Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

B
Bukefalos Jag har lånat Bellas nick bara så ni vet det från början. VARFÖR blev Narcissa__Malfoy, alltså jag, avstängd? Jag har INTE gjort...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Narcissa__Malfoy
·
Bukefalos Hur byter man användarnamn här i forumet! :confused:
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: YlvaG
·
Bukefalos Har letat och letat... Kan ni inte lägga in en funktion där man kan söka medlemmarnas födelseår, månad och/eller dag? Jag vet att...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Nafayette
·
L
Bukefalos Ett stort tack till Gunnar och "moderators" för detta eminenta forum, som vi alla borde uppskatta. /Anne-lee
2
Svar
22
· Visningar
1 744
Senast: Rumpnissen
·
I
Bukefalos Hur ändrar man presentationen??? :confused:
Svar
2
· Visningar
710
Senast: I_love_Billy
·
R
Bukefalos Var på användarprofilen ändrar jag så att det står att jag får posta filer??? Förlåt moderator men jag hittar ingen sån här fråga med...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: reykurboy
·
A
  • Låst
Bukefalos Ok, ny tråd skrev gunnar, då gör jag det i fredens tecken.. Jag har varit arg på det jag läst skrivet av vissa användare, just för...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Gunnar
·
M
Bukefalos Borde man inte kunna efterlysa hästar man saknar någonstans här ?
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Ragatan
·
A
  • Låst
Bukefalos Det är helt otroligt, att man som människa, tycker det är roligt att gå in och sabba för andra, att man tycker det är roligt att...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 507
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Hur gör man och vad gäller för regler på den fotosidan som finns här på buke, har försökt att ladda upp bilder men det har inte gått...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Tomaten
·
D
Bukefalos Ngn som vet hur man tar bort bilder, trådar, ja tar bort saker man gjort över huvudtaget ? :confused:
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Dalsland
·
Bukefalos har varit med om att det försvinner trådar för mig jätteofta... la bland annat in en som hette "russen på lojsta hed" för ett tag...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: lis1e
·
Bukefalos Har försökt i stort sett hela dagen att posta en ny tråd på hund sidan men inte att det går. Någon som har en förklaring till varför det...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Ragatan
·
0
Bukefalos Hur kan jag gå in och titta på vilka trådar jag postat, se svar, ändra i osv. Borde ju kunna det via min kontrollpanel eller? Hittar...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Luff
·
B
Bukefalos Står det på mina bilder i hästgalleriet, vad menas med det?
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Ibland när jag klickar för att läsa flyttade trådar så får jag till svar att jag inte har tillträde till den sidan. Varför blir det så?
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Tulip
·
R
Bukefalos Varför står det "banned" på en del användare??? Alltså där det står kravlare, gångare, flygare osv... :confused: Ja, jag är en...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: reykurboy
·
Bukefalos Någon snäll moderator får väl flytta om det är fel, men jag tror faktiskt att den ligger rätt :banana: Iallafall. Om jag har en...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Turnar0und
·
Bukefalos Detta blir en liten spinoff på tråden om användare som skapar nya nick bara för att "sabba" för andra.... Jag kan ju förstå att man...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Lejonflickan
·
S
Bukefalos här har jag försökt att bli av med mitt medlemskap i flera mån jag har inte fått någon respons från dig GUNNAR. VADF ÄR PROBLEMET...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp