Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
  • Låst
Övr. Barn Vill inte ha barn! Hej!! Hur dömer ni kvinnor som inte vill ha barn?? Jag har hört mycket "skit" från folk när man säger att man...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 047
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har varit till bm idag och jag blir så less på att jag förväntas tycka det är fantasiskt, otroligt och alldeles UNDERBART att vara...
2
Svar
31
· Visningar
3 009
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Vart finns MVC i gbg? Någon som tycker någon är bra? Rekommentationer tack!!
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Ja vilka är vi nu då som är gravida? Var ju en hel hög ett tag med det verkar ju som att många har fått nu, grattis till er :banana: ...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 513
Senast: Meibla
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta dotter fyller 7 idag. Eftersom min gamla trotjanare hamnade pa skroten haromveckan (vagrar att kora makens pick-up, bromsarna...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Utan att verka hysterisk, menar jag. :smirk: Jag ska ta bort min ena häst nu i slutet av sommaren, 27 år gammal, och behöver då...
Svar
17
· Visningar
5 183
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för symptom när man är gravid? Hur vet man? Hur lång tid tar det innan man känner något? Jag mår jätteilla nästan...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 391
Senast: Namkos
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att det finns några som använder bärsjal och jag är sugen på att köpa en själv men det är ju en jungel!! :eek: Jag har en...
Svar
18
· Visningar
2 950
Senast: Sony
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det från befruktningstillfället till att man börjar känna graviditetssymptom så som illamående?
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn :) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Min granne har precis fått en liten bebis efter en superenkel och okomplicerad graviditet och förlossning. Lillkillen kom igång med...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Gnist
·
U
  • Låst
Övr. Barn Vad är bäst egentligen, tycker ni? Vi var och tittade på barnvagnar för första gången i helgen. Maken fastnade för en Emmaljunga, jag...
2
Svar
27
· Visningar
6 203
Senast: Sony
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga till er som har barn, tycker ni att ni har fått nya vänner i samband med att ni blev föräldrar. Tex. träffat andra mammor...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: TBT
·
  • Låst
Övr. Barn Så har jag äntligen hamnat i den situation jag drömt och hoppats på sedan några år tillbaks - vi har (nog) bestämt oss för att försöka...
Svar
3
· Visningar
847
J
  • Låst
Övr. Barn Hittade inga träffar..... Någon som har erfarenhet? Funderar på att leta efter nåt sånt här i Linköping, tror det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Jossan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Berätta! Vad vet ni om den? Hur fungerar den? Vad går den ut på? Har ni "gått efter den"? Erfarenheter?
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: corona
·
L
  • Låst
Övr. Barn Har någon erfarenhet av utomkvedshavandeskap? Var på läkarkontroll idag efter positivt grav.test. Är gravid (även enl läkaren), men...
Svar
19
· Visningar
24 273
Senast: Lambi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Är det så att pappan till barnet har en skyldighet att försörja barnet? Är det några speciella papper han måste skriva på eller hur går...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: Mynta2
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag BARA klagar den här graviditeten, förra mådde jag så enormt bra, men den här.. gisses.. För det första håller jag på och svimmar...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Kära Bukeföräldrar, jag behöver hjälp med att gissa klädstorlekar till en ganska ny bebis. Ska hälsa på en kompis och hennes...
Svar
7
· Visningar
1 586
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp