Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Skulle vilja ha lite hingst förslag till ett Maraton-Hertigen-Krevad sto. Hon har 3 avkommor, alla klass 1 vid fölvisning, 2 avkommor...
2
Svar
28
· Visningar
2 252
Senast: QuickStar
·
B
Avel Jag har nyss läst en bok om en hästras som heter Paso Fino. Lite efterforskningar på nätet visar att hästrasen är ganska liten, född i...
Svar
14
· Visningar
3 231
Senast: Betsy
·
F
Avel Jag skulle vilja veta lite mer om Gulliver 494.
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Pazuzu
·
Avel Söker en uppfödare i Danmark. Någon som kan tipsa om en bra internetsida som man kan leta på? Vad vi behöver veta är om hästen är...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: asan
·
Avel Kingston -92 92.3342 e.Topas-Filithya - G.Ramiro Z Finns det någon bild på honom? Jag har letat men inte hittat :( Sökte på...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: asan
·
K
Avel vad har dessa fått för avkommor, viklen gren är de mest lämpade för, hur är de i humöret, och vad gör dessa hingstar just nu, tävlar de...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Throlla
·
M
Avel Hej, om det är någon som har info+bilder på följande hingstar skulle jag bli jätteglad! Västerbo Gracias, Pershing, Clash...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Lazio
·
A
Avel Jag har efter mycket funderande blivit nyfiken på det här med araber. Jag har några frågor som nån kanske kan svara på: Visst är de...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Agraff
·
B
Avel Jag har en C-ponny som är importerad från ett okänt land. Han är brännmärkt på vänster bog med två bokstäver över och två siffror under...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Avel Nu söker jag efter mer stam på stoet Red Eye xx, borde vara född på 70-talet e.Red Day u.Stornoway. Red Day hittar jag ingenting på...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: sussisus
·
O
Avel Blir hans avkommor bra hopphästar? Hur är era avkommor?
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: shady
·
Avel Hur höga är era 1 åringar? Det fölet vi fick förra året. 1 år är nu om 1,5 åring 154 cm hög. Tycket det är stort. Någon som anser att...
Svar
14
· Visningar
4 764
Senast: shady
·
B
Avel Hejsan!! jag skulle bara höra om det var någon som äger/ägde eller har kontakt med denna lite ovanliga ras. Inför det nya hästköpet är...
Svar
12
· Visningar
4 175
Senast: Chough
·
C
Avel Jag är märklig... Jag är lite emot att man korsar hästar och ponnyer och sedan kommer på att kalla dom sv ridhäst vs. ridponny... Det är...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 824
Senast: panzy
·
Y
Avel tack vare distrikts vetrinärerna så står jag inför ett dilema och då detta bara är "min andra dräktighet" så skulle jag behöva lite råd...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Francess
·
J
Avel Kan ett sto mellan 20 och 25 år vara mottaglig för en hingst?! Alltså så att det blir föl av det? :confused: Tror nämligen att en ponny...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: _jossan_
·
Avel Varmblodstravare som är registrerade i travföreningen - har alla blivit blodtypade? Även de som inte är frysmärkta och som aldrig har...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: mian1
·
Avel Någon som vet något om hingstarna Calvados o Harlem? Bilder och info, vet nämligen ingenting om dessa hästar! Kram Favina :bump:
Svar
5
· Visningar
2 582
Senast: Favina
·
Avel Såg en annons om dressyrhästar till salu där ett föl var E. Paradisfågel. Vad är detta för en hingst ?
Svar
11
· Visningar
1 405
Senast: Trassla
·
B
Avel Är det någon som vet något om denna hingst ( fullblod) och hur hans namn stavas? :bump:
Svar
3
· Visningar
992
Senast: pigge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp