Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Som ni vet har jag sto m. föl. Acke som jag kallar honom är 3 o ½ månad nu, han diar lite, han äter kraftfoder och hö, gräs, rötter...
Svar
12
· Visningar
1 429
Senast: CillaW
·
S
Avel Jag skulle vilja ha lite info, bilder mm på islandshingsten Fani fra Herthadalen. Jag tror han är en dansk hingst.
Svar
5
· Visningar
2 724
Senast: simslabim
·
C
Avel Är det någon här som har ett fullblod efter denna hingst?? Min varmblodsmärr på 20år har några avkommor efter en hingst,som är efter...
Svar
11
· Visningar
2 658
Senast: Carolrita
·
C
Avel Är det någon här som ska vara med på kallblodsutällningen i Gällstad den 6 september? / cliria som är nyfiken på om det dyker upp fler...
Svar
7
· Visningar
1 586
Senast: FjordFia
·
B
Avel Skulle vilja veta mer om hingsten Torboldt. Läste på en sida att han inte rekommenderades för fortsatt avel 1994 tror jag det var. Både...
Svar
19
· Visningar
4 142
Senast: Görel
·
Avel Vem vet något om Karakoll? Jag har aldrig hört talas om honom förut (men jag är ingen hingstexpert heller!). Hittade på nätet att han är...
Svar
10
· Visningar
1 850
Senast: workahlic
·
B
  • Låst
Avel Skulle vilja ha tag på information om min hästs pappa eftersom det försvunnit samtidigt som det jag hade om hans farfar Nevele Pride...
Svar
10
· Visningar
1 655
Senast: ameo
·
M
Avel Någon här som ska iväg på utställning i ärentuna, uppsala den 6/9 med sin shettis??
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: mizz_perfect
·
  • Låst
Avel Han före kommer ju i många varmblodstrav hästars stamtavlor o så även i min, hon har honom som farfar... :) Någon som har foto på honom...
Svar
14
· Visningar
1 883
Senast: ameo
·
Avel Nu så här i slutet på sommar har ju fölmönstringarna startat. Hur har det gått för era föl? Vad har dom fått för poäng och utlåtande...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 225
Senast: stommen
·
Avel Jag har lite funderingar över vad Anart "egentligen" var för hingst, man hör ofta om honom i lite äldre stamtavlor och nu är jag själv...
Svar
16
· Visningar
2 807
Senast: tarragona
·
K
Avel Nån här inne som har gjort det? Hur funkar det? Fyller man i chipnummret i passet sen?
Svar
4
· Visningar
2 174
Senast: jojjo_blondin
·
B
Avel Hejsan! Jag ska för första gången åka på utställning med min ponny... Är det någon som kan komma med lite tips om hur det går till och...
2
Svar
23
· Visningar
6 426
Senast: RebeckaKihlberg
·
Avel Ni som betäckt i år, tog sig era ston på första brunsten och med vilken hingst? Förra året betäckte jag med Bugatti och hon tog sig på...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 417
Senast: **BORTTAGEN**
·
O
Avel Var kan jag finna en bild på denna hingst? Har prövat söka men inte funnit någon tyvärr.
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: ticken
·
C
Avel Visst är de fräcka!?!Någon som vet om någon som föder upp sådana russ? Har ni bilder på skäckiga russ kanske??
2
Svar
23
· Visningar
3 220
Senast: KaZa
·
B
Avel hej undrar om pinto är färgen eller är det rasen. eller är det paint som är rasen. har lite svårt att lära mig vilket som är vad...
Svar
12
· Visningar
9 779
Senast: Lena_B
·
M
Avel Hur hållbara är dom gemfört med halvblod??? alltså i snitt!!!
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: bengall
·
F
Avel Till våren så funderar vi på att köpa en unghäst att ha på tillväxt till våra barn. Vilka hingstar ger bra hopphästar? Tänker mest på...
Svar
12
· Visningar
2 132
Senast: connemaran
·
L
Avel Ni som har angloaraber - hur länge har de vuxit på höjden? Min treåring är ganska liten och jag funderar på hur hög hon kommer att bli...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: roslagen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp