dock rymma så ofta det går... :angel:
Har tyvärr inte lyckats så bra, blir hela tiden dragen tillbaka till soffan.
Även när jag hade pojkvän förra året kändes det som om jag satt i nunnesoffan, så ofta träffades vi. :smirk:
Mina rymningsförsök går ut på internetdejta. Fungerar inte så bra tyvärr. Varför ska det vara så svårt att träffa någon där det pirrar i hela kroppen och man svävar omkring på små rosa moln? :confused:
Förövrigt så hoppas jag att det bjuds på te då jag inte dricker kaffe. :D
Te är givet!
Kaffe är äckligt.
:)
Skönt jag vart lite orolig där... :angel: :p
Mina rymningsförsök går ut på internetdejta. Fungerar inte så bra tyvärr. Varför ska det vara så svårt att träffa någon där det pirrar i hela kroppen och man svävar omkring på små rosa moln? :confused:
Förövrigt så hoppas jag att det bjuds på te då jag inte dricker kaffe. :D
*second that sister*
Jag är nunnesoffans egen Michael Scofield.... ideliga rymningsförsök men det skiter sig jämt :crazy:
Sitter kvar. Jag har tagit ned min profil från dejtingsida, men har en nätflirt som envisas med att vilja vara kvar i brevlådan/telefonen. Vi har inte träffats och bor 30 mil ifrån varandra så det blir nog inget. För tillfället känns det som det kvittar. Jag koncentrerar mig på det braiga som finns i mitt liv istället och att lägga undan ältande, negativa tankar m m så jag inte återigen ramlar ned i det svarta hålet jag var i tidigare i år.
Hehe, jag trodde att jag lyckats träffa Honom med stort H. Vi hade pratat om allt och ingenting i över en månad på nätet, jag hade till och med varit så modig att jag föreslagit hett och passionerat sex på första dejten. :o
När vi väl träffas så kände jag bara ÅÅÅHH, nej! Är det han jag ska träffa. Skit också. :mad: Inte ett enda litet pirr någonstans och så blev man ryckt ner i soffan igen. :cry:
Jaja, jag har lite nya teer att smaka på. :cool:
Fast ibland tror jag att det kan vara bra att träffas igen för att försöka få ihop ens "cyberbild" av personen med den verkliga.
Jo, jag har provat det också, det slutade med att snubben vart smått obehaglig när jag vart tvungen att meddela honom om att det inte skulle fungera... Började dilla om att hans ex minsann såg honom som Guds gåva till kvinnan och att hon sagt att den tjej som inte ville ha honom var konstig. Varför var han då inte tillsammans med henne fortfarande. :confused:
Nej, jag sitter nog här ett tag till och sörplar te, tills jag får nya krafter att försöka rymma. ;)
Jo, jag har provat det också, det slutade med att snubben vart smått obehaglig när jag vart tvungen att meddela honom om att det inte skulle fungera...
Beklagar att det blev obehagligt, men puckon finns överallt. Sättet ni träffades på har inte med det att göra tror jag.
Hur går det för er?
Sitter ni fortfarande bekvämt med en stor bit kladdkaka och kaffe? Eller har ni gjort ett kap? Satsat på internetdejting, börjat gå på krogen eller gått med i någon obskyr förening bara för att träffa någon? Eller har ni gett upp totalt och anslutit er till ett kloster i Wupper-Schönenthal med kalla avrivningar, endast vitkål att äta och regelbunden spanking av abbedissan?
... gjorde en liten utflykt till Passagens gratis dejting sida, och hittade en gammal kompis från en chattsida som jag brukade besöka för 11 år sedan!
Vi träffades då också, men det sa aldrig klick, men nu ska vi ses igen och gå på Andy Warhol-utställningen på Moderna museet.
Han är förbaskat rolig, smart och kul och jag undrar SÅ varför jag inte tog hand om honom redan för tio år sedan?!
Jag har planer ... *he he* :angel:
Har du något tips på en sådan:bump: Börjar bli JÄTTEPLATT om stjärten!:D (av soffan alltså)
Nej, det tror inte jag heller, men jag har träffat rätt många nu och jag har märkt att känner jag inte något på första träffen så kommer jag inte göra det efter tre eller 100 för den delen heller. Så varför slösa min och hans tid då? ;)
Jag är nytillkommen i soffan...
Kommer kanske stanna här ett tag, jag har ju nyss flyttat isär från exet och kommer inte ihåg hur man dejtar.
Hej får man plats i den berömda nunnesoffan måntro? har ju några älgar på balkongen kom jag fram till ... just nu dricker jag dagens 3:e jätteglas med kaffe och har på sonens önskan tinat upp lite kanelbullar...
Nej, det tror inte jag heller, men jag har träffat rätt många nu och jag har märkt att känner jag inte något på första träffen så kommer jag inte göra det efter tre eller 100 för den delen heller. Så varför slösa min och hans tid då? ;)
Ok
tiotiotio
Jag smsflirtar, men det är nog mest egoboost från bådas håll. :angel: Annars är singelsoffan mest vänd mot arbetsplatsen vid skrivbordet nu för tiden, så det är dåligt med tid...
Här kommer en från ÄU som befinner sig i soffan. Inte så värst länge i seniorernas mått mätt, men iaf 3 månaders total avhållsamhet. Inga sms, inga krogrundor med tvivelaktiga hångel, inget dejtande, inga dejtingsajter... Innan jul var det också 3 månaders fullständigt celibat och sedan en minifling över jul.
Men nu trivs jag inte längre! Internetdejting är skoj men vaaaar? Förr var det ju en sport att hitta guldkorn på Aftonbladets chat (tuff sport, ja, men har hittat en och annan nära vän där :love:, de där killarna som inte blev nåt mer än trofasta vänner), var kan man vardagsragga nu?
Jag får nog sätta min lit på att folk vågar sig ut lite mer nu när vädret tillåter. Spontanraggning i eftermiddagssolen går alltid hem!
Jag var nog aktiv i nunnesoffan för en herrans massa år sedan, och jag är still going strong i den.. Jag tror faktiskt att det finns karlssons klister under min rumpa nu för tiden...
Jag lyckades faktiskt ta mig loss lite i vintras, men det gick åt helskotta efter ett par månader..
Nåja, jag sitter gärna kvar och ta ett vaniljhjärta tillsvidare..
Å snääälla?! Kan man få smaka ett eller flera? :angel: :d
I have plenty to go around!
Hur många vill du ha? :p
Ja, få se nu... Tio? :idea:
:angel:
Eller har ni gett upp totalt och anslutit er till ett kloster i Wupper-Schönenthal med kalla avrivningar, endast vitkål att äta och regelbunden spanking av abbedissan?
Jag tycker detta låter som en klockren väg till Beach 2008. Kan ni inte starta nån slags retreat bara för män..? Efter en sådan behandling bör de ju vara fogliga som lamm!
:idea: :angel:
Sofiplopp 2008-04-08, 17:55 Jag tycker detta låter som en klockren väg till Beach 2008. Kan ni inte starta nån slags retreat bara för män..? Efter en sådan behandling bör de ju vara fogliga som lamm!
:idea: :angel:
Ja, det är kanske en idé om man vill bli rik???!!! :idea:
*börjar fila på broschyrerna och en lång ansökan om starta-eget-bidrag*
*hugger knapp*
Utan att ha läst tråden så kan jag härmed anmäla min närvaro.
Satsar inte på nån form av dejting - håller mig tvärtom undan. :crazy:
kl
jag får sittsår här!! Kan ingen komma och dra upp mig? Jag behöver hååångla!!
Äsch, det behövs inet starta-eget-bidrag, en så'n strålande verksamhet kommer att bära sig från dag 1 ;)
knapp
Jo, jag sitter här...som nån sorts inventarie. Tar gärna ett vaniljhjärta, Vica!
Basilika 2008-04-08, 18:52 Hur går det för er?
Tackar som frågar. Jag har ju fram tills alldeles nyss varit totalt ointresserad av allt vad dejting, intimt umgänge osv heter. Men det hände något när dagarna blev längre fram i februari. Så jag dejtar numera lite grann men är ff väldigt omogen för ett förhållande så jag halvsitter väl i soffan eller något ;)
Jag sitter rätt skönt i mitt lilla hörn.
Jag sitter rätt skönt i mitt lilla hörn.
Jo, vi har det rätt så comfortable i vår del här i snuskhörnan, soffan luftas ju med jämna mellanrum..typ! :D :angel:
Jag håller väl på att samla ihop till ett zoo igen:angel:.
Jag sitter nöjd i soffan.... inga utsikter till förändring :p
Jag behöver hååångla!!
Herregud det gör jag med!!!
*Kratus känner sig snart så desperat efter ett hångel att hon kommer rycka första bästa karl hon träffar och hångla upp denne* :angel:
Jag behöver hååångla!!Vem fasiken tror du inte behöver det då? :angel: och jag lär för anständighetens skull vänta tills jag är färdigseparerad i alla fall och det verkar ta ett tag...
Herregud det gör jag med!!!
*Kratus känner sig snart så desperat efter ett hångel att hon kommer rycka första bästa karl hon träffar och hångla upp denne* :angel:
Jag längtar också desperat efter just hångel. Väldigt desperat...
Hur går det för er?
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan, än.
Har testat internetdejting, väldigt flitigt dessutom. Det enda det har lett till är att jag passat bra i nunnesoffans snuskhörna och inte har några djur på balkongen :o :o
Krogen har jag för länge sen gett upp i syftet att ragga, där roar jag mig med mina vänner.
Inga obskyra föreningar har testats.
Däremot så har jag något på gång med en kollega :angel: i nuläget så är det lite tidigt att säga vad det kommer att leda till. Just nu så svävar jag förvirrat omkring på små rosa moln :D
Men jag tar gärna en kopp te och ett vaniljhjärta medans jag sitter här och är förvirrad :)
cillamuffins 2008-04-08, 21:10 *kl*
jag lämnar härmed officiellt in en ansökan till soffan. som singel sedan tre år borde jag väl vara mer än kvalificerad? trodde att jag hade något på gång efter nyår, men det gick ju som det brukar, och såhär i efterhand var det nog väldigt bra (inte riktigt klok har det visat sig).
kaffe är det nog för sent för, men jag har lite choklad i bilen som jag nog borde gå och hämta.
ÅÅÅÅÅ :love:
Jag äääälskar choklad!!! :d
Kaffe däremot är :eek: så jag håller mig till tedrickarna, samt chokladdrickarna/ätarna :d
*stressar förbi in the nude på väg mot duschen, insmetad i hårborttagningskräm och med en massa papiljotter i huvet, med ett glas rödtjut i ena näven och porriga underkläder i den andra, norpar åt mig ett vaniljhjärta i farten och vinkar glatt till soffans befolkning*
;)
:eek:
Försöker hon göra oss avundsjuka här eller? :p
Jag är kvar! Inte för att jag vill det, men jag verkar sitta fast i soffan.
Jag är medlem på en betal-dejtingsajt, men vad hjälper det när jag inte kommer mig för att ta kontakt med någon. Så fort jag hittar någon tjej som verkar intressant och ska skicka ett meddelande så blir mitt huvud helt tomt, och jag kommer inte på någonting att skriva.
Så här var det inte förr. Då hade jag mycket lättare att ta kontakt. (Även om det sällan ledde till något.) Jag börjar nästan tro att det är någon här i nunnesoffan som ligger bakom det hela. Det är säkert någon som är rädd att bli ensam kvar, och därför har preparerat en kladdkaka med något som gör att vi andra inte förmår oss att ta oss härifrån! :devil:
Strunta i det ett tag då? Förr eller senare tröttnar man på att försöka sälja in sig själv vilket det krasst handlar om.
Det där med betal-dejt-sajt *mummel-morr*
Jag har också varit med i en, men bestämde mig för att skita i det. För jobbigt att som Maran säger, sälja in sig till höger och vänster (för jag kan då verkligen inte avgöra förrns i verkligheten på vliket sätt jag gillar personen i fråga. Vänpotential eller gnistor och sprak - nån som kan se skillnaden på nätet?).
Ses så tog den lilla fulsajten betalt mot min vilja ett halvår till :eek: 1500 spänn (Ja det var säkert jag som slarvade, men jag tänker ändå vara sur på dem). så nu tänker jag att jag måste få valuta för pengarna. Min naiva sida vill tro att det är ment-to-be, att jag har ett halvårs medlemskap till.
Hur som helst händer inget där som kräver att jag lyfter min lilla rumpa från nån känd soffa, än.
Så ja, strunta i det ett tag om det suger.
Jag har struntat i det ett tag, och tänkte att jag skulle prova igen. Men tydligen var det väl inte dags än. Jag får väl prova något annat. Frågan är bara vad.
Det låter förresten inte som någon speciellt seriös sajt om de förlänger avtalet utan att fråga.
Säg till om du kommer på nåt intelligent!
Min plan just nu är att jag sträcker mig efter samma kravbananer som ett kap en vacker dag (tex imorgon säger vi).
Det låter förresten inte som någon speciellt seriös sajt om de förlänger avtalet utan att fråga.
Nej, och grejen är att jag säger att jag har avbett och de säger att jag inte har det. Och jag tycker det borde finnas i deras logg, men de säger att det inte gör der, så de vinner *morr*. Trodde jag hade släppt det :p
Seriöst, har det blivit fler i denna soffa eller är det jag som är snurrig?
Har några övht droppat härifrån eller vilar det en förbannelse med livslångt soffmedlemskap?
Det kan ligga en automatisk förlängning med i avtalet man tecknat första gången man betalade och då frågar de inte utan man får säga ifrån innan så att den automatiska förlängningen i så fall stängs av.
Lätt att komma ihåg... :angel:
Det får väl införskaffas en större soffa om det börjar bli lite trångt. :D
Precis och dessutom ska man godkänna fyra gånger att man väljer att avbryta den automatiska förlängningen (jag skämtar inte, fyra). Efter det tredje godkännandet står det självklart något i stil med att man är klar ((((om man bara klickar igen)))).
:eek: 4 ggr?! Jisses! Måste kolla upp detta där jag hänger också. :crazy:
Det kan ligga en automatisk förlängning med i avtalet man tecknat första gången man betalade och då frågar de inte utan man får säga ifrån innan så att den automatiska förlängningen i så fall stängs av.
Precis. Så är det på den betalsajten där jag har ett inte aktivt medlemsskap. Fult knep tycker jag.
Jo, jag förstår att avtalet kan se ut så. För det mesta gillar jag inte sådana avtal, och just på dejtingsajter känns det extra oseriöst. Många har väl som mål att ganska snart träffa någon och därmed inte längre behöva vara medlem. Automatisk förlängning av medlemskap blir lite som att leverantören erkänner att tjänsten är så dålig att de förutsätter att man inte hittat någon.
Så sant som det är sagt. :crazy:
Jaja, om jag inte lyckas hitta mitt hjärtas man innan min tid går ut så tänker jag kedja fast mig i nunnesoffan. :cool:
kl
Jag har varit med på Spraydate alldeles för länge, men ser det mer som ett kul tidsfördriv (:o). Däremot tycker jag inte det är försvarbart att försöka profitera på folks ensamhet.
Är det ens nån större skillnad, "resultatmässigt" sett, på betalsiter jämfört med datingsiter som är gratis, nån som vet?
Folk är mer seriösa och beter sig på ett mer moget och vuxet sätt på betalsajter än på de som är gratis. Är iaf min uppfattning.
Ja, för då kanske man går in i det på ett helt annat sätt. Men att betala bara för att få några extrafunktioner verkar lite onödigt, tycker jag.
Vi blir nog bara fler och fler..
jag vet inte.. jag VILL verkligen bort från det här, men jag har självdestruktivt beteende som verkligen inte hjälper till att hitta lösningsmedlet till klistret..
cillamuffins 2008-04-08, 23:31 på tal om desperata åtgärder så har bilen visat sig vara en gott verktyg när man vill träffa händiga karlar. bara att blinka lite, lägga huvudet på sned, se helt oförstående ut, och säga -den låter lite såhär *wrum wrum* när jag försöker starta och den ska väl låta *wrooom wrooom*? sedan är saken biff. det är bara det att man ska vara så kräsen också. men det är en gammal bil, så den lär väl fortsätta gå sönder.
Sofiplopp 2008-04-08, 23:43 Folk är mer seriösa och beter sig på ett mer moget och vuxet sätt på betalsajter än på de som är gratis. Är iaf min uppfattning.
Jag tycker PRECIS tvärtom!
Har varit med på passagens gratis dejtingsajt flera gånger under de senaste 6-7 åren och träffat flera trevliga killar, och fått till två förhållanden - plus nu kanske ett tredje då ... :angel: ......
Däremot Motesplatsen tyckte jag var superjobbigt! Kändes ju som om man var livegen med alla de där pengarna det kostade, och så var man tvungen att hitta nån inom just den tiden också - ananrs var man tvungen att pynta ännu mr ...
Klart stressande!
Man förstod också att många killar skickade mess till allt som rörde sig bara för att hinna få en dejt innan de var tvungna att avsluta medlemskapet. Och det var ju PRECIS samma gamla nödiga mess som man får på gratissajterna!
Ja, varför skulle just de nördiga killarna vara så fattiga att de inte har råd med en kontaktannons på nätet, liksom?!
Nä, tacka vet jag Passagen - där kan man hänga i lugn och ro. Man kan ägna sig åt det när man har tid och lust, och strunta i det när man inte har tid och lust.
Och sidan har precis samma grejor som alla som tar betalt har - gästbok, fotoalbum, sökning, man kan skriva om sig själv, leta efter lämpliga typer, och så vidare.
Och som Svea brukar säga: gratis är gott!
:banana:
Ibland undrar jag om det spelar så stor roll vilken sajt man väljer? Det känns mycket som att slumpen styr utifrån vilka andra som har valt att registrera sig där. Men visst, sannolikheten att hitta en möjlig kandidat torde vara högre på en sajt med många aktiva medlemmar.
Jag har precis upptäckt ett annat strålande sätt att få kontakt: MC!
Jag klev in i hissen i stället och med hjälmen i handen, och fick betydligt fler uppskattande blickar än jag brukar trots att jag var svetig och osminkad :angel: Snyggt sittande jeans är tydligen ingenting mot ett par rejäla gore-texbyxor med hängslen (jag har ju inte ens skinnställ) :rofl:
Jag tar gärna emot nätdejtingtips, är helt ny i branchen eftersom jag varit sambo i flera år... (och jag är inte ute efter att träffa den stora kärleken heller, har ju nyss förlorat en sådan)
Jag är också tillbaka i nunnesoffan sedan 1,5 månad tillbaka! :idea:
Just nu är det fruktansvärt skönt att luta sig tillbaka och begrunda allt gammalt. Ändå är det jag som är dumpad. :D
Attention 2008-04-09, 09:10 Är vänsterhörnan paxad? Annars tar jag den!
Jag är kvar! Inte för att jag vill det, men jag verkar sitta fast i soffan.
Jag är medlem på en betal-dejtingsajt, men vad hjälper det när jag inte kommer mig för att ta kontakt med någon. Så fort jag hittar någon tjej som verkar intressant och ska skicka ett meddelande så blir mitt huvud helt tomt, och jag kommer inte på någonting att skriva.
Så här var det inte förr. Då hade jag mycket lättare att ta kontakt. (Även om det sällan ledde till något.) Jag börjar nästan tro att det är någon här i nunnesoffan som ligger bakom det hela. Det är säkert någon som är rädd att bli ensam kvar, och därför har preparerat en kladdkaka med något som gör att vi andra inte förmår oss att ta oss härifrån! :devil:
Alltså... du är kille... och en 3-4 tjejjer i den här tråden har precis deklarerat hur desperat hångelsugna de är :angel: :D
Men du får väl stöta på nån av "nunnorna" här då :idea:
..Ni som sitter fast i Nunnesoffan :D
Varför byter ni inte soffa till Dejtingsoffan istället :idea:
Eller förresten så är det ingen ide att sitta i en soffa övht...UT med er o visa upp er istället....flörta INTE...utan var sådär mystiskt svala och oåtkomliga så kommer grabbarna o brudarna springa sig svetta efter er istället....:bump:
Jag vilar ju just nu... :D
Vill ha tid att tänka om innan jag ger mig ut "på marknaden" igen, erbjudanden började trilla in veckan efter att jag avslöjat mitt singelskap men nja.... :eek:
*knör ner mig i soffan*
Hörrö... vafasen gör DU här i den här soffan :angel:
Tro mig eller inte.. Jag har verkligen provat ALLA alternativ!
Jag har varit ute och dejtat, jag har provat att bara vara mystiskt sval, jag har gjort ALLT, inget verkar funka..
Hopplöst fall kanske?
..Ni som sitter fast i Nunnesoffan :D
Varför byter ni inte soffa till Dejtingsoffan istället :idea:
Eller förresten så är det ingen ide att sitta i en soffa övht...UT med er o visa upp er istället....flörta INTE...utan var sådär mystiskt svala och oåtkomliga så kommer grabbarna o brudarna springa sig svetta efter er istället....:bump:
Ja eller hur!
Det känns som denna nunnesoffa är mer eller mindre ofrivillig?
Gå mot normen - gläds åt det bekymmersfria och okomplicerade singellivet :idea:
När det sviktar, frottera i någon av alla trådar på diverse forum som handlar om problem i relationer:
Gräl om sex, hushåll, ekonomi, lögner, svek, otrohet osv osv osv osv osv övriga konflikter
Räcker inte det så öppna gluggarna och ställ in satelliterna och granska under lupp - relationerna i omgivningen irl.
Hur många av era bekanta har en relation som för er är avundsvärd?
Vet du... där slog du huvudet på en stor spik :eek:
Vet du... där slog du huvudet på en stor spik :eek:
Vet du, och detta är hysch hysch, jag har stor bekantskapskrets och jag känner bara två par som verkligen har en sund och avundsvärd kärleksrelation.
Dvs som har en relation JAG skulle vara villig att ge upp mitt singelliv för.
knapplån:
Lite kaffe någon? har vispgrädde i mitt och har kvar lite kanelbullar...
och en skål med apelsinbitar...
Ja eller hur!
Det känns som denna nunnesoffa är mer eller mindre ofrivillig?
Gå mot normen - gläds åt det bekymmersfria och okomplicerade singellivet :idea:
När det sviktar, frottera i någon av alla trådar på diverse forum som handlar om problem i relationer:
Gräl om sex, hushåll, ekonomi, lögner, svek, otrohet osv osv osv osv osv övriga konflikter
Räcker inte det så öppna gluggarna och ställ in satelliterna och granska under lupp - relationerna i omgivningen irl.
relation??? det var ju hångel vi suktade efter ju... :idea:
och mitt besök i soffan är ju aningens ofrivilligt - det är ju inte jag som inte har velat ha sex ju... och nu får jag ju som sagt vänta lite tills vi separerat färdigt... har iofs fått erbjudande om dylika tjänster redan :o
men jag lär ju hinna byta ut mina älgar mot en kamel innan det blir något...
Tramptass 2008-04-09, 19:28 *kl*
Jag har nog tagit mig ur soffan som det känns. :love:
Eldfuxen 2008-04-09, 19:29 Jag med! :love: :love: :love:
Hörrö... vafasen gör DU här i den här soffan :angel:
:rofl: :rofl: :angel:
*kl*
Jag har nog tagit mig ur soffan som det känns. :love:
yeyy!! :banana: :banana:
Det finns plats brevid mig. ;)
indian-charlie 2008-04-09, 20:28 *smyger in och spanar*
Vad gör ni? :angel:
indian-charlie 2008-04-09, 20:31 Ibland undrar jag om det spelar så stor roll vilken sajt man väljer? Det känns mycket som att slumpen styr utifrån vilka andra som har valt att registrera sig där.
:o Nu ska jag svara helt ärligt :angel: Det spelar ingen roll vilken sajt man väljer *fniss*
Funderar på om man ska våga... :angel:
Det jobbar en manlig sjuksköterska på akuten som man pratar med i telefonen ibland. Kanske skulle höra om han skulle kunna tänka sig att smita upp på labbet och hångla lite. :D
Jobbar ju nu så lite avbrott i analyserandet skulle inte vara fel. :p
indian-charlie 2008-04-09, 20:34 Kör på :D vad har du att förlora :rofl:
Tja, jag har ju bara rösten att gå på, den är ju :d Men tänk om han är 50+! :eek:
Sen kanske han har flickvän/sambo/fru, men å andra sidan så kan man ju inte få mer än ett nej. :p
Det är klart som tusan att du vågar!!
Jag hade lätt gjort det om jag hade haft möjlighet!!
/Kivina som inte haft manliga kollegor på 5 år...
Jag vet ju inte ens vad han heter! :crazy: Jag och namn... :angel:
Det lär ju finnas mer än en manlig sjuksköterska där nere. :cool:
Att jag inte passade på när han ringde för att kompletera lite prover för någon timme sen.
Annars kan du ju bara be dem skicka upp en random manlig ssk.. :D
:o Nu ska jag svara helt ärligt :angel: Det spelar ingen roll vilken sajt man väljer *fniss*
Det där får du allt utveckla.;)
Alltså... du är kille...
Aha! Är det därför folk tittar så konstigt på mig när jag springer omkring i min nunnedräkt! :idea:
och en 3-4 tjejjer i den här tråden har precis deklarerat hur desperat hångelsugna de är :angel: :D
Hmmmm. Är soffan hångelvänlig? :cool:
:rofl: :rofl:
Ska prova det när jag jobbar kväll igen nästa onsdag och torsdag. :D
indian-charlie 2008-04-09, 21:44 Det där får du allt utveckla.;)
Jag skyller allt på bläckis :o :rofl:
:rofl:
Du får väl prova... Jag kan ställa upp och hjälpa till med experimentet. :angel:
:rofl: :rofl:
Ska prova det när jag jobbar kväll igen nästa onsdag och torsdag. :D
Ja, alltså hade det varit jag så hade jag lätt gjort det.. Så desperat är jag efter hångel..
Vänta nu? Visst är desperation oattraktivt? Jag kanske har hittat felet till varför jag sitter i nunnesoffan :D
Jag skyller allt på bläckis :o :rofl:
Benjamin Syrsa?!:eek:
Jag vet inte om jag skulle våga bara... :o
Sen efteråt kommer det gå rykten på sjukhuset om den där desperata tjejen på kemlab som raggar på manliga ssk. :cool:
Sen kanske han har flickvän/sambo/fru, men å andra sidan så kan man ju inte få mer än ett nej. :p
Jo, man kan kanske få veta att han kanske är gift och har en man, eller en pojkvän, eller helt enkelt inte intresserad av kvinnor. Utöver ett nej alltså...;)
Aha! Är det därför folk tittar så konstigt på mig när jag springer omkring i min nunnedräkt! :idea:
antagligen
Hmmmm. Är soffan hångelvänlig? :cool: brukar inte soffor vara det? de soffor jag provat har nog varit det... men den specifika nunnesoffan har jag ingen aning om - jag har helt nyligen satt mig här... men om den är fylld med hångelsugna tjejjer så borde den väl vara det?:angel:
indian-charlie 2008-04-10, 07:17 Benjamin Syrsa?!:eek:
:eek: Ööö, nej.
Mer att det finns faktiskt underbara människor oavsett vilken sorts site man är på :angel: *har jag upptäckt* :o
Sant! Så långt tänkte jag inte... :angel:
Hur går det för er?
Jag har planer ... *he he* :angel: Sitt kvar där. Det är säkrast så så slipper ni problem :)
så jag inte återigen ramlar ned i det svarta hålet jag var i tidigare i år.
Du gör helt rätt :) Risken är väldigt stor att du springer på en skitstövel och det vill du ju inte :cool:
Inte ett enda litet pirr någonstans och så blev man ryckt ner i soffan igen. :cry:
va du glad för det. Det var säkert en skitstövel :crazy:
Mer att det finns faktiskt underbara människor oavsett vilken sorts site man är på :angel: *har jag upptäckt* :o
Ja, det gäller "bara" att hitta den/dem.
Du gör helt rätt :) Risken är väldigt stor att du springer på en skitstövel och det vill du ju inte :cool:
Nä precis.
*grön knapp*
Vaniljhjärtana byts nu ut mot muffins :D
indian-charlie 2008-04-10, 09:14 Ja, det gäller "bara" att hitta den/dem.
Vänd på det :angel: de/dem ska hitta dig inte tvärtom ;)
Då är det skitstövelvarning :cool:
Kanske det
Hur menar du?
*grön knapp*
Vaniljhjärtana byts nu ut mot muffins :D
ja tack!! :D
indian-charlie 2008-04-10, 11:20 Då är det skitstövelvarning :cool:
:confused: Varför i hela fridens namn då????
De ska hitta för att de ska få bevisa varför man ska välja just dem. :devil:
Hänger inte med :confused:
Varför skulle de vara det??
Eldfuxen 2008-04-10, 11:27 Vänd på det :angel: de/dem ska hitta dig inte tvärtom ;)
Indianen har helt rätt! Och Gammeln har fel! Så det så. De som hittar dig har ju visat lite "go" eller hur?
Eldfuxen - hittad! :love: ;)
indian-charlie 2008-04-10, 11:28 Indianen har helt rätt! Och Gammeln har fel! Så det så. De som hittar dig har ju visat lite "go" eller hur?
Eldfuxen - hittad! :love: ;)
:angel: Precis :D
Indianen hittad gånger flera :o :rofl:
Jag funderar på att resa mig från soffan jag med... :angel: :p
indian-charlie 2008-04-10, 11:31 Jag funderar på att resa mig från soffan jag med... :angel: :p
Jag sitter inte i soffan men jag kan hälsa på ibland för att peppa de som sitter där ;)
Sofiplopp 2008-04-10, 11:55 Då är det skitstövelvarning :cool:
Välkommen i gänget gamle man!!! :D
Still alive and kickin - men sittandes i soffan ändå .... *räcker fram ett glas vatten till löständerna*
*Grabbar en knapp* och bäddar ner mig i soffan tillsammmans med mina blåvalar. :)
Nån som har nån chokladkaka??
*Grabbar en knapp* och bäddar ner mig i soffan tillsammmans med mina blåvalar. :)
Nån som har nån chokladkaka??
Nä men chokladmuffins! :p
Jag funderar på att resa mig från soffan jag med... :angel: :p
Hann du ens sätta dig tillrätta? :angel:
Det tror jag inte. :angel:
Han har bränt en film till mig som jag har letat efter jättelänge. :bow:
Frågan är ju bara om det är början på en övertalningskampanj. :crazy:
Jag sitter inte i soffan men jag kan hälsa på ibland för att peppa de som sitter där ;)
Bra!! :bow:
Knör mig ner igen :p
Hann du ens sätta dig tillrätta? :angel:
jorå, fick ett mess nyss.
Jag ska tydligen bli mamma till hans tvillingar! :D
You go Kopp! :bump:
Jösses i hoppet här går det undan :eek:
Hur fan göööör ni? Berätta för en stackars övergiven kvinna som inte kan upprätthålla en mans intresse över en hel helg ens :crazy:
indian-charlie 2008-04-10, 17:26 Hur fan göööör ni?
http://www.cheesebuerger.de/images/midi/konfus/a014.gif http://www.cheesebuerger.de/images/midi/konfus/a078.gif http://www.cheesebuerger.de/images/midi/konfus/c034.gif http://www.cheesebuerger.de/images/midi/konfus/c066.gif
Kamomilla 2008-04-10, 18:22 Sitter fortfarande kvar här i soffan och ser hur farmen på uteplatsen frodas.
Risken att springa på någon med de fritidsintressena jag har är inte så stor, inte många killar som håller på med agility. Kanske skulle satsat på rottis och tävla i IPO istället.
Trivs dock ganska så bra själv med jag sällar mig till några av mina medsystrar i soffan om att det är på tok för lite håååångel.
Basilika 2008-04-10, 19:47 nte många killar som håller på med agility. Kanske skulle satsat på rottis och tävla i IPO istället.
Har ni aldrig möte i klubben med sektionerna gemensamt? :idea:
Nä men chokladmuffins! :p
Allt med choklad går ner. :)
Går kanske inte så bra med min GI diet. :angel:
Jag bjuder på honungsmelon. Den enda action jag får är nåt enstaka sms av en gammal flirt som jag verkligen borde låta bli. Men sms är roligt. :angel:
*kl*
jag ägnar tiden åt att planera mitt zoo...
Har gett upp dejtingsiter, äv på betalsiter får jag mest äckelgubbar som vill ha unga töser vid sidan av.
/Migo
Honungsmelon är mums.:d
Jag får inte ens SMS, :(
Den enda action jag får är nåt enstaka sms av en gammal flirt som jag verkligen borde låta bli. Men sms är roligt. :angel:
Been there, done that...
Eller rättare sagt min kära groda - så ser mitt romantiska liv också ut numera... :angel: :eek:
knapplån:
Det är vår och solen skiner, jag har uppehåll med antideppen och jag har ägglossning i nästa vecka - gissa hur jag känner mig :angel: hångelsugen räcker inte som beskrivning :cool:
jag DÖR nog snart!!
och kamelen är på väg mot min balkong:eek:
soffan är skön och kladdkakan god, varför skulle jag vilja gå ifrån den? :D
*kl*
Hmm, jag sitter ner med halva rumpan iallafall..
Jag gillar att få sms emellanåt :angel:
Santoxen 2008-04-18, 18:23 *kl*
Halloj!
Blir nog kvar här ett tag, trots ett stort manligt umgänge (militär och bonde) :) Problemet med att umgås nästan uteslutande med karlar är att de till slut blir förvånade när något annan påpekar att jag faktiskt är tjej:p
*knör ner mig på en ledig plats med ett stort fat kladdkaka*
*knör ner mig på en ledig plats med ett stort fat kladdkaka*
OOOH! Får man smaka?! :angel: :d :d
Santoxen 2008-04-18, 18:33 Självklart! *räcker över en stor bit* Lite grädde eller vaniljkräm till kanske?
Men finns det kladdkaka i soffan stannar jag gärna! :D
Santoxen 2008-04-18, 18:34 *räcker över en bit kladdkaka till Kivina också*
*kl*
Gör ni annat är käkar och dricker kaffe i den här soffan????
//Deltidsnunnan :D
Jag tar gärna lite grädde till. :D
Orzon: Vad annat ska man göra medan man väntar på karlar? :angel:
Tackar tackar!
Orzon: ever heard of tröstätande? :D
Jag var på fika-dejt igår.:D
Jag var på fika-dejt igår.:D
Hallå.. du kan inte bara skriva det och sen inte berätta något!
Håller med! Kom igen nu Maran. Berätta för tant Buke :D
Kan jag visst det.:D Men okejrå... Verkar vara en snäll och trevlig karl, som väldigt gärna vill träffa någon. Desperat? Inga fyrverkerier eller ens tomtebloss, men vi ska ev ses igen. Om och när det blir vet jag inte. Det är 30 mil emellan.
*tänder några värmeljus*
:)
Virre kommer springande och kastar sig ned belåtet på första bästa lediga plats i soffan. YES! Nu sköter jag mig själv igen, sedan ett par timmar iaf och jag njuter redan massor.
Isprinsessan 2008-04-19, 22:29 Äh!
Kastade in handduken och gick tillbaks till exet efter 3 år som singel :angel:
Fast å andra sidan var nog ett längre uppbrott vad vi båda behövde. Så nu har jag ockuperat hans hus o sparkat ut han ur garaget, tvingat han sköta hushållet då jag själv sitter o lagar rost :p
NightOwl 2008-04-19, 23:18 Jag sitter i min munksoffa jag
Jag sitter i min munksoffa jag
Den har jag gett upp för länge sedan. Det är mycket trevligare i nunnesoffan. :cool:
Ja det finns ju en hörna för munkar i den...:angel:
*ställer fyrfotingarna bland dom andra i hagen och slår sig ner*
Kan jag visst det.:D Men okejrå... Verkar vara en snäll och trevlig karl, som väldigt gärna vill träffa någon. Desperat? Inga fyrverkerier eller ens tomtebloss, men vi ska ev ses igen. Om och när det blir vet jag inte. Det är 30 mil emellan.
Vad kul Maran! Hoppas det utvecklar sig på rätt sätt. :bump:
Polly_Mulle 2008-04-20, 09:49 Jag ansluter mig till soffan efter ett halvår som singel och inte ens minsta lilla flört, bara exet som ringer roch är jobbig ibland- som om det ökar mina känslor för honom??
Kamomilla 2008-04-20, 16:57 Känner att jag sitter bra i denna soffan. Det servaeras så mycket god fika här :d Bidrar med ett fat daimmuffins.
Sen har min lille son lovat att leta upp en kille till mig :p
Sen har min lille son lovat att leta upp en kille till mig :p
NAAW!!! :love:
Så gulligt! :D
:angel: Får man smaka en muffins? Det lät som om det skulle kunna vara riktigt gott. :d
Om en timme skulle jag kunna bjuda på grillad (i ugn) fläskkarré med potatisgratäng. :d
Ett litet experiment så jag kan inte lova att det går att äta. :cool:
Får man smaka en muffins? Det lät som om det skulle kunna vara riktigt gott. :d
Det är den. :d *Har redan provsmakat*
Det var det fräckaste! :eek:
Kamomilla, du skulle inte kunna baka ett fat till? :love:
Du kan få smaka lite fläskkarré, den borde vara klar nu. ;)
Åh, det låter jättegott! Men jag blev så inspirerad av gårdagens chilitråd, så jag har just ätit mig mätt på chili. :d
Ja, jag hoppas det iaf. :D Det är min första karré... :angel:
Synd, men då blir det fler matlådor till mig. :p
Nickolina 2008-04-20, 20:38 Sitter oxå kvar i nunnesoffan! :)
Blev ju singel för snart 7 månader sen (har det gått så lång tid!!? Shit!!).
Har inte träffat någon ny drömprins ännu. Tog lite tid att komma över den förre... :(
Men jag är "ute i svängen" och kollar läget. Har inte brist på beundrare, men träffar ingen som det klickar med... Har väldigt svårt för att bli kär.
Har kontakt med en kille rätt mycket. Mest via sms och MSN. Men känns inte 100% rätt där heller. Inte än iallafall.
Förmodligen har jag blivit bränd för många gånger. Då känns det tryggare att sitta med er i soffan! ;)
Jag kan baka min goda morotskaka med MYCKET Philadelphia-klet på, om nån vill ha? :) :)
Jag kan baka min goda morotskaka med MYCKET Philadelphia-klet på, om nån vill ha? :) :)
Har påven en lustig mössa?
Eller med andra ord - jaaaaaa!!:D
älskar morotskaka med topping!!
Nickolina 2008-04-21, 18:13 Vassego! Ta så mycket du vill ha! ;)
Kamomilla 2008-04-22, 15:04 Ska baka choklad och hallonmuffins nu efter jobbet. Men jag kan väl slänga ihop en omgång daimmuffins också då :d:idea:
:d
Jag har fått rabarber så jag tänkte slänga ihop en rabarber/björnbärspaj i helgen som jag kan bjuda folket på i soffan. Vaniljglass, vaniljsås eller vispgrädde som tillbehör?
Delknapp
Trerätters middag på morotskaka och och två sorters muffins. Klart jag sitter kvar här!
*börjar på förrätten :d*
Creetown 2008-04-22, 18:54 Bytar gärna ut munksoffan mot nunnesoffan.
Finns det plats ?
Ni verkar äta så mycket bättre där.
knapplån:
Har fortfarande älgar på balkongen men tror jag kommer att lyckas skrämma bort kamelen som var på intåg...
var ju på forumträff i helgen (annat forum) och det blev lite hångel och prommenad och hålla handen efter det :o:D ... vi kom nämligen fram till att jag behövde en rebound-kille och en vänlig själ erbjöd sig så det verkade oartigt att tacka nej :angel: och lite fortsättning är nog inte helt omöjligt :D
just nu ligger jag i sängen och äter våfflor med dottern (satt i möte över lunchen och drabbades av värsta blodsockerfallet eller nåt - skitäckligt :eek:) så våfflor någon?
*Erbjuder gröna kärnfria druvor i utbyte mot några våfflor*
*Erbjuder gröna kärnfria druvor i utbyte mot några våfflor*
varsågod!! jag gillar druvor!!
Känner mej fastlimmad här... :p
Kladdkaka nån?
Ja, tack! Med vanlijglass! :d
oja - är det vispgrädde till? :d
Känner mej fastlimmad här... :p
Kladdkaka nån?
själv har jag fått sittsår...
knapplån;
:angel::o:D:eek::idea::d :love:
eller nåt
ska iväg på "sova över"-träff nästa helg... och jag är helt nöjd med om det så bara blir hångel, hålla handen och sova sked... :banana:
och jag mår så jävla bra trots att jag inte ätit några antidepp på evigheter
Nickolina 2008-04-30, 16:27 Oj! Va kul! :)
Verkar som du kanske, eventuellt är på väg att lämna oss? ;)
Nickolina 2008-04-30, 16:29 Själv ska jag ut ikväll och "kolla läget". Tveksamt att man hittar drömprinsen här, men kul ska jag ha iallafall! :D
GRATTIS! Va kul för dig! :bump:
/Kratus, inte alls avundsjuk. :angel:
Kamomilla 2008-04-30, 19:49 Själv så ser jag djuren öka på uteplatsen.
Men nu är det vår och byggarbetarna har börjat plocka av sig kläderna :d:banana: *man kan ju iaf få titta när man inte har någon att känna på* :p
I brist på en munksoffa så får jag väl posta här.
Om jag hadde varit det minsta religiös vore det kanske ett alternativ att gå i kloster och bli munk, men nu så stämmer det inte. Likväl så hyser jag ändå förhoppningar att hitta en flicka som jag kan dela mitt liv med. Men var kan jag träffa henne? Rent rationellt så borde jag vara ett kap . Jag är välutbildad, belevad, vänlig, musikalisk osv, men min osäkerhet gör att de få kontakter jag skaffar mig inte leder vidare :cry:
Men nu är det vår och byggarbetarna har börjat plocka av sig kläderna :d:banana: *man kan ju iaf få titta när man inte har någon att känna på* :p
:idea:
Synd att det inte finns några snyggingar här i närheten. Killarna på bilfirman som bytte mina däck idag var iofs lite att dregla över. :d
babbage: Det är ju rätt så många singelflickor här i nunnesoffan... :angel:
Hjartagna 2008-04-30, 22:19 *lånar*
Trycker ner mig på lämplig plats i soffan.
Har varit officiellt singel i ett år men inte haft sex sedan dec 2006.
Gick på en blinddate med en kollegas kompis i början av veckan, men det klickade inte alls. Vi pratade och skrattade men jag hittade ingen gnista.
*kl*
Jag lånar ett hörn av soffan. Jag är inte singel men den skröpliga mannen jag har somnade strax efter 7 ikväll och går inte att väcka. (han är sjuk stackars liten)
*ställer fram en skål med popcorn*
Tack! Jag visste att jag kunde lita på dej. *mumsar i mej popcorn för glatta livet*
Du kanske vill ha en öl att skölja ner popcornen med? Lite smygträning inför Bukeridlägret? :D
Hehe... :p
Tyvärr så dricker jag inte öl. Men jag tyckte mig se att syrran hade en cider här någonstans. *ser mig desperat omkring*
Eller så kanske man kan bjuda på ett glas vitt? :idea:
Ja tack! *sträcker girigt fram glaset* Vårat är slut (kan ju vara därför den sjuka stackaren somnade) :rofl:
:rofl:
*fyller på upp till brädden*
Får jag helt bryskt byta ämne och ställa en väldigt seriös fråga?
Kan man åka fast för tygelfylla, fylleridning, framförandes av häst med alkohol i kroppen????
Nu har jag bara druckit ett glas vin och en öl så asberusad är jag inte ;)
Jag har redan ridit en gång i kväll i detta skick och ska ut på en andra tur snart. Är jag olaglig då??? :cool:
Det är lugnt jag brukar hänga med i svängarna. :p
Ja, jag tror att jag har hört talas om något fall iaf, men ska inte säga helt säkert.
Men menar du att du ska ut och rida NU??? Det är ju snart mitt i natten. :crazy:
Ja. Jag gillar att rida på natten. Jag har pannlampa så det är lugnt! :laugh:
Okej, min häst tycker sånt är läskigt. :p
Ja, och så är jag fruktansvärt mörkrädd. Så jag behöver en karl som är värd att hålla handen. :D
Och rida på natten är en av sakerna som kommer att ske på Bukeridlägret. "Rida in morgonen" är en tradition som du kommer att älska :laugh: (men då är det ju nära midsommar och ljust nästan dygnet runt)
:D
Min häst kommer vara helt förvirrat, han brukar ju sova då. Men det låter himlans mysigt. :laugh:
Oj! Va kul! :)
Verkar som du kanske, eventuellt är på väg att lämna oss? ;)
hmmm... alltså jag tar dagen som den kommer... jag blir förhoppningsvis av med älgarna men resten kan jag inte sia om... jag kämpar faktiskt emot lite för att det vore så väldans... hmmm... geografiskt opraktiskt - men jag dras ju ditåt som en mal mot ljuset...
*knapplån*
Vågar man ställa fram en chokladask? :p
*kastar mig över chokladasken och grabbar tag i en bit* :d :d
Bidrar med en stor kaka valrhonachoklad.
Då kan man ju inbilla sig att man är nyttig:angel:
Nickolina 2008-05-01, 15:01 Hm. Ja det är inte lätt det där med geografin...
Men allt brukar lösa sig till det bästa tillslut. :)
Hoppas du slipper älgarna iallafall! ;)
Nickolina 2008-05-01, 15:15 Kommer och sätter mig hos er igen!
Hittade ingen drömprins igår, men träffade en himla söt grabb! :d
Inget allvarligt eller seriöst, men jag har numera inga älgar kvar på balkongen! :o
Dock är han nog inte min typ och alldeles för ung! Men det var ju trevligt iallafall! :D
*kl*
Får man lov att hänga med er i perioder?
Min styrman behagar ju jobba i tioveckorstörnar och då är det ju nunneliv så det tjongar om det..
Nickolina 2008-05-01, 15:26 Shit vad jobbigt! TIO veckor!? :eek:
Stackars... :)
Shit vad jobbigt! TIO veckor!? :eek:
Stackars... :)
Fast efter tio veckors celiabat/nunneliv så är ju passionen på topp..
två år tillsammans och som nyförälskade än :love:
Eldfuxen 2008-05-01, 15:39 *kl*
Får man lov att hänga med er i perioder?
Min styrman behagar ju jobba i tioveckorstörnar och då är det ju nunneliv så det tjongar om det..
Jag har också funderat på det där. Alltså, om man kan få sitta här och käka lite kladdkaka då och då? Min :love: bor i Nya Zeeland så vi ses inte så där jätteofta. Tio veckor låter faktiskt väldigt lyxigt, Fian ... I alla fall så verkar ni ju ha det så trevligt här så jag tänkte att nu när :love: ska jobba 3 eller kanske till och med 4 månader i Papua Nya Guinea så kanske man skulle ta och slå sig ner hos er en stund. Vi kommer liksom inte ens att kunna ha videosamtal nu ... :eek:
Jo tio veckor är överkomligt..
Och i synnerhet då han som befäl kan sitta en hel del vid datorn..
Vi skickade över 1000 mail de första två veckorna :o
Men jag vill ändå sitta här och prega kladdkaka och tycka lite synd om mig själv :D
Eldfuxen 2008-05-01, 15:53 Jo tio veckor är överkomligt..
Och i synnerhet då han som befäl kan sitta en hel del vid datorn..
Vi skickade över 1000 mail de första två veckorna :o
Det låter ju utmärkt! :D
Men jag vill ändå sitta här och prega kladdkaka och tycka lite synd om mig själv :D
Jomenvisst! Det vill jag också. Har du sett någon glass? :d
Nickolina 2008-05-01, 16:00 Vad vill du ha för glass? Jag kan bjuda på lite Texas Pecan, om det blir bra? :D
Nickolina 2008-05-01, 16:00 Passar kanske inte till kladdkaka, men gott ändå! ;)
Eldfuxen 2008-05-01, 16:10 Oh ja! Tack! Jag äääälskar Texas pecan!
*kl*
Ojoj, var är jag på väg? Jag sitter med halva rumpan på soffan och jag vet inte alls vad jag vill..
En gammal vän (vi lärde känna varandra för snart 8 år sedan) tog upp kontakten för ett par månader sen igen och vi har pratat väldigt mycket om ditt och datt, det är en trevlig kille, vi kom bra överens på den tiden det begav sig, men båda har väldigt mycket temperament..
Nåja, vi har pratat i ett par månader och sex har varit väldigt mycket tapeten och det har väl nämnts att vi borde ses och göra slag i sakerna vi pratat om :angel:
Jag har bara sett det som en kul grej och inte haft några som helst förhoppningar på den här killen då vi även tidigare har tänkt ses.
Igår skickades det några sms fram och tillbaka och han hade kommit fram till att han nog vill ha mer än sex med mig :eek:
Han vill komma hit och hälsa på ett tag (det var ju det där med geografin då) och se vart det leder, och jag är totalt vilse i mina känslor. Jag VET verkligen inte vad jag tycker om honom och om jag vågar lita på honom. Nåja, ett seriöst samtal om allt det här kommer nog att genomföras, för att reda ut allt och att inte ge honom allt för mycket förhoppningar heller.
Så, jaa, nu återstår det att se hur länge jag sitter kvar i nunnesoffan..
Jag har ju turen att inte ha en balkong att samla älgar på ;)
Men res på dig människa!!! :eek:
Vi pratar sex här då spelar väl lite geografi ingen roll! :cool:
:angel: :p :D ;)
Förresten...
Kanelbulle någon?
Jaa, jag borde ju faktiskt göra ett försök, men jag är lite rädd för att jag inte riktigt vet var jag har den här mannen.. Det har varit många turer med den här karln, men vi har dock bara setts EN gång under de här 8 åren vi känt varandra, och det mötet var för sisådär 7 år sedan :cool:
Ja, alltså det är inte så långt avstånd mellan oss som det en gång var, nu handlar det om 40-45 mil..
Jag är verkligen rädd! Jag är ju knappast samma människa som jag var då, och inte han heller. Men det kan ju vara värt att ses och se vart det leder..
Det tycker jag verkligen att du ska göra! Hälften vågat, hälften vunnet, eller vad man nu säger. :p
Och bara för att jag känner mig desperat nog att hoppa på första bästa karl så behöver ju inte du göra det. :D (Om det nu inte är så att du vill, vill säga. ;) )
Peppar lite: :banana: :bump: :banana:
Förresten...
Kanelbulle någon?
Tack! Kan fixa lyxig varm choklad med vispgrädde till.
Friskt vågat, hälften vunnet :D
Ja, det är ju faktiskt sant.. Jag kastar in mig i något som jag inte har en blekaste aning om hur det kommer att sluta, men jag vet däremot att jag iallafall vinner lite bra sex :D
Ja, vi får se, som det känns idag så ska vi nog ses, om inte annat, bara för att ses, det var ju ett tag sen sist ändå:)
Sofiplopp 2008-05-02, 11:03 En kompis till mig sa en gång: "Man kan säga JA först och NEJ sen ...".
Det vill säga: man kan faktiskt ändra sig om något inte känns bra i längden, men om man ALDRIG säger ja får man ju aldrig nåt kul heller!
Själv har jag de senaste dagarna insett att jag blir nog häckandes i nunnesoffan ett bra tag till. Män ÄR konstiga ... *ingen nämnd och ingen glömd ...* :angel:
knappen
Kommer med ett erkännande (och ett rop på hjälp!);
Jag kan ev vara på väg upp ur soffan. En pojk, som visat intresse förr men då har flicka, har åter visat intresse. Vill ev träffas till helgen. Han är ute efter en sak (gissa tre ggr) men jag vill ha mer.
Vad tycker ni visa bukefalister och nunnor, ska man våga chansa?
/Vica - beslutsångest
kl:
tjaha det blir en kamel på balkongen, för kamelbortfösaren fick ställa in nästa helg :(
men det var helt legitima skäl och som han sa - det går fler tåg ;)
men ändå... nybakta kanelbullar någon? har en hel drös eftersom jag ska vara "fotbollsmamma" nästa helg istället (alltså jag har inget emot att tillbringa tid med mina barn det var inte så jag menade)
En kompis till mig sa en gång: "Man kan säga JA först och NEJ sen ...".
Det vill säga: man kan faktiskt ändra sig om något inte känns bra i längden, men om man ALDRIG säger ja får man ju aldrig nåt kul heller!
Själv har jag de senaste dagarna insett att jag blir nog häckandes i nunnesoffan ett bra tag till. Män ÄR konstiga ... *ingen nämnd och ingen glömd ...* :angel:
Det var faktiskt klokt sagt av din kompis! Jag har hellre sagt nej utan att säga Ja innan och det har ju inte lett någonstans hittills..
Emma74: Jag tar gärna en kanelbulle trots att de nog längre inte är nybakta ;)
Förresten...
Kanelbulle någon?
Ja tack. Alla av manskön jag träffar numera är bara fjantar, den här stan tycks lida av brist på män. Pojkar och snorungar är det däremot gott om. :mad: En och annan 20 år äldre karl som raggar på en, när de får kalla handen är man gammal, "snart 30", "desperat" samt "bitter och hes". :confused: Var det inte de som var snart 50?
Bara en?
Är du säker på att du är kvinna? :p
:cool: Här försökte man vara artig och bara ta en... men, men nästa gång tar jag väl hela asken på en gång. :p :d
Jaha... då förstår jag, fick mig direkt att tänka på diverse reklamfilmer :p
Mjae... inte hela asken, lite får du allt dela med dig ;)
Jaha... då förstår jag, fick mig direkt att tänka på diverse reklamfilmer :p
Mjae... inte hela asken, lite får du allt dela med dig ;)
:angel: Jag hann besinna mig, men det var på håret. :p
Nja, en bit kan jag kanske avvara till alla andra då om du insisterar. ;)
;)
Sicken tur för oss andra :)
Hey... minst _2_ bitar var tycker jag vi förtjänar ;)
Bra bra ;)
Man kanske skulle åka iväg och handla en ny ask inför kvällens slötittande på någon av följande... Terminator, Scarface eller Schakalen?
Terminator?! Vilken kanal? Får man hänga på? :angel:
Den går på Tv3 klockan 22:30, ptja... om du tar dig till Örebro på sisådär 1½ timme så tackar inte jag nej till lite sällskap ;)
Nja, det vet jag ju inte om jag hinner, jag jobbar dessutom nu. Slutar 21.15. Typiskt, man kanske kan teleportera? :idea:
Men det var ju iaf trevligt att den börjar så sent för då hinner jag hem och ta in hästarna innan den börjar.
:laugh:
Attans osis då... :p
Teleporteringsmaskinerna verkar tyvärr vara trasiga överallt men det var en bra plan ;)
Ja men det är ju bra, själv ska jag väl satsa på att hinna diska klart och fixa något att äta :)
Ja, det var lite synd. :( Sen så kom jag dessutom på att jag jobbar imorgon också, 7-15. :p Så egentligen så borde jag inte stanna uppe, men Michael Biehn är ju bara såå snygg! :love: :D
Det verkar inte bättre, får försöka laga dom till nästa gång...
Hehe, jag hittade popcorn i skåpet! :bump:
Det blir nog fler tillfällen :) Ähh... sova kan du göra efter jobbet :p
Kvinnor och Michael Biehn... jag förstår inte vad som är så speciellt med den karln?
Det låter som en bra plan, med fungerande teleporteringsmaskiner så kanske några stycken tar sig ur soffan...:angel:
Åhh... popcorn, byta lite mot en näve jordnötsringar? ;)
Det blir nog fler tillfällen :) Ähh... sova kan du göra efter jobbet :p
Sant, och jag är ju ledig på måndag. :D
Kvinnor och Michael Biehn... jag förstår inte vad som är så speciellt med den karln?
:d Han är perfekt! :cool:
Det låter som en bra plan, med fungerande teleporteringsmaskiner så kanske några stycken tar sig ur soffan...:angel:
Åhh... popcorn, byta lite mot en näve jordnötsringar? ;)
Det låter gott! *skickar lite popcorn*
Som gjort för att se på film hela helgen och använda måndagen som vilodag :)
Ni fruntimmer är knepiga :p
Vänta nu... sa jag det där där? :angel: Nääääähhh ;)
:bow:
*bäddar ner sig i soffan med jordnötsringar & popcorn*
|