Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

A
Bukefalos Känner mig jättekorkad som måste ställa denna frågan, men hur hittar jag till min profil? :o Vill ju ha en avatar och allt men...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Mynta2
·
Bukefalos Om någon blir banned som tex piff*puff blev på körforumet. Hur länge blir man det då? Mitt andvändar namn är ju "åke" var på...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Var ska jag klicka då ?? Hittar inte !!! Hej från en klickälskande Hambo
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Hambo
·
Bukefalos Är det någon som vet hur man raderar foton som finns upplagda i mina bilder, mitt galleri? Upptäckte att jag har några dubletter...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Black
·
Bukefalos Jag vill ta bort mina bilder i hästgalleriet, hur gör jag?? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
1 938
Senast: mizz
·
Bukefalos Nu när jag äntligen efter allt slit och stök fått in bilder på min plutta i en tråd så är det helt plötsligt borta :eek: !! hur kan...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Tibra
·
T
Bukefalos Hej! Jag tänkte gå in och redigera ett av mina tidigare inlägg men det finns ingen "ändra" knapp på något av mina tidigare inlägg trots...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Trollis
·
R
Bukefalos Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: reykurboy
·
P
Bukefalos Har försökt ladda ner foto från min dator till min sida här, men lyckas inte. Får hela tiden meddelande om att bilden är för stor...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: mysko
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Åldergränsen mellan forumen Ungdom och Äldre ungd. har ändrats till 18 år. Handikapp-forumets trådar har flyttat in under Andra...
Svar
5
· Visningar
2 275
Senast: Ejniz
·
O
Bukefalos Varje gång jag trycker på snabbsvar, kommer jag först till snabbsvarsrutan, men så plötsligt ändrar det sig och jag hamnar på...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: Prosit
·
C
Bukefalos Vilka är de olika åldrarna för barn, ungdom, äldre ungdom och senior? Att äldre ungdom är 18 och över har jag förstått, men övriga då?
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Cronis
·
H
Bukefalos Hej, finns det någon funktion som gör att man kan förvälja vilket forum man ska hamna i när man loggar in? Det vore väldigt bra...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Hund-Stina
·
C
Bukefalos Nu har ju gnägg bytt plats i rullgardins menyn... vad har hänt? Den ligger nu OVANFÖR ungdom. Sen brukade ligga under Senior förut...
Svar
14
· Visningar
1 044
Senast: Cronis
·
D
Bukefalos Snälla moderatorer (heter det så?), när ni tar bort ett inlägg ifrån ett forum, PM:A användaren och berätta att ni har tagit bort...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Husmusen
·
  • Låst
Bukefalos Är det gratis att vara medlem och ladda upp bilder/filmer på fhotobucket..? Dessutom.. är det nån som kan beskriva isåfall hur man gör :)
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Cheeserica
·
M
Bukefalos Hur gör man om man vill logga in som en annan användare (vi är två som delar på datorn och har varsitt konto på Bukefalos)? Jag blir...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Bukefalos Jag har iaf läst nånstans att för att man ska kunna sätta in en bild i tråden måste den finnas på internet.. men om man nu inte har den...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Mynta2
·
P
Bukefalos Är det bara jag som har blivit beroende av att kolla denna sida? Vet att jag har massor att göra, det är stökigt, ungarna härjar och...
2
Svar
31
· Visningar
1 948
Senast: shady
·
C
Bukefalos Finns det möjlighet att få ett forum för "Terapi" innefattande terapiridning, träning för människa, häst etc? Jag tror att...
Svar
9
· Visningar
1 277
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp