Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur såg en marsvinsbok på bokia idag, så jag bara lärade ställa mig å kolla i den. gud vad underhållande det var, det var bilder på olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 997
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Såg en av mina guppys föda nyss!!! Det är runt 7-8 yngel i akvariet, och denna hona är den som är så glupsk, och käkar yngel så jag...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Prosit
·
I
Övr. Djur Har en kompis som har en "rödörad sköldpadda", den är 3,5 år. Hon har haft den i ca: 1 månad. Nu har den blivit väldigt svälld i...
Svar
5
· Visningar
1 847
Senast: Imladris
·
M
Övr. Djur Har funderingar på att kanske skaffa ett marsvin men undrar om det är ok att ha dem ensamma ? Har mycket tid för pyssel och kärlek :)...
Svar
17
· Visningar
4 089
Senast: midnight_milly
·
S
Övr. Djur hihi... kollade på en bild från första dag en med Rocco då han var 6 veckor gammal...nåra veckor senare så har nosen blivit något...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: squirlett
·
A
Övr. Djur En berättigad fråga, då jag skall köpa en bal hö från en hästkompis och gärna vill veta ungefär hur länge den räcker. Hur mycket hö...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: maiden
·
O
Övr. Djur jag har två marsins pojkar i samma bur och dom har börjat småtjafsa lite med varandra. Jag ahr även deras mor men hon går tyvärr ensam...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: Orfeus
·
P
Övr. Djur Hur mycket gör ni själva på era djur? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag har tre kaniner som jag...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Isis
·
P
Lantbruksdjur penivet eller beviplex. Går detta att få tag på utan recept på något sätt? Har fått denna fråga av en frustrerad koägande kollega som...
Svar
5
· Visningar
2 227
Senast: prinsus
·
I
Övr. Djur Min kanin känns omöjlig att ha inne. Han vill inte gå på bajslådan och han äter allt han kommer över. Han äter även korv, hundmat...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Lurvas mat är nu slut. Jag har fått pengar men någon mat fanns inte på affären, så jag ska köpa några kilo när jag åker hem på fredag...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Jag har läst att man inte borde ha chinchillor i samma rum som fåglar, eftersom de lätt blir stressade av dem. Stämmer detta?
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Millz
·
V
Övr. Djur Jag har ju några marsvin :) Bland andra ett långhårigt svin son heter Tuva som är typ ...sju månader nu snart ,och hennes burkompis...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Vaccan
·
J
Övr. Djur Idag var andra gången jag gick med birk i sele. Han var jätteduktig. Efter en stund tänkte jag att jag sätter upp ett 10cm hinder och...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: aspartam
·
S
Övr. Djur :cry: :cry: Mitt avgudade lilla marsvin har nog fått slaganfall, menigit eller nåt :cry: Såg precis att han inte kan gå rakt fram utan...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: sova
·
D
Övr. Djur Ni som har utekaniner hur gör ni med vattnet? Jag brukar ge uppvärmt(kokat) vatten 2 ggr om dagen-morgon och kväll när hon får mat.Tror...
Svar
8
· Visningar
2 243
Senast: Pyrusan
·
Övr. Djur Undrar vad min gamla hamster (R.I.P) hade för färg och teckning...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur i ett rum vid lagårn så bor det kankse 20 st skitläbbiga höns. de har ett stort fönster med fönsterbräda som de sitter på och tittar ut...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: tant_blå
·
R
Övr. Djur Min kanin vägrar å låta mig klippa klorna på honom :mad:...efter mycket "bråkande å bökande" så kan ja få klippa klorna på framtassarna...
Svar
6
· Visningar
11 905
Senast: empty
·
Övr. Djur Min scalare äter jätte mkt och han "tigger" mat dessutom. Brukar fiskar tigga? Om man är i ett annat rum eller ligger blixt silla i...
Svar
12
· Visningar
2 851
Senast: Cuaifeach
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp