Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
  • Låst
Övr. Barn Till alla er som har en liten bebis :love: och ammar: Hur lång tid brukar det gå mellan era amningar? Min son har ätit varannan timme...
Svar
15
· Visningar
3 907
Senast: Mysaan
·
I
  • Låst
Övr. Barn :cry: Råd önskas :bump: Har en familj på 3 barn, den äldsta,13 år, rider och har egen häst, som även jag kan rida. Mellan barnet 9...
Svar
7
· Visningar
1 377
Senast: Mysaan
·
Å
  • Låst
Övr. Barn En diskussion uppkom under lunchen och ämnet var: Om man är gravid med tvillingar hur kan man då se om det är enäggstvillingar eller...
Svar
9
· Visningar
1 834
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som jobbar med hästar - när gick ni innan förlossning? Så vitt jag förstått är det vanliga att man går två månader innan...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Mysaan
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Jag är ganska ny på buke och har inte särskilt stor vana i att skriva trådar så ni får ursäkta om detta inlägg är lite luddigt och/eller...
Svar
4
· Visningar
2 853
Senast: Z3:an
·
B
  • Låst
Övr. Barn Tyvärr har jag blivit rädd för att jag blivit gravid. Har köpt ett test för att kolla. :( Men på detta står det att man ska ta det...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: borta
·
  • Låst
Övr. Barn Var ute och letade efter svenska barnböcker nu när vi var i Sverige senast. Barnet är drygt 3 år och de böcker som fanns i butiken var...
Svar
5
· Visningar
2 115
Senast: Gullan86
·
  • Låst
Övr. Barn För eller emot? De ska börja med at dela in tjejer och killar i två grupper och de ska sitta åtskilda i två olika rum på "vårat" dagis...
2
Svar
22
· Visningar
2 260
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom mina barn nu äter frukost jättetidig då storebror går på förskolan sedan så måste de äta lunch. Alltså de har alltid ätit lunch...
Svar
19
· Visningar
3 037
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn snart 5 år och kissar ner sig flera ggr per dag Min son blir inte torr i byxorna. I somras fick vi sätta tillbaks nattblöjorna för att...
2
Svar
25
· Visningar
5 563
Senast: mimmipigg
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min femtonåriga dotter började rida när hon var ca. 8 år . Först fick hon foderhäst sedan egen häst allt medan hon tränade för...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 995
Senast: todde
·
L
  • Låst
Övr. Barn Lite nyfiken på hur länge ni ammade era bäbisar, har hört väldigt olika, från 3 månader upp till ett par år..:!!!
9 10 11
Svar
200
· Visningar
13 595
Senast: reykurboy
·
F
  • Låst
Ivf
Övr. Barn Genomgick i våras/somras behandling för provrörsbefrukning.Allt gick bra och dom plockade ut 12 ägg varav 11 blev befruktade.Vi fick ett...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Balsamin
·
  • Låst
Övr. Barn Japp, ni läste rubriken. När ska man börja "misstänka" att det finns något som gror inom en? Och hur tidigt är det normalt att man...
Svar
18
· Visningar
13 808
J
  • Låst
??
Övr. Barn Hej När jag berättar att jag och min sambo vill skaffa barn nu så säger alla: "men ska du inte plugga först?", "det kommer aldrig att...
2
Svar
35
· Visningar
2 244
Senast: martha
·
  • Låst
Övr. Barn Tänker inom ett par år försöka skaffa barn (fyllde 30 sist och inser att man väl inte kan vänta hur länge som helst), och en av de...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: Roheryn
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har hört att det kan hända, men hur vet man? Jag blev orolig några dagar innan jag skulle ha min förra mens, och sedan när den...
Svar
8
· Visningar
7 244
Senast: Calenfiriel
·
  • Låst
Övr. Barn jag får snart psysk bryt :cry: min 1 1/2 åring vägrar sova ..Och klockan är nu 20.22 piip. Hon brukar somna vid 19 00-19 30. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 252
Senast: Scilla
·
T
  • Låst
Övr. Barn HUr gör ni när era barn ska tillbak till dagis efter en längre tids frånvaro? Vår son har varit "ledig" nu i 6 veckor, ja det är den...
Svar
9
· Visningar
1 778
  • Låst
Övr. Barn Man hör ju ofta "skräckhistorier" om bebisar som sparkar av revben, sparkar så det gör ont, osv. Så jag undrar när under graviditeten...
Svar
8
· Visningar
2 422
Senast: aldente
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp