Visa fullständig version : Relationer: Misslyckat sex-tråden
Vill minnas vi hade en sådan för länge sen som var hysteriskt rolig.. Och måste få lite bevis för att inte jag råkar ut för de värsta grejjerna :angel:
Har ny kille som det började gå hett till med igår.. tänkte att jag skulle rida lite, är inte min favoritposition men är man nykär så vafan.. Så visst. Hinner väl kanske en minut så inser jag att njae, där försvann det ståndet. Sen blir killen blek och går ut på toaletten och håller på att få spy och kravlar runt på golvet. :crazy: Behöver jag säga att mitt självförtroende när det gäller mänsklig ridning inte är på topp?? :o Jag måste va sämst i stan.. host..
Sen fick jag höra (elefantöron som snappar upp det mesta :D ) om en av killarna på jobbets one night häromveckan. Han är inte så rutinerad, och tänkte väl att nu jäklar ska jag testa det här med analsex. Så han (varför får jag höra sånt här på mitt jobb.. uuh) typ loskade i handen, klatschade till tjejen med sitt.. eh.. saliv och tänkte att nu jäklar och tryckte till allt han pallade.. utan att förvarna tjejen. Som åkte med huvudet in i väggen så det small, försvann in på toa och sen försvann från hans lägenhet snabbare än blixten.
Jag tänker trösta mig med att jag uppenbarligen inte är den enda som inte har full koll på ställningarna.. :D Så, plis berätta om era worst cases, jag behöver skratta lite :D
stackars jäkel som for in i väggen. hoho
Stormkast 2009-07-23, 16:43 Min första pojkvän hade för vana att tvärsomna varenda jävla gång.
Oftast efter att han kommit, men det hände vid något tillfälle också mitt under sexet.
Gissa om mitt självförtroende verkligen mådde fantastiskt under det förhållandet. :grin:
Sedan blev jag för inte så länge sedan uppraggad av en kille som var mer eller mindre perfekt utseendemässigt.
Jag drog med honom hem och man kunde sådär klyschigt i princip ta på spänningen.... när han plötsligt, sensuellt viskande, kläcker ur sig att han tänder på wet- och scatsex och undrar om jag skulle kunna tänka mig att prova i duschen. :crazy:
Min gamla idrottslärare hade varit sprickfärdig av beundran om hon sett hastigheten jag uppnådde när jag försvann därifrån.
Sen fick jag höra (elefantöron som snappar upp det mesta :D ) om en av killarna på jobbets one night häromveckan. Han är inte så rutinerad, och tänkte väl att nu jäklar ska jag testa det här med analsex. Så han (varför får jag höra sånt här på mitt jobb.. uuh) typ loskade i handen, klatschade till tjejen med sitt.. eh.. saliv och tänkte att nu jäklar och tryckte till allt han pallade.. utan att förvarna tjejen. Som åkte med huvudet in i väggen så det small, försvann in på toa och sen försvann från hans lägenhet snabbare än blixten.
:rofl::rofl::rofl:
Stackars tjej!
Har "tyvärr" inga pinsamheter att dela med mig av... :angel:
Jag drog med honom hem och man kunde sådär klyschigt i princip ta på spänningen.... när han plötsligt, sensuellt viskande, kläcker ur sig att han tänder på wet- och scatsex och undrar om jag skulle kunna tänka mig att prova i duschen. :crazy:
Min gamla idrottslärare hade varit sprickfärdig av beundran om hon sett hastigheten jag uppnådde när jag försvann därifrån.
Lämnade du honom hemma hos dig själv? :angel:
halvt KL
Har väl inte råkat ut för några större missöden, förutom när ett ONS viskade porrkommentarer på engelska medan vi höll på. Lagomt hett :cool:
Stormkast 2009-07-23, 16:52 Men vafan, jag som bytte ut "följde med" till "drog med" för att jag tyckte det lät så mycket bättre. :angel:
Jaja.
Vad är scatsex?
Han kanske drar en lååång scat när det går för honom..? :angel: Lagom hett sådär... Hahahaha
Nä, jag har ingen aning
Stormkast 2009-07-23, 16:55 Varför inte bildgoogla? :angel:
Nämen.
Bajssex, kort och gott.
Då förstår jag att du sprang.
Det hade jag med gjort. Fort.
:D:rofl::D med all säkerhet!
Euuuuuwh! Påminner om en "kk" jag hade....han hade också såna udda idéer för sig som han tyckte vore skoj...jag höll inte med så tur för honom att han lät bli det :cool:
Däremot gjorde han annat dumt och det var lite synd för han var jävla snygg :D
ewwww scattare urk
pervetioner i alla ära, men scatt är att ta det hela lite väl långt.
Rammstein 2009-07-23, 18:43 Haha underbar tråd! :bow:
Tänk er senariot :
Du ligger och myser med en bekant du känner lite halvt sådär.
Det pirrar i magen och man anar vad som ska hända,stenmysig och du tycker killen är grymt het...
Han lägger sej över mej och släpper en brakskit utan dess nåde :eek:
Han satte sej upp ur sängen och yttrar orden :
"Gud vad avtändnde,kanske bästa jag går hem"
Jaha där låg jag mysig och färdig för att semineras bara att säga hejdå och sniffa på odören som han lämnade kvar.
Så hett!
Så hett!
Hahahaha, så underbart OR NOT. :rofl:
Återkommer med historier snart!
KL
Tänk er följande scenario:
NI har hittat en hetingpojke som jag följer med hem, man kommer igång finfint ända tills han sätter sig gränsle över bröstet på mig och trycker sin lilla pojke i mitt ansikte, när jag inte genast på äkta porrmaner tar honom i munnen så försöker han lirka in den med finess i min stängda mun, petar och snurrar den framför ögonen... Jag menar vafan? Hur skulle detta hetsa upp mig?! När blev det mesigt att helt enkelt fråga "Suger du?" eller "jag tycker det är så hett med tjejjer som suger"
Nej tack inga propellerpenisar i mitt ansikte!!
Jag träffade en kille för några veckor sedan. Vi festade hej vilt och flörtade hela kvällen. Vi hittade en bubbelpool där det gick lite hett till. Vidare hem till vår lånade lya och fortsatte där. Det var väl rätt bra, men jag upptäckte att snubben är tamigfan sjukare (i huvudet, jag är rätt störd på sexfronten..) än vad jag är.
Han tar mig i soffan, jag ligger på rygg med benen på hans axlar, varpå han försöker be mig lite "snällt" : Säg att jag är din härskare.
Jag fick verkligen hålla mig för skratt........
Kan tillägga att vi träffas fortfarande :P (Och det lär komma fler historier från min sida.. hehe)
Hmm, det var ju faktiskt lite lustigt! :p
Just härskare, inte "pappa" "kung" "Hingst" eller något annat fiktivt epitet...
I mitt fall var det samma scenario, men ordföljden "Säg att du älskar mig"...
Med "kk:n" man donat med 3 ggr... Och jag som är oförmögen att ljuga...
Avslutningsvis "Om inte du säger att du älskar mig kan du kliva av och gå hem"
Tur man visste var man lagt av sig kläderna :cool:
hahaha... Ja, jag fnittrade ett tag innan jag fattade att han menade allvar... Stackarn.
"Säg att du älskar mig.." Den är svår alltså... hahaha
Lycanthrope 2009-07-23, 20:50 Inte så pinsamt egentligen men..
På high chaparral en sommar (uppvuxen där varje sommar) för några år sedan då blev det så att jag och en barndomskärlek hade sex. Vi hade druckit lite.
Han avbryter mitt i för han var så jävla hungrig så han kunde inte behålla ståndet.. Han går och ska köpa en hamburgare och jag småsover lite sålänge.
Han kommer inte tillbaka iaf, dagen efter säger han att han glömde av! :eek::D
Annars har det väl mest vart muspruttar och sådant jag råkat lägga.
Hahaha, fy fan vilken rolig tråd. :D
Har några historier jag också...
Den första var för nåt år sen. Var ute med min kompis för att dansa och gick till ett ställe där vi ansågs som "gamla" med våra 22 år (bara för att vi kan komma in nån annanstans, men när vi är fattiga och vill dansa så går vi dit eftersom man slipper inträde innan 23 :p ). Vi hittade ingenstans att sitta, utom ett långr bord som var tomt förutom ett par kar fyllda med is. Uppenbarligen ett stort sällskap som gått därifrån tänkte jag och drog med henne dit. Visade sig dock att det var ett helt gäng med killar som firade att de skulle mucka två dagar senare. Inte blev de ledsna över att få två tjejer i deras stora sällskap helt plötsligt. :p Jag fastnade vid en kille, jag kände mig lite rik och bjöd honom på en eller två öl (han som inte druckit mycket innan liksom >.< ), sen gick vi och köpte mat och tog en taxi tio minuter efter att sista bussen gått. :cool: Väl hemma gick det hett till ett tag, MUMS vilken kropp han hade. Men så mitt i alltihopa, så däckar han på mig. Färdig och trött helt enkelt, men jag var inte färdig. >.< Fy fan va lack jag blev, jag gav honom tom en hundring för att han skulle försvinna direkt efteråt. <.<
Den andra var inte så länge sen. Var på kryssning på dan, sen var vi vidare på en hemmafest och det blev lite mer och mer... Han vågade ta för sig lite och till slut, runt ett snåret, tänkte vi att "nu måste vi hem till nån!". Han bodde bra mycket närmare (jag bor på landet :p ) så vi bestämde oss för att gå dit. Går ut och inser att bussen inte går förrän om en halvtimme. Jag tänkte att då kan vi ju lika gärna vara kvar på festen ett tag till (vi hade ju en back med öl och en massa sprit vi köpt sen kryssningen...) men han tyckte att "går vi nu, så är vi hemma innan bussen ens gått". Jo, tjena grabben. Gå i högklackat och med massa tunga grejer fick mig att tappa lusten efter 1/5 av vägen. Väl där insåg jag att "fy fan... killen scorar aldrig, så JÄVLA snuskigt som hans rum är". Jag är ändå tålig, nörd som jag är. Men det var fan mer än en halv meter skräp på golvet, överallt. Väl i säng får han dessutom inte upp den. >.< Jag sa åt honom att det är okej, han var ju redigt full och det händer. Jag började må dåligt för att jag var full, det var snuskigt där och allting luktade illa. Så jag sa att jag ville sova. Resten av natten fick jag spendera med ett stånd upptryckt i ryggen och en kille som tyckte "men kom igen, känn att jag kan nu då..." utan att säga nåt. Trots att jag sa flera gånger att jag mådde alldeles för illa för att ha sex så gav han sig inte. Han försökte dessutom dra mig närmare, och ryckte tag om min mage vilket fick mig att springa till toaletten och sitta och hulka. Seriöst dålig stil när jag sa nej, för jag hade säkert tänkt försöka igen på morgonen om han INTE hållt på sådär hela natten. Men ja, jag drog ju ganska kvickt...
Folk som plockar upp mobilen under akten med svaret "Jag måste svara på det här, det är mamma" eller något är ju jätteroligt. Eller repliken "Nej, inte det hålet!!1" bara för att man byter ställning.
Annars förpassar jag er plattfiskar till helvetet, då ingenting är så tråkigt som att ha sex med en död gädda.
Må ni brinna länge och väl.
-kl-
Föreställ er en vanlig fredagkväll.
Jag och sambon börjar ha sex i soffan, kläderna flyger och där sitter jag gränsle över honom, med ansiktet ut mot hallen.
Helt plötsligt stormar en klasskompis till mig in i vardagsrummet där vi sitter, och utbrister:
-Åfan, knullar ni? :idea: Det är mina öl vid dörrn va? Ha're!
Allt blir tyst, innan sambon viskar lite fösiktigt:
-Du... Jag dog lite där, men vill du fortsätta?
Jag:
- :eek:
Blev inget mer sex den kvällen. Nu mer låser vi ytterdörren innan. :angel:
-kl-
Jag och sambon börjar ha sex i soffan, kläderna flyger och där sitter jag gränsle över honom, med ansiktet ut mot hallen.
Helt plötsligt stormar en klasskompis till mig in i vardagsrummet där vi sitter, och utbrister:
Jag:
HAHAHAHAHA, gud vad roligt/awkward xD
Mitt ex hade en period när han brände väldigt mycket filmer. Så då mitt under sexet så var han tvungen att springa upp och byta skiva i brännaren för att det inte skulle bli förstört. Det var ungefär var 5e minut. :mad:
KL
Måste berätta om en gammal killkompis till mig!
Han var ganska oerfaren inom sex, men hade äntligen lyckats träffa en tjej. Några veckor efter att de blivit ihop satt han och jag och pratade om sex och ställningar, när han klämmer ur sig att det är så jobbigt för magen att bli riden :crazy: Jag undrade hur fan det kan vara jobbigt för killen!?
...tills det kom fram att hon stått på knä, gränsle över honom, medan han fått "hopp-jucka" :D
Jag förstår att det var jobbigt för magen...
Nu kom jag på en grej!
Första gången, "det" skulle hända, jag och exet låg i min säng och hade det mysigt :angel: Mitt på blanka förmiddagen var det och dörren in till rummet var olåst. Just när killen ligger med kalsongerna halvvägs nere kommer min farmor instormande, utan att knacka eller nåt! Och inte tusan att hon fattar vad som var på gång heller (trots att det ligger en kille med kalsongerna nere vid knäna i min säng) utan det tar ett tag innan jag lyckas få ut henne. Jag var ju halvnaken jag med, så det var ju inte bara flyga upp, få ut henne, låsa dörren och get back to buisness!
Längre än så kom vi inte den dagen...
-kl-
Jag:
:rofl::rofl::rofl: *trillar av stolen*
TS: Jag älskar den här tråden :bow:
-kl-
Jag:
Jag tror jag dör :D
Chardonnay 2009-07-23, 22:25 kl
Vill bara säga att det gör ont att ta sattsen i ögat...
(killen gör pirat-dansen i bakgrunden *lyckligt*) :banana:
:rofl::rofl::rofl: *trillar av stolen*
TS: Jag älskar den här tråden :bow:
Ur welcome :D Kan bara bli bättre :D
Själv har jag ju en gång dessutom lyckats få till det med en maratonmannen (ni vet såna som bara håller på å håller på å håller på så man undrar om duracellkaninen har en mänsklig motsvarighet) och försökte se tvn från min position. Kollade animal planet och pep givetvis till av förtjusning när en tigerbebis dök upp på skärmen.. populärt :o:angel:
Skönt att jag är befriad från sånt här :D Det enda jag kommer på är en gång när vi skulle prova att ha sex i badkaret, det slutade bara med att jag nästan drunknade och skrattade ihjäl mig. Inte så lyckat med andra ord.
Det knäppaste jag varit med om var nog när jag hånglade med en kille och han plötsligt utbrister "öhm jag tror inte det här är någon bra idé, jag har någon konstigt sjukdom som jag haft i flera månader och de vet inte vad det är... och johan (en gemensampolare) har haft klamydia flera gånger och..." Han var nykter men jag var rätt packad och kände mig väldigt illmående så mitt svar blev bara: "Jag måste gå och spy..." Det var en väldigt absurd händelse på många sätt. :p
Jag är för övrigt inget större fan av fyllsex, för hur bra jag än mår så blir jag titt som tätt kraftigt illamående när knullet är på topp, rätt avtändande att gå och spy mitt i alltihopa, det är något av ett misslyckande. :D
Det knäppaste jag varit med om var nog när jag hånglade med en kille och han plötsligt utbrister "öhm jag tror inte det här är någon bra idé, jag har någon konstigt sjukdom som jag haft i flera månader och de vet inte vad det är... och johan (en gemensampolare) har haft klamydia flera gånger och..." Han var nykter men jag var rätt packad och kände mig väldigt illmående så mitt svar blev bara: "Jag måste gå och spy..." Det var en väldigt absurd händelse på många sätt. :p
:rofl::rofl:
Speechless
janivista 2009-07-24, 01:24 Min träningsvärksmage dör av skratt!!!!!!!
(har lyckligtvis inget intelligent att tillägga i tråden!)
Praefatio 2009-07-24, 01:24 Det där är nästan lika illa som när jag ligger i en killes famn och eftermyser lite och han plötsligt kläcker ur sig "Ja just det, jag hade klamydia typ i förrgår men jag slutade precis ta penicillinet så det är okej." Sedan började han prata om sina tidigare erövringar. Misslyckat. :grin: Fast inte det värsta... det var så illa att jag inte ens vill tänka på det. Ni vet, såna minnen som man gnäller till för när man tänker på dem för att de är så jobbiga. Haha :p
:rofl:
Jag måste berätta om en kompis underbara *hrm* upplevelse :cool:
En kille hade varit på henne ett bra tag, han var rätt dryg men en kväll så tänkte hon att vafan. Så hon följde med honom hem och väl där så tar han fram gitarren, kåtblicken och börjar spela Iris; I'll give up forever to touch you .... Min kompis tycker att det är så pinsamt (och där tycker jag att hon borde ha dragit för länge sen ;)), så hon tar försiktigt gitarren ifrån honom med ett: heeeh..
Sen börjar akten då och när killen drar ner kallingarna ser min kompis ut så här :eek: -Va stohhor den ähhr... klämmer hon fram. Då svarar killen: Jo jag brukar få höra det!
Han sätter igång och juckar där då men efter en stund utbrister min kompis i lite panik: Neej sluta! Så stor är den :crazy: Sen runkar hon honom tills han kommer så att hon får sova sen.
På morgonen efteråt säger killen: Jag tror att du var min hundraförsta, grattis! Hon river åt sig sina kläder och springer ner på ungdomsmottagningen och halvskriker: Testa mig mot ALLT!
lady_vip 2009-07-24, 10:12 Jag har inga roliga, jag förtränget allt sånt, men jag har en kompis som är en riktigt manshora och gärna bjuder på sina berättelser:D
Han var ute och hade spanat in en tjej med en riktigt lång, fin, tjock blond fläta på ryggen. Hon var väl inte supersnygg, men flätan var ju dösexig så han bestämde sig för att det var kvällens kap. Hon var inte så lättflörtad, men efter mycket ansträningning och ett par drinkar så gick de hem och han var mäkta nöjd.
När de håller på som bäst och avancerar från påklätt till avklätt och han står där och fantiserar om sexet från Ivanhoe så slaknar plötsligt allt.
Tjejen knäpper loss flätan!!! Han har raggat upp en tjej, enbart för sin fina flätas skull som då är löshår!
Försöker smått övertala henne om att knäppa på flätan igen, men hon fattar ingenting, så efter lite dåligt sex går han ut igen, sjukt besviken över att ha missat flätsexet.
Dangerose 2009-07-24, 10:25 På morgonen efteråt säger killen: Jag tror att du var min hundraförsta, grattis! Hon river åt sig sina kläder och springer ner på ungdomsmottagningen och halvskriker: Testa mig mot ALLT!
Underbar tråd. Jag skrattar så jag dör.
Ska se om jag kan (eller vågar :p) minnas några smärre missöden som kan berättas utan att skrämma folk.
Livssituation 2009-07-24, 12:21 hahah, dagens skratt!
lillacilla 2009-07-24, 13:30 Fryspåse i brist på kondom. Killen blev tyvärr så nervös att den skulle vara otät att han inte kunde fortsätta.
mandaaa_ 2009-07-24, 14:21 hahahahaha vad roligt !
Det enda han gick igång på var falskt lixom hahaha
Love_Ireland 2009-07-24, 15:18 kanske inte så roligt men.
jag hade sex med ett kk i förra veckan , mitt ialltihopa så blev den slak, varken jag eller kk hade kommit , men det var ju på det igen och försöka igen ju .
men man ska ju inte skratta åt det ...
lady_vip 2009-07-24, 15:51 hahahahaha vad roligt !
Det enda han gick igång på var falskt lixom hahaha
Precis, så himla misslyckat:D
UNDERBAR TRÅD!!:bow:
mina bidrag till den kommer här...
för ungefär ett år sen så träffade jag en kille på en förfest, jag tyckte han var riktigt snygg så jag följe med honom hem, när vi ligger och håller på lite i sängen så ringer det på dörren och jag går och öppnar (har underkläder på mig) i dörren står min kompis med hennes fångst för dagen och frågar om det finns någon sovplats hos mitt ragg.... jag vänder mig om och frågar och de får ta soffan. Jag och killen fortsätter i sängen och min kompis börjar sitt i soffan med hennes kille. Killen som jag ligger med får inte upp den direkt men efter en stund så går det bra.... jag måste ha däckat för jag vaknar av att han pratar med mig och säger "jag vet vad du tänker nu, va det där allt!?" jag muttrar något med "nejdå det var jättebra!" varpå han svarar " okey men jag tyckte det var bättre första gången" :eek: vadå första gången!!! jag var bara med om en gång.... måste verkligen ha vart stendöd!:eek:
Morgonen därpå så vaknar jag med total ångest och helt näck, min kompis ligger i soffan med sin kille och min sover sött brevid... tassar upp lite smidigt och försöker hitta mina kläder, men råkar stöta till en papperskasse så att alla i rummet vaknar.... så jag står där näck som ett litet fån och håller på att dö av skam! när jag väl hittat mina kläder så var jag ute från lägenheten efter 15 minuter och lämnade varken nummer eller sa hejdå!
Det andra som har hänt mig var:
en kompis hade parat ihop mig med en av hennes vänner.... jag hade träffat honom några gånger och nu låg vi och kollade på en riktigt dålig film som han hade valt, jag var lite småkåt och tänkte att nu är det dags för lite action... han verkade inte riktigt veta vad han skulle göra så jag drog raskt av honom kläderna och mina egna... när det börjar bli dags så börjar han skaka i hela kroppen och jag frågar oroligt vad som är fel? då svara han "jag har aldrig gjort det här förut" :eek::eek::eek: det var nog det sämsta sex jag har haft eftersom jag fick verkligen göra allt!! Fick rida på killen hela tiden eftersom han var för nervös för att göra något själv.... han var dock riktigt nöjd för han var helt säker på att jag hade kommit minst 3 ggr, tur att man är tränad i att fejka och en oskuld kan tydligen inte se eller känna skilnaden!
:banana:
hahahahaha ganska rolig och dråplig tråd detta... Har ingen fancy historia att bidra mer än att jag är sjujäkla kittlig så varje gång det kommer till hångel eller lite mer intima aktiviteter ligger jag där som en liten ål och typ "hihihi hohoho hihi hoho!"
Jag vet inte hur... romantiskt det är. Fast jag tycker det är kanonkul. Hahahahaha.
kl
Jag kom precis på en sak som hände mig för några år sen när jag inte hade haft sex så många gånger. Jag och min dåvarande pojkvän hade sex och ung och dum som jag var lät jag honom göra lite vadsomhelst för jag var så oerfaren och visste inte när jag skulle säga ifrån.
Hursomhelst så låg vi på golvet hemma hos honom och kör missionären och helt plötsligt sätter han sig gränsle precis framför mitt nylle och bitchslapar mig med stålmannen (som han själv kallade sin juvel) typ 3 ggr på varje kind. Efter detta fortsätter han som ingenting och jag var typ försatt i total chock i flera timmar.
krambanan 2009-07-24, 19:22 hahahahaha ganska rolig och dråplig tråd detta... Har ingen fancy historia att bidra mer än att jag är sjujäkla kittlig så varje gång det kommer till hångel eller lite mer intima aktiviteter ligger jag där som en liten ål och typ "hihihi hohoho hihi hoho!"
Jag vet inte hur... romantiskt det är. Fast jag tycker det är kanonkul. Hahahahaha.
Sån är jag med. :D
Haha kan inte annat än buga och bocka :rofl:
kl
Kan berätta om en kille som finns i min bekantskapskrets. Han är väl inte direkt den vackraste att se på direkt men en gång så var det en tjej som han skulle ha sex med i alla fall. Det var första gången för honom.
Han tyckte att allt gick kanon och var hur nöjd som helst när han var klar fram tills att tjejen frågar honom om han vet om att han bara var mellan hennes lår under hela tiden!:eek:
Praefatio 2009-07-24, 20:14 :rofl:
Gud, sånt får man ju inte skratta åt egentligen. :angel: Men jag gör det ändå.
kl
Kan berätta om en kille som finns i min bekantskapskrets. Han är väl inte direkt den vackraste att se på direkt men en gång så var det en tjej som han skulle ha sex med i alla fall. Det var första gången för honom.
Han tyckte att allt gick kanon och var hur nöjd som helst när han var klar fram tills att tjejen frågar honom om han vet om att han bara var mellan hennes lår under hela tiden!:eek:
Då undrar jag var det var för märklig tjej han hade sex med som väntar tills han är klar för att sedan säga att han bara var mellan hennes lår. Låter ju jättekonstigt.
Ja det tycker jag också.. vet inte vem hon är faktiskt.
Slokisen 2009-07-24, 20:45 Och nog bör väl vem som helst känna skillnad på att vara mellan låren och på det "rätta stället" :D
Men om man aldrig har varit "där" så kan det nog vara svårt :rofl:
MissOnly 2009-07-24, 21:47 Hahahaha jag dog inomborde när jag läste det där :rofl:
roadkilled 2009-07-24, 21:57 -kl-
Jag:
HAHAHAHA!! :rofl::rofl::bow:
Det här är ingen dåligt-sex-historia. Men kul :D
Jag var ute på krogen och hittade ett ragg till slut. Tyckte han var het som sjutton och han var inte från stan heller, det är alltid trevligt när man bara vill åt en sak ;) Så vi drog hem till mig och hade vårt roliga. Han går numera under namnet militären; han fullkomligt kastade runt mig i olika ställningar, var muskulös och stark och oerhört dominant :cool: Männens man, liksom.
Så efteråt föddes väldigt snabbt en idé i min fortfarande något lulliga hjärna. Jag ville inte ha honom där imorgon, och jag ville testa hur det var att vara ens manshora. Så ungefär 10 sekunder efter att vi slutat säger jag;
Skulle inte du kunna ta och åka hem?
Han: Vadå, NU?!
Jag: Tja... typ. Tack?
Han var inte glad kan jag säga men jag fick en hejdå-kyss ändå ;) Ringde taxi åt honom och jag har ingen aning om han lyckades lokalisera sina vänner eller om han sov på gatan. Och jag var så JÄVLA nöjd dagen efter :D Så det kanske räknas som något misslyckat för honom, haha, han verkade tro att det var så mycket mer än bara sex....
KL
En vän åt mig har varit med om diverse mindre lyckade saker.
Den första är när han ska slicka en tjej, och hon släpper världens jävla brakskit :eek:rakt i hans ansikte. Han ville inte göra henne generad så han fortsätter! Hon frågar efter "Luktade det illa?" *Spysmiley*
En annan gång (samma tjej) så har de analsex och tjejen har glömt att nämna att hon inte är så jätte bra i magen. Det slutar med bajs över hans mage, snopp och hennes rygg...:crazy:
Dom slutade höras efter andra incidenten! :D
Det är kul såhär i efterhand i alla fall ;) Snacka om att jag fick höra det när jag berättade det för mina killkompisar när jag inte kunde hålla det inom mig längre.
kl
Gud, stackars grabb.
Min pojkväns kompis har typ varit med om samma sak, :D
KL
jag kan ju berätta om ikväll. det är väl mer av en tragisk historia än en rolig sådan, men misslyckat var det definitivt :grin:
så ikväll hade min pojkvän druckit och var rätt fyllekåt. i princip (bildligt talat) så låg han och viftade med snoppen för att visa att han var kåt, lite i stil med "hö hö, kom och ta den". jag hade ingen direkt lust så jag ägnar mig åt datorn lite fint sådär, och låtsas som att jag inte märkte något. han låg ju inte och typ klämde sig själv på snoppen direkt, utan bara hade extremt särade ben (hur komiskt som helst xD).
men i alla fall, så till slut tycker han att vi ska ha sex i soffan och jag tänker jaha, visst, men vi fastnar mot lädret som utgör soffan, så vi måste gå till sängen. där blir det något halvdant oavsett vad han försöker göra och jag måste försöka hålla mig för skratt när han upprepade gånger först juckar och sedan slutar - för att han håller på att somna. fyllekåt och fylletrött och en milt upphetsad flickvän blir fan inte bra sex. det var så enormt avtändande.
precis som många andra flickvänner var det något av ett "okej då" till sexet i stil med ett mercy fuck. förhoppningsvis kommer han snabbt tänkte jag, men det blev seriöst INGENTING av NÅGONTING så vi bara lade ned. jag sträckte lakanet och nu ligger han och snarkar i sovrummet och jag berättar om äventyren på buke :angel: han kommer skratta ihjäl sig imorgon när jag berättar hur borta han var...
Lycanthrope 2009-07-25, 10:28 KL
Jag hade en kk en period, en killkompis.
Jag blev även bra kompis med hans lillasyster.
Jag och killen hade sex i hans rum och syrran kom hem från skolan och traskade rakt in i hans rum. :crazy: Hon höll för ögonen och gick ut skrattandes.
Killen sprang efter och skulle "förklara", jag vet inte.
Hon tyckte förklarandet var jobbigare än själva grejen iaf.
Vi är bästa vänner idag, hon och jag :D
DarkInNight 2009-07-25, 10:48 Skulle inte du kunna ta och åka hem?
Han: Vadå, NU?!
Jag: Tja... typ. Tack?
hejja hejja! :banana::rofl:
önskar jag kunde få säga så någon gång! undrar hur sambon skulle reagera om jag sade så :angel:
confetti 2009-07-25, 15:13 Inte dåligt sex , men lite roligt iaf...
När jag var tillsammans med exet var allt fruktansvärt underbart och hett, och så fick han astma:O
Har skickade mig att leta åt medicinen, kom fram till att den låg i bilen, så jag började klä på mig för att springa ut, men då stoppar han mig och lyckas få fram "inga kläder, vi ska fortsätta"
Haha, så jag sprang ner och ut till bilen insnörd i ett täcke :D
Roligaste var att när jag var på nedervåningen träffade jag hans bror och flickvän, som givetvis frågade vad jag höll på med.
"jag har gett han astma!"
Hahaha, kanske inte nåt man vill säga till sin pojkvän :p Men det var kul att testa på att vara lite svinig, kul tidsfördriv och man slapp hela pinsamma dagen-efter-grejen.
EmmaBovary 2009-07-25, 15:42 Åh, vart ska man börja? :angel: Vi tar en gammal favorit först helt enkelt.
Jag och polare hade blivit singlar ungefär samtidigt och kom då på den fantastiska idéen att vi borde inleda en KK-relation. So far så good. Jag åkte dit med enbart knullande i åtanke. Tyvärr så visade det sig att vi hade så sjukt dåligt sex, jag trodde inte att det var möjligt att det kunde vara så kasst :D ingen av oss var väl egentligen "dåliga i sängen" vi passade helt enkelt inte ihop för fem öre bara.
Så, där stod jag, på att fyra och bara väntade på att det hela skulle bli överstökat. Av någon anledning så ville jag inte ge upp, utan ville vänta på det naturliga avslut som skulle komma av att han kom ;) Efter ett tag börjar han stöna mer högljutt och jag tänker "Yes, nu kommer han snart! Fan vad gött, så blir det slut på den här skiten!" han fortsätter stöna, jag bjuder till lite extra (peppad av tanken att elendet snart skulle ta slut), han stönar vidare. "Ahhh!" "Åhhh" "Aaaaaaah" sen kommer det lite mer otippade "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Killen fick kramp i vaden :D:D:D
Egentligen hade vi väl tänkt ägna hela kvällen åt att ge vika för våra köttsliga lustar, men av förklaringa skäl så slutade det hela med att "Vi ska inte ta och gå på den där festen ändå?" :angel: Så allt slutade väl okej, förutom att jag var öm i fittan i nån vecka efteråt eftersom att han pullade i stil med en elvisp. :D
"jag har gett han astma!"
straumur 2009-07-27, 12:15 ewwww scattare urk
pervetioner i alla ära, men scatt är att ta det hela lite väl långt.
Haha jag trodde det va nån slags förkortning för www.scattare.urk :rofl:
Knuffar upp den här tråden en sväng:angel:
*ser framför mig*
pucko han var! :rofl:
Inget misslyckande med lite förvånade och roligt.
Är ute i skogen med 3 killar och har bilsex med först en av dom, säger åt de andra att gå ur bilen, vilket dom gör. Har sjukt bra sex och märker inte att en av de andra killarna sitter på sätet bredvid, tagit av sig byxor och kallingar och sitter och väntar på en avsugning. Varav han jag har sex med säger "Sug av honom". Haha, jag bara "okej". :rofl:
Kan tillägga att den tredje killen sedan står utanför bilen med stängd bildörr men nedvevat fönster och sätter upp sin kuk genom fönstret. Också lite kul haha.
valkyr_iaa 2009-07-27, 22:09 *kl*
det första jag var med om när en kille slickade mig och samtidigt smekte min bröst och mitt upp i allt säger han, "du har Örebros schysstaste rattar" för mig var det inte ett dugg upphetsande eftersom jag bara tänkte på hur många rattar han hade klämt på ;)
sen för nått år sedan, hittade krogens snyggaste kille med hetaste kroppen och han va inte från stan, jag raggade upp han och fick med honom hem till mig, där morsan satt uppe och glodde på tv, HAHA "fram å hälsa nu" :D, mitt rum var fullt med flyttkartonger. Vi drog av oss kläderna och han började slicka mig men då upptäcker jag att jag var så sjukt jävla full och det började snurra som tusan, så jag ber om en paus å jag lägger mig på sidan och somnar haha. vaknar jätte jätte tidigt på morgonen och vi har typ världens sämsta sex haha usch vad det kändes bra när han gick, men snygg kropp hade han iallafall :grin:
Sen dom ONS man har dragit hem och sen ångrat sig när allt väl har börjat. Då slingrar jag mig ur, går å sätter mig på toan en stund å ber dom sen att gå hem mitt i natten oavsett väder :D
miiiiiiia 2009-07-30, 12:42 Har inget att tillägga i tråden, men vil höra mer underbart roliga historier!!
Så jag puttar upp tråden lite helt enkelt!!
Draumsyn 2009-07-30, 15:03 Hahaha vilken fräsching han verkade ha hittat! :rofl:
Draumsyn 2009-07-30, 15:07 Haha är inte det exakt samma sak som händer i filmen Adam och Eva?
De håller på tills han får kramp o sen ger de upp, ingen kemi alls :p
måste putta upp denna underbara tråd.... vill höra mera!!:angel:
Modig_Korn 2009-08-01, 17:41 *kl*
Det enda jag har att erbjuda i den här tråden är något som ni redan har hört :D
Historien om när jag hade fyllesex
*Bakom en lekpark
*Ute i ett bostadsområde
*I en säng som inte var min eller dem jag hade sex med
På samma kväll... Med tre olika :D
Lycanthrope 2009-08-01, 17:48 KL
Jag kan ju berätta vad en av mina bästa vänner och hennes sambo gjorde! :D
De var ute och promenerade och blev lite pilska, hittade en lekplats tillhörande ett dagis (lokalt i bostadsområdet där både jag och de bodde då, nära en stor icaaffär)
Där fanns klätterställningar och kojor, mellan 2 kojor fanns ett rör.
Där kröp de in och började ha sex trots att det var trångt och otympligt.
De fastnade men lyckades ta sig loss, annars hade nog ungarna fått en chock för livet på morgonen. :rofl:
kl
Kommentaren "Visst har du gått upp i vikt?! mitt i är inte så vansinnigt upphetsande...
SJUKT KUL TRÅD:D:D:D
Jag har nog bara en historia.. Jag och mitt ex skulle ha sex för andra gången en söndag fm. Vi hade festat lördag kväll o sov hemma hos honom. Jag har aldrig varit bakfull förrän uppenbarligen då. Vi stog i duschen och vi började ha sex.. Sen blev jag allt mer o mer yr när det till slut svartnade framför ögonen. Som tur va han ja reagera o sätta mig på toaletten.. Sen blev det inge mer sex för oss den dagen :O lite lagom pinsamt.:S:S
KL
Mitt ex är expert att somna på en när man har fyllesex.. inte så lätt att ta sig loss när man endast har en 90cm säng och är fast. Han tål verkligen inte alkohol och varje gång så tänkte jag " jaha nu somna han igen..! "
kl
Kommentaren "Visst har du gått upp i vikt?! mitt i är inte så vansinnigt upphetsande...
:Dkillar kan verkligen konsten att säga fel saker vid fel tillfällen!!:cool: Det är då man svarar "Har din Kuk blivit mindre?"
-kl-
Inte pinsamt direkt, men rätt kul :p
Jag och sambon hade sex för inte så längesen, i sovrummet.
Jag ligger på rygg, båda är nära att komma och vi är väl inte helt tysta.
Då kommer en av katterna in, hoppar upp precis vid mitt huvud, lägger sin tass mitt i pannan på mig och ger ifrån sig ett avgrunds-vrål i stil med:
-"Matte! Dör du nu?!"
Sen sitter kattskrället kvar där med tassen på min panna, jätteuppspärrade ögon och ser verkligen ut som sju svåra år, för matte lider ju nu när hon håller på och dö.
Vart inte mycket mer sex där och då.
Djur är bra för avhållsamheten...
TigerLilja 2009-08-02, 00:46 Jag har läst allt och sedan setat och grubblat på om jag har något att lägga till och nu fick jag en riktig aha-moment. :D
Jag har ju min och sambons "första gång"!! :idea:
Vi hade legat i sängen i två timmar - kelat och kysst. Sakta tagit av oss kläderna och tagit vara på varje minut som passerat, han låg på mig med bara kalsonger och jag med byxor och trosor. Spänningen var något enorm och vi såg ingen anledning att skynda på det hela. Hela dagen hade varit en förberedelse för just detta, nio månaders dejtande hade gett oss stora förväntningar. Detta skulle vara något vi alltid skulle minnas, inget fick gå fel! Ni kan säkert förstå storheten i denna 'händelse'. Vårt första sex! :eek:
Så ja, där ligger vi, halvnakna, kyssandes och smekandes och då klampar min halvbror in i rummet med sig har han en borr som han skruvat fast en colaflaska på, han går rakt fram till sängen, kör upp flaskar mot sambons arsle och sätter på borren samtidigt som han säger: "JAG HAR TRÅKIGT!!! titta på film med mig!".
Sedan lämnar han rummet... :o
Stämningsförstörare?! :cool:
Var bara att sätta på sig kläderna för inte kunde vi fortsätta där vi slutade, tittade på dendär j*kla filmen... senare den natten fick vi våran första gång i alla fall, som blev... totalt misslyckad! Men det är en helt annan historia. :angel:
har gjort en hel del pinsamma saker med mitt ex, som när vi hade sex så skulle vi byta ställning och jag vänder mig om och knäar han i huvudet :P haha.. någon annan gång råka han armbåga mig i ansiktet haha.. *klantar*
träffa en gammal killkompis och vi skulle ha sex, efter ett tag frågar han, är den inne än?
en annan kille jag träffat vi hade sex och den gled ut men han märkte inte de och jucka mellan mina lår och stöna, åhhh vad skön du är, jag bara DU ÄR INTE INNE ENS!! HAHA
sen en kväll åt jag middag hos mitt ex, blev jättemycket. sen ville han jag skulle suga av honom, de gjorde jag, så tog han mig i håret och tryckte ner så jag fick in hela kuken rakt ner i halsen så jag kräkte upp den goda mousakan vi åt till middag över hans mage :P haha PINSAMT..
Så ja, där ligger vi, halvnakna, kyssandes och smekandes och då klampar min halvbror in i rummet med sig har han en borr som han skruvat fast en colaflaska på, han går rakt fram till sängen, kör upp flaskar mot sambons arsle och sätter på borren samtidigt som han säger: "JAG HAR TRÅKIGT!!! titta på film med mig!".
Sedan lämnar han rummet... :o
HAHAHAHAHA! Kan tänka mig att halvbrosan var omtyckt sen? :rofl::rofl:
julgrisen 2009-08-02, 09:55 så tog han mig i håret och tryckte ner så jag fick in hela kuken rakt ner i halsen
Ja, ärligt, VARFÖR tror killar ofta att det där är upphetsande? Mina spyreflexer sätts igång med en gång och det är inte speciellt sexigt.
Samma här.
Exet har en vana att göra så samtidigt som han juckar frenetiskt.
Inte så lyckat direkt nej
Haha kom och tänka på min första gång.
Juckade på med dåvarande killen i soffan, varför vi nu var där istället för sängen men men. Mitt i alltihop kommer min hund in, trycker upp nosen i röva på killen och drar ett djuuupt andetag. :o Haha Ni vet sådär som hundar gör när de verkligen ska nosa ordentligt på något. Med en iskall nos dessutom:rofl:
så tog han mig i håret och tryckte ner så jag fick in hela kuken rakt ner i halsen så jag kräkte upp den goda mousakan vi åt till middag över hans mage
Rätt åt honom :cool:
Sedan lämnar han rummet...
Haha kom och tänka på min första gång.
Juckade på med dåvarande killen i soffan, varför vi nu var där istället för sängen men men. Mitt i alltihop kommer min hund in, trycker upp nosen i röva på killen och drar ett djuuupt andetag Haha Ni vet sådär som hundar gör när de verkligen ska nosa ordentligt på något. Med en iskall nos dessutom
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Jag AVLIDER! :D
Varmblod90 2009-08-02, 12:47 Haha kom och tänka på min första gång.
Juckade på med dåvarande killen i soffan, varför vi nu var där istället för sängen men men. Mitt i alltihop kommer min hund in, trycker upp nosen i röva på killen och drar ett djuuupt andetag. :o Haha Ni vet sådär som hundar gör när de verkligen ska nosa ordentligt på något. Med en iskall nos dessutom:rofl:
Varför blir jag inte förvånad, hundar kan verkligen göra alla möjliga konstiga saker
Hahahaha:rofl:
kl
Gud vilken skön tråd!!!! :rofl:
Jag kan bara bjuda på en. Ny jätte schyst kille o jag skulle ha sex för första gången. Kyssar o smek, jätte lugnt (jag ville egentligen ha lite mer eld men det fick bli såhär...). Sen frågar jag om kondom som han hämtar o "plockar på". Mer smek sedan kläcker han "jag är inte heller så erfaren"
:eek: Jag visste egentligen det här innan, men hallå? Snacka om avtändande... Jag drog världens suck i tanken. Det blev ingen orgasm för mig om man säger så :angel:
nää nu måste ja berätta en, inte om mig för de har ja inte sammlat mod till ännu :D
men min kompis och hennes ex för massa år sedan: ligger i sängen och ska ha lite mysmys, och min kompis ska suga av sin kille som slutar med att hon "piercar" igenom hans förhud med hennes nya tandställning!! :eek: tillslut kommer de loss som tur va hahaha!
Okej, jag gissar att det är min tur att berätta lite nu
Kan börja med lite som har hänt min kompis.. Första gången hon skulle ha sex kläckte hon ur sig frågan; "Är du klar snart?" Mitt i akten :angel: Snacka om avtändande för hans del. Rätt åt honom, han är en idiot :devil:
En annan händelse som en annan vän vart med om var när hon skulle suga av sin pojkvän. Hon hade räls och fastnade i hans könshår i rälsen :eek: Så Han fick ropa på hennes mamma som fick komma med en sax och klippa loss dem :rofl:
och saker som hänt mig...
En av de första gångerna jag hade sex med min pojkvän (nuv ex) stannade han upp mitt i akten och började äta på en banan :crazy: Har även hänt att han börjat äta popcorn, godis m.m. Avtändande men lättar definitivt upp stämningen om man har lite humor och känner grabben och vet hur hans konstiga humor är
Sen har jag en ganska dålig vana och det är att jag gärna har sex en gång på kvällen och sedan vaknar mitt i natten och är sugen igen.. Tyvärr var ju pojkvännen en sömntuta och inte lika pigg på detta som mig, men ställde upp iaf. Efter en stund märker jag hur han stannar upp över mig och då har han somnat :mad: Låter han sova och dagen efter kommer han inte ens ihåg att han hade iaf sex med mig i 20min :eek:
Hoppas ni fick er ngn gott skratt iaf :)
Fashionistan 2009-08-02, 16:32 En annan händelse som en annan vän vart med om var när hon skulle suga av sin pojkvän. Hon hade räls och fastnade i hans könshår i rälsen :eek: Så Han fick ropa på hennes mamma som fick komma med en sax och klippa loss dem :rofl:
:eek::eek::eek::eek:
Singoalla 2009-08-02, 17:12 KL
En viss karl somnade på min rygg när han var klar, typ sekunden efter. Vi var fulla och jag började asgarva, men han vaknade inte. Så jag försökte ruska av honom men han är så tung så jag fick inte bort honom. Fick ropa hans namn flera gånger innan han vaknade och ramlade av. Charmigt :D
För övrigt så brukar jag vara hundvakt åt en liten dvärgpinscher som alltid ska sova i knävecket eller vid midjan. Verkligen på PÅ än. Och ibland när det hettat till så vill han ändå inte flytta på sig och i studens hetta har vi struntat i det. Så det är vid flera tillfällen han legat ihopkurad som en liten boll vid min höft och guppat med. Man hör en liten suck då och då :rofl:
erikaengdahl 2009-08-02, 17:27 Haha, funderar på vad ja skulle kunna bidra med...
Som att ett ex ville bli kallad "hingsten" i sängen. Mitt svar:
"Men om ja ska kalla dig hingst och du alltid kallar mig "Gurkan", vill du på något sätt antyda att ja inte är så aktiv?" :angel:
Ett ons höll hela tiden på och sa "duktig flicka" och försökte smiska mig, ja började gapskratta varenda gång! Han ville även hålla i mitt huvud och köra på, han brydde sig inte om att mina tänder nästan gjorde repor i skinnet på han. Tidigt på morgonen som de var va ja faktiskt tacksam, bara att halvsova tills han va klar tänkte ja. Hehe, klart man satte i halsen när man inte va beredd... Sen sova två timmar iaf och upp för att jobba. Han kommer upp när ja ska äta frukost (då vill ja bara att han ska gå). Ja tänker fråga "Vill du ha frukost?" men de blir "Måste du ha frukost?". Han fattade budskapet och sa tack och hej.
Annars vet ja inget nu som ja eller kompisar gjort direkt...
*Gotlandsrusset* 2009-08-02, 17:43 Ja, ärligt, VARFÖR tror killar ofta att det där är upphetsande? Mina spyreflexer sätts igång med en gång och det är inte speciellt sexigt.
För min del får killen gärna göra så :d Men sen har jag inga problem att ta hela heller. Tycker det är grymt upphetsande faktiskt:)
brunetten_ 2009-08-02, 20:36 Kan berätta om när jag och exet hade sex första gången. Vi har bara träffats några gånger och han skulle vara hos mig medan vi var hund- och husvakt när min familj åkte hemifrån.
Han var oskuld och rätt fumlig och vi låg och myste och mer och mer kläder åkte av. Tillslut var vi helt näck, han var över mig och tillslut kläcker han kommentaren:
"Ska jag sticka in den? Eller jag menar, har du nån kondom?"
Det kanske inte är så kul för er som läser, men just han och hans osäkerhet gjorde hela grejer så rolig:rofl:
Medan han reser sig och plockar fram kondom och drar på den kommer min överlyckliga hund på att han vill vara med och far upp i sängen och ska gosa, och jag får skrattandes knuffa ner honom och strängt säga till honom att gå och lägga sig. Killens nervositet blev inte bättre av avbrottet ^^
Varmblod90 2009-08-02, 21:24 Haha kom och tänka på min första gång.
Något som jag kom på nu.
Pojkvännen och jag gick och la oss i sängen för att titta på film en kväll. Hade lite godis och det var jätte mysigt! Hunden låg nere vid våra fötter och sov.
Sen helt plötsligt hettade det till för oss båda och kläderna for av illa kvikt. Och mitt under akten hör jag killen säga " Nej sluta!" Jag tittar väldigt frågande på honom:confused: Jag gjorde väl inget fel tänkte jag.
Så säger han:
"Hunden slickade på bollarna"
Jag skrattade lite lätt för mig själv, ville liksom inte förstöra stämmningen och så fortsatte vi utan några fler avbrott från hunden :D
Kom jag på en till.
Det började hetta till i sovrummet och vi började kyssa och smeka varann intenstivt. (Och när vi ska ha sex hemma hos honom så stänger vi alltid dörren så inte hans pappa slipper höra.)
Och så stannar vi upp och pojkvännen säger tyst: "Gå du och stänger lampan?"
Jag kände hur skrattet kom men höll inne det, ville inte förstöra stämmningen, jag förstod ju vad han menade.
Jag nickade och ville stiga upp, men han va över mig och ville inte flytta på sig utan bara tittade fundersamt på mig. Och så säger han: Fast jag menade att du ska stänga dörren.
Då kunde jag ju inte hålla tillbaka skrattet längre och började skratta hejdlöst:rofl::rofl: Och jag kunde inte sluta skratta, vid detta laget va ju stämmningen förstörd totalt och killen hade satt sig upp och verkade inte alls sugen längre på att ha myspys^^ 5 min senare låg jag fortfarande och skrattade och killen hade gått ut i köket.
Jag gick ut till honom och frågade honom om han inte ville fortsätta, fick ett snabbt nej och jag kan inte förstå varför:D
Hahaha
Hade sex med exet förut.
Han fick jobba länge för att få mig och komma blev det så intensivt att jag av någon anledning började asgarva. Verkligen ett riktigt rejält asgarv,
Killen blev inte så jätteglad :o:rofl:
Haha, har följt tråden ett tag och var precis med om en egen lite smårolig händelse.
Förra veckan var jag på scoutläger, min pojkvän är också scout och var självklart där han med. Vi är väl inte de mest återhållsamma när det gäller sex, varken han eller jag. Vårt sexliv har därför en ganska hög frekvens... Så en vecka av total kyskhet går ju inte ens att tänka seriöst på, iaf inte när vi är runt omkring varandra 24/7.
Efter ett par dagars snabbisar i tältet (då ingen annan varit i närheten) ville jag ha lite mer! Sex i tält på läger med 40 pers i samma "by" är inte nån höjdare, man är på helspänn för att inte höras och jag behöver dessutom lite mer än bara en snabbis för att komma. Vi bestämde oss iaf för att ta en promenad och jag tänkte att vi kunde utforska det där uttrycket med att "scouts do it in the bush" lite närmre... Efter lite strul var vi båda riktigt på och hittade en liten dunge. Byxor och underkläder åkte av och sen låg vi där i mossan (jag kan lägga till att det precis hade regnat så allt var blött och lite lerigt...) I stundens hetta tänkte jag inte riktigt på att linnet kanske också borde åkt av, vem bryr sig om det liksom!? Sexet i sig var väldigt skönt, men det blev extremt kort!! :O Min käre pojkvän var väl också väldigt sugen så det blev en "14-åring" av det hela och sexet varade väl inte ens i en minut. Lite smått panikartat gjorde han det första han tänkte på för att inte komma, han drog ut den. Detta resulterade i att han kom på min mage -.- Min spontana reaktion var i princip "Jäkla klantskalle, varför kom du för?!? Jag har inte kommit på dagar och är detta vad jag får!!?". Irriterad som jag var ställde jag mig upp, stampade med foten i marken och sa nåt i stil med det.
Så där stod jag, i en dunge, med sperma på magen och otroligt otillfredställd. Inte nog med det, några sekunder senare upptäckte vi att jag hade en jääääättestor smutsfläck på ryggen och var helt blöt, samt att han hade råkat komma på framtidan av sin t-shirt... Jag hade även fått ett sår på armen som blödde.
Efter att ha torkat av min mage gick vi tillbaka till lägret och försökte snabbt att smyga förbi alla kompisar så de inte såg min stora lerfläck på ryggen, mitt blödande skrubbsår och min pojkväns spermafläckar på tröjan. Jag var dessutom fortfarande otillfredställd!! :mad: Inte vårt bästa sex helt enkelt. xD
HAAAAAAAAAAHAAAAAHAAAA! Jag äääälskar din bror :rofl:
För min del får killen gärna göra så :d Men sen har jag inga problem att ta hela heller. Tycker det är grymt upphetsande faktiskt:)
samma här! :d dessutom är det nu något man tränar upp.
En annan händelse som en annan vän vart med om var när hon skulle suga av sin pojkvän. Hon hade räls och fastnade i hans könshår i rälsen :eek: Så Han fick ropa på hennes mamma som fick komma med en sax och klippa loss dem :rofl:
HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR :rofl:
dramatik_87 2009-08-03, 13:42 knapp
Några misslyckade har man ju varit med om, kommer inte på någon jättepinsam nu direkt men här är 2 iaf.
Var jättekär i en kille som var 4 år yngre än mig och han hade inte haft sex så många gånger.
På fyllan skulle jag suga av honom som en del av förspelet typ.
Trodde jag!
Det tog max 1/2 minut sen kom han:eek:
Vadå att det måste varit hans första avsugning?
En annan gång med samma kille så körde vi missionären och rätt vad det är trillar han rakt ner på golvet och flyger upp igen med världens fart och utbrister:-Hoj där!:p
dramatik_87 2009-08-03, 13:44 Sen en gång när jag var 16 skulle jag ha sex med en kille som var jättefull, vilket jag också var iofs.
Grejen var bara att han låg och juckade mellan låren på mig typ och verkade tycka att det var värsta skönt, sen rätt vad det är säger han, nu är det din tur att jobba.
Jag bara tittade på honom och skrattade och gick därifrån:o:p
KL
Så det är vid flera tillfällen han legat ihopkurad som en liten boll vid min höft och guppat med. Man hör en liten suck då och då :rofl:
:rofl: Jag dör! Så typiskt mina hundar åxå men de brukar åka ner vare sig de vill eller ej :D
Något som jag kom på nu.
D
hahahahaha:D
Haha underbar tråd! :bow:
Tänk er senariot :
Du ligger och myser med en bekant du känner lite halvt sådär.
Det pirrar i magen och man anar vad som ska hända,stenmysig och du tycker killen är grymt het...
Han lägger sej över mej och släpper en brakskit utan dess nåde :eek:
Han satte sej upp ur sängen och yttrar orden :
Jaha där låg jag mysig och färdig för att semineras bara att säga hejdå och sniffa på odören som han lämnade kvar.
Så hett!
.............................
Haha, har följt tråden ett tag och var precis med om en egen lite smårolig händelse.
Förra veckan var jag på scoutläger, min pojkvän är också scout och var självklart där han med.
Off topic, men vilken kår?
Mirre fd scout:) Slutade enbart pga av flytt. Älskade det.
On topic
Hade sex med första killen och mitt i fäller han kommentaren: Är jag inne än?
Eehh nej.. hahahaa
goamarie 2009-08-05, 15:42 *puttar*
12133123121313213232
Off topic, men vilken kår?
Huvudsta. :) Det är verkligen jättekul! Vilken kår var du med i?
Lycanthrope 2009-08-05, 18:28 En annan händelse som en annan vän vart med om var när hon skulle suga av sin pojkvän. Hon hade räls och fastnade i hans könshår i rälsen :eek: Så Han fick ropa på hennes mamma som fick komma med en sax och klippa loss dem :rofl:
Jag skulle nog hellre få könshåren lossryckta än att behöva be min eller hans mamma klippa loss dem :crazy:
Lycanthrope 2009-08-05, 18:31 Detta var på den tiden jag hade min förra hund Max, nuvarande hunden är tack och lov inte sån :angel:
Jag hade sex med mitt ex en gång i doggystyle och han böjde sig framåt och höll om mig en gång samtidigt som han fortsatte lite försiktigt....Då kommer hunden snabbt och klättrar upp och börjar jucka på honom!! :crazy:
Vågar inte komma med något än! Men putt!!
Jag skulle nog hellre få könshåren lossryckta än att behöva be min eller hans mamma klippa loss dem :crazy:
Precis vad jag också tänkte. Hellre smärta några sekunder än det :p.
Huvudsta. :) Det är verkligen jättekul! Vilken kår var du med i?
var med i Gävle södra scoutkår bra länge. Började när jag var tre (mina föräldrar var ledare) och var med där tills jag var 9-10 år typ. Började då i Maria scoutkår (Gss var så grymt mycket bättre!). Sedan flyttade vi och här finns det inget sådant:cry:
*kl*
Jag o killen ligger o ska sova. Jag har blivit lite småkåt o ligger o vrider o vänder mig, trycker mig lite mot honom så han ska fatta galoppen o bli lite sugen han med. Det tar dock ett tag o jag tycker han verkar lite segstartad. Men men, snart e han igång o jag ner o ska suga av honom. Han stönar o har det skönt o efter ett tag så sätter jag mig på honom o vi har fantastiskt bra sex.
Efteråt skrattar han lite lätt och jag frågar vad det är som e så kul. Då kläcker karln att han vaknat först när jag satt på honom!! Han trodde att han drömde alltihopa....
*kl*
Jag o killen ligger o ska sova. Jag har blivit lite småkåt o ligger o vrider o vänder mig, trycker mig lite mot honom så han ska fatta galoppen o bli lite sugen han med. Det tar dock ett tag o jag tycker han verkar lite segstartad. Men men, snart e han igång o jag ner o ska suga av honom. Han stönar o har det skönt o efter ett tag så sätter jag mig på honom o vi har fantastiskt bra sex.
Efteråt skrattar han lite lätt och jag frågar vad det är som e så kul. Då kläcker karln att han vaknat först när jag satt på honom!! Han trodde att han drömde alltihopa....:rofl::rofl::rofl:
*kl*
Jag hade inte tänkt att berätta om det här, men nu så kommer det tydligen fram...
Jag delade hus med min KK / pojkvän / whatever för några år sedan, och han delade i sin tur rum med en annan kille just då.
Vi hade varit ute och klubbat till löjligt sent / tidigt på morgonen, kom hem, hittade den andra killen i sin säng med en halvnaken tjej men somnade gott i alla fall (jag hade lånat ut mitt rum till en besökande kompis) och visste att killen skulle börja jobba elva nästa morgon, samt att vi inte kunde avbryta något då killen (Tim heter han) påstod sig ha avgett celibatlöfte.
Vi vaknade vid halv tolv, då övertygade om att Tim hade gått till jobbet eftersom varken han eller tjejen låg kvar, så vi började, ja, you know what. När vi höll på som bäst rusade Tim in i rummet - utan att knacka - för att leta efter sin mobilladdare och kallpratade som sjutton fast det inte kunde ha varit någon tvekan om vad vi höll på med, jag lovar - det var tydligt och garanterat från hans vinkel...
Detta kallpratet fortsatte i säkert fem minuter och jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Vi låg och försökte dra täcket över oss och låtsas som ingenting men han fortsatte leta och pratade glatt om jobbet och kompisarna och gårdagskvällen han hade haft medan vi låg där totalt mortifierade.
Flera år efter nämnde jag detta för Tim, som skrattade så att han höll på att dö, och berättade att han visste PRECIS men inte velat säga något för att vi inte skulle tycka att det var jobbigt. Nej, för det var det ju inte...
NotlikeI 2009-08-06, 01:08 Hmm har väl direkt inget bra att bidra med men men... iaf
Åkte hem till en kille jag aldrig hadde träffat innan, när jag träffar honom inser jag väl rätt direkt att han inte riktigt är min typ. Men men, vi börjar se film och jag verkligen glömmer tiden helt (bra film:idea:) så jag missar sista tåget.. hmmmm.
Blir tvungen att sova över helt enkelt, försöker somna men då börjar han taffsa, tar bort hans händer gång på gång men den stackaren verkar inte fatta:o Till slut blir jag bara så trött så att jag tänker jaha men okej då. Så iaf slutar med att vi har "sex" eller ja sex var det väl, men han hade in mycket där nere om man säger så och varje gång han försökte "jucka" så gled den ut.
Till slut gav han upp (yes tänkte jag) och la mig brevid men då tyckte han att jag kunde vara överst ett tag. Dum-snäll som man är så gör jag som han säger. Då kommer han på 3 röda helt oväntat, sekunden efter kastar han iväg mig och springet ut ur rummet. Jag ligger kvar och ser ut ungefär så här:eek: går efter ett tag efter honom och hör att han låst in sig på dass. Hör även att han gråter. Frågar hur det är med honom, men får inget riktigt svar. Sen säger han, det är nog bäst om du går nu:eek: ja just det kl 3 på natten, vart ska jag ta vägen?
Men förvisso vandra runt hela natten var bättre än att stanna där så så fick det bli.. rätt misslyckat eller?
Dagen efter skrev han att han nog var kär i mig.. har inte svarat än och det var några månader sedan:angel:
Vita_N_6520 2009-08-06, 01:27 :eek:
Skum kille! :p
en annan gång med samma kille så körde vi missionären och rätt vad det är trillar han rakt ner på golvet och flyger upp igen med världens fart och utbrister:-hoj där!:p
hahaha wtf?! :d
Till slut gav han upp (yes tänkte jag) och la mig brevid men då tyckte han att jag kunde vara överst ett tag. Dum-snäll som man är så gör jag som han säger. Då kommer han på 3 röda helt oväntat, sekunden efter kastar han iväg mig och springet ut ur rummet. Jag ligger kvar och ser ut ungefär så här:eek: går efter ett tag efter honom och hör att han låst in sig på dass. Hör även att han gråter. Frågar hur det är med honom, men får inget riktigt svar. Sen säger han, det är nog bäst om du går nu:eek: ja just det kl 3 på natten, vart ska jag ta vägen?
Men förvisso vandra runt hela natten var bättre än att stanna där så så fick det bli.. rätt misslyckat eller?
Dagen efter skrev han att han nog var kär i mig.. har inte svarat än och det var några månader sedan:angel:
HAHAHAHAHAHAH jag dör :rofl::rofl:
han var inte lite skum den :D
hahaha nooo va pinsamt :p
var med i Gävle södra scoutkår bra länge. Började när jag var tre (mina föräldrar var ledare) och var med där tills jag var 9-10 år typ. Började då i Maria scoutkår (Gss var så grymt mycket bättre!). Sedan flyttade vi och här finns det inget sådant:cry:
Vad tråkigt! :(
brunetten_ 2009-08-06, 16:30 Kom på en sak till som hände för flera år sen med en kille som va oskuld när vi träffades, o därmed väldigt nyfiken. Vi hade haft sex på kvällen o gick och la oss helt nakna.
Mitt i natten vaknar jag av att någon petar rakt på min klitoris!:crazy: Vaknar med ett ryck och undrar vad fan som händer, killen slänger sig ner på sängen från sittande och låtsas sova. Halvsovande som jag är så somnar jag om och tänker att det måste ha varit en dröm...
Dan därpå ser han supergenerad ut när jag vaknar och jag frågar rakt ut om det jag drömde verkligen hände.
"Ja, jo... men..."
Bad honom artigt att INTE pilla mig bortikring mitt i nätterna.
mitt under akten hör jag killen säga " Nej sluta!" Jag tittar väldigt frågande på honom:confused: Jag gjorde väl inget fel tänkte jag.
Så säger han:
Synd att det är kunder i salongen annars hade jag skrattat så jag dog lite! :rofl::rofl::rofl::rofl:
Kan bidra med en sak, inte speciellt rolig men fruktansvärt misslyckad.
Höll på att få ihop det med en kille. Enligt honom själv hade han haft sex med minst 10 st. Tvivlar då väldigt starkt på då det här var den fegaste killen jag någonsin träffat! Vad man än försökte med så fattade han verkligen inte.
En dag så kollade vi på film jag höll på att somna och han märkte verkligen hur trött jag var. helt plötsligt sätter han sig över mig, börjar pilla på knappen och frågar "Får jag ta av dig byxorna?"
Herregud han kunde väl i alla fall ha väckt mig ordentligt först? :p Det blev inget den kvällen, ingen annan heller för den delen. Men veckan efter när jag berättat för honom att jag inte trodde det skulle funka mellan oss fick jag höra från annat håll att vi minsann haft hur mycket sex som helst!
Draumsyn 2009-08-07, 09:09 Hahahaha normalt? XD
Hahahaha ja alltså din historia fick mig på "bra humör" iaf, gud va jag skrattade satt här i min ensamhet i lägenheten och apgarva! :rofl: Alltså sorry för jag kan verkligen förstå att ditt självförtroende försvann - det skulle mitt också göra - men det var väl inte pga dig som din kille kräktes?:o Har nämligen en liknande historia fast jag och min kille var väl direkt inte nyktra och att jag inte spydde under samlaget är ju helt fantastiskt men därimot så srydde min kille ganska rejält efteråt hahahhaha och då var det också jag som "jobbat", så nu behöver du inte känna dig ensam ;) hahahaha Ja jag måste skratta lite till! Tack
Stormkast 2009-08-09, 13:47 kl
Pja, helgens äventyr platsar väl rätt bra i den här tråden.
Scenario: Festival, något alkoholpåverkad hjärna och söt norsk kille med rymligt tält på campingen.
Kläderna rykte ganska omgående, och just när vi håller på som bäst ger människan plötsligt ifrån sig ett öronbedövande jävla AVGRUNDSVRÅL och flyger bokstavligen talat av och bort från mig.
Jag lyckas trots akut hjärtstillestånd samla mig nog för att chockad och livrädd fråga vad i helvete det är frågan om, och han, som kastat sig så långt bort att han nästan ramlat baklänges in i tältdörren, stirrar med en uppskrämd blick och pekar med ett skakande finger på en prick på marken någon centimeter bredvid mig.
- DET ER EN KJEMPESTOR EDDERKOPP PÅ TELTGULVET!
Note to everyone: Det är en riktigt dålig idé att tälta om man har svår spindelfobi. :angel:
kl
Note to everyone: Det är en riktigt dålig idé att tälta om man har svår spindelfobi. :angel:
Hahahaha!! :rofl:
mazarein 2009-08-09, 13:55 hahahah! Norskar är fan underbara ;)
:rofl: :rofl: Bara kommentaren är ju nog för att man skall skratta tills man gråter... när den sen sades gör ju inte saken bättre :angel:
Stormkast 2009-08-09, 14:01 Ja egentligen var det ju mest synd om stackaren, men efter den reaktionen var det helt omöjligt att inte vika sig dubbel av skratt. :D
(Att jag en gång råkat drämma till en bekant i ansiktet så att han blödde näsblod i typ 15 minuter, bara för att jag blev rädd när en broms kom flygande, behöver vi ju inte nämna. :angel:)
klart det var synd om honom ;) Men å andra sidan tog han völ inte illa upp av att du skrattade? Han måste väl förstått hur löjlig han lät? :rofl:
Stormkast 2009-08-09, 14:20 Jag tror att han blev lite grinig, men det gjorde inte så mycket.
Det var ju liksom inte som att man hade någon större lust - eller förmåga - att låtsas som om inget hänt och köra vidare. :angel:
HAAHAHAHAHAHAHA :rofl:
vilken otroligt kul tråd!
Kan väl bidra med en spännande morgon för mig förra sommaren :d
Jag vaknar typ nån gång mitt i natten av att jag rör på mig, fattade verkligen nada vad jag höll på med egentligen, det var nästan helt kolsvart i rummet men efter en stund ser jag något framför mig, blir livrädd och slår framför mig, "AAAAAAAAAJ" får jag höra, tänder lampan och upptäcker jag klappat till min dåvarande pojkvän, medan vi hade sex :crazy: tydligen jag som hade börjat med, i sömnen då då. höhö
kan även ta och berätta om den gången som jag en kille var mitt uppe i en älskog där jag red honom inne på mitt rum i sängen, plötsligt öppnas dörren och jag kastar mig ner på killen, pappa kommer in och frågar "Jag skulle bara kolla till så allt var bra här, det lät så lustigt, öhm, vad gör ni förresten?" "Vi sover!" får jag ut mig och är på väg att börja asflabba, "jaaahaa" säger pappa och med efterryck "så här, mitt på ljusa dagen?" sen står han och kollar på oss en stund, först då fattade han vad vi egentligen gjorde ^^ han mumlar någon ursäkt stänger dörren och vi fortsätter asgarvandes
har mycket skoj att berätta men det får räcka för nu :D
Draumsyn 2009-08-09, 15:04 Naaaaaw! *är svag för söta norrmän :angel:*
Vadå jag skulle nog reagerat likadant som han :p
kan även ta och berätta om den gången som jag en kille var mitt uppe i en älskog där jag red honom inne på mitt rum i sängen, plötsligt öppnas dörren och jag kastar mig ner på killen, pappa kommer in och frågar "Jag skulle bara kolla till så allt var bra här, det lät så lustigt, öhm, vad gör ni förresten?" "Vi sover!" får jag ut mig och är på väg att börja asflabba, "jaaahaa" säger pappa och med efterryck "så här, mitt på ljusa dagen?" sen står han och kollar på oss en stund, först då fattade han vad vi egentligen gjorde ^^ han mumlar någon ursäkt stänger dörren och vi fortsätter asgarvandes
hahahahaha, vad otroligt pinsamt!! xD
HAHAHAHA!
Jag tror jag dör! Skrattar så tårarna sprutar!:rofl::rofl::rofl:
papsen min har beskådat mig och min flickvän ha sex, vi hade dörren på vid gavel och han skulle in i rummet intill med lite saker men konstaterade vad som gjordes och lade således sakerna utanför dörren för att inte väcka uppmärksamhet och störa oss.. vi jobbade på vårat håll ovetandes om hans observation..
min flickvän skäms över saken, sisådär 7månader senare.
Stormkast 2009-08-09, 19:22 Halvt kl
Skönt att det inte bara var jag som fann det komiskt, innan jag klickade på skicka var jag lite rädd för att jag skulle få ett "HUR KAN DU SKRATTA ÅT EN PERSONS FOBIER?!"-drev efter mig. :p
papsen min har beskådat mig och min flickvän ha sex, vi hade dörren på vid gavel och han skulle in i rummet intill med lite saker men konstaterade vad som gjordes och lade således sakerna utanför dörren för att inte väcka uppmärksamhet och störa oss.. vi jobbade på vårat håll ovetandes om hans observation..
min flickvän skäms över saken, sisådär 7månader senare.
Haha, det skulle jag också göra om jag vore hon. xD Det gör jag väl för en sak, på sätt och vis. Jag och min pojkvän hade sex en kväll när hans mammas bästa kompis (som är en "gubbe" på närmre 70 år) var hemma hos dem. Han sov i soffan i vardagsrummet (som ligger utanför min pojkväns rum) och på morgonen frågade han om vi hade bråkat, det hade tydligen smällt i väggen... :o:p
Min pojkväns säng är inte helt stabil och hade dunkat in i väggen nån gång. Det låter väl ungefär som om någon slår med knytnäven.:angel: :D
Får väl bara hoppas att gubben inte tänkte vidare på saken när vi sa att vi inte hade bråkat....
kl
nu har även jag, efter att ha smygläst tråden ett bra tag, något att komma med...
Eftersom det är 70 mil mellan mig o pojken så har vi träffats hemma hos hans pappa som bor ungefär mittemellan oss ett par gånger, och fått låna hans lägenhet medan han bor hemma hos flickvännen.
Så nu i helgen när vi kollar på film hettar det till lite grann, och efter att ha haft ett bra långt förspel o jag slutligen sätter mig upp för att rida honom, så har han ryggen mot ena sänggaveln medan jag halvsätter/lägger mig över och börjar rida lite försiktigt...Hör hur något knakar till så jag sägeR "vänta!!"...Det var ungefär vad jag hann med, innan sängens ena kant på gaveln LOSSNAR från brädan som går på sängens långsida så att säga.... Vi fick ju snabbt hoppa ur sängen och sprang runt nakna medan vi lyfte upp hela dubbelsängens madrass o flyttade den ur vägen, leta efter skruvar och grejer hit o dit...
Det hade väl varit lite slitet innan hoppas jag, skruvarna hade liksom gjort hål så den rasade ju rakt ner liksom... Så fanns inte så mkt o skruva fast i heller...Så filmen fortsätter i full fart, vi sitter halvnakna (fick ju klä på oss något litet) och ser efter hur i hela friden vi ska laga skiten, tänkte att vafan ska vi säga...
2 timmar senare hade han iaf fått ihop den och det gick o sova i osv. klockan blev väl 1 ungefär...Jättekul, särskilt som vi skulle upp halv 5 för å åka till Åland med självaste lägenhetsinnehavaren...
Dock fick vi inte berättat något, får väl se hur det blir med det...Sängen går att sova i och man mräker väl ingentingen så sett.
Behöver jag säga att vi fortsättningsvis körde på golvet istället? :p
hejjaSVAMPBOB 2009-08-11, 14:12 Hahaha, helt underbart ju. xD
har tyvärr inget å komma med så här på rak arm, men jag ska ta mig en funderare och återkomma ifall jag kommer på nått:D
Ibland får ju folk till det.
Jag hade förr ett distansförhållande och vi bodde hemma båda två. Hos pojkvännen hade de bara en dator - som såklart stod i hans rum. Vi hade sexat lite på eftermiddagen och var väl precis klara, när han plötsligt bara studsar upp ur sängen och slänger på sig kläder. Först tänker jag att han ska väl hämta vatten, gå på toa eller nåt. Men han går till datorn. Jag frågar vad han gör, och får till svar "Pappa väntar på mail från han som han ska köpa bilen från". Sen plötsligt SPRINGER min pojkvän ut ur rummet (han sprang alltså så pass att han lyckas trampa på sina byxor och typ drar halt av sig dem i farten och halvt slå ihjäl sig, minns det mycket väl). Jag sitter kvar ungefär såhär :confused:, naken under täcket.
Inom någon sekund inser/hör jag att han hämtar sin pappa! Så jag börjar snabbt som fan roffa åt mig underkläder och kläder och är väl halvt påklädd när pappan och pojkvännen traskar in i rummet. Pappan kastar nån skum blick på mig, som uppenbarligen INTE vill krypa upp ur sängen :p Det luktar ju såklart sex i allmänhet i rummet och jag vill bara dö en liten bit, 17 år gammal.
Pojkvännen hade inte ens en förklaring. Han var bara så exalterad över det här bilköpet och de hade ju fått ett mail från ägaren. Var lite pinsamt att äta middag med föräldrarna sen :cool:
Folk som plockar upp mobilen under akten med svaret "Jag måste svara på det här, det är mamma"
Får mig o tänka på när jag hade en kille hemma, min mobil börjar tjuta, och jag va rätt ordentligt full o ska fumla fram den ur väskan såg att de va en kompis som ringde så jag svara, tänkte bara säga att jag var upptagen o inte kunde prata men sen hade hon maaassa roliga saker o berätta så jag la o prata med henne tills killen somna ;) bad lite försiktigt om ursäkt dagen efter o skämdes lite, men de är ju alltid roligt i efterhand :)
Får mig o tänka på när jag hade en kille hemma, min mobil börjar tjuta, och jag va rätt ordentligt full o ska fumla fram den ur väskan såg att de va en kompis som ringde så jag svara, tänkte bara säga att jag var upptagen o inte kunde prata men sen hade hon maaassa roliga saker o berätta så jag la o prata med henne tills killen somna ;) bad lite försiktigt om ursäkt dagen efter o skämdes lite, men de är ju alltid roligt i efterhand :)
HAHAHA, illa!! :D
hejjaSVAMPBOB 2009-08-11, 21:58 Hahaha nu kom jag faktiskt på en grej..
Det var första gången jag och mitt ex skulle ligga med varann. Det började bra - inget förspel whatsoever, men vi var väl lika upphetsade båda två så det var inte hela världen.
Sen så kommer vi igång, och jag kan inte direkt påstå att han är den bästa jag legat med. Han hamnar nog snarare bland de absolut SISTA på listan. Dessutom är han en utav de ökända duracellkaninerna som håller på i vad som känns som en halv evighet. När han i alla fall ÄNTLIGEN är klar, så är det första han säger:
Han: När gick det för dig?
Jag: ....öööh..........inte alls?! :D
Till saken hör den att han är en riktigt självgod jävel, och det gjorde ju såklart det hela väldigt skrattretande då han tog förgivet att han var så bra så att han får mig att komma första gången. ;)
Modig_Korn 2009-08-16, 22:47 *kl*
Jag har drömt om misslyckade sextillfällen :D Räknas det tro? :angel:
Ohja! absolut;) Fram med dom bara!:p:D:D
Modig_Korn 2009-08-16, 23:00 Då kan jag skylla på dig sen om andra inte tycker det :p
Ska leta upp något smaskigt, fast kan börja med att nämna att jag har haft sex med Josef Fritzel :eek: i en dröm alltså.
absolut! Jag bär ansvaret ;)
men hahah, du började fint iallafall :D:rofl:
krambanan 2009-08-17, 03:17 *kl*
Jag är rätt duktig på att själv göra pinsamheter. T ex så är det inte helt ovanligt att jag råkar skalla killen under sex. :o :eek:
KL
Jag tar en paus i syendet för att underhålla massorna med en liten historia om misslyckat sex :D
Jag och ett ex, som fortfarande bodde hemma och sov i en gammal 90 säng, skulle ha sex och jag är varken den mest lugna eller tysta sexpartnern. :angel: Vi sätter hur som helst igång, jag överst och det går hett till (och eftersom han inte var någon supersex) då får man ju ta saker i egna händer så jag fokuserar endast på mig själv. Jag går helt upp i sexet och märker inte att jag tar i ganska hårt vilket gör att jag inte hör hur det knakar till förrän killen säger nåt i stil med:
Han: hörde du det där?
Jag: neej vadå? Skitsamma jag kommer snart ju!
*småsur för han avbryter mig för onödiga grejjer som suspekta ljud....:devil:
Han: Jo men det knakar nånstans, typ som det är på väg att gå av..
Jag: Nej men sluta det klart det inte gör!
Jag fortsätter i full gång tills plötsligt hör jag själv hur nåt HÖGT knakar och sen försvinner hela jäkla sängen ner i golvet med ett brak som heter duga! Killen smäller i sin rygg vilket ger en jäkla stöt för mig på ställen som är känsliga...! Hela sängen hade gått i typ 25 bitar på nåt sätt, två av benen var knäckta och brädorna under sängen hade gått helt av på 4 ställen!
Mitt i smärtan börjar jag asgarva så mycket att jag gråter, jag kan verkligen inte sluta för jag inser hur roligt allting ser ut och hur fan han ska förklara för sina föräldrar att han måste ha en ny säng :rofl:
Kan tillägga att killen blev mycket upprörd för han hade ju varnat mig att det knakade och har mage att tycka att jag ska betala halva sängen! :eek: (sängen hade han haft sen han var liten vilket gjorde den typ 10+ år) han hade ju fan aldrig klagat på min sexstil innan...:devil:
hahahahhaahhahha men guuuuud :p
Jag fortsätter i full gång tills plötsligt hör jag själv hur nåt HÖGT knakar och sen försvinner hela jäkla sängen ner i golvet med ett brak som heter duga! Killen smäller i sin rygg vilket ger en jäkla stöt för mig på ställen som är känsliga...! Hela sängen hade gått i typ 25 bitar på nåt sätt, två av benen var knäckta och brädorna under sängen hade gått helt av på 4 ställen!
Det var inte det lilla! :eek: :p
KL
Jag tar en paus i syendet för att underhålla massorna med en liten historia om misslyckat sex :D
Jag och ett ex, som fortfarande bodde hemma och sov i en gammal 90 säng, skulle ha sex och jag är varken den mest lugna eller tysta sexpartnern. :angel: Vi sätter hur som helst igång, jag överst och det går hett till (och eftersom han inte var någon supersex) då får man ju ta saker i egna händer så jag fokuserar endast på mig själv. Jag går helt upp i sexet och märker inte att jag tar i ganska hårt vilket gör att jag inte hör hur det knakar till förrän killen säger nåt i stil med:
Han: hörde du det där?
Jag: neej vadå? Skitsamma jag kommer snart ju!
*småsur för han avbryter mig för onödiga grejjer som suspekta ljud....:devil:
Han: Jo men det knakar nånstans, typ som det är på väg att gå av..
Jag: Nej men sluta det klart det inte gör!
Mitt i smärtan börjar jag asgarva så mycket att jag gråter, jag kan verkligen inte sluta för jag inser hur roligt allting ser ut och hur fan han ska förklara för sina föräldrar att han måste ha en ny säng :rofl:
Kan tillägga att killen blev mycket upprörd för han hade ju varnat mig att det knakade och har mage att tycka att jag ska betala halva sängen! :eek: (sängen hade han haft sen han var liten vilket gjorde den typ 10+ år) han hade ju fan aldrig klagat på min sexstil innan...:devil:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :rofl:
:bow:
:rofl: :rofl: Att du inte dog?
Dirty talk på norska är ju annars väldigt upphetsande :D ;)
Det slog mig plötsligt att jag har en händelse att dela med mig av! :angel:
Jag och "X" hade sex, det var ingen hemma i huset och det gick rätt vilt till:D
Jag sitter fast med handbojor i sängramen när jag helt plötsligt känner en våldsam smärta i ena armen.
Jag: HELVETE, AAAJ!!!!
Han: Vad händer?!
Jag: AAAJ, jag har kramp i armen du måste få loss mig NU PÅ EN GÅNG!
Han: Vänta då!!
Jag: NU!
X försöker lönlöst att få loss mig men efterssom jag drar armen mot mig i smärta kilas handbojorna fast mot sängramen och allt försvåras. Efter något som kändes som en evighet kom jag loss och min stackars arm blev åter till det normala.
Behöver jag säga att vi skrattade så att vi grät båda två innan vi började om? :rofl::rofl:
Stormkast 2009-08-18, 14:28 :rofl: :rofl: Att du inte dog?
Dirty talk på norska är ju annars väldigt upphetsande :D ;)
Tja, det var ju inte så långt ifrån att jag dog av den kommande skrattattacken. ;)
Norska är skithett, men bara om det är rätt dialekt och om personen ifråga låter bli att gapa något panikslaget om spindlar. :angel:
*kl*
Jag är rätt duktig på att själv göra pinsamheter. T ex så är det inte helt ovanligt att jag råkar skalla killen under sex. :o :eek:
Haha, apropå att skalla...
Detta utspelade sig i våras, dagen efter som jag ramlat av hästen riktigt rejält, och hade hjärnskakning (och även en whiplashskada, som jag dock inte visste om då:p). Men jag och pojken var väl lite smått sugna ändå... Och bestämde oss för att om jag låg på sidan och höll i huvudet borde det kunna gå om vi tog det lugnt :angel:
Dock råkade han skalla mig, och ja, ni kan ju tänka er hur det slutade. Jag låg och skrek och pojken höll på att bryta ihop eftersom han trodde att han dödat mig... Yeah, slut på romantiken kan jag lova. HAHA! :D
Jag överlevde dock, och han återhämtade sig från chocken :angel:
Jag tror att det kan ha berott på sängens ålder och att 90cm sängar inte är gjorde för vikten av två vuxna i rörelse hahaha... Jag intalar mig att det var så iaf :D
Men fasen så jag skrattade medan killen mest var sur för sin jäkla säng... Kan tillägga att jag vägrade betala för nån dum ny säng åt honom!
Har man gett sig in i sexet så får man skador på kropp och möbel tåla!
:rofl::rofl: hahahahha
:rofl::rofl::rofl::bow:
hahahaha, lätt bästa tråden på hela buke! Så jäkla kul att läsa :D har tyvärr inga fler historier själv tror jag....
Nataliiie 2009-08-19, 13:24 Putt :D:D:D
samma här! :d dessutom är det nu något man tränar upp.
Kan tyvärr inte förstå hur ni gillar det??
Att utföra det, svälja osv usch... lubrikation smakar mkt bättre och oerhört upphetsande
Haha kom på att jag minsann också har pinsamma sexupplevelser:D
Jag har mens men jag och mitt ex bestämmer oss ändå för att ha lite eftermiddags-sex så vi går ner till hans rum och börjar köra i hans säng. Helt plötsligt känner båda att det blir jätteblött i hela sängen. Vi avbryter och upptäcker att HELA SÄNGEN inklusive oss är nedblodade av mens! Killen håller på att dö av skratt och jag får panik och försöker komma på hur jag så fort som möjligt får bort allt. Men jag upptäckte ganska snart att det hade gått igenom madrassen... Försöker ändå skrubba bort så mycket som möjligt men det var såååå pinsamt när hans mamma skulle tvätta. Det gick ganska fort innan han fick en ny säng "det var ändå bara en 90 säng och vi hade ändå tänkt köpa en bredare". Behöver jag säga att jag inte har sex när jag har mens längre?;)
Har en liten historia som är så pinsamt för mig.. För lite mer än ett halv år sen så raggade jag upp tjej och följde med henne hem till sig och blev chockad då hon nästan slet sönder mina kläder, jag blev naken efter bara 5 sekunder, jag skojar inte! Hon skulle slå världsrekord på att ta av kläder :eek:
Vi tumlar runt och ska precis ha sex (jag hade mens då och tänkte bara utföra det mot henne) men helt plötsligt drog hon ut min tampong och slänger den någonstans på golvet och körde på. Hon var maximal fyllekåt och körde på med växel 10. Det blev ett lyckad natt men sen vaknade jag på morgonen och kom på att min ob finns där någonstans så jag fick leta efter den o slänga bort den innan hon vaknar :crazy:
Ett tag efter då vi båda har vaknat så mötte jag hennes föräldrar :eek::eek: och jag var halvnaken, hade bara bh och trosa! Hennes föräldrar skrattade bara och kramade mig och gav mig tumme upp tecken :S
Jag stack direkt efteråt och var så generad hela vägen hem :o
Hagens_Zorba 2009-08-19, 18:04 antagligen för att du verkar va lebb och de flesta andra straight?
Ett tag efter då vi båda har vaknat så mötte jag hennes föräldrar :eek::eek: och jag var halvnaken, hade bara bh och trosa! Hennes föräldrar skrattade bara och kramade mig och gav mig tumme upp tecken :S
hahaha, vilka sköna päron xD
Va? Vaddå för att hon e "lebb"?(världens fulaste ord btw) Vad? Fattar inte ditt inlägg??
kimmis87 2009-08-19, 22:05 jag fattar inte heller ditt inlägg!
Stormkast 2009-08-19, 22:10 Hon svarade på det här.
Kan tyvärr inte förstå hur ni gillar det??
Att utföra det, svälja osv usch... lubrikation smakar mkt bättre och oerhört upphetsande
(För övrigt vill jag tillägga att jag inte heller vill ha någons kuk brutalt nedkörd i halsen (vilket diskussionen tydligen handlade om från början) eller svälja sperma, och jag är varken lesbisk eller bisexuell.
Precis som om man skulle behöva vara det för att inte uppskatta något sådant.)
Men, läs Cherrys tidigare inlägg...
kimmis87 2009-08-19, 22:17 tack så mkt!
Nej jag gillar inte heller att svälja, eller att ens få det i munnen för den delen :p
Hahaha! lämnar ett avtryck här så att jag kan fortsätta läsa mer imorgon!! :D
Memorabilia 2009-08-20, 12:10 KL
Var en gång med en kille som inte hade någon teknik what so ever. Han låg knäpptyst o småjuckade med sin näringsfattiga morot till snopp och gjorde ingenting alls för att jag skulle tycka att det hela var lite roligt med. Efter några försök till att få honom att fatta vad han skulle göra så gav jag upp och fick helt enkelt ta saken i egna händer (bokstavligt talat). Så jag böjar att tillfredsställa mig själv (eftersom inte han var till någon vidare hjälp) men så fort killen känner mina händer där nere stelnar han till o blänger surt på mig o säger: "Sluta med det där, jag kommer på en gång om du ska smeka dig själv fattar du väl, och det vill jag inte. Tänk lite på mig också!"...
Ja, vad ska man säga. En mer självupptagen kille får man leta efter :cool: :D
Hagens_Zorba 2009-08-22, 14:59 haha jag säger alltid lebb.. va ska man säga, lesbisk? nemen att hon tycker fittslem smakar mkt godare än sperma.
är ju inte så konstigt om man är lagt åt det hållet.
Hagens_Zorba 2009-08-22, 15:04 kl..
Kan ju dela med mig om en grej som hände för ptja, 20 min sen.
Jag och min kille hade ätit tacos, och han gillar starka grejer så på sin hade han, utöver det vanliga: chili, tabasco, jalapenios och fefferoni.
Sen när vi var mätta och belåtna la vi oss ner i sängen och började mysa.
Så började han ta mig mellan benen.
Efter nån minut tyckte jag det kändes obehagligt, som en brännande känsla,
så jag tog bort hans hand.
Men det kändes fortfarande jättekonstigt, som om någon höll en tändare där nere och försökte elda liksom.
Så kom jag på att han stått och skurit chili och ätit med händerna..
Fastän han tvättat dom så måste det suttit kvar.
Så vi får avbryta allt, jag får ställa mig i duschen och ha i tvål och grejer, halvgrinandes.
Sen ba "det här platsar fan i misslyckat sex-tråden på buke".
Så nu ligger jag här och whinar och han ligger och blåser där nere :angel:
:rofl::rofl::rofl::rofl::bow:
Hoppas det lugnar ner sig, lät inte allt för skönt! (men det var rätt kul att läsa faktiskt :D)
hahaha, hoppas att det går över! (snäll han är som blåser ;))
HAHAHAH den platsade absolut!
Haha! Påminner om en episod som min syster hade, fast där hade han ätit chili och en timme senare fick de åka till akuten :angel: Hon var visst allergisk! :rofl:
Lite sent men till nästa gång: Olja - inte vatten och tvål. Chili är oljebaserad, så vill du bli av med det så gnugga in området med olja, därefter skölj rent med tvål och vatten, och så mer olja. Det hjälper inte helt, men bra mycket mer än bara vatten och tvål.
Hehehehe! Det bästa tycker jag nog är att han låg och blåste, snäll kille ;)
hehe... liknande hände mig för flera år sedan - skillnaden var att min sambo visst tyckte det var en jättebra ide att borsta tänderna och t o m skölja munnen med Listerine innan vi skulle sexa - han går då ner på mig och börjar utföra saker och kort därefter känner jag en hemsk brännande, svidande känsla. Då har han alltså slickat mig med Listerine - och alla som provat det vet hur jävla starkt det är! :cool:
Fy fan vad ont jag hade, det bara sved och brände hur länge som helst. Inte bara blev sambon utan sex den kvällen, han blev dessutom utskälld och dumförklarad efter noter ;)
KL
Var en gång med en kille som inte hade någon teknik what so ever. Han låg knäpptyst o småjuckade med sin näringsfattiga morot till snopp och gjorde ingenting alls för att jag skulle tycka att det hela var lite roligt med. Efter några försök till att få honom att fatta vad han skulle göra så gav jag upp och fick helt enkelt ta saken i egna händer (bokstavligt talat). Så jag böjar att tillfredsställa mig själv (eftersom inte han var till någon vidare hjälp) men så fort killen känner mina händer där nere stelnar han till o blänger surt på mig o säger: "Sluta med det där, jag kommer på en gång om du ska smeka dig själv fattar du väl, och det vill jag inte. Tänk lite på mig också!"...
Ja, vad ska man säga. En mer självupptagen kille får man leta efter :cool: :D
:eek: Herregud sicken grabb..
Lamborghini 2009-08-23, 10:23 KL
HAHA, nu har jag läst den här tråden och vilka ÄRKEPUCKON till killar/tjejer ni har sprungit på *dör av skratt*
brunetten_ 2009-08-23, 21:15 Detta hände inte mig, men är en välomtalad historia från ett jobb min pappa hade för flera år sen.
Mannen kommer hem och frågar frugan om hon vill ha lite massage, då hon verkar lite stel och öm. Han tar fram tigerbalsam och börjar massera axlar och rygg. Det blir hetare stämning och tillslut är det helkroppsmassage som gäller. När han sedan, fortfarande med händerna fulla med tigerbalsam, smeker henne med benen blir inte massagen lika uppskattad längre.
Tigerbalsam bränner nog rätt bra ^^
Supersonic_ 2009-08-23, 21:17 Har din PAPPA berättat det för dig? Bläää :p
Jessie14 2009-08-23, 22:17 jag puttar på tråden! ;)
HanSomFlyger 2009-08-24, 10:25 Aj som satan.
Det var en kille som tipsade mig om ett "bra" preventinmedel. Kondom, tigerbalsam, kondom.
Om den inre kondomen spricker, känner killen det, spricker den yttre, känner tjejen det.
Vet inte om jag är så pepp på att testa direkt :grin:
Chardonnay 2009-08-24, 13:50 Haha det där påminde mig om en gång min pv skulle gå ner på mig. Det var kort efter han borstat tänderna. I början var det hur skönt som helst men helt plötsligt känns det som jag brinner "där nere" och försöker på ett snällt sätt säga "Älskling, det känns som jag brinner". Han ubrister "Haha, det brinner på min tunga också!"
Jordgubbsskit 2009-08-24, 14:10 Gissar på att det var Bäck? :idea:
Han är lite skum :p
pascalle 2009-08-24, 17:00 kl
Kom att tänka på en grej som hänt en kompis till mig.
Hon och hennes pojkvän hade ätit mat med rätt så mycket chili och senare så skulle de sexa lite. Hon börjar suga av honom men efter en liten stund så kan man säga att det brann ganska bra på honom...
Blev inget mer sex för dem den kvällen. Lite extra tråkigt med tanke på att de bodde i olika städer och inte kunde ses så ofta.
Efter att ha läst tråden verkar ju liknande grejer vara ganska vanliga så man kanske skulle börja tänka lite mer på vad man äter...
KL
precis som att bli nedgången på efter en sån superstark halstablett med flytande innehåll... tror att jag skrek rätt ut :(
brunetten_ 2009-08-24, 19:55 Har din PAPPA berättat det för dig? Bläää :p
Men jösses, det är väl inte så farligt?:grin: Det var ju en arbetskompis historia
HanSomFlyger 2009-08-24, 21:08 Hur tusan visste du det alltså? :P
Men jösses, det är väl inte så farligt?:grin: Det var ju en arbetskompis historia
jag tyckte inte det var farligt alls:p
Jordgubbsskit 2009-08-24, 21:34 Han har sagt det ett antal gånger, men varje gång har jag förklarat att den andra kondomen måste ju glida av, eftersom det är glidmedel på både ut- och insidan av den + att tigerbalsam är oljebaserat. Kände mig extremt smart :D
Har din PAPPA berättat det för dig? Bläää :p
Hade det varit lika Bläää om mamman hade berättat?
Praefatio 2009-08-24, 23:56 Påminner om en händelse med mitt ex. Vi var 14 och 16 år gamla och jag har liksom aldrig varit jättetyst i sängen. Vi hade distansförhållande och libido utöver det vanliga så när vi väl sågs hade vi utan svårighet sex 5-6 gånger om dagen. Vi antog dock att föräldrarna inte märkte något eftersom de aldrig sa något.
Så sitter vi och äter middag. Jag, han, hans föräldrar, lillasyster (lika gammal som mig) och fyra av föräldrarnas otroligt roliga, öppna vänner. HELT plötsligt kläcker en av kvinnorna, i mycket munter ton, ur sig:
- Jaha, så har de mycket sex då, ungdomarna?
Min "svärfar" skrockar typ förnöjt, och de övriga vännerna flinar stort. Mamman, som fått frågan riktad till sig, säger helt lugnt:
- Som kaniner. Det låter en del.
Och ser ut ungefär såhär :grin:
Jag ville sjunka genom golvet, har nog aldrig varit så röd i ansiktet någonsin. Men sex år senare är det väldigt roligt :p
Jessie14 2009-08-25, 22:39 Hahhaha!
nåt av de värsta jag har varit med om var en gång när jag och mitt ex hade haft sex så går vi ner i köket (sovrummet ligger ovanför köket) så kommer mitt ex bror (lika gammal som mig & min kille va 2 år äldre) & säger till mig "Måste du verkligen stöna så högt?"
jag sjönk verkligen genom marken! :D
Praefatio 2009-08-26, 12:07 :D Man önskar att de kunde hålla det för sig själva, liksom.
Jessie14 2009-08-26, 17:30 haha, absolut -.- !!!
Åh, gud vad pinsamt! haha.
jag puttar tråden lite... :)
vill höra fler roliga historier :D
knappis
Haha, har nu läst hela tråden XD. Grymt roligt tråd XD. Tänker dock inte bidra med något;)
Jessie14 2009-09-07, 22:00 puttar på tråden för nån måste väl ha något nytt ? :D
Vad kul att nån puttade tråden, jag som har en alldeles utmärkt historia att berätta! Bara ett par dagar gammal. :D
Jag ligger i sängen och läser en god bok, sambon står i duschen efter en hård kväll i garaget.
Duschen är vägg i vägg med sovrummet så man hör när vattnet stängs av osv.
Ikväll hörde jag aldrig att han stängde av vattnet.Däremot kom helt plötsligt en naken man, med kalsongerna på huvudet och min gamla rosa ponny-handduk som cape runt halsen. På bröstet har han skrivit Flygande Faran med mina kajalpennor i div. färger. Han gör ett magplask ner i sängen och lika fort som han kom är han försvunnen. En stund senare kommer sambon in i sovrummet, med kalsongerna där man ska ha dom, som om ingenting hänt.
Jag: -Eh? :eek:
Sambon: -Är du kåt nu? För det är jag.
Jag kan liksom inte låta bli att älska den där galningen till man jag lever tillsammans med.
Han gick i alla fall inte sexlös den kvällen. :angel:
Draumsyn 2009-09-07, 22:38 Hahaha sicken härlig kille! :D
Shaadoow 2009-09-07, 22:38 Haha! :rofl:
usch, jag känner igen såna där knäppa men rätt underhållande idéer :p
Draumsyn: Han har ett underbart sinne för humor. Typ.. :angel:
Shaadoow: Varken vardagslivet eller sexlivet blir speciellt tråkigt med denna man. Även om man inte alltid fattar hus karln är funtad, kan man alltid skratta åt/med honom senare.
Red_Chili 2009-09-07, 22:45 Varken vardagslivet eller sexlivet blir speciellt tråkigt med denna man. Även om man inte alltid fattar hus karln är funtad, kan man alltid skratta åt/med honom senare.
Sån man vill jag också hitta! :D
Det är det fler som vill.
Mamma ( :eek: ) undrade om han gick att klona och göra några år äldre, ifall hon skulle lessna på pappa :eek:
Jag hade nog mest tur att jag hittade honom.
Eller tog honom. Det beror på vem av oss du frågar :angel:
Red_Chili 2009-09-07, 22:56 Haha!
Jag måste verkligen hitta en man att kidnappa snart :angel:
Fractures 2009-09-07, 22:56 *KL*
Har träffat en väldigt söt och omtänksam kille ett par gånger, och sovit över hos honom när tillfälle funnits.
Senast var killen otroligt ambitiös och hade gjort en playlist med myslåtar. På Spotify... Mitt i akten gick naturligtvis en reklamslinga igång; "KÖP STYLE'S NYA ALBUM!" följt av en av årets sämsta låtar.
Båda två började fnittra så illa att vi inte kunde fortsätta. :D
Så länge du håller dina kidnapparplaner till södra Sverige så är jag lugn ;)
Red_Chili 2009-09-07, 23:17 Icke! Jag kommer leta över hela världen ;) Fast, jag börjar med Sthlm, sedan södra Finland, sedan fortstätter jag med Sverige i jakten på någon som lever upp till alla mina krav.
diggiloo 2009-09-08, 01:28 kl
hahaha fan vad jag skrattat åt denna tråden :rofl::bow:
i helgen var jag hos ett span och skulle ha filmkväll, vi hamnade ju ganska snart i sängen. var råkåta båda två, vi började med missionären och övergick sen till rida, då jag plötsligt kände hur den krympte... och krympte. det var ju varken jättebra för självförtroendet eller särskilt hett att han slakade när han var i mig kan jag säja! :eek: han sa att det aaaldrig hänt förut (ja eller hur :grin: tänkte jag) men kåta som vi var ägnade vi en stund åt att försöka runka upp den, utan större framgång tyvärr:crazy: han sa att det var för att han var trött så jag tyckte att aja, men då kan vi väl sova lite och köra igen imorn? och då kommer frågan ''kan inte du gå ner på mig?'' Mycket gör jag, men suga en slak? där går fan gränsen! :p som att ha en död sill i munnen ju, I think not! kan dock tillägga att vi hade riktigt bra sex efter några timmars sömn, och då hade han plötsligt inga problem att hålla soldaten i givakt :d
Haha min kompis pojkvän brukar vilja att hon ska suga när den är slak.
"Det är inte så upphetsande att ha en mjuk korv i munnen" sa hon då:D
Praefatio 2009-09-08, 01:42 Gud, jag trodde att jag var ensam om detta problem :eek: Jag förstår inte grejen när killen tror att man ska kunna "suga upp" den. Det GÅR ju liksom inte att... suga av en slak. Man kan ha den i munnen, eller slicka på den, eller... jag vet inte. Men den blir ju bara en mjuk, oformlig massa liksom. Jätteäckligt. :o :p
Praefatio 2009-09-08, 01:43 På bröstet har han skrivit Flygande Faran med mina kajalpennor...
Där skrattade jag högt :rofl:
BallsOfSteel 2009-09-08, 04:18 *KL*
Första riktigt hemska sexupplevelsen
Jag och min "stora" ungdomskärlek låg inne på mitt rum och var mitt inne i akten, klockan var väll runt 12 på kvällen och vi hade stängd dörr vilket betyder att man inte ska komma in, tacka fan så låg vi under täcket, upp flyger dörren, både jag och han fryser till (som tur var så låg han överst så det kanske såg ut som en oskyldig "jag ligger över dig under täcket", vem vet?) min syster kliver in, sätter sig på sängen och börjar prata om sin dag, jag och han fortfarande frusna i ställningen tittar på henne som rådjur i strålkastaren, efter ca 3 minuter tittar hon faktiskt och begrundar oss "frusna" pippare med bambiögon och säger "jaha.." sen utbriser hon "JAHAAA" efter det kommer tre snabba kliv och "ursäkta" sen är dörren stängd. Jag och min pojkvän låg i stort sett bara och tittade på dörren 10 minuter efter det.
En annan gång, med samma kille, så låg vi inne på hans rum denna gången och så har vi just startat, detta var då på dagtid, jag fnissar till och säger "10 spänn på att din mamma ropar på dig" mycket riktigt, jag hann bara säga det så skriker hon på honom, han får panik, ställer sig upp, drar på sig kläder i hasten och slänger sig ut genom dörren för att se vad hon vill, kommer tillbaka efter 10 minuter, drar av sig kläderna och är redo att starta igen. hm, kanske innan hans mamma ropade hade vart en bra tid ? och för att säga det på ett fint sätt, hans pappa var präst och han bodde brevid kyrkan, därav speedhack genom dörren ner till mamma.
goamarie 2009-09-08, 06:31 Jag fattar inte....
En annan gång, med samma kille, så låg vi inne på hans rum denna gången och så har vi just startat, detta var då på dagtid, jag fnissar till och säger "10 spänn på att din mamma ropar på dig" mycket riktigt, jag hann bara säga det så skriker hon på honom, han får panik, ställer sig upp, drar på sig kläder i hasten och slänger sig ut genom dörren för att se vad hon vill, kommer tillbaka efter 10 minuter, drar av sig kläderna och är redo att starta igen. hm, kanske innan hans mamma ropade hade vart en bra tid ? och för att säga det på ett fint sätt, hans pappa var präst och han bodde brevid kyrkan, därav speedhack genom dörren ner till mamma.
varför speedhack genom huset? :confused:
Icke! Jag kommer leta över hela världen ;) Fast, jag börjar med Sthlm, sedan södra Finland, sedan fortstätter jag med Sverige i jakten på någon som lever upp till alla mina krav.
Jag kan rekommendera att du börjar norr om Hudiksvall och jobbar dig uppåt därifrån, då kommer du spara mycket tid :idea:
/Skuggi, som gjorde så och nu är lyckligt gift med galen underbar man från Sundsvall med barnasinnet väl bevarat :love:
ps. stockholm är inge vidare ställe att börja med, i alla händelser.. ;) ds.
hahahahha fan vilken underbar människa :D
*KL*
Första riktigt hemska sexupplevelsen
Jag och min "stora" ungdomskärlek låg inne på mitt rum och var mitt inne i akten, klockan var väll runt 12 på kvällen och vi hade stängd dörr vilket betyder att man inte ska komma in, tacka fan så låg vi under täcket, upp flyger dörren, både jag och han fryser till (som tur var så låg han överst så det kanske såg ut som en oskyldig "jag ligger över dig under täcket", vem vet?) min syster kliver in, sätter sig på sängen och börjar prata om sin dag, jag och han fortfarande frusna i ställningen tittar på henne som rådjur i strålkastaren, efter ca 3 minuter tittar hon faktiskt och begrundar oss "frusna" pippare med bambiögon och säger "jaha.." sen utbriser hon "JAHAAA" efter det kommer tre snabba kliv och "ursäkta" sen är dörren stängd. Jag och min pojkvän låg i stort sett bara och tittade på dörren 10 minuter efter det.
HAHAHA, att hon inte fattade på en gång! xD
Vad kul att nån puttade tråden, jag som har en alldeles utmärkt historia att berätta! Bara ett par dagar gammal. :D
Jag ligger i sängen och läser en god bok, sambon står i duschen efter en hård kväll i garaget.
Duschen är vägg i vägg med sovrummet så man hör när vattnet stängs av osv.
Ikväll hörde jag aldrig att han stängde av vattnet.Däremot kom helt plötsligt en naken man, med kalsongerna på huvudet och min gamla rosa ponny-handduk som cape runt halsen. På bröstet har han skrivit Flygande Faran med mina kajalpennor i div. färger. Han gör ett magplask ner i sängen och lika fort som han kom är han försvunnen. En stund senare kommer sambon in i sovrummet, med kalsongerna där man ska ha dom, som om ingenting hänt.
Jag: -Eh? :eek:
Sambon: -Är du kåt nu? För det är jag.
Jag kan liksom inte låta bli att älska den där galningen till man jag lever tillsammans med.
Han gick i alla fall inte sexlös den kvällen. :angel:
Hahaha, skön snubbe! :D
Red_Chili 2009-09-08, 13:05 ps. stockholm är inge vidare ställe att börja med, i alla händelser.. ;) ds.
I know.. men man får väl börja där man bor ändå :p
haha den här tråden är helt sjuk... men underbar!
har en lite pinsam..
dejtade en kiill ett tag åh sexet va jätte bra åh varken jag eller han e den tysta i sänghalmen:p
så när vi vaknade en morgon åh låg åh myste lite och började väl få till de ganska rejält där på morgonen (vi visste att hans föräldrar inte skulle vara hemma) så vi lät nog ganska rejält, när de plötsligt knackar på dörren åh hans farmor frågar utanför om vi ville ha kaffe åh munk för hon hade handlat åh bara tänkt komma förbi åh fika :o:confused: va gör man...
vi ropade ut att vi skulle komma ner alldeles snart, klädde på oss åh sen gick vi ner åh fikade med farmor åh farfar....
hahaha, så pinsamt! xD Hur var den fikastunden? :P
hahaha, så pinsamt! xD Hur var den fikastunden? :P
hmm ja du inte va den bästa fikastunden må jag säga...
haha ja misslyckat sex tycker jag bara blir vanligare för varje dag!! iaf för mej eller misslyckat kanske de inte är utan bara jävligt roliga situationer...:laugh:
haha, jag håller med! xD har tyvärr inga fler för min del, men nån annan kanske har? :D
Amelia__ 2009-09-08, 19:36 kl
haha kul tråd :p Jag måste bikta mej om något som jag störde mej lite på förra veckan.
Jag o en kille som jag träffat i sommar börja kyssa varann och ta på varann på hela kroppen. Han tar på mej där nere och jag ska göra samma sak, men då säger han: "Nej fan nu störde du mej!" och jag: "vadå störde?" Han: "Asså ja du störde mej, egentligen borde den andra parten va fastspänd så inte den kan ta på en där nere så man får ro!"
Det frösta jag tänkte vad "Han måste seriöst vara något fel på för dom killar jag haft sex med innan han har då inte stört sej på att man tar på dom där nere" Och sen ville han ge mej oralsex men jag ska bara meddela er att jag var så osugen och gick hem sen dess har han nog fattat att jag inte vill mer. Sen har jag väl vart med om mer roliga historier men orkar inte dra upp dom just nu :p
wtf? haha, sjuk snubbe xD
|
|