Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har ni sett eller råkat på nån kändis? OBS!! Konserter o liknande räknas ej! Man måste ha sett kändisen i ett annat sammanhang än där...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
35 482
Senast: Fibusen
·
Tjatter Vad för tårta passar bäst att bjuda på när man firar att russet fyller 30? Det här gäller människotårtan. Ponnytårtan ska bestå av...
Svar
14
· Visningar
1 803
Senast: em76
·
Tjatter Jag har suttit några dagar nu och lyssnat på The Rasmus, bandet jag lyssnade på 24/7 i högstadieåldern :D Jag blev väldigt nostaglisk...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 165
Senast: Elina8
·
Tjatter Oskar Linnros - Hur dom än. I slutet på låten, vad sjunger han? :crazy: Jag har googlat och letssingit är de enda som har med raderna...
Svar
4
· Visningar
1 507
Senast: killikill
·
Tjatter Jag har rätt så speciell musiksmak och när det kommer till fester så passar den inte riktigt. Men nu har jag verkligen ansträngt mig för...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Isituss
·
Tjatter Hur kan de tro att jag skulle gå på det här
2
Svar
27
· Visningar
4 545
Senast: Trissa
·
Tjatter Ja, skulle ni kunna ställa upp där? Vilket hade vart "erat" ämne isf? :) Jag vet inte vad mitt skulle vara isf, det enda jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 204
Tjatter Vad skulle ni göra för pengarna? :D Jag skulle: - Betala alla lån och skulder - Köpa stor och fin lägenhet (inte hus, vill inte...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 165
Senast: hier
·
Tjatter Har ett litet problem. Min kompis och jag sitter här och klurar men kan inte komma på det. Hon minns en låt som hon försöker hitta, men...
Svar
12
· Visningar
1 836
Senast: Pathmaker
·
Tjatter Tycker ni att det hjälper eller är det bortkastat O_o
Svar
15
· Visningar
2 049
Senast: Gammeln
·
Tjatter Ska inom en snar framtid på fest med filmtema. Frågan är alltså, vad ska jag klä ut mig till...? :crazy: Gärna något som inte kräver...
Svar
7
· Visningar
1 782
Senast: Chili
·
Tjatter Nu har jag googlat men hittar inte vad jag letar efter. Finns det någon kung som tog skydd inne i sin häst? Vem var det i så fall...
Svar
10
· Visningar
2 031
Senast: golit
·
Tjatter Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: TygerTyger
·
Tjatter Dottern som fyller 11 i slutet på maj önskar sig Twilight filmerna i present. Här i Tyskland är åldersgränsen 12 år så jag är minst sagt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 497
Senast: lilstar
·
Tjatter I gårkväll hörde jag ett "klonk" från kokvrån men tänkte inte mer på det. Nu upptäckte jag att fetaostburkens lock (skruvlock, öppnad...
2
Svar
22
· Visningar
4 122
Senast: astronaut
·
Tjatter Funderar på om jag har många jackor eller kanske helt "lagom" många. Vinterjackor 2 st röda Sen höst: 1 grå och en ljusblå lång...
2
Svar
37
· Visningar
6 041
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter gangemstajl är för nåt :confused:
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: Gammeln
·
Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: Andromedae
·
Svar
20
· Visningar
2 947
Tjatter Tittar ni? Vad tycker ni i så fall?
2 3
Svar
54
· Visningar
4 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp