Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Den andra tråden blev full så jag startar en ny. Kvällens vattning är precis avklarad, att ha sjövatten är guld värt! :up:
58 59 60
Svar
1 191
· Visningar
66 815
Fritid Jag hittade ett renskinn bland hästgrejerna, jag minns att jag använde det som schabrak en kort period. Det har hängt ute en vecka men...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: Cilva
·
Äldre Mina föräldrar ska till min bror på julafton och äta middag. Antar att de kommer att vara där fram till ca kl 18, gissningsvis. Sedan...
Svar
14
· Visningar
3 833
Senast: FiaM
·
Relationer Älsklingen har önskat sig örhängen. Hon är blondin och har typ halvlångt hår. Vad passar? Själv gillar jag glitter på kvinnor och...
2
Svar
35
· Visningar
3 503
Kropp & Själ Ungefär 4 månader om året tycker jag att det mesta suger. Jag är trött jämt och skulle behöva sova runt 10 timmar per natt, men jag...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
9 872
Senast: Magiana
·
R
Äldre I somras fick jag en presentkorg med diverse delikatesser. Bla kryddor och en Black Garlic. Det övriga har jag använt i matlagningen men...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag hittar ingen bra frukost som jag håller mig på och som håller mig vaken. Testat yoghurt och müsli, hungrig efter 1 h. Och blir...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 826
Senast: Inte_Ung
·
Äldre hej! Vilka sällskapsspel tycker ni är roligast?jag behöver tips på spel. Ska passa åldrar 8-99 Vi har med andra ord hemma som jag...
Svar
18
· Visningar
1 092
Senast: Lipperta
·
Äldre Vilka är era favoriter inom spelappar med geografitema? Hittade Backpacker här om dagen o även Världens Geografi. I'm in heaven :love...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: tuaphua
·
Äldre Stör ihjäl mig. Någon som minns den mest fantastiska julkalendern genom tiderna? Pettson och findus såklart :D det jag stör mig på är...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Gramse
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken, Tomteland edition! Regler: (tagna ur huvudet då mitt gamla dokument inte ligger på den här datorn så hav...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 927
Senast: Intejag
·
Kropp & Själ Jag har smärtor till och från. Jag har hela tiden trott att det beror på medicinering, även gynekologer har skyllt på mitt...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Klantskalle som jag är så hade jag bara gummistövlar på mig när jag ledde ut hästarna i morse varpå den ena lite uppspelt landade på min...
Svar
8
· Visningar
629
Senast: vallhund
·
Äldre Hur funkar en depåtablett? Verkar den i magen eller i tarmen?
Svar
3
· Visningar
499
Senast: CillaW
·
R
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en välgörenhetsjulklapp men skulle verkligen vilja hitta nåt på temat naturvetenskap, astronomi, datorer. Det vill...
Svar
3
· Visningar
477
Senast: Amha
·
Äldre På tal om riktiga hungerspelen - jag glodde på någon serie i ungdomen där folk jagade och mördade varann, last person standing wins. Den...
Svar
6
· Visningar
653
Senast: gul_zebra
·
Fritid Vad gör jag för fel? Har försökt att göra tryffel flera gånger, men de bara flyter ut och blir som små platta kleggiga pannkakor. Har...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: starcraft
·
Äldre Vad finns det för bra resturanger i karlstad? Ska bjuda sambon tänkte jag innan vi ska på musikal! Han gillar kött väldigt mkt, men jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Guldaskig
·
Äldre "Hunger Games" på riktigt i tv-satsning Världen I ett ryskt tv-program ska 30 deltagare överleva nio månader i Sibiriens vildmark...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp