Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Jag vet att små barn är vakna mycket på kvällen och natten, men går det att få dem att vända på dygnet på något sätt? Min dotter är idag...
2
Svar
26
· Visningar
2 162
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år jag fick ju MA 2april... nu blöder jag inte längre o längtan efter att försöka bli gravid igen är stor.. men funderar nu, ni som...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: _vizzla_
·
V
Gravid - 1år Hur gör ni för att komma i form igen efter förlossningen? Vad äter ni? Hur tränar ni? Jag har fortfarande 7 kilon kvar ner till min...
2
Svar
25
· Visningar
2 324
Senast: doris
·
J
Gravid - 1år Hon kröp idag! 5 mån gammal och kröp, knappast fort.. vi uppskattar en hastighet av 0.1 km/h ;) Men ändå.. var är min söta bebis som låg...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år Har satt igång babyverstaden här hemma! Har gått någon månad nu utan resultat... köpte därför ett apolivas äggolossningstest. Enligt...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Javan
·
Gravid - 1år En kompis ska ha barn i Juli och jag har rotat igop saker som jag sparat efter min son. Jag ska sälja det till henne men vill inte vara...
2
Svar
24
· Visningar
2 504
Senast: charmant
·
Gravid - 1år Vi började med smakportioner 19/4, funkar utmärkt. Men när ska man börja med tex gröt eller annat ? Jag vet ju att det kanske inte finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 070
Senast: emma74
·
F
Gravid - 1år Har insett att jag behöver ge min tre månaders dotter ersättning på kvällarna då min mjölk inte räcker till och hon inte blir mätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 433
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Efter en natt och en dags snuttande på mig har nu mina vårtor blivit såriga. Det gör inte så förskräckligt ont när Alice äter, utan det...
2
Svar
33
· Visningar
2 840
Senast: Zaria
·
D
Gravid - 1år Är relativt nygravid (8 v) och jag håller redan på att avlida.. Ingen mat går ner i min mage, på sin höjd lite fil då och då.. Illa...
Svar
13
· Visningar
1 406
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Om man ska bygga en egen barnsäng, vad är det för mått osv som gäller då? Någon som vet?:) jag tänkte på typ avstånd mellan "gallret"...
Svar
6
· Visningar
1 554
Senast: FrontLine_
·
Gravid - 1år Ja hur farligt är det egentligen med energidrycker under graviditet? På Burn står det "ej för personer under 14 år, gravida..."...
Svar
16
· Visningar
10 995
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Jaa, hur gamla var ni när ni började längta efter barn? För min del känns det lite tidigt men :love: jag kan inte hjälpa det...lite...
Svar
17
· Visningar
1 823
Senast: Poxz
·
S
Gravid - 1år Jag får verkligen inte ordning på det här med att amma sittandes. Liggandes går bra, men sittandes.. Jag känner att jag inte kan gå...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 677
S
Gravid - 1år Hej hopp! Jag är - förhoppningsvis- gravid i 16:e veckan. Var på inskrivning för 2 v sedan, alltså v 14 (ganska sent, men förstod...
Svar
3
· Visningar
2 719
Senast: secret smurf
·
Gravid - 1år Det finns INGET som är så vackert som gravidmagar! :love: Men som sagt, innehållet är jag skitskraj för, de första månaderna...
2
Svar
24
· Visningar
2 686
Senast: Smulu
·
M
Gravid - 1år Hej! Finns det någon här som är gravid och bor i Knivsta? Jag och min kille ska snart flytta till Knivsta och vi ska ha barn i...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Vad händer då och hur blir det? Kan man bli sjukskriven när man är föräldraledig? Hur gör man med arbetsgivaren när man är...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 023
Gravid - 1år Jag har lite funderingar, och skulle vilja veta hur ni andra gör/tänker! Nu har jag ju en treveckorsbebis, så jag undrar ju lite hur NI...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 016
Gravid - 1år Vi var ju så himla praktiska att vi kollade i förväg vad det blir för kön på Lillans syskon. För att veta om vi skulle plocka fram alla...
2
Svar
23
· Visningar
2 603
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp