:( Ville är halt, han lyckades välta en stor tung grej över sig i natt och är nu halt på höger fram. Jag vet inte hur det gick till eftersom jag (och resten av familjen) vaknade av en skrikande hund. Men han lugnade sig snabbt och gick och la sig av sig själv när jag gick på toa och sov sen resten av natten.
Jag bokade samtal med first vet i morse för att se om de tyckte om jag skulle åka in akut idag eller vänta tills imorgon. Men i och med att han stödjer på benet även om han haltar och inte sa något när jag klämde igenom honom så tyckte hen att vi kunde vänta till måndag. Men himla skönt att få prata med en veterinär och rådgöra!
Så nu målar jag upp diverse skräckscenarion i huvudet och försöker hålla honom i stillhet.:crazy:
Men nej, stackars liten :( Håller tummarna för att det inte är något allvarligt :)

Idag på avslutningen av valpkursen hade vi en bana med olika moment. Ebbot var så himla självsäker! De hade tex stoppat upp en gubbe i en solstol med hatt och paraply i den delen av hagen som var mörkast. Ebbot hoppade upp i knät :angel: Han skulle tex hälsa på en stor uggla, gå på kompostgaller, gå bredvid en skramlade låda. Men sökrutan kissade han i innan han hittade belöningen. :laugh: