Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur i ett rum vid lagårn så bor det kankse 20 st skitläbbiga höns. de har ett stort fönster med fönsterbräda som de sitter på och tittar ut...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: tant_blå
·
R
Övr. Djur Min kanin vägrar å låta mig klippa klorna på honom :mad:...efter mycket "bråkande å bökande" så kan ja få klippa klorna på framtassarna...
Svar
6
· Visningar
11 932
Senast: empty
·
Övr. Djur Min scalare äter jätte mkt och han "tigger" mat dessutom. Brukar fiskar tigga? Om man är i ett annat rum eller ligger blixt silla i...
Svar
12
· Visningar
2 859
Senast: Cuaifeach
·
S
Övr. Djur Har ni några riktiga överlevare? Min 10-åriga hankanin är jätteduktig på att sköta vattenskålen när det är kallt ute. Han är där hela...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Sirisiri
·
Övr. Djur Nu är jag också allergisk. Fast inte mot marsvin som mamma och syrran (tack gode gud för det...) utan mot KANINER! :mad: Verkar så iaf...
Svar
16
· Visningar
1 205
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Snart kommer min femte kanin hem till mig, men den första på cirka tio år. Efter att ha läst en massa nya rön om kaniner, så har jag...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vad har ni för burar till vilka djur, vad är det för storlekar? Själv har jag dels en bur på ca 50*40*40 med en på 40*28*40 (?) till...
Svar
11
· Visningar
1 307
Senast: tant_blå
·
R
Övr. Djur ja har lite smått börjat träna min dvärgvädur att hoppa enkare hinder å funderar på å ställa upp i en mindre kaninhoppningstävling så...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: B1an
·
I
Övr. Djur Jag funderar på att låta min kanin flytta ut till sommaren och sedan bo ute på "heltid". Till sommaren blir han 5år och har tidigare...
Svar
4
· Visningar
2 893
Senast: B1an
·
B
Övr. Djur dem fråga men jag undrar om man kan ha två guldfiskar i samma skål, utan att dem äter upp varann eller nåt? :cool:
Svar
4
· Visningar
1 481
Senast: Cuaifeach
·
M
Övr. Djur Ro hit med en bra sida ;), nu har jag hittat ett nytt djur som jag måste ha till min samling. Sida med sorter (det heter väl inte...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Cuaifeach
·
R
Övr. Djur HUr var det nu? När är tackan högdräktig?
Svar
1
· Visningar
719
Senast: annele
·
O
Övr. Djur hej! jag tänkte bara fråga om vilken den bästa rasen är? skriv vad ni tycker.. :banana: själv tycker jag /rex/teddy/okänt/virlvel...
Svar
14
· Visningar
1 081
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Nån som är haj på det? Kattfärger och hästfärger har jag koll på, men marsvinsfärgerna har jag inte riktigt fått kläm på, de är ju så...
Svar
0
· Visningar
1 615
Senast: loveponies
·
L
Övr. Djur Hej! Jag har en dvärgvädur på nästan två kilo som bor ute året om. Jag undrar nu, ger jag verkligen rätt mat åt kaninen? Behöver den...
Svar
19
· Visningar
2 607
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Djur Hittade en länk till AB där jag hittade denna roliga nyhet. Inte illa pinkat.... :rofl: :rofl: Jag ska träna upp min Korven till...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: B1an
·
O
Övr. Djur jag har tittat på internet och jag har sökt efter marsvin som folk skänker bort annars så blir dom avlivad. finns det inget...
Svar
12
· Visningar
2 032
Senast: yackie
·
Övr. Djur Lurvas höftknölar (?) känns inte alls lika tydligt och han är mycket rundare nu. Yey :banana: Vet ni någe annan mat till små marsvin...
Svar
11
· Visningar
944
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Skriv på här.
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Rianimare
·
B
Övr. Djur Har du provat på kaninhoppnig?? Det är jätteroligt! Lovar! Jag har tävlat i snart två år! Det är jätteroligt. Om man har en kanin kan...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • LGCT Stockholm
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp