Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok FK begärde komplettering av sjukintyg och idag var jag till VC för att göra detta. Läkaren jag träffade har jag träffat en gång förut...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Jag är bjuden på julbord med jobbet om drygt en vecka och skulle gärna vilja gå. Tyvärr får jag nog lov att inse att det inte funkar...
Svar
8
· Visningar
2 334
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja herregud! Jag har precis tackat ja till platsen och är överlycklig! Uppsala here I come!!
2
Svar
36
· Visningar
3 144
P
  • Låst
Dagbok Min man är sjuk... Har ont.... Och jag kan inte göra något, är helt hjälplös. Vet inte hur jag ska hantera situationen....
2
Svar
37
· Visningar
3 334
Senast: prallan
·
  • Låst
Dagbok Tusan vet om det inte kan funka... sover något bättre är iofs trött i perioder dagtid med... Kroniska klämkänslesmärtan runt midjan från...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Igår ringde min bror och berättade hur en av mina farbröder dött. Kom utan förvarning. Tydligen hade han inte kommit till ett inbokat...
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: starcraft
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit hos en naprapat för första gången i mitt liv. Hon började med att trycka tummarna mot min nacke. Aj! Det gjorde ondare än...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så bråkiga tankar man kan ha ibland. När man bara borde bara här och nu. Frejen är ju opererad nu igen, i måndags. Gipsbyte är bokat...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat spara till pensionen! Via mitt städställe så fick jag träffa en rådgivare som hjälpte mig att ordna ett sparande till...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag hade sovit uruselt och gick som i ett vacuum hela dagen. Rehabträningen var zombievarning. Alla i personalen sa bara "stå ut - det...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det blev ett pass på banan med den vita ponnyn idag. Han var förhållandevis pigg idag. I alla fall med hans mått mätt. Jag hade...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag vet att jag inte kommer få veta om jag har kommit in på utbildningen eller inte förens på eftermiddagen på tisdag, men jag kan ändå...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
2 642
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Dagbok Igår kändes det så himla bra. Jag satt och tjafsade lite med honom och kände verkligen ingenting. Nada. Kom hem. Det kändes så bra...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok På fredag skall dom ju sticka in en nål i lungan för att suga ut celler så de kan avgöra mer exakt vad det är som syns på röntgen o...
2
Svar
27
· Visningar
3 652
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Dagbok Idag är det tre veckor kvar till stallbytet. Eftersom vi redan åkt dit och lämnat i stort sett alla saker redan så finns det inte så...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Jag längtar efter att skriva mer! Skriva av mig tankar och reflektioner, liksom sortera dem för mig själv. Men nu har jag inte fått till...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag la mig ner nyss och gjorde långa djupa andetag och fy fasen vad spänd jag är över bröstkorgen. Det gör ont att andas! Förvisso har...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gick o lade mig 20.30 igår, somnade ganska omgående. Men vaknade runt midnatt en sväng och runt 3... 9.05 var det dags att kliva upp och...
Svar
1
· Visningar
474
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp