Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Fundera på attityden som är bland seniorerna som ligger utan för landslaget. Många elak kommentarer och avundsjuka, och blev ju ett...
Svar
4
· Visningar
2 310
Senast: AHPP
·
Islandshäst Jag är nu på jakt efter en ny sadel. Jag har enbart testat en Hilbar Royal Delight, 17", 32 i bomvidd än så länge till min häst som...
Svar
1
· Visningar
1 176
Western Någon som har koll på vad detta är för sadel, något att ha ?
Svar
1
· Visningar
1 482
Senast: Licorice
·
Islandshäst Finns det regler för när man inte längre får tävla i lätt klass? Kan man bli typ uppklassad? Hur går det till isåfall? Anledningen till...
Svar
10
· Visningar
2 245
Senast: yew98fq
·
Dressyr Lite konstig rubrik, men jag kom inte på något bättre;) Jag undrar vad ni som tränar/tävlar Dressyr aktivt gör för hälsocheckar...
2
Svar
32
· Visningar
5 226
Senast: mackan
·
Dressyr Tänkte att det vore kul att samla sitsövningar på ett ställe. Så vet ni någon bra skriv gärna!
2
Svar
22
· Visningar
4 998
Islandshäst Någon som sett den på Göteborgs filmfestival? Finns fortfarande chansen om du bor i närheten, på måndag kl.16.30...
Svar
0
· Visningar
949
Senast: hljomalind
·
Körning Nån som vett nått om den här http://adelssons.jetshop.se/oxer-p-103-c-152.aspx Priset är ju ok, men hur är kvalitén? Funkar den till...
Svar
7
· Visningar
4 388
Senast: Niela
·
Körning Någon som har gjort de? och vilken färg/spray har ni då haft? Jag har ju en rockard som är skogsgrön/vinröd.. inte alls mina färger...
Svar
4
· Visningar
2 032
Senast: Niela
·
Hoppning Hej! :) Vet att jag en gång jobbade utifrån en modell med min tränare där jag satte upp mål inom träning och tävling, såg ut som en...
Svar
0
· Visningar
1 420
Senast: Sarasaraaa
·
Fälttävlan Let´s talk about underskänkel.... nä.... Jag är sugen på övningar som ger en bättre/starkare underskänkel. Jag lägger den på FT...
Svar
4
· Visningar
3 013
Senast: Lady_D
·
Islandshäst Hej! Jag har funderat på om min häst inte skulle gå mycket bra på bettlöst och tänkte därför höra om era erfarenheter när det gäller...
Svar
17
· Visningar
3 944
Senast: Paulina
·
Islandshäst Varför har islandshästar speciella träns utan käkrem och pannband? *isis-nybörjare*
Svar
7
· Visningar
1 874
Senast: Linnea_
·
Islandshäst Varför är det inte fler islandshästryttare som rider distansritt? Tycker det verkar som att många islandshästryttare rider långturer...
2
Svar
26
· Visningar
5 944
Senast: Popcorn
·
Trav Nu inför årets hingstval undrar jag hur det är på marknaden när gäller efterfrågan på helsyskon. Om det finns en avkomma som går hyfsat...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: Masse
·
Trav :bow:Läge för värsta hyllningstråden. Bara att vara med fyra gånger! Det är nästan mäktigare att vinna efter flera försök
Svar
10
· Visningar
1 969
Senast: Tingeling
·
Körning Jag tänkte köra in min islännning (c-ponny) som är ca 135 cm hög. Inte slank men inte super grov heller. Men jag vet inte riktigt vad...
Svar
5
· Visningar
1 800
Senast: djezima
·
Islandshäst Har funderat en del på det här med tempo i tölt på tävling, någon som har bra film/filmer på de olika tempona? Gärna en T5 oxå :)
Svar
0
· Visningar
884
Senast: Layka
·
Trav Hur gör ni? Har en tvååring ( midsommarföl) det börjar bli dags att ta itu med. Jag väntar bara på att hålväggarna i hovarna ska...
Svar
3
· Visningar
2 698
Islandshäst Jag vet inte om det här är rätt ställe, annars får moderator flytta tråden. Det här med färger, hur ärvs det? Jag vet att det är en hel...
Svar
5
· Visningar
1 458
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp