Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det vankas kalas i helgen. :) Tänkte bla bjuda på Pavlova. Bakade två bottnar igår och skulle göra den tredje idag. Smeten blev...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: avslutat medlemskap
·
Tjatter Deltagare 1. hemlig 2. Idahoe 3. bumpo 4. Snurrfian 5. quarter4ever 6. cirkus 7. Niyama 8. Hedinn 9. Emtherlia 10. Lena Roller Siare -...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 793
Senast: bollen__
·
Äldre Hur går man tillväga för att hitta en hyresrätt i exempelvis Trosa, Nyköping eller Gnesta?
Svar
6
· Visningar
410
Senast: Bison
·
Äldre I svinottan på fredag ska jag flyga för första gången på ett par år. Jag är ringrostig. Har hittills fyra frågor: 1. Hur mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 290
Senast: Blueberry
·
Äldre Av ingen annan anledning än ren nyfikenhet, så vill jag fråga Buke vad ni tycker är en rimlig hyra för nedanstående objekt. Jag bor...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Äldre Buke gör mig (oftast) smartare så därför tänker jag att jag skulle vilja diskutera ett för mig högst relevant och viktigt ämne med er...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
12 925
Senast: Fruentimber
·
  • Omröstning
IT & mobiler Vad använder du? Platinum Pethead
2
Svar
39
· Visningar
1 870
Senast: Raderad medlem 120709
·
Äldre Allt funkade så bra. Lite för bra för att vara ärlig, en liten romans som puttra i bakgrunden, förra årets problem tonar bort över...
2
Svar
30
· Visningar
2 034
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag har en del småkrediter osv, och nu har jag helt plötsligt förvandlas till en "spara" istället för en "slösa". Jag har mått jätte...
2
Svar
23
· Visningar
2 360
Senast: sjoberga
·
Hemmet Haha, moderatorn får säga till snart om jag startar för många trådar, men sätter allt nu då i denna tråd i fortsättningen tänkte jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 893
Senast: Minett
·
Skola & Jobb Situation: Liten trevlig arbetsplats. En administrativt anställd, jag. Jag trivs med kollegor och arbetsplats. Jag har arbetsuppgifter...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 008
Senast: Monkie
·
Äldre Vill inte kapa blåbärstråden. Jag har några funderingar inför en resa till Gran Canaria om ett par veckor. Gärna bara svar från någon...
Svar
11
· Visningar
905
Senast: Minett
·
Skola & Jobb Någon som är duktig på det här. Söker ett diagram där en stapel måste vara fast och att man sen fyller i siffror som rör sig mot detta...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Är det jag som måste inse att jag är totalt inkompetent inom hemmabygg eller är det faktiskt ganska svårt att borra ett antal hål i...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 399
Tjatter Jag har försökt lyssna och förstå, men icke! Vad sjunger de i Mix Megapols frågebonanza? Hjälp mig! :bow:
Svar
0
· Visningar
318
Senast: tott
·
Skola & Jobb Nu har jag börjat plugga fysik och kanske kan jag få lika bra hjälp här med den som jag fick med matten? :) "2,05 min efter start...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: Emiro
·
Kropp & Själ För att inte kapa aspergertråden... Jag är lite intresserad av det här med ögonkontakt, som ibland beskrivs som något närmast omistligt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 217
Senast: Efwa
·
Äldre https://richarddawkins.net/2017/03/see-the-best-fossil-octopus-ever-found/ @mandalaki tänkte på dig!
Svar
5
· Visningar
617
Senast: mandalaki
·
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Jeps
·
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp