Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte en begagnad billigt men funderar, hur stora och små barn kan man bära i den? Finns det typ vikt-gränser? Kan nyfödda bäras så...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Roheryn
·
T
  • Låst
Övr. Barn När kan man göra det? Vet att det står på ul-papprena till v.18 att de inte gör könsbestämning, men jag läste någonstans att de kan se...
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: Tokmaja
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag bär min son mycket i en bärsjal på magen. Han sitter ganska inlindad i tyg och bara benen sticker ut nedåt och sen huvudet mitt...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Jillybean
·
I
  • Låst
Övr. Barn är det någon som varit där ? Bra eller dåligt ?
Svar
12
· Visningar
1 807
Senast: ainasoja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Detta med förlossning. Varför gör man inte kejsarsnitt direkt istället för att riskera att spricka (inte kunna ha sex, alltså aldrig mer...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 608
Senast: Jane_Done
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har ett svårt dilemma. Börjar från början: Jag och min sambo(som har två barn sedan tidigare äktenskap)har olika syn på detta med...
2
Svar
36
· Visningar
2 676
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Inteungs son sa! Du är tokigare än min mamma!, till mig. :rofl: :love: Samt att "Nä du kommer aldrig att bli vuxen!" :banana...
Svar
17
· Visningar
1 626
Senast: Stefffie
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag slutade med p-piller för drygt en månad sen. Hur länge finns hormonerna normalt kvar i kroppen? HUr lång tid har det tagit för er...
Svar
12
· Visningar
2 841
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tror minsann att jag har varlden galnaste kompis. Lite kort ligger det till sa har. Hon och en killkompis till henne hamnade i sang...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Inte_Ung
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen har ramlat på dagis i veckan och skrapat upp bägge knäna, det ena såret tvättade de direkt så det ser fint ut, det andra brydde de...
Svar
7
· Visningar
2 083
Senast: Tokmaja
·
L
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag jobbade och skulle ut på rast går jag genom butiken och så hör jag en unge vråla och en väldigt arg pappa brevid och...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Jadzia
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667833,00.html Jag är lite kluven, men måste jag välja så säger jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 384
Senast: Jadzia
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur går det för er? Mitt järnvärde måste verkligen gått ner till 0 nu, känns som jag ska svimma när som helst. Vad finns det förutom...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Är inne på min tredje 2-åring och har inte brytt mig speciellt mycket om att han inte pratar så mycket. Eller han pratar mycket, men...
2
Svar
26
· Visningar
7 745
Senast: minternet
·
H
  • Låst
Övr. Barn Just nu är jag bara sååå fruktansvärt less på mitt ur tråkiga liv ! Tappat kontakten mellan mina "få" vänner. Löften om att vi ska...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Varför pratar folk så löjligt med sina småbarn? Det låter ju urfjantigt. "Ska mamma ge dig den?" "Ska vi sätta på dig en blöja?" Och det...
2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Började fundera på en sak idag efter att ha sett en tjej med downs syndrom på tv. "Alla" med downs som jag har sett har varit mer...
Svar
4
· Visningar
1 490
Senast: Bangsi
·
T
  • Låst
Övr. Barn Undrar bara vad ni anser om detta. Min dotter på 11 år är skötare till en shettis. Flickan har bara gått på ridskola i ett...
Svar
13
· Visningar
1 615
Senast: timotei
·
W
  • Låst
Övr. Barn I går kväll skulle vi lasta ett varmblod som stegrade sig över mig och jag fick jätteont i bla magen där hon träffade med knä och bog...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp