Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag behöver tips på en server där man kan ladda upp sin hemsida. Vad finns det för några som inte har så mycket reklam? Ge gärna en länk...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Tror jag låten heter, som jag letar texten till.. var letar jag? ALLA andra kan detta att hitta låt texter och musik på nätet, men jag...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: Vicku
·
E
IT & mobiler Ni verkar vara riktiga data-experter här :) Så jag har en liten fråga, som ni kanske vill hjälpa mig med :bow: Vad är SCVHOST.EXE för...
Svar
10
· Visningar
1 783
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler ...loggningen till Temporary Internet files ?? I såna fall hur ??
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Dasjenka
·
S
IT & mobiler hur gör man så att mobilen och porten ansluter varandra/vilket program använder man? tacksam för svar
Svar
8
· Visningar
1 444
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen...
Svar
1
· Visningar
1 665
Senast: SweetMelody
·
M
IT & mobiler Har gjort en tabell, min hästs stamtavla :) Tänkte att jag skulle ändra textstorleken på altihop så att det inte blir så stort, kan man...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: MaLu
·
R
IT & mobiler Så ni kanske vet om det går att få en bild från paint till internet? På ett enkelt sätt helst, så man KANSKE fattar :crazy: :o
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: Ragatan
·
P
IT & mobiler Har en gammal digitalkamera som min pojkvän satt och pillade med, han lyckades ställa om ljuskänsligheten så nu blir alla foton...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: popeye
·
IT & mobiler HJÄLP! vi ska göra ett eget företag på medielektionerna, och jag har valt hästuthyrning... men jag kommer verkligen inte på vad...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Barnardo
·
IT & mobiler Jag tror jag blir tokig och hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig. Jag har lyckats hjälpa pappa med att ladda ned DC ++ och Media...
Svar
2
· Visningar
1 900
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Hur gör man för att visa bilder på en tråd? Om man inte har den på nån hemsida utan bara på datorn? :o
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Bonzaij
·
R
IT & mobiler hur gör man för å få fram rutan där man skriver fusk? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 652
Senast: Real_Life
·
C
IT & mobiler Hur stor skillnad är det emellan de olika bolagen som erbjuder adsl i funktion? Vi har Tele 2...och vid vissa tidpunkter är det helt...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: crazy
·
S
IT & mobiler \"Internet adressbok\"? Finns det någon sådan. Jag har alltid tusentals av länkar (inte riktigt kanske... :D ) som jag sparar ner i...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler Vart kan man hitta en sådan? Hittade en för någpt år sen, men nu så hittar jag inte den längre... Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
2 041
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Är det någon som känner till hur man får bort den trojanen? Här >microsoft.public.security.virus< är enda stället där jag öht hittat...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: AnetteJT
·
M
IT & mobiler Jag håller på att bli vansinnig. Hade tidigare Windows ME, men har nu ny dator och Windows XP. Plötsligt funkar ingenting. Scannern är...
Svar
11
· Visningar
1 542
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler Jag har försökt installera drivrutiner till ljudkortet, men utan framgång till mina föräldrars dator... Deras dator är av den, hmmm...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: Bubben
·
IT & mobiler några gånger när jag rensat bland min skräppost: Jag blir smått irriterad på att de inte kan skriva eller stava rätt! :mad: Det är väl...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp