Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det verkar aldrig ta slut! Vad är dina tankar om det? Jg har 2 teorier! Eller 3. 1. Förräldrarn råkade av misstag ge en överdos av...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 392
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag har sökt sommarjobb på en myndighet och kommer att ha en telefonintervju med dem nu under veckan. Detta är det första "relevanta"...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag är frustrerad, ledsen och arg på mig själv. Har inte riktigt någon att be om råd, så jag vänder mig hit. Jag SKA gå ner i vikt...
2
Svar
30
· Visningar
2 681
Senast: Lager
·
Äldre Planerar en eventuell resa till USA mot slutet av sommaren och tittar lite på priser på flygbiljetter. Jag har egentligen inte EN...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: For
·
  • Låst
Äldre Personer som söker asyl i Sverige kan tydligen skaffa sig dubbla identiteter genom att besöka olika myndigheter. Det här berättade de på...
43 44 45
Svar
888
· Visningar
36 643
Senast: LenaH
·
Relationer Hur allvarligt ser ni egentligen på otrohet hos en vän, kollega, dejt, kk? Skulle du kunna svara på en tydlig invit från någon du vet...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
21 511
Äldre Jag har börjat lyssna på Bert-serien eller Bert-böckerna om man så vill och undrar i vilken ordning de kommer om man ser till...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: Skorpion76
·
Hemmet Så less på högarna som blir av post överallt. Det mesta är ju räkningar och jag funderar om ni har något smart (och snyggt!) sätt ni...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 411
Senast: nickan1
·
Äldre Jag bor ju lite längre ut på landet nu för tiden och har börjat fundera på skatteavdraget man kan göra om man tar bilen till jobbet. Jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 052
Relationer Känns väl egentligen lite för personligt att skriva detta såhär öppet, då jag har tillräckligt mycket info ute här för att man lätt ska...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
15 991
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende...
2
Svar
27
· Visningar
1 873
Senast: Butros
·
Fritid Mitt i köksrenoveringen kommer grannen med en gammaldags spiskåpa som han tillverkat åt oss. Men målningen överlämnar han till oss...
Svar
8
· Visningar
1 351
Kropp & Själ I morse när jag körde bil på väg mot Kusten, så mötte jag på tre olika platser efter landsvägen joggare och detta med joggande tycker...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 309
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej buke. Ligger vaken och nojar och hoppas att någon har något klokt att säga :o I höstas fick jag utslag som jag själv trodde var...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: escodobe
·
Äldre Jag har aldrig sålt ett fordon själv, faktiskt, fast jag är över 50. Hur gör man egentligen? Hur vet man att personen kommer tillbaka...
Svar
19
· Visningar
1 015
Senast: ascha
·
Äldre Hej! Nästa helg ska vi och några vänner åka till Malmö och Köpenhamn. Vi ska äta ute båda kvällarna och vi fick i uppgift att boka bord...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: mamman
·
Äldre Ni som sålt villor i 2-3 miljoners klassen kanske framförallt är intressant. Vad har ni fått betala i arvode? Lättsålt område som...
2
Svar
38
· Visningar
2 518
Senast: Marlin
·
Äldre Idag gav jag mig, dumt nog, in i diskussion på en antirasistsida på fb. Jag brukar hålla mig långt från den typen av diskussioner både...
2
Svar
21
· Visningar
1 625
Skola & Jobb Jag har nyss börjat ett nytt jobb med provanställning i 6 månader. För första gången i mitt liv har jag nu blivit sjukskriven med risk...
Svar
13
· Visningar
1 640
Senast: Tualma
·
Skola & Jobb Ja, det oranga kuvertet har kommit...Inte ens om jag jobbar tills jag är 70 år så kommer jag att få någon vidare pension. Mitt eget fel...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 716
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp