Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kanske dagens dummaste fråga men jag har alltid undrat vad folk menar med "råttfärgat" hår? Det brukar ju inte direkt användas som en...
2 3
Svar
55
· Visningar
28 222
Senast: lilstar
·
Äldre Jag skulle vilja ha tips på betydelsefulla doppresenter. Min brorson ska snart döpas och jag vill verkligen köpa något fint som betyder...
Svar
17
· Visningar
1 801
Äldre Halloj allvetande Bukevänner. Finns det någon som vet hur man värderar en 50 år gammal mercedes? Min man är bilnörd, och kan väldigt...
Svar
10
· Visningar
884
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag har ingen tv, och förvånansvärt många människor går i spinn när de får höra det. "Men vad gör du då på kvällarna!?" "Hur klarar du...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 292
Senast: skogaliten
·
Äldre Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt! Vad finns det för trosor som inte åker in i häcken? Har idag hipsters från Jacson som börjar...
2
Svar
35
· Visningar
2 006
Äldre Behöver nya promenadskor/vandringsskor. Söker ett par med lite halvhögt skaft för bra stöd och så pass sparsamt fodrade att man kan...
Svar
6
· Visningar
560
Senast: ameo
·
Hemmet Tidigare ägare har renoverat lägenheten jättefint, allt förutom badrummet... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Som ni...
2
Svar
31
· Visningar
5 313
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 522
Äldre Häromdagen fick jag ett telefonsamtal som började så här: "Hello Madame, how are you today" varpå jag bröt kontakten. Linjen var...
Svar
12
· Visningar
3 928
Senast: Tass
·
Fritid Fler än jag som fallit för denna roliga, mysiga, för nacken dödliga grej? För er som inte sett detta, det är som att brodera, men man...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 235
Senast: MissFideli
·
Svar
63
· Visningar
3 312
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
41 896
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb För nästan en vecka sedan så halkade jag på jobbet, slog i huvudet och fick en rejäl hjärnskakning. Jag är fortfarande yr, oftast bara...
Svar
13
· Visningar
1 080
Hemmet Så småningom kommer det att komma kommunalt va till mitt hus, och eftersom det står på berget inser jag ju att det kommer behöva...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: warg
·
Äldre Snubbe är uttråkad, ringer ett nummer som ska göra livet mer spännande, grejer händer och han blir spion eller nåt. Filmen slutar med...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Pancakes
·
Äldre Hej! Kan man se om någon varit inne på ens facebooksidan om vederbörande inte har loggat in?
Svar
5
· Visningar
763
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag ska läsa en universitetskurs i San Fransisco (:banana:) under fem veckor och har börjat fila på en packlista. Googlingar säger att...
Svar
4
· Visningar
289
Senast: anna_panna
·
Äldre Vad är egentligen bäst för bilen? Ska jag låta smutsen sitta kvar tills det blir plusgrader eller ska jag tvätta den trots att det är...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 833
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder...
Svar
8
· Visningar
3 301
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Har någon en bra strategi för att inte tänka på skit man läst innan man somnar? Lång historia kort, jag läste en grov våldsskildring i...
2
Svar
27
· Visningar
1 316
Senast: Kirie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp