Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn ... så då tar vi saken i egna händer. Medan jag skapade annat
Svar
3
· Visningar
784
Senast: mizz
·
  • Låst
Övr. Barn När ni ska köpa barnböcker? Rekommendation av andra? Priset? Bilderna? Författaren?
Svar
19
· Visningar
1 206
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Är det ett tjej eller killnamn, vad anser ni här på "barn"? :idea:
2
Svar
29
· Visningar
2 494
Senast: frukanon
·
K
  • Låst
Övr. Barn Ska inhandlas inför julfirande och födelsedagar men vad köper man till en 3-åring som redan har ALLT? Barnet har en hel leksaksaffär...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn har suttit och bläddrat i Barnaboken och läst AWs beskrivningar av hur man ska kunna föda utan smärta mha profylax. Är det någon här som...
Svar
6
· Visningar
1 834
Senast: Tolly
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha, da har det borjats da :smirk: Em kom forra veckan och ville ha tillstand att sminka sig. Hon fyllde 12 i februari och borjade...
Svar
18
· Visningar
1 331
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Oftast så "gnäller" vi ju mest över våra graviditetskrämpor så jag tänkte det kan vara intressant att se vilka av era farhågor inför...
2
Svar
25
· Visningar
1 479
Senast: Enya
·
J
  • Låst
Övr. Barn Utan att bli påhoppad, vad tycker ni som har erfarenhet är det bästa och sämsta med de två sätten att föda? (Tänker i första hand på...
Svar
5
· Visningar
1 955
Senast: ameo
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har aldrig fattat det där med när och hur man blir gravid egentligen, jag vet ju såklart att befruktningen sker runt ägglossningen...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: miss_snoozie
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var tvungen att avliva min gamla katt i onsdags. Han bodde kvar hemma hos min pappa. Han ska begravas här hemma hos oss. Men jag...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Lejonflickan
·
M
  • Låst
Övr. Barn När brukar barnen som inte kan säga S och R lära sig hur man får fram dessa bokstäver? Min dotter blev tre i sommar, hon pratar...
2
Svar
20
· Visningar
6 071
Senast: jerseyko
·
P
  • Låst
Övr. Barn Sonen min har fått dille på lego. Det är ju bara kul att han gillar att bygga och knåpa ihop till allt möjligt. Blir bara så ledsen...
Svar
9
· Visningar
2 851
  • Låst
Övr. Barn Till hösten kommer jag försöka skaffa ett nytt jobb (har redan en ansökning inne men besked väntas tidigast i sommar). Jag skulle dock...
2
Svar
23
· Visningar
13 858
  • Låst
Övr. Barn Det är 10-14 grader varmt ute, vi är bortresta (svärföräldrarna), mössa är inte nerpackad (det var 20 grader varmt och nästintill...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Julle
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ja så då har man varit nåldyna ett tag, vilket syns på blåmärken på magen! Men snart är det dax för äggplockning. Jag förstod inte...
Svar
8
· Visningar
4 271
Senast: Mysgrisen
·
  • Låst
Övr. Barn mottagets tacksamt! jag har blivit faster! :) :love: igen! nu är det en liten pojk! stora syran till pojken är ett och ett halv år...
Svar
6
· Visningar
722
Senast: ulda
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar lite.. hur snabbt kan man bli gravid efter man har fått barn? Funderar hit o dit på vad man ska ha för P-medel efter...
2
Svar
23
· Visningar
5 197
Senast: ulda
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag var i stallet kom grannens mamma för att ta bort hindrerna som fanns i padocken, visste redan att dottern skulle rida ett...
Svar
11
· Visningar
1 516
Senast: fethajja
·
E
  • Låst
Övr. Barn Tänkte då främst på rökt och gravad lax. Nån som vet vad som gäller där? Det enda jag vet med säkerhet att man inte får äta är ål...
Svar
8
· Visningar
11 913
Senast: aldente
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sitter och dillar lite med en vän som snart ska ha barn och hon börjar få kalla fötter. Och i hennes sits, veckorna innan barnet skulle...
Svar
7
· Visningar
1 341
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp