Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Snart kommer nästa kull med marsvinsungar. Wimla (Tort'n white) skall ha ungar vilken dag som helst. Födseln är beräknad till den 22 men...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Karamella
·
L
Övr. Djur Hjälp mig! Jag köpte ett marsvin idag, från BrommaZoo. En hona. Expediten hittade inte ehnnes stamtavla för hon visste inte vad färgen...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: Modig_Korn
·
M
Övr. Djur köpte best friends hö till mina marsvin, å jag måste ju säga att det var det sämsta jvla skithöet jag någonsin har sett. å jag menar det...
Svar
19
· Visningar
1 154
Senast: Dravena
·
R
Övr. Djur Ni som har era kaniner inne.. blir det "jätteäklit"..typ..asså att det blir spån å så på golvet..å det luktar illa inne å ofrächt å så...
Svar
16
· Visningar
3 385
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur För en kanin eller ett marsvin? Okej okej, TVÅ kaniner eller TVÅ marsvin då så dom inte behöver va ensamma :p Har hört att dom kan dö av...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: Stollan
·
J
Övr. Djur Hejsan! Jag skulle gärna vilja ha lite tips på övningar som motionerar kaninen! Vad gör alla här med sina kaniner? Hopptränar ni lixom...
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: Catta
·
K
Övr. Djur Någon som vet hur man gör kaningodis? Det finns en och annan sådan i våra kaniners mat och nu skulle jag vilja göra fler då de tycker...
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: Catta
·
Övr. Djur Jag har ett litet problem, kaninen hemma sprutlackerar allt inom en halvmeter från sin bur med kiss... Jag antar att det är...
Svar
5
· Visningar
2 938
Senast: Catta
·
A
Övr. Djur Har köpt en musbur av en kompis som jag flyttade in astrid i idag men när jag kom dit tio minuter senare hade hon smitit genom gallret...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur En ungkarls liv går ut på att sova halva dagarna :angel: Sitta och titta på tv eller spela/surfa hela natten :cool: Däremellan gäller...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Tviggy1081
·
O
Övr. Djur Måste bara få skryta lite...Min fina fina Bamse har blivit Pet of the Year i Svealand :banana: http://hem.passagen.se/ullesmarsvin
Svar
14
· Visningar
805
Senast: Modig_Korn
·
J
Övr. Djur Själv är jag stolt "ägare" till fyra fri flygande udulater. Dom är friska och krya. En rolig sak är att dom är två par som båda har fått...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur På våran djuraffär har dom nyligen införskaffat Salamandrar. Jag har faktiskt aldrig sett någon sån i verkligheten och blev djupt...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Millz
·
Övr. Djur om dom bleknar, vad ska man göra då??? I våras (typ) Köpte vi två dvärghamstrar (honor :smirk:) men dom fick ungar, tre kullar.. Vi har...
Svar
8
· Visningar
1 072
Senast: MyLittlePony
·
L
Övr. Djur Hjälp! Har ett undulatpar här hemma som inte blir tamare, och jag har ingen aning just vad jag kan göra..jag pratar med dem ofta och rör...
Svar
4
· Visningar
2 044
Senast: Gul22
·
Övr. Djur Check this out! http://www.rzu2u.com/duprasi.htm :cool:
Svar
3
· Visningar
914
A
Övr. Djur En kompis till mig var hem och hälsade på häromdagen med sin hund. Jag har, som en kanske vet en liten kanin, Harry, som är min sambo...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Djur Efter att ha läst ko tråden på Senior tycker jag det skulle vara kul att höra lite bland er som har egna kossor om er älsta kossa? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 395
Senast: Marie_C
·
F
Övr. Djur Idag föddes äntligen den första tjej-killingen! Det var en svår förlossning o jag hade tur som kom ut i stallet just då...mamman...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Francess
·
R
Övr. Djur jag och min ska åka bort på sönda o kommer ent hem försen på torsda.. pappa säger att de räcker me att mormor kommer upp och ger...
Svar
15
· Visningar
1 555
Senast: rat_girl_4ever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp