Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

E
Avel Ska jag ge mitt sto foder direkt efter fölning? I så fall vad? Har hört att kliröra ska vara bra. Mvh Anna
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Nafayette
·
S
Avel Jag har tänkt betäcka mitt 9 åriga korsningssto nästa vår. Hon är en korsning mellan arab och nordsvensk och jag vill ha arab på henne...
2
Svar
27
· Visningar
2 324
Senast: sto
·
Avel Är det någon som kan berätta om denna hingst... Har han några avkommor? Jag har ett sto som är Napoleon - Jaguar - Prince Fair xx, som...
Svar
18
· Visningar
1 667
Senast: Fredag
·
Avel nu är jag i farten igen.... Har även ett hoppsto som jag funderar på att ta föl på. Hon är e Pans Kardinal - Mowgli. Funderar lite på...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Ernst
·
H
Avel Jag har skaffat föllunge och han visades på fölvisningen och dt gick bra. Har nu bestämt mig för att även visa honom på ett års...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: Hästbiten
·
H
  • Låst
Avel HAR NI HÖRT DENNA TRÅKIGA NYHET?
2 3
Svar
41
· Visningar
8 010
Senast: Emmizen85
·
Avel Blev ni nöjda med svaret ni fick?
Svar
1
· Visningar
758
Senast: athena
·
F
Avel Blir det ponnymått eller häst för det mesta? Eller går det inte att säga i förväg? Tänker mig då ett welshsto av C-ponnymått, ca 135-136...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 635
Senast: Francess
·
Avel Min hästs mamma är efter en fullblodshingst som heter Nothern Baby och han är efter Nothern Dancer, vad är det för hingstar? Nån som vet...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: chrisse
·
B
Avel Tråkigt att en islandstopphingst med färg och gång har lämnat Sverige :( Kan förstå det, men det har väl inget med stålar att göra...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: GUSTUR
·
C
Avel var det några av er som var med på undersökningen om hur vi unga ryttare med fd travhästar har det? är ni intresserade av att vara med i...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: cetzyboy
·
K
Avel Hur räknar man ut procenten på \"linjeavel\"? Om man har ett sto efter en hingst, vars pappa är är farfar till den hingst man betäckt...
2
Svar
36
· Visningar
6 147
Senast: Bia
·
Avel Ni som har hingstföl hur tänker ni göra i vinter och framöver ? är det lösdrift som gäller och tänker ni skicka iväg era föl ? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Hästbiten
·
Avel Romano & Unikum Någon som vet något om dom hingstarna?????(tror dom heter så)Skall vara hoppstam
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: Nina83
·
B
Avel Ska betäcka ett Sto med stammen Hubertus-Chagall. Hon är inte så stor, lagom proportioner-fin exteriör. Tror man kan ta vad som helst...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Skulle vilja veta om någon vet något om honom? Jag vet ju stamtavlan, men skulle vilja veta lite mer om honom för jag har en valack...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: ch791022
·
B
Avel Hej! Hur gör jag för att ta reda på / se bilder /få reda på inriktning / ras på härstamningen e.- Asterix-Krevad Tjing från rudis...
Svar
8
· Visningar
2 423
Senast: Stereo
·
Avel Ljusgrå ben med svarta hovar och svagt mörkare toning grått över knäna. Kroppens pälsstrån är mörkbruna innerst medan de ljusnar...
Svar
17
· Visningar
1 929
Senast: Plugghästen
·
F
Avel Jag undrar lite hur ni gör med era dräktiga ston, låter ni dem gå i samma hage som de brukar göra? I vårt stall har vi bara en hage och...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: frizza
·
Avel Jag har ett c-ponny sto som jag funderar på att ta föl på. Hon är fullboldsarab, ca 137 cm. Hennes stam är Garanti - Mustapha - Bilbao...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Rodde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Konstigt simsätt
  • Kämpa på
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp