Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kanske en helt dum fråga men fick mitt visakort skimmat i förra veckan. Märkte det omgående, spärrade kortet och blev ersatt med det...
Svar
1
· Visningar
1 140
Senast: Coraline
·
Äldre Har lite inspirationsbrist på musikfronten. Synd, då jag gärna skulle fylla upp minnet i bilen med massor av bra musik. Söker musik...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: Coraline
·
Äldre Jag har tapetserat en hel del förr men nu är det ungefär 20år sen och jag känner mig ringrostig. Jag har ingen med kunskaper som kan...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: susanne
·
Äldre Obs! Till moderator och andra: det här är ingen "annons" för att försöka hitta andra midsommarfirare. Jag bara vill tänka lite högt och...
Svar
14
· Visningar
1 916
Senast: Snurrfian
·
Äldre Snabb fråga: Idag ska jag hälsa på min vän som nyss blivit förälder. Jag tänker själv att jag borde ha med mig en present (antingen...
Svar
17
· Visningar
2 063
Senast: Camigween
·
Äldre Är het ny :o när det kommer till podcasts men ska spendera stora delar av sommaren på resande fot och då kan det vara skönt att koppla...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: Araminta
·
Äldre Har en fundering... En bekant har fått sin gård utmätt, auktion i mitten av juni. Denne påstår nu att hen INTE kommer att få någon...
2
Svar
35
· Visningar
4 562
Senast: Texaz
·
Äldre Ni som kokar kaffe, alltså i kaffepanna på spisen, hur gör ni med sumpen? Minns inte hur mina föräldrar gjorde när de körde kokkaffe...
2
Svar
21
· Visningar
8 199
Senast: Anna
·
Äldre Jag behöver tips på sidor som säljer dessa skor, helst inte från USA (då är det väl ofta tull?) Ångrar såååå att jag inte köpte mig ett...
Svar
6
· Visningar
1 140
Äldre Tänker fira att semestern börjat med lite gott att äta o dricka med ett gäng goda vänner :d. Sugen på att prova tapas men har ingen...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: uma
·
Äldre Jag letar på Postens hemsida vad det kostar att skicka mot postförskott, men lyckas uppenbarligen inte :meh: Har sålt en vara på...
Svar
8
· Visningar
4 090
Senast: Keb71
·
Äldre Jag kommer ofta på frågor och funderingar och istället för att göra nya trådar hela tiden så tänkte jag samla dem här, så kan vi...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: Texaz
·
Äldre Ja, precis - Äntligen så tog jag tag i saken och är jag väl tar tag i saker och ting, då går det i regel undan. Det här var inget...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Skjøldur
·
Äldre Jag såg mamma fågel som höll på med någo på vår grusgånt. Det visade sig vara två fågelungar som var långt ifrån färdiga. Hur ska vi...
Svar
18
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·
Äldre En vanlig "skitglass" i strut kostar ju i storleksordningen 25kr ungefär lika mycket som en grillad korv med bröd. Ett hamburgermeal...
2
Svar
31
· Visningar
4 354
Äldre Jag fick ett par Xanax av min pojkvän (amerikanska Xanor) inför min flygresa imorgon eftersom jag är barnsligt flygrädd. Det enda som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 897
Senast: hier
·
Äldre Har tänkt beställa ett par shorts online från USA, och den minsta storleken är 26. Jag har 26 normalt i jeans men i sverige är ju inte...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Centaur
·
Äldre Den här gången gäller det naturdiet drinkmix. Det står på påsarna att de var bäst före februari 2013, vågar man blanda upp dem ändå?
Svar
6
· Visningar
2 460
Senast: Pancakes
·
Äldre Som rubriken lyder, vad kan man ha och vad kan man inte ha till en jeansjacka?:) Funkar svarta jeans och vitt linne med tryck framtill...
Svar
3
· Visningar
6 041
Äldre Kan man blanda kvarg och yoghurt för att det ska smaka lite mindre "tjockt" liksom? Eller är det konsistenser som inte går att blanda...
Svar
12
· Visningar
1 245
Senast: LLaika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp