Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som kan tipsa om en billig sådan? Vill göra nåt radikalt med mitt förbannade hår, även om det så skulle innebära att kapa...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: touche
·
Äldre Som inte kan lyssna på Bandit utan att få hjärnblödning på all sexism och allmän höhöighet? Varför antas man vara sexist, homofob och...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 393
Äldre Har den senaste tiden haft fullt upp med jobbet och inte hunnit ägna särskilt mycket tid åt vare sig vänner eller träning. Och har då...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 268
Senast: No1
·
Äldre Jag och sonen ska åka till London i slutet av juli. Jag tänkte köpa biljetter till olika sevärdheter. Är det någon som har tips på vart...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Myrten
·
Äldre Jag och en kompis ska åka ner till Globen och kolla på Horse Show i november. Vi funderar på att stanna fredag till söndag. Ska kolla på...
2
Svar
20
· Visningar
2 191
Senast: Kicki_83
·
Äldre Idag har jag tagit min livs första körlektion. Innan har jag liksom hunnit banga ut efter inskrivning och så vidare. Har varit inskriven...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 331
Äldre Trådarna om grannar fick mig att vilja dela med mig av ett boktips; En man som heter Ove. Finns många igenkänningsfaktorer, den är...
Svar
12
· Visningar
998
Senast: Luff
·
Äldre Hur mycket brukar ni ge i bröllopspresent? Min sambo och jag är bjudna till hans systerdotters bröllop i helgen. Det är kuvertavgift på...
Svar
8
· Visningar
2 357
Senast: tyra1
·
Äldre Såg på Facebook någon som länkat till en sida där en pedofil med namn, personnummer och bild samt citat från domen han fått för att ha...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
14 278
Äldre ... för ett tag sedan. Nu är det förkroppsligat! The Daily mail försöker slutshamea Amanda Palmer, och hon svarar med tungt artilleri...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: annan1
·
Äldre Vad heter den brittiska långdistanslöperskan som ser så lidande ut och nickar med huvudet när hon springer?
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Korven
·
Äldre Kanske folk som förstår vem jag är men ni kan väl bara strunta i det. Behöver bara skriva av mig och kanske få lite input. Hur som...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: Korven
·
Äldre Jag har några timmar att slå ihjäl när jag är i Nederländerna i augusti. På hemvägen skulle jag ha möjlighet att stanna till drygt 3...
Svar
4
· Visningar
891
Äldre Jag funderar på att bjuda sambon på en resa i Januari då han fyller jämnt. Det vi har funderat på hittills (han vet dock givetvis inte...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Libra
·
Äldre Vad betyder de sista två siffrorna i passet, alltså de längst ner i högra hörnet? En i min klass hävdar bestämt att siffrorna talar om...
Svar
2
· Visningar
3 225
Senast: imzork
·
Äldre Har sålt en bil, gammal. Köparen provkörde, tittade, undersökte och prutade. De köpte bilen och for hem. Ringer 5 dagar senare och vill...
2
Svar
27
· Visningar
6 404
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre En vän till mig ska gifta sig i augusti och vi håller på att för fulla muggar planera hennes möhippa. Det är så väldigt svårt! Min tanke...
Svar
12
· Visningar
2 023
Senast: fridaren
·
Äldre Jag har läst den lokala tidningen lite noggrannare än vanligt senaste dagarna. Något som har slagit mig, framförallt på insändarsidan...
Svar
17
· Visningar
2 159
Senast: Andromedae
·
Äldre Finns det? Då menar jag inte en tjock regnjacka utan något tunnare material som man ha på sig utan att svettas?
Svar
3
· Visningar
994
Senast: fejko
·
Äldre Sitter här och kliar mig i huvudet. Ska skicka in min första blankett om Aktivitetsstöd - utvecklingsersättning till Försäkringskassan...
Svar
6
· Visningar
2 902
Senast: Tord_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp