Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sedan ett par veckor tillbaks säger bilen att bakluckan är öppen. Det är en Honda cr-v. Antingen lyser varningslampan, blinkar eller...
Svar
6
· Visningar
1 466
Hemmet Vet inte om det finns något att göra åt detta ens men har lite funderingar. Vi köpte ett hus förra året i november. Elen ska vara...
Svar
10
· Visningar
2 267
Senast: Líf
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag är ny här men har läst länge och sett vad mycket kloka människor det finns här! Och nu behöver jag själv lite hjälp med...
2
Svar
24
· Visningar
5 859
Senast: nickan1
·
Äldre När tar hatet slut? Och varför är det så tyst om vad som hände i Trollhättan? Två lärare och en elev döda. Flera andra elever svårt...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: MJLee
·
Äldre Jag - som avskyr att laga mat - har den senaste tiden sett matlagningprogram, typ Masterchef, Top chef på TV. Där talas om att...
Svar
12
· Visningar
1 415
Senast: MiaMia
·
Tjatter Finns det en plats som heter så? Jag skrev en limerick om en flicka från Ronne och jag tyckte den var bra tills jag googlade och då...
Svar
9
· Visningar
538
Senast: Vinterbad
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till min första lek! :D Jag ska försöka hålla den kort och enkel, så vi förhoppningsvis är klara innan helgen. ;) Dold...
19 20 21
Svar
400
· Visningar
12 050
Senast: Derring-Do
·
Äldre En person i min närhet har fått ett brev från Fraser and Fraser, som är svårt att direkt avfärda som rubbish, av flera orsaker. Det står...
2
Svar
31
· Visningar
5 973
Senast: ameo
·
Äldre Provladdat några olika budgetappar. Alla är svårbegripliga. Hittade en, "fast budget". Den verkar dock begränsad, har slagit in framtida...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Monkie
·
Hemmet Jag har ingen möjlighet att ha taklampor i huset, och är inte så bra på belysning i allmänhet... Just nu har jag några slumpmässigt...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Monstrea
·
Äldre ... en full flaska eau d'toilette? Orkar inte spraya ut allt och den går inte att öppna och tömma så jag kan inte slänga i...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 209
Senast: Lilltess
·
Skola & Jobb Det kommer troligen bli så att både jag och mannen kommer flyga en del framöver, främst i tjänsten, och då har tanken på att köpa en...
2
Svar
29
· Visningar
1 677
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Ibland fryser sidan och den reagerar inte när jag touchar skärmen. Måste då trycka på hemknappen och sen starta safari igen, med...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Rosett
·
Äldre Hur kommer det sig att så många inte respekterar kollektivtrafikens tidtabeller? Man gnäller på att bussen aaaalltid är sen, medan man...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 420
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag ska köpa en kaffebryggare i present. Jag dricker själv inte kaffe och är därmed helt lost på detta... önskvärt är att den maler...
Svar
15
· Visningar
684
Senast: kem
·
Hemmet Är det någon som vet ett dundermedel mot rostfläckar i toastol? Nu när vattnet är normalt, så vill man ju gärna få bort de otäcka...
Svar
6
· Visningar
706
Mat Hej, Släkting var hos sin läkare idag. Och det är inte bra. Hens blodsocker är högt (6,6) så nu ska det följas upp. Jag tänkte dock att...
Svar
19
· Visningar
2 108
Senast: kryddelydd
·
Äldre http://www.dn.se/nyheter/usa-valet/trump-far-se-om-jag-accepterar-valresultatet/ Jag blir mörkrädd. Vad kan hända om Trump inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 721
Senast: MJLee
·
Äldre Har ni något bra tips på parfymer som sitter länge? Tycker mina släpper så snabbt! Jag gillar fräscha dofter som DKNY Be delicious och...
Svar
19
· Visningar
2 854
Senast: _FiA_
·
Äldre Insåg precis med Halloween i antågande att jag flyttat till ett område där risken för ungar vid dörren antagligen är ganska stor. Kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 243
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp